Bodø/Glimt Klubbtråd

Svar
thewaterfall

Re: Bodø/Glimt Klubbtråd

Legg inn av thewaterfall »

JonSnow skrev: tor jun 08, 2023 1:00 pm Nodlys har pratet om Dennis en god stund, men ingen rykter anngående det eller andre spillere for den saks skyld!

Vi B/G fans pleier å se på spillere som vi tror kan passe inn hos oss og diskutere litt om de kan det og Dennis som spiller er det mange som tror kunne passe, men hans personlighet spørs det om hadde fungert her.

Treningsvillige folk som tåler mye trening, har en sterk psyke og er lagspiller er det vi ser etter, med x-faktorer som passer inn i resten av laget samt den posisjonen de skal spille.
Vet at det her inne diskuteres spillere i hytt og pine (altså både spillere som Glimt er koblet til og spillere som dere her inne synes er interessant), men siden jeg ikke leser alle innleggene så er det ikke bestandig like lett å vite hva som er rykter og hva som er ønsker. Når det diskuteres spillere som har vært innom Rosenborg så er jeg jo nysgjerrig på om de er aktuelle for en retur til ES. Om dere henter Ceïde så blir jeg litt overrasket om det er en permanent overgang da han "kun" har vært 1,5 år i Sassuolo og fortsatt kan ta steg. Samt at det hadde vært meget kjedelig for min del som Rosenborg-supporter om han går til dere, selv om vi trolig ikke har råd til å kjøpe han i alle fall, og i tillegg blir en kjempesuksess. Litt det samme med Johnsen, men han fikk aldri sjansen i Rosenborg av ulike grunner. Dere hadde vel lillebroren på prøvespill etter at kontrakten hans gikk ut mener jeg?

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Joda, men det er mere ønsketekning fra spesielt Freddy og ikke noe rykte med hold i.

Veit det jobbes med noe, men navn er fordømt vanskelig å få tak i. De har blitt irriterende god på å holde kjeften igjen og

Gru Gleder meg til sommervinduet, snakkes her og der om storfisk og talenter, men også mye snakk om folk ut! Er intresse på stort sett alle i klubben i hvertfall dem man vill beholde. Så blir nokk noen inn og ut i dette vinduet også.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Kan trøste dere med at minst halvparten av de som forsvinner er tilbake innen 2025-sesongen starter ;)

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

thewaterfall skrev: tor jun 08, 2023 2:07 pm
JonSnow skrev: tor jun 08, 2023 1:00 pm Nodlys har pratet om Dennis en god stund, men ingen rykter anngående det eller andre spillere for den saks skyld!

Vi B/G fans pleier å se på spillere som vi tror kan passe inn hos oss og diskutere litt om de kan det og Dennis som spiller er det mange som tror kunne passe, men hans personlighet spørs det om hadde fungert her.

Treningsvillige folk som tåler mye trening, har en sterk psyke og er lagspiller er det vi ser etter, med x-faktorer som passer inn i resten av laget samt den posisjonen de skal spille.
Vet at det her inne diskuteres spillere i hytt og pine (altså både spillere som Glimt er koblet til og spillere som dere her inne synes er interessant), men siden jeg ikke leser alle innleggene så er det ikke bestandig like lett å vite hva som er rykter og hva som er ønsker. Når det diskuteres spillere som har vært innom Rosenborg så er jeg jo nysgjerrig på om de er aktuelle for en retur til ES. Om dere henter Ceïde så blir jeg litt overrasket om det er en permanent overgang da han "kun" har vært 1,5 år i Sassuolo og fortsatt kan ta steg. Samt at det hadde vært meget kjedelig for min del som Rosenborg-supporter om han går til dere, selv om vi trolig ikke har råd til å kjøpe han i alle fall, og i tillegg blir en kjempesuksess. Litt det samme med Johnsen, men han fikk aldri sjansen i Rosenborg av ulike grunner. Dere hadde vel lillebroren på prøvespill etter at kontrakten hans gikk ut mener jeg?
Lillebroren Mikael var her en snartur før han dro utenlands han og etter å ha blitt funnet for lett, gikk for Sjøvold istede.

Nå var det ganske så kjedelig for oss når Ceïde tvillingene valgte dere foran oss i sin tid. Spesielt siden de har familiære bånd til B/G. Men sånn er det nå spillerne og foreldrene deres tar de valgene de tror er best for seg og ikke pga. andre ting.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

@Sodajr Hva skjedde med den tweeten fra Romano som du postet her?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

@Korgutt Det var nok en fake Romano. Ble skremt selv.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

JonSnow skrev: tor jun 08, 2023 2:31 pm
thewaterfall skrev: tor jun 08, 2023 2:07 pm
JonSnow skrev: tor jun 08, 2023 1:00 pm Nodlys har pratet om Dennis en god stund, men ingen rykter anngående det eller andre spillere for den saks skyld!

Vi B/G fans pleier å se på spillere som vi tror kan passe inn hos oss og diskutere litt om de kan det og Dennis som spiller er det mange som tror kunne passe, men hans personlighet spørs det om hadde fungert her.

Treningsvillige folk som tåler mye trening, har en sterk psyke og er lagspiller er det vi ser etter, med x-faktorer som passer inn i resten av laget samt den posisjonen de skal spille.
Vet at det her inne diskuteres spillere i hytt og pine (altså både spillere som Glimt er koblet til og spillere som dere her inne synes er interessant), men siden jeg ikke leser alle innleggene så er det ikke bestandig like lett å vite hva som er rykter og hva som er ønsker. Når det diskuteres spillere som har vært innom Rosenborg så er jeg jo nysgjerrig på om de er aktuelle for en retur til ES. Om dere henter Ceïde så blir jeg litt overrasket om det er en permanent overgang da han "kun" har vært 1,5 år i Sassuolo og fortsatt kan ta steg. Samt at det hadde vært meget kjedelig for min del som Rosenborg-supporter om han går til dere, selv om vi trolig ikke har råd til å kjøpe han i alle fall, og i tillegg blir en kjempesuksess. Litt det samme med Johnsen, men han fikk aldri sjansen i Rosenborg av ulike grunner. Dere hadde vel lillebroren på prøvespill etter at kontrakten hans gikk ut mener jeg?
Lillebroren Mikael var her en snartur før han dro utenlands han og etter å ha blitt funnet for lett, gikk for Sjøvold istede.

Nå var det ganske så kjedelig for oss når Ceïde tvillingene valgte dere foran oss i sin tid. Spesielt siden de har familiære bånd til B/G. Men sånn er det nå spillerne og foreldrene deres tar de valgene de tror er best for seg og ikke pga. andre ting.
På det tidspunktet de kom hit så kan man jo forstå at Rosenborg var mer attraktive enn Bodø/Glimt (i 2017), men nå er det jo motsatt..

Tromsø takket vel nei til tvillingene av en eller annen grunn.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Korgutt skrev: tor jun 08, 2023 2:44 pm @Sodajr Hva skjedde med den tweeten fra Romano som du postet her?
Det var en fake konto!

Mange som skvatt av den dær i dag av mine med fans.

Flirte godt sjøl av reaksjonene til folk.

Ser kontoen er bannet nå.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

JonSnow skrev: tor jun 08, 2023 6:46 pm
Korgutt skrev: tor jun 08, 2023 2:44 pm @Sodajr Hva skjedde med den tweeten fra Romano som du postet her?
Det var en fake konto!

Mange som skvatt av den dær i dag av mine med fans.

Flirte godt sjøl av reaksjonene til folk.

Ser kontoen er bannet nå.
Det gikk såpass kort tid fra innlegget ble postet til det ble slettet at jeg ikke rakk å se at kontoen var fake. Såg bare navnet. Godt for dere at dette var fake da?

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Den lå ute tidlig på morgenen i dag, men kom seint hit.

Hadde den ekte kontoen postet dette da hadde vi B/G fans ikke være spesielt happy, det sier seg selv. Men når det er en fake så må en kunne se humoren i det og det er mange som har flirt av sin egen reaksjon i dag. Var

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

Når blir dato og tidspunkt for Glimt - TIL i cupen bestemt?

JonSnow

Legg inn av JonSnow »


Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

rdzzl skrev: fre jun 09, 2023 12:19 pm Når blir dato og tidspunkt for Glimt - TIL i cupen bestemt?
Mulig dette stemmer:
https://www.altomfotball.no/element.do? ... lUrl=false

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Joel Mvuka månedens unge spiller for Mai er rimelig greit det for en som har 2-3 kamper igjen for oss.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Ser at delen om at KK var månedens trener i Mai ikke blei med.


En helt greit tropp til morgendagens kamp med dobbel dekning på alle plasser med unntak av spiss, men Amundsen og Zugelj kan brukes der om det kniper:.

Nikita Haikin, Julian Faye Lund – Omar Elabdellaoui, Brice Wembangomo, Odin Bjørtuft, Brede Moe, Isak Helstad Amundsen, Marius Lode, Fredrik André Bjørkan, Adam Sørensen, Patrick Berg, Hugo Vetlesen, Fredrik Sjøvold, Albert Grønbæk, Jeppe Kjær, Morten Ågnes Konradsen, Joel Mvuka, Nino Zugelj, Faris Pemi Moumbagna, Sondre Sørli og Amahl Pellegrino.


Nordås ute med plager i ryggen er grunnen til qt han ikke er med, forferdelig uheldig med småskader og sykdom den karen.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

JonSnow skrev: lør jun 10, 2023 7:22 pm Ser at delen om at KK var månedens trener i Mai ikke blei med.


En helt greit tropp til morgendagens kamp med dobbel dekning på alle plasser med unntak av spiss, men Amundsen og Zugelj kan brukes der om det kniper:.

Nikita Haikin, Julian Faye Lund – Omar Elabdellaoui, Brice Wembangomo, Odin Bjørtuft, Brede Moe, Isak Helstad Amundsen, Marius Lode, Fredrik André Bjørkan, Adam Sørensen, Patrick Berg, Hugo Vetlesen, Fredrik Sjøvold, Albert Grønbæk, Jeppe Kjær, Morten Ågnes Konradsen, Joel Mvuka, Nino Zugelj, Faris Pemi Moumbagna, Sondre Sørli og Amahl Pellegrino.


Nordås ute med plager i ryggen er grunnen til qt han ikke er med, forferdelig uheldig med småskader og sykdom den karen.
Ja hvem er egentlig bergreserven når Vetti og Saltnes og heller ikke Ask er med,? Sjøvold? Hva er grunnnen til at Fet ikke er i tropp nå? Troppen er på 21 spillere, er det ikke bare 20 det kan være i en kamptropp? Har endelig Faye blitt pappa, siden han er med igjen?

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

Hei, kan noen kort forklare tribuneseksjonene på Aspmyra? Hovedtribunen på langsiden, er det den som heter LSN-tribunen? Og den andre langsiden som var ny i fjor er SNN-tribunen?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

netrebske skrev: søn jun 11, 2023 11:30 am Ja hvem er egentlig bergreserven når Vetti og Saltnes og heller ikke Ask er med,? Sjøvold? Hva er grunnnen til at Fet ikke er i tropp nå? Troppen er på 21 spillere, er det ikke bare 20 det kan være i en kamptropp? Har endelig Faye blitt pappa, siden han er med igjen?
Sannsynligvis Sjøvold, ja. Det sies vel at det er den rollen han er aller best i.

Ang. Fet: "Sondre kunne vært med, men vi velger ikke å ta noen sjanser med ham før landskamppausen."

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Eivinder80 skrev: søn jun 11, 2023 12:56 pm Hei, kan noen kort forklare tribuneseksjonene på Aspmyra? Hovedtribunen på langsiden, er det den som heter LSN-tribunen? Og den andre langsiden som var ny i fjor er SNN-tribunen?
SNN: Den gamle langsidetribunen, pluss den nye som kom i fjor. Her snakkes det vel om øvre og nedre felt, der nedre er den nye delen om jeg har skjønt riktig.
LNS: Hovedtribunen, som er den man ser på TV-kamper f.eks., der J-feltet står til høyre forfra.
Havet: Gamle Toyota, kortsiden til venstre fra TV-bildene, uten tak og boligfelt bak. Bortesupportere får som regel plass her.
Byen: Den nye kortsiden, som kom relativt nylig, og er under leilighetene til høyre i TV-bilder.

Edit:
Bilde

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Sinnsykt mye vind til å være sommer.+ at det som vanlig blir pissregn. Blir trivelig og hjemmekoselig.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Rexwiller skrev: søn jun 11, 2023 2:43 pm Sinnsykt mye vind til å være sommer.+ at det som vanlig blir pissregn. Blir trivelig og hjemmekoselig.
Med mindre det e stivt østavær så er det ikke mer enn er par dager finvær før det må lettes på trykket... intet nytt.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Er Brede Moe skadet igjen, siden han nå er ute av kamptroppen? Bjørkan inne igjen, fin start på kampen, som også vises på sport 1.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

netrebske skrev: søn jun 11, 2023 5:04 pm Er Brede Moe skadet igjen, siden han nå er ute av kamptroppen? Bjørkan inne igjen, fin start på kampen, som også vises på sport 1.
Og på Direktesport.
Kamma har virkelig bestemt seg for å pakke rundt egen 16 når Lode får føre ball i 50 meter før han møter press.

boombis

Legg inn av boombis »

Litt for enkle ballbrudd mot oss til tider.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

boombis skrev: søn jun 11, 2023 5:14 pm Litt for enkle ballbrudd mot oss til tider.
Glimt har medvind, alt for mange baller som slås for hardt med hensyn til det. Ser ut som mange pasninger blåses avgårde.

boombis

Legg inn av boombis »

Med fare for å være negativ, men det ser ut til at noen av spillerne trenger en kopp kaffe for å våkne.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Haha, liker referansene til kommentatoren på spisser som har kommet til Glimt og blomstret. Botheim, Ibba Lajaab (!), Fitim Azemi (hørte jeg riktig?!), og så kom han til Kasper Junker.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

74% ballinnehav og 7-0 i hjørnespark til Glimt første 30 minutter.... jaja.

boombis

Legg inn av boombis »

Skal vi innføre 3 kårner straffe? I så fall hadde vi hatt 2!

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Glimt må lære seg å spille mot motstandere som parkerer totalt og kaster seg inn i enhver avslutningsmulighet for å blokkere.
Vanskelig er det, for det virker å være et Kamma-bein der uansett hva man gjør.
Selv ikke Mosjøen i cupen var så ultradefensiv i spillet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»