UFO rapporten og "disclosure"

Svar
Brukeravatar
Zpiff
Innlegg: 663

Re: UFO rapporten og "disclosure"

Legg inn av Zpiff »

BlackEagle skrev: lør jun 11, 2022 9:28 pm
Zpiff skrev: lør jun 11, 2022 8:44 pm
Uten at jeg skal skrive opp & ned angående mine meninger og hypoteser angående dette, så er jeg (kort sagt) heller av den oppfatning av at de egenskapene som beskriver de nevnte fenomenene, dvs. -relativt- ekstrem akselerasjon/hastighet (som ville ødelagt større organismer), ingen termisk avgass, mulighet for å kunne bevege seg i andre medier enn "bare" luft (evt. interstellart..) men også under vann.., ikke nødvendigvis fordrer det man vanligvis definerer som "ekstremt avansert teknologi og ekstremt høy intelligens.." (mulig dette er helt utenkelig/ulogisk for flertallet her -men..).
Faktisk, så ville jeg også strekke den hypotesen i en "motsatt retning", og at man med slike muligheter til rådighet heller blir "dummere" (rent teknisk, mekanisk, videreutviklingsmessig.. sett).
Orker ikke å forklare årsakene til at jeg (i så tilfelle) mener dette, men hypotetisk sett så er det jo lov å vurdere konsekvenser.. selv også 😉

Og hva angår selve teknologien, så antar jeg den er "lav-energi", og har da heller ikke har behov for Planck-energi, eller fusjonskraftverk≶∞.., for å kunne fungere.
Sistnevnte er mer rettet til en hypotese rundt konsept/prinsipp, og hvordan en mest effektivt vil kunne utnytte selv "små"(?) mengder med masse/energi i gitte (hypotetiske) strukturer.

Men jeg får vel avslutte,, med et lite (generelt) spørsmål:
Er dette "far fetched" (og ullent) nok, til at noen her ble fornøyde? 😎
Menmenmenmenmen... du glemmer Magica fra Tryll (siste kjente oppholdssted Vesuvio)! Hun har jo gått i kompaniskap med Madam Mim - og så har de kidnappet både Petter Smart og Raptus von Rupp! Det er jo ikke råd å vite hva disse kan koke i hop (bokstavelig talt)!
:lol:

Mvh

BE
som blir andpusten bare av energibehovet for å snu på hodet
Ingen nevnt, ingen glemt 😎
Den viktigste karakteren her, altså hjernen (evt. intuisjonen(sic), motivasjonen..) bak det hele, er selvsagt den kjæreste (men akk så misforståtte arrogante..) Fetter Anton Duck.
For når det kommer til flaks (noe ender ofte ender opp med å gjøre endeløst..), så er Anton en kløper uten sidestykke.
Hva vår kjære (men (kv)akk så misforståtte) Anton-and kan få til, med sin endeløse flaks(ing) -er det ingen ende for.
- Kombinerer man inn Magicas lykke-tiøring (Onkel Skrue McDuck måtte gi tapt til slutt), så får man både flaks og lykke (en uslåelig kombi).
Hvem som endelig drar nytte av endeløs lykke og flaks, vetta fåglarna (men siden sorte sothøner kan bli andpustne de også, så skjønner garantert "noen" tegningen..).
Og siden det i Norge år 1938 ble 🦆(erledes), så skjønte man at kvekking (selv i et ekkokammer) ikke var enden på visa for å kunne ha endeløs og andektig flaks (og lykke).
🥂

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Zpiff skrev: man jun 13, 2022 9:50 pm
BlackEagle skrev: lør jun 11, 2022 9:28 pm
Zpiff skrev: lør jun 11, 2022 8:44 pm
Uten at jeg skal skrive opp & ned angående mine meninger og hypoteser angående dette, så er jeg (kort sagt) heller av den oppfatning av at de egenskapene som beskriver de nevnte fenomenene, dvs. -relativt- ekstrem akselerasjon/hastighet (som ville ødelagt større organismer), ingen termisk avgass, mulighet for å kunne bevege seg i andre medier enn "bare" luft (evt. interstellart..) men også under vann.., ikke nødvendigvis fordrer det man vanligvis definerer som "ekstremt avansert teknologi og ekstremt høy intelligens.." (mulig dette er helt utenkelig/ulogisk for flertallet her -men..).
Faktisk, så ville jeg også strekke den hypotesen i en "motsatt retning", og at man med slike muligheter til rådighet heller blir "dummere" (rent teknisk, mekanisk, videreutviklingsmessig.. sett).
Orker ikke å forklare årsakene til at jeg (i så tilfelle) mener dette, men hypotetisk sett så er det jo lov å vurdere konsekvenser.. selv også 😉

Og hva angår selve teknologien, så antar jeg den er "lav-energi", og har da heller ikke har behov for Planck-energi, eller fusjonskraftverk≶∞.., for å kunne fungere.
Sistnevnte er mer rettet til en hypotese rundt konsept/prinsipp, og hvordan en mest effektivt vil kunne utnytte selv "små"(?) mengder med masse/energi i gitte (hypotetiske) strukturer.

Men jeg får vel avslutte,, med et lite (generelt) spørsmål:
Er dette "far fetched" (og ullent) nok, til at noen her ble fornøyde? 😎
Menmenmenmenmen... du glemmer Magica fra Tryll (siste kjente oppholdssted Vesuvio)! Hun har jo gått i kompaniskap med Madam Mim - og så har de kidnappet både Petter Smart og Raptus von Rupp! Det er jo ikke råd å vite hva disse kan koke i hop (bokstavelig talt)!
:lol:

Mvh

BE
som blir andpusten bare av energibehovet for å snu på hodet
Ingen nevnt, ingen glemt 😎
Den viktigste karakteren her, altså hjernen (evt. intuisjonen(sic), motivasjonen..) bak det hele, er selvsagt den kjæreste (men akk så misforståtte arrogante..) Fetter Anton Duck.
For når det kommer til flaks (noe ender ofte ender opp med å gjøre endeløst..), så er Anton en kløper uten sidestykke.
Hva vår kjære (men (kv)akk så misforståtte) Anton-and kan få til, med sin endeløse flaks(ing) -er det ingen ende for.
- Kombinerer man inn Magicas lykke-tiøring (Onkel Skrue McDuck måtte gi tapt til slutt), så får man både flaks og lykke (en uslåelig kombi).
Hvem som endelig drar nytte av endeløs lykke og flaks, vetta fåglarna (men siden sorte sothøner kan bli andpustne de også, så skjønner garantert "noen" tegningen..).
Og siden det i Norge år 1938 ble 🦆(erledes), så skjønte man at kvekking (selv i et ekkokammer) ikke var enden på visa for å kunne ha endeløs og andektig flaks (og lykke).
🥂
Phhh ... jeg gremmes (Charlie Brown) over å ha glemt fetter Anton! Og ennå har ingen nevnt Gudbrand Gråstein, B-gjengen og Rikerud! Hvor skal dette ende (sic!!!)...

Mvh

BE
belest - og belesset med cartoonomani og røykhoste (host, host)

...og du, romfarer? Schkålll!

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Bilde
► Show Spoiler

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

B.E. skrev: lør jul 02, 2022 10:58 pm Bilde
► Show Spoiler
*glise bredt*

Mvh
BE

Brukeravatar
Rompetrollet
Innlegg: 130

Legg inn av Rompetrollet »

Passerer Hessdalen snart ..konduktøren har bedt alle å følge godt med

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Rompetrollet skrev: tor okt 13, 2022 10:09 am Passerer Hessdalen snart ..konduktøren har bedt alle å følge godt med
hehehehe.... :D :D :D Nice one.

mvh

HB.


Falcon
Innlegg: 2482

Legg inn av Falcon »

Interessert skrev: tir feb 07, 2023 10:18 pm Hva er dette for noe?
https://tv.vg.no/video/257512/merkelig- ... fba6a4141b
enkelt. Dette er satelitter.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Falcon skrev: tir feb 07, 2023 10:20 pm
Interessert skrev: tir feb 07, 2023 10:18 pm Hva er dette for noe?
https://tv.vg.no/video/257512/merkelig- ... fba6a4141b
enkelt. Dette er satelitter.
Men det skjønte ikke meteorologisk institutt? Burde vel være enkelt for de også...

Alpha

Legg inn av Alpha »

Er det ikke egentlig litt naivt å tro at vi er de eneste intelligente skapningene i hele universet?

Falcon
Innlegg: 2482

Legg inn av Falcon »

Orakelet skrev: tir feb 07, 2023 10:26 pm
Falcon skrev: tir feb 07, 2023 10:20 pm
Interessert skrev: tir feb 07, 2023 10:18 pm Hva er dette for noe?
https://tv.vg.no/video/257512/merkelig- ... fba6a4141b
enkelt. Dette er satelitter.
Men det skjønte ikke meteorologisk institutt? Burde vel være enkelt for de også...
satelitter bryr vel meteorologer midt i planeten, så lenge de sender riktig data?

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Falcon skrev: tir feb 07, 2023 10:44 pm
Orakelet skrev: tir feb 07, 2023 10:26 pm
Falcon skrev: tir feb 07, 2023 10:20 pm

enkelt. Dette er satelitter.
Men det skjønte ikke meteorologisk institutt? Burde vel være enkelt for de også...
satelitter bryr vel meteorologer midt i planeten, så lenge de sender riktig data?
Det der hørtes ut som et "goddag mann økseskaft" svar. De hadde vel neppe sagt de ikke kan identifisere lysene, om de skjønner at det er satelitter, som jeg også er sikker på de skjønner, om det er det. Uansett om satelitter "bryr dem" eller ikke?

Falcon
Innlegg: 2482

Legg inn av Falcon »

Interessert skrev: tir feb 07, 2023 10:50 pm
Falcon skrev: tir feb 07, 2023 10:44 pm
Orakelet skrev: tir feb 07, 2023 10:26 pm

Men det skjønte ikke meteorologisk institutt? Burde vel være enkelt for de også...
satelitter bryr vel meteorologer midt i planeten, så lenge de sender riktig data?
Det der hørtes ut som et "goddag mann økseskaft" svar. De hadde vel neppe sagt de ikke kan identifisere lysene, om de skjønner at det er satelitter, som jeg også er sikker på de skjønner, om det er det. Uansett om satelitter "bryr dem" eller ikke?
kunnskap om satelitter og deres bane har veldig lite med meteorologi å gjøre. Det er som å spørre en tømmerhugger om ekornbiologi.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Interessert skrev: tir feb 07, 2023 10:50 pm
Falcon skrev: tir feb 07, 2023 10:44 pm
Orakelet skrev: tir feb 07, 2023 10:26 pm

Men det skjønte ikke meteorologisk institutt? Burde vel være enkelt for de også...
satelitter bryr vel meteorologer midt i planeten, så lenge de sender riktig data?
Det der hørtes ut som et "goddag mann økseskaft" svar. De hadde vel neppe sagt de ikke kan identifisere lysene, om de skjønner at det er satelitter, som jeg også er sikker på de skjønner, om det er det. Uansett om satelitter "bryr dem" eller ikke?
Når begynte satellitter å bevege seg så raskt og i så tett formasjon? Jeg har sett satellitter på himmelen i årevis, men aldri noe som ligner på dette. Det må være noe helt nytt hvis det er satellitter. Tviler.

Jack

Legg inn av Jack »

Starlink ser ut som der der, men jeg visste ikke at Starlink var så langt nord.

Tydeligvis:

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/66r5 ... nk-i-norge

Sist redigert av Jack den tir feb 07, 2023 10:56 pm, redigert 1 gang totalt.

Falcon
Innlegg: 2482

Legg inn av Falcon »

Orakelet skrev: tir feb 07, 2023 10:53 pm
Interessert skrev: tir feb 07, 2023 10:50 pm
Falcon skrev: tir feb 07, 2023 10:44 pm

satelitter bryr vel meteorologer midt i planeten, så lenge de sender riktig data?
Det der hørtes ut som et "goddag mann økseskaft" svar. De hadde vel neppe sagt de ikke kan identifisere lysene, om de skjønner at det er satelitter, som jeg også er sikker på de skjønner, om det er det. Uansett om satelitter "bryr dem" eller ikke?
Når begynte satellitter å bevege seg så raskt og i så tett formasjon? Jeg har sett satellitter på himmelen i årevis, men aldri noe som ligner på dette. Det må være noe helt nytt hvis det er satellitter. Tviler.
dette er typisk starlink-formasjon. Finnes masse videoer av dette på youtube.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Skuffende. Som vanlig. Håpet at nå er det endelig noen aliens som kommer og kanskje henter meg.

Gjellsimle

Legg inn av Gjellsimle »

Alpha skrev: tir feb 07, 2023 10:28 pm Er det ikke egentlig litt naivt å tro at vi er de eneste intelligente skapningene i hele universet?
Er vel heller det at avstandene er for store til at besøk er sannsynlig.

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

Gjellsimle skrev: tir feb 14, 2023 2:44 pm
Alpha skrev: tir feb 07, 2023 10:28 pm Er det ikke egentlig litt naivt å tro at vi er de eneste intelligente skapningene i hele universet?
Er vel heller det at avstandene er for store til at besøk er sannsynlig.
Finnes ikke noe bevis.....bare uklarheter. Som en gal UFO entusiast på 50 tallet og 14år gammel.......tror jeg ikke så mye mer på den historia, nå er det 2023 ingen beviser...........masse forundring...Enten er disse aliens noe smarte fyrer..men det er best slik det er...å ikke få noe bevis ...sånn går nå åran da...Interessen fpr å vente x antall år på et svar fra det hinsidige og tilbake.....gidder jeg faktisk ikke.

KansjeD

Legg inn av KansjeD »

perchri skrev: ons apr 12, 2023 11:56 pm Interessen fpr å vente x antall år på et svar fra det hinsidige og tilbake.....gidder jeg faktisk ikke.
Du får finne deg en hobby å holde på med mens du venter, da. Jeg anbefaler modell- eller droneflyving. :)

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

perchri skrev: ons apr 12, 2023 11:56 pm
Gjellsimle skrev: tir feb 14, 2023 2:44 pm
Alpha skrev: tir feb 07, 2023 10:28 pm Er det ikke egentlig litt naivt å tro at vi er de eneste intelligente skapningene i hele universet?
Er vel heller det at avstandene er for store til at besøk er sannsynlig.
Finnes ikke noe bevis.....bare uklarheter. Som en gal UFO entusiast på 50 tallet og 14år gammel.......tror jeg ikke så mye mer på den historia, nå er det 2023 ingen beviser...........masse forundring...Enten er disse aliens noe smarte fyrer..men det er best slik det er...å ikke få noe bevis ...sånn går nå åran da...Interessen fpr å vente x antall år på et svar fra det hinsidige og tilbake.....gidder jeg faktisk ikke.
Bevisene er der, men vi bryr oss ikke? Nå skal det sies at det er alt for mye saker fremme i dagens lys. "95%" bløff, og av resten igjen så er "95%" naturlige årsaker. Så kommer man til en liten kjerne som dessverre ikke ser dagens lys. Det er lenge siden jeg gikk inn på jugetube, men amerikanerne har lagt ut tre interresante snutter. Disse er så langt ikke debunket, selv om det finnes masse folk på jugetuben og selvsagt har en forklaring.

mvh

HB

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «UFO & Konspirasjonsteorier»