(D) Danmark 🇩🇰-🇹🇳 Tunisia...Vi er røde, vi er hvide x2

Svar
Hoppidioten

Re: (D) Danmark 🇩🇰-🇹🇳 Tunisia...Vi er røde, vi er hvide x2

Legg inn av Hoppidioten »

Takk VAR. Hehe Langli.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

JODDEMM skrev: tir nov 22, 2022 3:27 pm Danmark-Frankrike eneste målløse kamp i 2018-VM

Danmark-et fransktalende (blant annet) land i dag.


Edit: er visst ikke så fransktalende lengre (fransk ikke offisielt språk i Tunisia- noe jeg trodde)
Er vel som Marokko og Algerie. Arabisk førstespråk og fransk andrespråk.

startelver

Legg inn av startelver »

Det som overrasker meg er hvor spreke Araberne er , både Saudi og Tunisia, de tåler 90 minutter og det er litt overraskende med tanke på hvor godt trent de beste spillerne i Europa er.

Kall det primitiv fotball, men det funker.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Etter formasjonsbytte så er det Danmark som styrer og skaper.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Hvor mange av Tuniserne er franskfødte? United spiller Hannibal Mejbri er en av dem.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

startelver skrev: tir nov 22, 2022 3:36 pm Det som overrasker meg er hvor spreke Araberne er , både Saudi og Tunisia, de tåler 90 minutter og det er litt overraskende med tanke på hvor godt trent de beste spillerne i Europa er.

Kall det primitiv fotball, men det funker.
Er bare Qatar som ikke får det til.

Marokko må man holde et øye med. Sikkert det beste av de arabiske lagene.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Ikke verdens beste fotballkamp, men fortsatt mye bedre enn Senegal - Nederland i går. Synd jeg var hos tannlegen under Argentina - Saudi-Arabia.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Blir det +10 her også? Eller blir det bare 7-8?

startelver

Legg inn av startelver »

Folk_flesk skrev: tir nov 22, 2022 3:41 pm
startelver skrev: tir nov 22, 2022 3:36 pm Det som overrasker meg er hvor spreke Araberne er , både Saudi og Tunisia, de tåler 90 minutter og det er litt overraskende med tanke på hvor godt trent de beste spillerne i Europa er.

Kall det primitiv fotball, men det funker.
Er bare Qatar som ikke får det til.

Marokko må man holde et øye med. Sikkert det beste av de arabiske lagene.
Har fortsatt Marokko friskt i minne fra VM når Norge gikk videre.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Er ikke mye gode Danmark. Utrolig skuffet

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Bakkus skrev: tir nov 22, 2022 3:42 pm Synd jeg var hos tannlegen under Argentina - Saudi-Arabia.
Da tipper jeg du og Argentina-spillerne hadde det omtrent like kos.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Hvorfor ga Tunisias keeper corner der?

Helt sykt om danskene får straffe nå. Heldigvis ikke.
Sist redigert av Folk_flesk den tir nov 22, 2022 3:54 pm, redigert 2 ganger totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Skuffet over danskene. Trodde de hadde mye mer å vise frem, særlig etter den NL de hadde. Men får håpe det er åpningsnerver og at de spinner igang etterhvert.

Ser ut som om dette er arabernes VM så langt.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Ai Ai Ai

Investor

Legg inn av Investor »

Hahaha, ingen dansk flaks denne gangen!

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Heier sjeldent på Danmark og Sverige, men mot land som Tunisia har de min fulle støtte.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Hadde jo blitt rimelig urettferdig om det skulle blitt blåst straffe for den der.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Er det rasistisk å si at jeg tror at VAR i dette VM vil dømme alle 50/50 i favør de arabiske landene?

Ja, det blir det jo, siden det ikke ble dømt straffe mot Danmark i stad. Glemt det. haha

startelver

Legg inn av startelver »

Hvorfor legger dommerne alltid til mye mer enn det som er tilleggstid ? Denne gangen over 7 minutter når han skulle blåst av på 5.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Et bleikt Danmark ble kjempet ut av stilen av løpssterke tunisere.

Hvis nå froskespiserne vinner oppskriftsmessig mot Australia så har de et solid tak på gruppa.
Sist redigert av Folk_flesk den tir nov 22, 2022 4:01 pm, redigert 1 gang totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Bare Qatar som ikke innfrir. Foreløpig har 2 av 3 araberland gjort det som ingen trodde.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

startelver skrev: tir nov 22, 2022 4:00 pm Bare Qatar som ikke innfrir. Foreløpig har 2 av 3 araberland gjort det som ingen trodde.
Njaaa Tunisia er ingen kasteball som de andre

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Enzino skrev: tir nov 22, 2022 3:52 pm
Bakkus skrev: tir nov 22, 2022 3:42 pm Synd jeg var hos tannlegen under Argentina - Saudi-Arabia.
Da tipper jeg du og Argentina-spillerne hadde det omtrent like kos.
De burde kanskje prøve det jeg fortsatt merker; Bedøvelse.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Folk_flesk skrev: tir nov 22, 2022 4:00 pm Et bleikt Danmark ble kjempet ut av stilen av løpssterke tunisere.

Hvis nå froskespiserne vinner oppskriftsmessig mot Australia så har de et solid tak på gruppa.
Forventer til Frankrike 7-0 som kompensasjon for de kjedelige kampene vi har fått servert dette VM.

ejor

Legg inn av ejor »

Sitat Marit Breivik: "Fotball er en sport der det kanskje blir mål"

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Stiller et spørsmål ved spiss-utvalget til danskene. Dolberg er inne i en bakevje og sliter benken i Sevilla. Så har man unge Andreas Olsen, som vel egentlig er midtbane. Sikkert et talent, men virker ikke helt tørr bak ørene. Og Cornelius... minner litt om Alexander Sørloth, men har vel hakket dårligere teknikk.

Tror ikke det blir noen målfest med de gutta her.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Skuffet over danskene. Og ja, som jeg nevnte, de mangler angrepsspillere i form og har ikke god bredde der. Flere av de som leverte i EM har også fått en formdipp i sine respektive klubber.
Eriksen kan ikke gjøre dette alene.

Hvem orker å se 5 gretne gorillaer grille gresskar på Greåker på loop btw. Ser frem til reklamefri NRK sending nå.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

startelver skrev: tir nov 22, 2022 4:00 pm Bare Qatar som ikke innfrir. Foreløpig har 2 av 3 araberland gjort det som ingen trodde.
Iran leverte heller ikke akkurat det helt store..

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

netrebske skrev: tir nov 22, 2022 8:59 pm
startelver skrev: tir nov 22, 2022 4:00 pm Bare Qatar som ikke innfrir. Foreløpig har 2 av 3 araberland gjort det som ingen trodde.
Iran leverte heller ikke akkurat det helt store..
De er ikke arabiske.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Folk_flesk skrev: tir nov 22, 2022 9:07 pm
netrebske skrev: tir nov 22, 2022 8:59 pm
startelver skrev: tir nov 22, 2022 4:00 pm Bare Qatar som ikke innfrir. Foreløpig har 2 av 3 araberland gjort det som ingen trodde.
Iran leverte heller ikke akkurat det helt store..
De er ikke arabiske.
Nei det er jo sant, visste jo egentlig det da.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»