Polen - Mexico kl 17:00

Svar
Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Re: Polen - Mexico kl 17:00

Legg inn av ulfarne »

SirJames skrev: tir nov 22, 2022 6:39 pm
ulfarne skrev: tir nov 22, 2022 6:37 pm
SirJames skrev: tir nov 22, 2022 6:35 pm Selv humoren til ulfarne er bedre enn matchen, det sier jo endel 8-)
Usikker på om jeg skal føle meg krenket eller ikke 8-)
Si fra hvis du ikke får sove, så skal jeg fjerne den usikkerheten 8-)
Ser denne kampen i reprise hvis jeg sliter med å sovne 8-)

startelver

Legg inn av startelver »

Lewa nærme igjen, men det vil seg ikke.

Merkelig VM så langt.

SirJames

Legg inn av SirJames »

ulfarne skrev: tir nov 22, 2022 6:41 pm
SirJames skrev: tir nov 22, 2022 6:39 pm
ulfarne skrev: tir nov 22, 2022 6:37 pm

Usikker på om jeg skal føle meg krenket eller ikke 8-)
Si fra hvis du ikke får sove, så skal jeg fjerne den usikkerheten 8-)
Ser denne kampen i reprise hvis jeg sliter med å sovne 8-)
Koma etter 20 sekunder er isåfall garantert.

SirJames

Legg inn av SirJames »

startelver skrev: tir nov 22, 2022 6:41 pm Lewa nærme igjen, men det vil seg ikke.

Merkelig VM så langt.
Incoming Lewa scoring

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det som er borte fra VM slik jeg husker det er de forskjellige nasjonenes spillemessige identitet. Fotballspillet er inne i en fase der det har blitt fryktelig homogent over hele fjøla.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Er vel ikke tillatt å holde begge armene på skuldrene til motspiller, VAR??

SirJames

Legg inn av SirJames »

PapaSmurf skrev: tir nov 22, 2022 6:43 pm Det som er borte fra VM slik jeg husker det er de forskjellige nasjonenes spillemessige identitet. Fotballspillet er inne i en fase der det har blitt fryktelig homogent over hele fjøla.
Du sier noe....identiteten til lag som Italia, Brasil, Kamerun og Spania (tilfeldige eksempler) var tydeligere før, ja.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Polen har 1 skudd på mål og 1 utenfor mål i følge statsen på VGlive. Det er rimelig svakt. Er dette polske laget såpass ordinært?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

SirJames skrev: tir nov 22, 2022 6:47 pm
PapaSmurf skrev: tir nov 22, 2022 6:43 pm Det som er borte fra VM slik jeg husker det er de forskjellige nasjonenes spillemessige identitet. Fotballspillet er inne i en fase der det har blitt fryktelig homogent over hele fjøla.
Du sier noe....identiteten til lag som Italia, Brasil, Kamerun og Spania (tilfeldige eksempler) var tydeligere før, ja.
Absolutt. Det gjorde kampene mer interessante. Også de som endte 0-0.

SirJames

Legg inn av SirJames »

KongOlav2 skrev: tir nov 22, 2022 6:50 pm Polen har 1 skudd på mål og 1 utenfor mål i følge statsen på VGlive. Det er rimelig svakt. Er dette polske laget såpass ordinært?
Omtrent som et kneipbrød, grått og kjedelig

anbessa

Legg inn av anbessa »

Kampens beste: supporterne.
Det hadde man ikke trodd for en ukes tid siden.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Et lite plaster på såret for Argentina. De greier da å rote seg videre skal man se.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

KongOlav2 skrev: tir nov 22, 2022 6:50 pm Polen har 1 skudd på mål og 1 utenfor mål i følge statsen på VGlive. Det er rimelig svakt. Er dette polske laget såpass ordinært?
Generasjonsskifte, noen av de gamle er fortsatt med og de nye ikke lile bra. Fått lite ut av sin gode generasjon, bare i EM 2016 de bet litt i fra seg.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

PapaSmurf skrev: tir nov 22, 2022 6:43 pm Det som er borte fra VM slik jeg husker det er de forskjellige nasjonenes spillemessige identitet. Fotballspillet er inne i en fase der det har blitt fryktelig homogent over hele fjøla.
Det er heller ikke spesielt rart ettersom at stadig flere spillere i disse mesterskapene spiller i de samme ligaene. I VM 1998 som var det første med 32 lag, så var antall spillere fra topp 5-ligaene 296 spillere. I dette mesterskapet er tallet 455 spillere.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

PapaSmurf skrev: tir nov 22, 2022 6:43 pm Det som er borte fra VM slik jeg husker det er de forskjellige nasjonenes spillemessige identitet. Fotballspillet er inne i en fase der det har blitt fryktelig homogent over hele fjøla.
Forsvant det når Tyskland ble mer Brasil enn Brasil selv?

I noen tilfeller synes jeg det er bra. Som nevnte Tyskland. Og at perioden hvor denne mannen innflytelse i engelsk fotball tok slutt:

https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_H ... l_manager)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»