Tranmere Rovers

Svar
JDeacon

Tranmere Rovers

Legg inn av JDeacon »

Micky Mellon er tilbake etter fadesen med Keith Hill. Mange nye fjes i dagens kamp mellom Tranmere og Walsall. Har vore ein jamn første omgang. Tranmere sin beste spelar har vore Paul Glatzel. Han har vist overblikk, pasningar og god fotballforståing. Køyr på gutta!

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

Dramatikk på Prenton park. Linjemannen må gå av med strekkskade.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

Mike Dean kjem i sivil ned på bana for å snakke med dommartrioen. Spesielt.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

Tranmere tar leiinga ved McManaman. Nydeleg mål var det og :)

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

3 poeng til Rovers. Blei spennande på slutten når Merrie vart utvist. 7 minutt tillegg er ein prøvelse. ;)

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

JDeacon skrev: lør aug 07, 2021 6:00 pm 7 minutt tillegg er ein prøvelse
Sterk seier av Tranmere mot Walsall, og tilleggsminuttene kan jeg tenke meg ble ekstra lange med ettmålsledelse og en spiller mindre. Jeg regner med at Rovers kommer til å være der oppe og kjempe om minst en plass i playoffen. Hva mener du er en realistisk målsetning på Prenton Park denne sesongen?

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

paul_dalton_11 skrev: lør aug 07, 2021 7:05 pm
JDeacon skrev: lør aug 07, 2021 6:00 pm 7 minutt tillegg er ein prøvelse
Sterk seier av Tranmere mot Walsall, og tilleggsminuttene kan jeg tenke meg ble ekstra lange med ettmålsledelse og en spiller mindre. Jeg regner med at Rovers kommer til å være der oppe og kjempe om minst en plass i playoffen. Hva mener du er en realistisk målsetning på Prenton Park denne sesongen?
Så hyggelig at du spør. Følte eg var i ein monolog her. Og det må ein jo rekne litt med når ein skriv om ein klubb som Tranmere Rovers!

Når det gjeld ditt spørsmål vil eg seie at ei realistisk målsetjing er playoff. Eg vil påstå at forsvaret og midtbana er sterkare enn ifjor. Det er meir kreativitet og mål i midtbaneleddet. Minuset er at vi har mist James Vaughan. Han var ein bauta som spiss på dette nivået. Rovers har ikkje erstatta han med ein spiss som har bevist stort på dette divisjonen. Så er absolutt ingen automatikk i Tranmere får direkte opprykk eller playoff. Eg er meget spent på sesongen. Men at Mellon er tilbake er ekstremt viktig. Han har enorm støtte blant supporterane.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

JDeacon skrev: søn aug 08, 2021 12:38 am Minuset er at vi har mist James Vaughan. Han var ein bauta som spiss på dette nivået. ... Eg er meget spent på sesongen. Men at Mellon er tilbake er ekstremt viktig. Han har enorm støtte blant supporterane.
Viktigheten av en manager og en målgarantist kan ikke undervurderes. Bra at Mellom fikk en vinnende start og et rent laken bakover i sitt comeback som Tranmeremanager. Jeg husker godt Tranmere sitt lag på 90-tallet der man flørtet med opprykk til premier league flere år på rad med ei angrepsrekke bestående av Aldridge, Nevin, Malkin og Morrissey. Så hadde vært morsomt om Rovers kunne tatt steget opp i League1 denne sesongen, dere har jo et tilskuersnitt som hører hjemme over league2.

Jeg leste at det var selveste Mike Dean som måtte ned fra tribunen og overta som fjerdedommer da linjemannen ble skadet.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

paul_dalton_11 skrev: søn aug 08, 2021 11:49 am
JDeacon skrev: søn aug 08, 2021 12:38 am Minuset er at vi har mist James Vaughan. Han var ein bauta som spiss på dette nivået. ... Eg er meget spent på sesongen. Men at Mellon er tilbake er ekstremt viktig. Han har enorm støtte blant supporterane.
Viktigheten av en manager og en målgarantist kan ikke undervurderes. Bra at Mellom fikk en vinnende start og et rent laken bakover i sitt comeback som Tranmeremanager. Jeg husker godt Tranmere sitt lag på 90-tallet der man flørtet med opprykk til premier league flere år på rad med ei angrepsrekke bestående av Aldridge, Nevin, Malkin og Morrissey. Så hadde vært morsomt om Rovers kunne tatt steget opp i League1 denne sesongen, dere har jo et tilskuersnitt som hører hjemme over league2.

Jeg leste at det var selveste Mike Dean som måtte ned fra tribunen og overta som fjerdedommer da linjemannen ble skadet.
Det var på den tida eg begynte å holde med laget. Skal heller ikkje gløyme Ian Muir som også var ein artig spelar.

Mike Dean var raskt nede på graset då linjedommaren fekk strekk. Han gjekk som du seier inn som 4.dommar. Hadde tatt seg ut om han skulle gå linja på Prenton Park. Litt inhabil må han kunne seiast å vere. :)

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

JDeacon skrev: søn aug 08, 2021 1:49 pm Mike Dean var raskt nede på graset då linjedommaren fekk strekk. Han gjekk som du seier inn som 4.dommar. Hadde tatt seg ut om han skulle gå linja på Prenton Park. Litt inhabil må han kunne seiast å vere. :)
Det er bra og viktig med noen profilerte fans for lag som spiller et par mil sønnafor premier league. Det sier sitt når det blir overskrifter av ny fjerdedommer i en fjerdedivisjonskamp. Meget kompetent og profesjonell dommertype Dean, så hadde nok godt fint med han som linjedommer. Vi er jo vant med mye rart i dommerstanden nedover i divisjonene.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Haha, skjønner jeg glipp av saker i går her.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

JDeacon skrev: søn aug 08, 2021 1:49 pm Skal heller ikkje gløyme Ian Muir som også var ein artig spelar.
Ja Muir var en bra spiller. Og jeg minnes det fantes flere gode defensive spillere også, f.eks. Goodison og Mungall, som var gode over tid. Det var vel mange Tranmere-spillere på den tiden som hadde tresifret antall klubbkamper for klubben. Kontinuitet er gjerne en viktig bestanddel i suksessfulle lag, og når det kombineres med kvalitet så blir det gjerne morsomt å være supporter.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

Tranmere har i det siste jobba hardt med å signere Marc McNulty som erstattar for James Vaughan. Ryktene har gått på at spelaren på nærmaste har signert, men at overgangen står på vent fordi Reading har problem med EFL. Kva på problema består i er eg ikkje sikker på. Det siste no er at Mellon's tidlegare klubb, Dundee United, har meldt seg på i kampen. McNulty var der på lån i perioden Mellon var der. Så då spørs det korleis dette går.

Dimmi

Legg inn av Dimmi »

JDeacon skrev: man aug 09, 2021 4:51 pm Tranmere har i det siste jobba hardt med å signere Marc McNulty som erstattar for James Vaughan. Ryktene har gått på at spelaren på nærmaste har signert, men at overgangen står på vent fordi Reading har problem med EFL. Kva på problema består i er eg ikkje sikker på. Det siste no er at Mellon's tidlegare klubb, Dundee United, har meldt seg på i kampen. McNulty var der på lån i perioden Mellon var der. Så då spørs det korleis dette går.
Ser lokalavisa The Courier skriver at McNulty på det nærmeste er klar for United, så det virker nok kjørt for Tranmere.

Men, hyggelig med flere klubbtråder fra utenfor PL her inne, og ekstra stas for oss Pools-fans å få noen av divisjonskollegene på plass.
4 september blir gøy!

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

1.omgongen på Vale park har vore meget jamn. Ein del forsøk frå begge lag utan at det har vore dei største sjansane. Tranmere har ein del sterke folk på benken om kan utgjere ein forskjell i 2.omg. Tenkjer spesielt på McManaman og Watson. Kan gå begge veier her. Håpar på det beste så klart ;)

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

JDeacon skrev: lør aug 14, 2021 4:57 pm 1.omgongen på Vale park har vore meget jamn. Ein del forsøk frå begge lag utan at det har vore dei største sjansane. Tranmere har ein del sterke folk på benken om kan utgjere ein forskjell i 2.omg. Tenkjer spesielt på McManaman og Watson. Kan gå begge veier her. Håpar på det beste så klart ;)
Ser du kampen?
I så fall hvor(dan)?

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

tomi skrev: lør aug 14, 2021 4:58 pm
JDeacon skrev: lør aug 14, 2021 4:57 pm 1.omgongen på Vale park har vore meget jamn. Ein del forsøk frå begge lag utan at det har vore dei største sjansane. Tranmere har ein del sterke folk på benken om kan utgjere ein forskjell i 2.omg. Tenkjer spesielt på McManaman og Watson. Kan gå begge veier her. Håpar på det beste så klart ;)
Ser du kampen?
I så fall hvor(dan)?
Ser kampen på iFollow.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

Tranmere - Newport

Lagoppstilling:
Murphy
Cogley
Clarke
Davies
Knight-Percival
Morris
Foley
Spearing
Glatzel
Feeney
Nevitt

På benken har vi sterke namn som McManaman, Watson, Merrie, Maguire og Dieseruvwe.

Som vanleg mot Newport blir det ein beintøff og fysisk batalje der ein må halde hovudet kaldt. Newport pleier i alle fall å påverke i den retning. Så spørs det om Rovers har kvalitet til å spele dei ut. Kampane mot Newport er ofte frustrerande. Dei er som regel kyniske og å legg seg ned i alle situasjonar for å påføre motstandar kort. I tillegg er dei flinke til å springe i flokk mot dommar for å påverke. Likar verkeleg ikkje dette laget. Og dei likar sikkert ikkje oss.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

JDeacon skrev: lør aug 21, 2021 3:20 pm Kampane mot Newport er ofte frustrerande. Dei er som regel kyniske og å legg seg ned i alle situasjonar for å påføre motstandar kort. I tillegg er dei flinke til å springe i flokk mot dommar for å påverke. Likar verkeleg ikkje dette laget. Og dei likar sikkert ikkje oss.
Det er usympatiske trekk som vi heller ikke liker i Hartlepool. Tranmere har vært bunnsolid bakover og har til gode å slippe inn ligamål så langt. Så det skal være mulig med poeng mot Newport, selv om fraværet av en målscorer fortsatt ikke er løst. Lykke til i ettermiddag, JDeacon!

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

paul_dalton_11 skrev: lør aug 21, 2021 3:44 pm
JDeacon skrev: lør aug 21, 2021 3:20 pm Kampane mot Newport er ofte frustrerande. Dei er som regel kyniske og å legg seg ned i alle situasjonar for å påføre motstandar kort. I tillegg er dei flinke til å springe i flokk mot dommar for å påverke. Likar verkeleg ikkje dette laget. Og dei likar sikkert ikkje oss.
Det er usympatiske trekk som vi heller ikke liker i Hartlepool. Tranmere har vært bunnsolid bakover og har til gode å slippe inn ligamål så langt. Så det skal være mulig med poeng mot Newport, selv om fraværet av en målscorer fortsatt ikke er løst. Lykke til i ettermiddag, JDeacon!
Takk for det paul_dalton! Det har som venta vore tett på Prenton Park. Glatzel, som er på lån frå Liverpool, satte ballen utanfor frå 7-8 meter. Den største sjansen til Newport kom etter ein corner som til slutta vart beina i tverrliggar. Men 0-0 til pause kan eigentleg ingen av laga klage på.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Da er det klart for spennende kamp på Prenton Park. Lykke til JDeacon - vi satser på en jevn og spennende kamp!

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

paul_dalton_11 skrev: lør sep 04, 2021 3:40 pm Da er det klart for spennende kamp på Prenton Park. Lykke til JDeacon - vi satser på en jevn og spennende kamp!
Takk det same! Eg kjenner faktisk pulsen stige når eg tenker på denne kampen. Tap her og det er ei aldri så lita krise på gang for Micky Mellon. Faktisk hjelper ikkje uavgjort all verden heller. Men heldigvis ein lang sesong der mykje kan endre seg etter kvart.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Følger kampen på iFollow og gressmatta på Prenton Park ser fin ut. Som du sier, det er heldigvis en lang sesong - et maraton over 46 runder. Challinor gleder seg til kamp mot Tranmere, hans første klubb hvor han var i mange år.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Josh Hawkes tilfører Tranmere kreativitet etter at han kom inn. Det er en spiller dere får mye glede av denne sesongen.

PS: og Hawkes slår en nydelig corner som Davies stanger i mål.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Gratulerer med seier og 3 poeng, JDeacon!

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

Jo, men du har lov til å vere skuffa over å tape denne her altså. Eg tåler det. :) Hartlepool slapp omtrent ikkje Rovers til i det heile tatt. Sjølv hadde dykk minst 5 store sjansar til å score. Tranmere trengte dette sårt, men dette laget er på lang nær friskmeldt.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

Du verden så godt det var å sjå at Tranmere greier å gjennomføre ein god kamp igjen. I går var faktisk Tranmere gode. Spesielt høgresida med McManaman og Cogley luktar det svidd av. Gong på gong kombinerte desse to og kom seg i meget gode posisjonar som burde resultetert i fleire mål. McManaman sine tekniske evner i tillegg til Cogley sine stadige løp frå backen vil skape trøbbel for dei aller fleste i divisjonen.

Og så har vi Elliott Nevitt. Denne spelarane som vart henta frå nivå 9 (om eg hugsar rett). Han har ikkje scora i serien, men har likevel fått god omtale blant den gjengse supporter. Han har heile tida jobba som ein helt utan å få uttelling. I går kom den då han bukka inn eit innlegg frå Kieron Morris. Dette unna dei aller fleste han. No håpar vi på fleire mål frå han!

Vi fekk oppleve 2 raude kort i denne kampen. For meg ser det raude kortet til Salford heilt riktig ut. McManaman blir stempla på leggen, og då er reglane rimelig klare. Seinare i kampen går Spearing inn i ei sklitakling. Beina er nede og han treff Salford-spelaren med leggen. Eg tenkte at det var frispark då han var litt sein inn i duellen. Men når alle Salford-spelarane samlar seg rundt dommar blei eg umiddelbart bekymra for at dommar skulle vere svak og kompensere for den første utvisninga. Og det var akkurat dette som skjedde. Eg har sjølvsagt ikkje heilt nøytrale auger, så andre må gjerne vurdere situasjonane og komme med ein objektiv konklusjon.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

Ein første omgong mellom Forest Green og Tranmere som har bølga fram og tilbake. Den største sjansen i kampen fall for Forest Green's Stevens som heada utanfor frå 4-5 meter. Burde scora der. Tranmere har hatt ein del skudd "on target", men ingen sigar enn så lenge.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

Rovers, som måtte spele dei siste 10 med 10 mann, berga 1 poeng i dag. Sjølv om Forest Green hadde den største sjansen synest eg det var fortent. Rovers var på ingen måte redde for å angripe på The New Lawn. To angrepsvillige lag bidrog til ein ganske åpen og fin kamp.

JDeacon

Legg inn av JDeacon »

Lenge sidan sist oppdatering her. Tranmere har no vunne 5 seriekampar på rad, og har lagt seg godt til rette når det gjeld direkte opprykk. Eg syns absolutt ikkje at det har vore overbevisande likevel. Tranmere vinn fordi forsvaret gir dei moglegheita til det. Offensivt er det lite som minner om eit topplag slik eg ser. Men så lenge ein held nullen kan ein alltids vinne kampar utan gnistrande angrepsfotball. Igjen må fansen takke Peter Clarke. Han held i hop dette forsvaret på ein fantastisk måte.

Tranmere har mista Hawkes, som har vore det store lyspunktet offensivt. Sunderland hadde behov for han, og kalla han tilbake frå utlån. Josh McPake har blitt henta inn for å erstatte han. Så vil det vise seg om han er i stand til det!

I dag står Scunthorpe på den andre banehalvdelen. Eit lite moment her er at Keith Hill møter sin tidlegare arbeidsgjevar. Han var ingen populær mann i blant Tranmere-fansen. Denne kampen er ganske åpen slik eg ser det. Men vi tar gjerne seier nummer 6 på rad. ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»