Brasil - Serbia

Svar
Enzino
Innlegg: 5989

Re: Brasil - Serbia

Legg inn av Enzino »

Neymar glemte å knyte skoa sine! :lol:

4200570

Legg inn av 4200570 »

Enzino skrev: tor nov 24, 2022 9:03 pm Neymar glemte å knyte skoa sine! :lol:
Tror faktisk ikke at han er i stand til det.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Flere sånne situasjoner så blir det rødt på Serbia etterhvert.

Håpløs avslutning av Raphina på den store sjansen. Midt på keeper.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Lik vinkel som 2017 Barca - PSG.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Spillere må lære å trille ballen til en som står på blank kasse. Vær litt mindre ego.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Brasil banker på døra her nå.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Enzino skrev: tor nov 24, 2022 8:31 pm
Zehr skrev: tor nov 24, 2022 8:27 pm Bare jeg som synes det er utrolig kjedelig å høre på Semb?
Kjedelig synes jeg ikke det er, for han sier så mye rart at det er underholdende. Men spesielt høyt faglig nivå er det ikke. Merkelig, for fyren har vel master eller noe sånn i fotball.
Synes generelt at det faglige nivået er labert i media Norge. Og mer hvis du sammenligner med Sverige hvor de faktisk har ordentlige analyser. Selv om denne Kristoffer i Nrk av det lille jeg har sett til nå faktisk gjør en god jobb.
Sist redigert av Zehr den tor nov 24, 2022 9:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Synes det er for få nærbilder av barten til Alisson. :heart:

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Enzino skrev: tor nov 24, 2022 8:49 pm
Vike4 skrev: tor nov 24, 2022 8:45 pm Tar Brasil litt lett på det siden Richarlison spiller?
Tite har foretrukket Richarlison foran Jesus i minst et år nå, så det er ingenting nytt eller oppsiktsvekkende i det.
Nå hadde jeg nok ikke spilt med Jesus heller, men Richarlison er helt klart brasils svakeste spiller. Så lite brasilansk som du får det til.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Vike4 skrev: tor nov 24, 2022 9:13 pm Nå hadde jeg nok ikke spilt med Jesus heller, men Richarlison er helt klart brasils svakeste spiller. Så lite brasilansk som du får det til.
Hvem hadde du valgt?

startelver

Legg inn av startelver »

Serbia er en dark horse, de greier å snike til seg poeng og skulle ikke forundre meg om de går videre fra gruppa.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

startelver skrev: tor nov 24, 2022 9:16 pm Serbia er en dark horse, de greier å snike til seg poeng og skulle ikke forundre meg om de går videre fra gruppa.
Jeg tror Sveits er såpass mye bedre, at de ryker uansett. Men selvsagt en kjempeboost for dem hvis de klarer å forsvare seg til et poeng her.

Det åpner seg mer og mer opp, så tror det kommer en gul kasse eller to snart.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jepp!

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

startelver skrev: tor nov 24, 2022 9:16 pm Serbia er en dark horse, de greier å snike til seg poeng og skulle ikke forundre meg om de går videre fra gruppa.
*sette gård og grunn på Brasil*

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Vike4 skrev: tor nov 24, 2022 8:45 pm Tar Brasil litt lett på det siden Richarlison spiller?
Ja

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Aiai

startelver

Legg inn av startelver »

Nydelig 1-0 BRASIIIIIL!!!!!!!

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

startelver skrev: tor nov 24, 2022 9:16 pm Serbia er en dark horse, de greier å snike til seg poeng og skulle ikke forundre meg om de går videre fra gruppa.
Du er kongen. Helt magisk.

startelver

Legg inn av startelver »

COYS!!!!!!!!

anbessa

Legg inn av anbessa »

Målgeit denne Richarlilson. Rett sted til rett tid.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

John Garfield skrev: tor nov 24, 2022 9:20 pm
Vike4 skrev: tor nov 24, 2022 8:45 pm Tar Brasil litt lett på det siden Richarlison spiller?
Ja
At karmaen ville slå inn var jeg fult klar over, men det endrer ikke på at han er en svak spiller.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

John Garfield skrev: tor nov 24, 2022 9:20 pm
Vike4 skrev: tor nov 24, 2022 8:45 pm Tar Brasil litt lett på det siden Richarlison spiller?
Ja
Vike, du mener de burde brukt han som har 1 mål på siste 17 istedet? Richy nå med 8 mål på siste 6,5 kamp.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Eldon skrev: tor nov 24, 2022 9:20 pm
startelver skrev: tor nov 24, 2022 9:16 pm Serbia er en dark horse, de greier å snike til seg poeng og skulle ikke forundre meg om de går videre fra gruppa.
*sette gård og grunn på Brasil*
I dag er både herren og startelver på jobb! :lol:

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Var ein tanke heldig at målet sto, Casemiro var utvilsomt ikkje helt snill i duellen før målet, men tar det.

startelver

Legg inn av startelver »

Enzino skrev: tor nov 24, 2022 9:25 pm
Eldon skrev: tor nov 24, 2022 9:20 pm
startelver skrev: tor nov 24, 2022 9:16 pm Serbia er en dark horse, de greier å snike til seg poeng og skulle ikke forundre meg om de går videre fra gruppa.
*sette gård og grunn på Brasil*
I dag er både herren og startelver på jobb! :lol:
Jeg skrev at det ikke skulle ikke forundre meg at de går videre fra gruppa, er mange kamper igjen.

Champis

Legg inn av Champis »

b0lle skrev: tor nov 24, 2022 8:51 pm
startelver skrev: tor nov 24, 2022 8:48 pm Da noterer vi enda en kamp med 0-0 til pause.
Så langt det sportsligst dårligste VM jeg kan huske. Kan bare bli bedre.

Der er jeg helt uenig. For det første er ikke nødvendigvis mål ensbetydende med underholdning for min del. For det andre har det dessuten vært ok med mål. Jeg husker godt VM 1990.... For det tredje blir internasjonal fotball jevnere og jevnere, noe jeg bare synes er kult. For det fjerde må man huske på at det er første kamp i gruppespillet for alle lagene, og det er den runden hvor de tas minst risiko. Det er ikke noe nytt.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Koskinen skrev: tor nov 24, 2022 9:22 pm
John Garfield skrev: tor nov 24, 2022 9:20 pm
Vike4 skrev: tor nov 24, 2022 8:45 pm Tar Brasil litt lett på det siden Richarlison spiller?
Ja
Vike, du mener de burde brukt han som har 1 mål på siste 17 istedet? Richy nå med 8 mål på siste 6,5 kamp.
Du er veldig firkantet om det er det du ser på om et lag skal fungere som et lag.
Sist redigert av Vike4 den tor nov 24, 2022 9:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Koskinen skrev: tor nov 24, 2022 9:22 pm
John Garfield skrev: tor nov 24, 2022 9:20 pm
Vike4 skrev: tor nov 24, 2022 8:45 pm Tar Brasil litt lett på det siden Richarlison spiller?
Ja
Vike, du mener de burde brukt han som har 1 mål på siste 17 istedet? Richy nå med 8 mål på siste 6,5 kamp.
Er vel mulig at noen tenker litt på form i ligaen, uten at det er irrelevant?

Tite foretrekker Richarlison, og han bøtter mål, så da er det ikke så rart at han fortsetter med det. Jesus får nok fast rolle som super-sub i dette VM. Han kan få fine arbeidsforhold mot slitne midtstoppere utover i kampene.

Men selvsagt er det et argument mot denne Brasil-versjonen at de ikke har noen 9er i verdensklasse av type Lewa, Benzema eller Haaland. Slik de har hatt i Romario og Ronaldo Nazario de to siste gangene de har vunnet VM.

Champis

Legg inn av Champis »

Saturn skrev: tor nov 24, 2022 8:52 pm "Vicensius junior" :lol:

Hareide har ikke akkurat kontroll på navn i den internasjonale fotballen, masse rør fra han i løpet av disse sendingene.

Dubia

Legg inn av Dubia »

Helsikken for ett mål!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»