England - USA (kl. 20.00)

Svar
KjetilHelle

Re: England - USA (kl. 20.00)

Legg inn av KjetilHelle »

Enzino skrev: fre nov 25, 2022 9:56 pm
chelsea8 skrev: fre nov 25, 2022 9:52 pm Jeg tipper Southgate ikke er misfornøyd. Laget spiller med lav risiko og får med seg et poeng. I rute for å ta seg videre fra gruppespillet.
Spilte vel ikke med så veldig lav risiko når de slipper til nok sjanser til at det blir baklengs oftere enn de holder nullen?

Jeg tror du har rett i at Southgate er fornøyd. Som er en av grunnene til at jeg mener at han er feil mann. Men jeg vil ikke bare si i rute til avansement, men i rute til å vinne gruppa. De gjør jo det nesten garantert med 1 måls seier mot Wales nå.
Det er vel litt a problemet hans.. så England må lide for.. Skårer bra mot iran. Men hjelper lite når ahn spiller forutsigbar drittfotball..

Han var kjempefornøgd i dag sa han. INGEN i PL ville ansatt han .. han har verr Manager i 16 år. Ingen trofeer.. heldig trener og. Blir freder av journalister og pundits siden mange av di har spilt med han.

Han har jo kjempetalent av spillere. Men en kunnskapsløs trener i mine øyne. Ka gjorde Foden og Trent på benken under hele kampen.?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Amerikanere som ser på fotball er helt konge.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Lew_Ashby skrev: lør nov 26, 2022 9:20 am Amerikanere som ser på fotball er helt konge.
Alltid morsomt å se perspektivet på den andre siden av dammen.

Husker under OL på Lillehammer hvor mange der borte sammenlignet 5-mila på ski, med at en Am-fotballspiller skulle få en pasning inne på stadion, ta med ballen på en 2 timer lang løpetur utenfor stadion, for så å komme tilbake og løpe den over mållinja til vil jubel blant publikum på stadion. :lol:

Downlight

Legg inn av Downlight »

Grealish er den mest middelmådige ballflyttende spiller, stiller bak Foden på landslaget, utrolig uttak. Håper England reiser hjem snart.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»