Sky: Glazers vurderer salg av Manchester United

Svar
Folk_flesk

Re: Sky: Glazers vurderer salg av Manchester United

Legg inn av Folk_flesk »

Eddie skrev: fre mai 12, 2023 1:39 pm
Hetfield skrev: fre mai 12, 2023 1:35 pm
tbb skrev: tor mai 11, 2023 8:59 pm Ser unektelig lovende ut nå.
At de to gjenværende Glazerne blir sittende på en minoritet er en kamel man rett og slett må kunne svelge, for å unngå hvitvaskings-dritten, og å havne i en situasjon hvor man blir etterforsket for systematisk book-cooking.

All in på INEOS her!
Sjansen for det hadde jo vært minimal. United generer nok inntekter og har ikke det problemet, trenger bare en eier som ikke putter enorm gjeld i klubben. Største faren med Qatar ville vært det sportslige, blir det sirkus? Blir det Neymar og Mbappe, de største navnene uten noe strategisk planlegging av hvordan man samsetter et godt lag.
Selvsagt blir det det. Du har fått med deg at det er din venn som kontrollerer PSG? Hva preger den klubben? Nettopp det du nevnte: Kjøp av store navn, astronomiske overgangssummer/lønninger, null langsiktighet, null identitet, fotball for popcorn-spisende drittunger.

Mannen på profilbildet ditt er en styrtrik bortskjemt pappagutt som vil hvitvaske et undertrykkende regime - og ingenting annet.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

tbb skrev: tor mai 11, 2023 9:39 pm Den pro-Qatar gjengen som har krøpet frem på sosiale medier og diverse forum er hvertfall en av det jævligste grupperingene på en stund i fotballsammenheng. Knapt Liverpool verdig.
Altså du er ein glitrende debattant, men eg vil arresterte deg litt her. Eg ser på Liverpool som ein rival og har ett hatforhold til dem gjennom rivalisering. Men det er ikkje å stikke under ein stol at Liverpool er ein tradisjonell klubb med mye historie. Den grupperingen du snakker om fortjener ikkje den klubben, den grupperingen der fortjener klubber som City og PSG. Mye mer verdighet hos brorparten av Pool supporterene enn hos disse. Å ja det finnes mange utskudd der og.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Hetfield skrev: fre mai 12, 2023 1:35 pm
tbb skrev: tor mai 11, 2023 8:59 pm Ser unektelig lovende ut nå.
At de to gjenværende Glazerne blir sittende på en minoritet er en kamel man rett og slett må kunne svelge, for å unngå hvitvaskings-dritten, og å havne i en situasjon hvor man blir etterforsket for systematisk book-cooking.

All in på INEOS her!
Jeg ville vært meget positiv til INEOS om jeg var Man Utd-supporter. Sånn sett langt borte fra med dårlig syn så ser de temmelig sexy ut som klubbeiere.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Detvareingang skrev: fre mai 12, 2023 2:42 pm
tbb skrev: tor mai 11, 2023 9:39 pm Den pro-Qatar gjengen som har krøpet frem på sosiale medier og diverse forum er hvertfall en av det jævligste grupperingene på en stund i fotballsammenheng. Knapt Liverpool verdig.
Altså du er ein glitrende debattant, men eg vil arresterte deg litt her. Eg ser på Liverpool som ein rival og har ett hatforhold til dem gjennom rivalisering. Men det er ikkje å stikke under ein stol at Liverpool er ein tradisjonell klubb med mye historie. Den grupperingen du snakker om fortjener ikkje den klubben, den grupperingen der fortjener klubber som City og PSG. Mye mer verdighet hos brorparten av Pool supporterene enn hos disse. Å ja det finnes mange utskudd der og.
Enig, dette er en sak det går an å stå sammen med poodlene i. Jeg ville synes det var veldig trist om de skulle fått denne sjeiken i fleisen når vi omsider har greid å riste ham av oss (forhåpentligvis).

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Hetfield skrev: fre mai 12, 2023 1:35 pm
tbb skrev: tor mai 11, 2023 8:59 pm Ser unektelig lovende ut nå.
At de to gjenværende Glazerne blir sittende på en minoritet er en kamel man rett og slett må kunne svelge, for å unngå hvitvaskings-dritten, og å havne i en situasjon hvor man blir etterforsket for systematisk book-cooking.

All in på INEOS her!
Jepp og gitt det scenarioet vil vel noen slite med samvittigheten og i nærmest samne grad som ved event. eiere fra Qatar, så hva blir konsekvensene og tjener dette klubben og ikke kun Glazers..?!

Kent

Legg inn av Kent »

Folk_flesk skrev: fre mai 12, 2023 1:25 pm
Dundersalt skrev: fre mai 12, 2023 6:18 am Spørsmålet nå er om dette er en villet lekkasje for å tvinge fram et tredje bud fra sjeiken.
Sjeiken har allerede sagt "take it or leave it". Så når han tydeligvis har fått beskjed om at det blir "leave it", så er det ikke meningen at han skal komme tilbake igjen enda en gang. Eller er han en slags nisse som det er umulig å bli kvitt?
Slike parasitter blir man aldri kvitt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Eddie skrev: fre mai 12, 2023 5:51 pm
Folk_flesk skrev: fre mai 12, 2023 2:30 pm
Eddie skrev: fre mai 12, 2023 1:39 pm

Sjansen for det hadde jo vært minimal. United generer nok inntekter og har ikke det problemet, trenger bare en eier som ikke putter enorm gjeld i klubben. Største faren med Qatar ville vært det sportslige, blir det sirkus? Blir det Neymar og Mbappe, de største navnene uten noe strategisk planlegging av hvordan man samsetter et godt lag.
Selvsagt blir det det. Du har fått med deg at det er din venn som kontrollerer PSG? Hva preger den klubben? Nettopp det du nevnte: Kjøp av store navn, astronomiske overgangssummer/lønninger, null langsiktighet, null identitet, fotball for popcorn-spisende drittunger.

Mannen på profilbildet ditt er en styrtrik bortskjemt pappagutt som vil hvitvaske et undertrykkende regime - og ingenting annet.
De dryppene som har kommet fra media har det faktisk virket som det er noe mer gjennomtenkt enn det. Thani skal jo være ordentlig fan av klubben, så han burde jo være innforstått med noen av verdiene.
Inneforstått med verdiene? Skremmende lesing, hvis det ikke er et forsøk på humor.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Kent skrev: fre mai 12, 2023 5:58 pm
Folk_flesk skrev: fre mai 12, 2023 1:25 pm
Dundersalt skrev: fre mai 12, 2023 6:18 am Spørsmålet nå er om dette er en villet lekkasje for å tvinge fram et tredje bud fra sjeiken.
Sjeiken har allerede sagt "take it or leave it". Så når han tydeligvis har fått beskjed om at det blir "leave it", så er det ikke meningen at han skal komme tilbake igjen enda en gang. Eller er han en slags nisse som det er umulig å bli kvitt?
Slike parasitter blir man aldri kvitt.
Strengt tatt er det vel eierne som er der nå som passer best til den beskrivelsen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Eddie skrev: lør mai 13, 2023 12:49 am
Folk_flesk skrev: lør mai 13, 2023 12:30 am
Eddie skrev: fre mai 12, 2023 5:51 pm

De dryppene som har kommet fra media har det faktisk virket som det er noe mer gjennomtenkt enn det. Thani skal jo være ordentlig fan av klubben, så han burde jo være innforstått med noen av verdiene.
Inneforstått med verdiene? Skremmende lesing, hvis det ikke er et forsøk på humor.
Hva er det som er skremmende?
At du tror at al-Thani bryr seg en hundebæsj i helvete
om klubbens "verdier".

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Eddie skrev: lør mai 13, 2023 2:07 am
Folk_flesk skrev: lør mai 13, 2023 1:45 am
Eddie skrev: lør mai 13, 2023 12:49 am

Hva er det som er skremmende?
At du tror at al-Thani bryr seg en hundebæsj i helvete
om klubbens "verdier".
Slapp av nå tøffen, ikke noe behov for å gråte her. Når jeg sier verdier så tenker jeg på hvordan United drives. Spillere fra akademiet, angrepsfotball osv osv. Ikke menneskerettigheter, demokrati og alt mulig annet, jeg snakker om det sportslige. Hverken du eller noen andre kan vite hvordan de ville driftet klubben. Jeg syns jo det er rart hvis man kun er interessert i å kjøpe en klubb for sportsvasking, at man skal drive klubben stikk motsatt av det fansen vil, går jo litt i mot sin mening det. Hadde jo ikke vært så vellykket sportsvasking i så fall hvis du bare fucker opp ditt eget omdømme enda mer.
Rart? For du tenker at City og PSG ikke primært er kjøpt for sportsvaskingens del? Tror du de tjener kronasjer direkte på disse investeringene (sett bort fra bieffektene av vaskingen)? Hva skulle ellers være motivasjonen?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Eddie skrev: lør mai 13, 2023 2:07 am
Folk_flesk skrev: lør mai 13, 2023 1:45 am
Eddie skrev: lør mai 13, 2023 12:49 am

Hva er det som er skremmende?
At du tror at al-Thani bryr seg en hundebæsj i helvete
om klubbens "verdier".
Slapp av nå tøffen, ikke noe behov for å gråte her. Når jeg sier verdier så tenker jeg på hvordan United drives. Spillere fra akademiet, angrepsfotball osv osv. Ikke menneskerettigheter, demokrati og alt mulig annet, jeg snakker om det sportslige. Hverken du eller noen andre kan vite hvordan de ville driftet klubben. Jeg syns jo det er rart hvis man kun er interessert i å kjøpe en klubb for sportsvasking, at man skal drive klubben stikk motsatt av det fansen vil, går jo litt i mot sin mening det. Hadde jo ikke vært så vellykket sportsvasking i så fall hvis du bare fucker opp ditt eget omdømme enda mer.
Dette må være noe av det mest naive jeg har lest på lenge. Akrobatikk på høyt nivå for å tilpasse seg en autokrats ønsker om å redusere klubben til sitt eget lille hvitvaskingsprosjekt. Du må virkelig hate United for å ønske dem en slik skjebne.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Eddie skrev: lør mai 13, 2023 3:16 am @DuncanE . Det er rart hvis de skal kjøpe en klubb for å sportsvaske for så å gjøre det stikk motsatte av det fansen ville likt. United har aldri vært en klubb som kjøper de største stjernene på markedet. Jeg kan aldri huske at PSG fansen klagde noe særlig når de kjøpte Neymar, Mbappe og Messi. At utfallet ikke ble slik de håpet på er en annen sak. United har andre verdier og historie, ingen ville satt pris på et sirkus show ala PSG. Derfor ville det vært idiotisk å ha en fremgangsmåte som vil støte fra seg fansen dersom man er interessert å skape et bedre omdømme. Jeg sier ikke at de ikke er ute etter å sportsvaske, men hvis det er målet ville det vært kontraproduktivt å kjøre samme strategi som med PSG. Av lekkasjene som har vært i media har det blant annet blitt snakket om å bringe inn flere eksspillere i viktige posisjoner ala Bayern og Milan, noe Ferguson også har vært for. At de kaller det for 92 foundation viser også at de har lagt litt tanke bak det hele. Det er en sånn unison tankegang her at disse araberne er bare dumme mennesker med hodet i sanden og kan bare spy ut penger. Jeg tror ikke det er tilfellet.
At de er dumme mennesker er vel City det beste eksempelet på at de ikke er. Men om å tilfredsstille fansen var et viktig punkt på agendaen kan jeg fortsatt lett se for meg at Neymar/Mbappe/Messi-type spillere kunne bli handlet. Mange fans ville synes det var en god ide. Selv om det ville ødelagt klubben fullstendig.

Du er virkelig naiv om du ikke forstår at hovedgrunnen til at man i det hele tatt er interessert i å gjøre United til verdens dyreste idrettsklubb, nettopp er muligheten for å sole seg i glansen av klubben og dens historie. De når dessuten ut til en helt ekstremt stor fanbase (over 1 mrd).

Kverulanten

Legg inn av Kverulanten »

DuncanE skrev: lør mai 13, 2023 1:30 pm
Eddie skrev: lør mai 13, 2023 3:16 am @DuncanE . Det er rart hvis de skal kjøpe en klubb for å sportsvaske for så å gjøre det stikk motsatte av det fansen ville likt. United har aldri vært en klubb som kjøper de største stjernene på markedet. Jeg kan aldri huske at PSG fansen klagde noe særlig når de kjøpte Neymar, Mbappe og Messi. At utfallet ikke ble slik de håpet på er en annen sak. United har andre verdier og historie, ingen ville satt pris på et sirkus show ala PSG. Derfor ville det vært idiotisk å ha en fremgangsmåte som vil støte fra seg fansen dersom man er interessert å skape et bedre omdømme. Jeg sier ikke at de ikke er ute etter å sportsvaske, men hvis det er målet ville det vært kontraproduktivt å kjøre samme strategi som med PSG. Av lekkasjene som har vært i media har det blant annet blitt snakket om å bringe inn flere eksspillere i viktige posisjoner ala Bayern og Milan, noe Ferguson også har vært for. At de kaller det for 92 foundation viser også at de har lagt litt tanke bak det hele. Det er en sånn unison tankegang her at disse araberne er bare dumme mennesker med hodet i sanden og kan bare spy ut penger. Jeg tror ikke det er tilfellet.
At de er dumme mennesker er vel City det beste eksempelet på at de ikke er. Men om å tilfredsstille fansen var et viktig punkt på agendaen kan jeg fortsatt lett se for meg at Neymar/Mbappe/Messi-type spillere kunne bli handlet. Mange fans ville synes det var en god ide. Selv om det ville ødelagt klubben fullstendig.

Du er virkelig naiv om du ikke forstår at hovedgrunnen til at man i det hele tatt er interessert i å gjøre United til verdens dyreste idrettsklubb, nettopp er muligheten for å sole seg i glansen av klubben og dens historie. De når dessuten ut til en helt ekstremt stor fanbase (over 1 mrd).
Det er ingen mer naiv enn du som seriøst tror at hver åttende person (ung og gammel) på jorden er fan av MU. Imponerende nok har antall fans økt med 400-500 mill. i den "suksessrike" perioden fra 2012 til 2019. Med den veksten har det snart økt til 1,5 mrd.

Som ellers i verden hjelper det å betale for å få det svaret en vil ha.
F.eks. når eierne skulle få solgt noen aksjer på børsen. i 2012:
https://www.bbc.com/news/magazine-21478857

Kent

Legg inn av Kent »

Drive fotballklubb på dagtid, konebanking og steining av homofile etter middag.

Får litt dårlig smak i munnen av det.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Kverulanten skrev: lør mai 13, 2023 2:44 pm
DuncanE skrev: lør mai 13, 2023 1:30 pm
Eddie skrev: lør mai 13, 2023 3:16 am @DuncanE . Det er rart hvis de skal kjøpe en klubb for å sportsvaske for så å gjøre det stikk motsatte av det fansen ville likt. United har aldri vært en klubb som kjøper de største stjernene på markedet. Jeg kan aldri huske at PSG fansen klagde noe særlig når de kjøpte Neymar, Mbappe og Messi. At utfallet ikke ble slik de håpet på er en annen sak. United har andre verdier og historie, ingen ville satt pris på et sirkus show ala PSG. Derfor ville det vært idiotisk å ha en fremgangsmåte som vil støte fra seg fansen dersom man er interessert å skape et bedre omdømme. Jeg sier ikke at de ikke er ute etter å sportsvaske, men hvis det er målet ville det vært kontraproduktivt å kjøre samme strategi som med PSG. Av lekkasjene som har vært i media har det blant annet blitt snakket om å bringe inn flere eksspillere i viktige posisjoner ala Bayern og Milan, noe Ferguson også har vært for. At de kaller det for 92 foundation viser også at de har lagt litt tanke bak det hele. Det er en sånn unison tankegang her at disse araberne er bare dumme mennesker med hodet i sanden og kan bare spy ut penger. Jeg tror ikke det er tilfellet.
At de er dumme mennesker er vel City det beste eksempelet på at de ikke er. Men om å tilfredsstille fansen var et viktig punkt på agendaen kan jeg fortsatt lett se for meg at Neymar/Mbappe/Messi-type spillere kunne bli handlet. Mange fans ville synes det var en god ide. Selv om det ville ødelagt klubben fullstendig.

Du er virkelig naiv om du ikke forstår at hovedgrunnen til at man i det hele tatt er interessert i å gjøre United til verdens dyreste idrettsklubb, nettopp er muligheten for å sole seg i glansen av klubben og dens historie. De når dessuten ut til en helt ekstremt stor fanbase (over 1 mrd).
Det er ingen mer naiv enn du som seriøst tror at hver åttende person (ung og gammel) på jorden er fan av MU. Imponerende nok har antall fans økt med 400-500 mill. i den "suksessrike" perioden fra 2012 til 2019. Med den veksten har det snart økt til 1,5 mrd.

Som ellers i verden hjelper det å betale for å få det svaret en vil ha.
F.eks. når eierne skulle få solgt noen aksjer på børsen. i 2012:
https://www.bbc.com/news/magazine-21478857
Takk. Naivitet kan være en fin ting, men jeg er vel først og fremst realist. Det var ikke tatt fra lufta. Men så har jeg heller ikke like flott og passende profilnavn som deg.

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... t-16771943

Remouladine

Legg inn av Remouladine »

Kent skrev: lør mai 13, 2023 11:59 pm Drive fotballklubb på dagtid, konebanking og steining av homofile etter middag.

Får litt dårlig smak i munnen av det.
Skjønner at du har en flau smak i munnen, for her var det mye dårlig skult rasisme.

Kent

Legg inn av Kent »

Remouladine skrev: søn mai 14, 2023 7:34 am
Kent skrev: lør mai 13, 2023 11:59 pm Drive fotballklubb på dagtid, konebanking og steining av homofile etter middag.

Får litt dårlig smak i munnen av det.
Skjønner at du har en flau smak i munnen, for her var det mye dårlig skult rasisme.
Det var ikke skjult.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Remouladine skrev: søn mai 14, 2023 7:34 am
Kent skrev: lør mai 13, 2023 11:59 pm Drive fotballklubb på dagtid, konebanking og steining av homofile etter middag.

Får litt dårlig smak i munnen av det.
Skjønner at du har en flau smak i munnen, for her var det mye dårlig skult rasisme.
Noen påstander som kan framstå som kulturelle fordommer og stigmatisering kanskje, men hva er rasistisk...?!

Remouladine

Legg inn av Remouladine »

InsVerderben skrev: søn mai 14, 2023 2:40 pm
Remouladine skrev: søn mai 14, 2023 7:34 am
Kent skrev: lør mai 13, 2023 11:59 pm Drive fotballklubb på dagtid, konebanking og steining av homofile etter middag.

Får litt dårlig smak i munnen av det.
Skjønner at du har en flau smak i munnen, for her var det mye dårlig skult rasisme.
Noen påstander som kan framstå som kulturelle fordommer og stigmatisering kanskje, men hva er rasistisk...?!
Ok, du skal få den. Rasisme er å stigmatisere en hel folkegruppe basert på rase. Etnisk diskriminering er å stigmatisere en folkegruppe basert på f.eks religion, hudfarge, utseende, kultur. Begge deler forbudt og en uting.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Eddie skrev: lør mai 13, 2023 3:16 am @DuncanE . Det er rart hvis de skal kjøpe en klubb for å sportsvaske for så å gjøre det stikk motsatte av det fansen ville likt. United har aldri vært en klubb som kjøper de største stjernene på markedet. Jeg kan aldri huske at PSG fansen klagde noe særlig når de kjøpte Neymar, Mbappe og Messi. At utfallet ikke ble slik de håpet på er en annen sak. United har andre verdier og historie, ingen ville satt pris på et sirkus show ala PSG. Derfor ville det vært idiotisk å ha en fremgangsmåte som vil støte fra seg fansen dersom man er interessert å skape et bedre omdømme. Jeg sier ikke at de ikke er ute etter å sportsvaske, men hvis det er målet ville det vært kontraproduktivt å kjøre samme strategi som med PSG. Av lekkasjene som har vært i media har det blant annet blitt snakket om å bringe inn flere eksspillere i viktige posisjoner ala Bayern og Milan, noe Ferguson også har vært for. At de kaller det for 92 foundation viser også at de har lagt litt tanke bak det hele. Det er en sånn unison tankegang her at disse araberne er bare dumme mennesker med hodet i sanden og kan bare spy ut penger. Jeg tror ikke det er tilfellet.
Vel, kjenner jeg er smått lunken til slikt og de må definitivt være kvalifiserte utover det å være en "gammel helt," "7. far i huset" bør nå få sitte i fred på hjemmekampene og synes EtH klokelig har kjørt sitt løp og ikke innvolvert ham på samme måte som f.eks OGS.

Er ikke i mot det, men det finnes xempler på slikt som ikke har funket og skal man drive en så stor&profesjonell klubb, trenger man de beste i hver posisjon og ikke avdanka gallionsfigurer.
Ser ikke for meg at sponsorene kommer løpende så fort de ser f.eks Scholes eller at han i kraft av sin heltestatus lander gode avtaler, no offense....!

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Hvor stort er da dette ekstraordinære store gigantbudet?
https://www.dagbladet.no/studio/sportss ... ost=134010

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Korgutt skrev: tir mai 16, 2023 10:08 pm Hvor stort er da dette ekstraordinære store gigantbudet?
https://www.dagbladet.no/studio/sportss ... ost=134010
Enda et "siste take it or leave it bud"? Skal fortsatt være under det Glazers vil ha for et fullstendig salg, så da er vel Ratcliffe fortsatt i tet vil jeg tippe.

Jack

Legg inn av Jack »

Dette er siste bud, jeg lover!


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Glycinello skrev: tir mai 16, 2023 10:19 pm
Korgutt skrev: tir mai 16, 2023 10:08 pm Hvor stort er da dette ekstraordinære store gigantbudet?
https://www.dagbladet.no/studio/sportss ... ost=134010
Enda et "siste take it or leave it bud"? Skal fortsatt være under det Glazers vil ha for et fullstendig salg, så da er vel Ratcliffe fortsatt i tet vil jeg tippe.
Nja, da tror jeg ikke budet ville kommet nå. På dette punktet vil jeg tro man kommer med et «hva skal dere egentlig ha»-bud.

Jack

Legg inn av Jack »

Eddie skrev: tir mai 16, 2023 10:41 pm Dette er garantert ikke nok.
La oss inderlig håpe det!🙏

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Det er ikke i nærheten av nok siden INEOS sitt bud er "bare" 500 mill under det, for litt over 50 % av klubben.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Hetfield skrev: tir mai 16, 2023 11:10 pm Det er ikke i nærheten av nok siden INEOS sitt bud er "bare" 500 mill under det, for litt over 50 % av klubben.
Slik jeg også forstår det, så sitter rolig i båten. Er sikker på at Ratcliffe tar dette.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Hetfield skrev: tir mai 16, 2023 11:10 pm Det er ikke i nærheten av nok siden INEOS sitt bud er "bare" 500 mill under det, for litt over 50 % av klubben.
Nei, dette tror jeg ikke stemmer. INEOS har budt på i overkant av 50% av Uniteds aksjer. Deres bud, per aksje, innebærer en verdsettelse på over 5mrd pund (for 100% av aksjene). Men budet, på drøyt 50% av aksjene, ligger da nord for 2,5 mrd pund. Jassim har budt i underkant av 5 mrd for 100% av aksjene. Så budet fra Jassim er totalt sett høyere, men budet fra INEOS er høyere per aksje. Slik jeg forstår det.

https://www.reuters.com/sports/soccer/i ... 023-04-29/

Det aller siste budet fra Jassim på 5,5 mrd pund er således høyere enn INEOS sitt bud både totalt og per aksje. I så fall koker det da ned til hvordan Glazers verdsetter å kunne fortsette med en aksjepost i klubben.

Så spørs det da om Ratcliffe & Co hoster opp et nytt bud.
Sist redigert av DuncanE den ons mai 17, 2023 1:03 am, redigert 1 gang totalt.

pigg

Legg inn av pigg »

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som har så mye i mot eiere av Midtøsten-opprinnelse mv.

Nå har jo United amerikanske eiere. Er da mye juks og fanteri som skjer der borte også. Er det så viktig hvilket land en eier er i fra? Penger er penger.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

pigg skrev: ons mai 17, 2023 1:01 am Jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som har så mye i mot eiere av Midtøsten-opprinnelse mv.

Nå har jo United amerikanske eiere. Er da mye juks og fanteri som skjer der borte også. Er det så viktig hvilket land en eier er i fra? Penger er penger.
Dette igjen. Det er en vesensforskjell på å være eid av et notorisk terrorregime og amerikanske privatpersoner med en forkjærlighet for penger. Vi hater Glazers, av naturlige årsaker, men de er ikke fanden sjøl.

Men for en som ikke skjønner City-problematikken, og hyller Lance Armstrong som det største som har skjedd sykkelsporten, kan man kanskje ikke forvente det helt store.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»