Bodø/Glimt Klubbtråd

Svar
boombis

Re: Bodø/Glimt Klubbtråd

Legg inn av boombis »

Lite sidespor, men kan være interessant for de av dere som er i Bodø og som har tid: https://stormen.no/program/kan-man-se-f ... omlzQ5QUAI

"Fotball betyr veldig mye for veldig mange over veldig store deler av verden, men går det an å dyrke en lidenskap som er så tett forbundet med lidelse? Lytring tar debatten om idrettens etiske ansvar."

Champis

Legg inn av Champis »

netrebske skrev: tir nov 22, 2022 6:48 pm
Champis skrev: tir nov 22, 2022 4:19 pm
Wallez skrev: tir nov 22, 2022 3:50 pm @thewaterfall For de som følger med på Eliteserien er det jo overkommelig å holde oversikt over spillestilen til ulike lag. For eksempel så spiller 6 av de 7 backene (alle minus Brice) i 352-system, noe som gir større offensiv frihet enn i en tradisjonell backfirer. I tillegg er det noen lag som fokuserer på backer som går innover i banen og deltar i spillet, andre fokuserer på innlegg, mens noen vil ha backer som stormer frem i angrep. Andre er mer opptatte av defensive kvaliteter, ofte for å frigjøre andre spillere offensivt. Lag ønsker å ta så mange poeng som mulig gjennom sesongen, og det gjør de ikke nødvendigvis ved at backene stormer fremover.

@Champis Konklusjonen er at du ut fra denne statistikken har filtrert ut 5 spillere som det kan være verdt å se nærmere på. Dette stemmer veldig godt, siden Glimt var offentlig interessert i Ranger for et par år siden. I tillegg unnlater du å nevne Brice, som kommer ut som en perfekt Glimt-back i statistikken og gjenskaper de enorme tallene han hadde også i fjor. Du nevner heller ikke Määttä som også kommer veldig godt ut i statistikken, og som Glimt lå langflate etter i sommer. I tillegg kommer Kamanzi og Pereira godt ut, og dette er to spillere som hadde passet veldig fint inn i Glimt.

Brice spiller allerede i Glimt. Määttä var allerede nevnt, så jeg nevnte noen av de andre der. Määttä er jeg enig i, men jeg ville blitt meget overrasket hvis Glimt hentet Perieira, Rafn, Gjertsen, Walstad, Nilsen eller Ranger. Jeg synes ikke de har de type kvalitetene Glimt trenger i sin spillestil. Kamanzi muligens, men litt skeptisk der også.
Kunne ikke Strand Nilsen vært et aktuelt navn å hente for Glimt? Mange som er ute etter han.
https://www.tk.no/strand-nilsen-folges- ... 51-1177566

Det var ikke han jeg snakket om, men Lasse Nilsen.

Champis

Legg inn av Champis »

Nordlys skrev: tir nov 22, 2022 6:53 pm

Hva med denne, @Champis? Jeg mener denne viser hvorfor Saltnes ikke er en mann å stole på som fast elleverspiller neste år. Både fordi han mister mye ball og fordi han har få vellykkede offensive involveringer på et lag som spillemessig dominerer alle kampene sine i ES. Kommer skuffende lavt ut på de fleste punkter til å spille på et topplag. Kartum ser interessant ut som en billig forsterkning!

Sjekk tråden for flere grafer.

Jeg er enig i at Saltnes har for store mangler til å skulle spille fast for Glimt. Men det trenger jeg ikke noen grafer for å se, det går på helheten i egenskapene hans :) Og så bekrefter sikkert noen av grafene en del av dette.

Champis

Legg inn av Champis »

Wallez skrev: tir nov 22, 2022 9:09 pm @Nordlys Herlig med flere grafer, keep them coming!

Kan ikke si at jeg er veldig imponert over alternativene her. Lindseth hadde selvfølgelig vært et godt alternativ, men det er uaktuelt nå. Har troa på at Grønbæk kommer til å bli en enorm erstatter for Hugo som nok er tapt i vinter. Da håper jeg heller som tidligere nevnt at man henter en type som Zafeiris for å frigjøre Grønbæk offensivt. Filip Jørgensen kan også være et godt alternativ på sikt, kanskje en erstatter for Berg hvis han blir solgt igjen etter hvert?

Når det gjelder KBK-gutta i Kartum og Strand Nilsen så har de gjort en fin figur, men usikker på om dette er spillere som har potensiale til å heve toppnivået vårt.

Et par aleternativer som hadde vært gode i Glimt: Canadija som indreløper. Og Sakarias Opsahl som anker (kan også spille indreløper). Opsahl er en bedre versjon av Hagen.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Champis skrev: ons nov 23, 2022 12:35 pm
netrebske skrev: tir nov 22, 2022 6:48 pm
Champis skrev: tir nov 22, 2022 4:19 pm


Brice spiller allerede i Glimt. Määttä var allerede nevnt, så jeg nevnte noen av de andre der. Määttä er jeg enig i, men jeg ville blitt meget overrasket hvis Glimt hentet Perieira, Rafn, Gjertsen, Walstad, Nilsen eller Ranger. Jeg synes ikke de har de type kvalitetene Glimt trenger i sin spillestil. Kamanzi muligens, men litt skeptisk der også.
Kunne ikke Strand Nilsen vært et aktuelt navn å hente for Glimt? Mange som er ute etter han.
https://www.tk.no/strand-nilsen-folges- ... 51-1177566

Det var ikke han jeg snakket om, men Lasse Nilsen.
Da er vi enige, Lasse Nilsen har ingenting i Glimt å gjøre :)

Wallez

Legg inn av Wallez »

Kalle73 skrev: ons nov 23, 2022 8:52 am Forstår ønsket om Wahlstedt, men å tro at han selgs innad i Norge er nok utopi. Har tiltrukket seg alt for stor interesse fra utlandet.

August Strömberg i KIL bør man se nærmere på. Han er erfaren og har hatt en eksepsjonelt god høstsesong i OBOS.
Enig i at Wahlstedt er en høythengende frukt, men jeg mener i hvert fall at Glimt bør prøve hardt på å hente han nordover. Jeg er spent på hvilke klubber man eventuelt konkurrerer mot, det var vel snakk om interesse fra Italia i sommer? Man så jo for eksempel at Andreas Linde som både hadde debutert på landslaget, og vært solid både i ES og Europa i flere sesonger endte opp med å gå til Greuther Fürth. Greit nok at han var noen år eldre, men likevel. Jeg kan ikke se at det er realistisk at Wahlstedt kan gå til en klubb i en topp 5-liga og få spilletid, og da velger jeg å være så arrogant at jeg mener at Glimt bør kunne være konkurransedyktige.

Har ikke sett noe på Strömberg bortsett fra kvallik-kampene, men steget fra OBOS til Conference League virker jo stort for en voksen mann. Men mulig at han kan være en god kandidat dersom Faye Lund skal satses på som førstekeeper, mens Strömberg kan utfordre han om plassen.

Hvilke andre alternativer har man, bortsett fra Selvik som Glimt har siklet etter tidligere?

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Champis skrev: ons nov 23, 2022 12:38 pm Jeg er enig i at Saltnes har for store mangler til å skulle spille fast for Glimt. Men det trenger jeg ikke noen grafer for å se, det går på helheten i egenskapene hans :) Og så bekrefter sikkert noen av grafene en del av dette.
Det er ikke alle som mener det. Greit å backe argumentene sine med tall da.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Tiago Pinto (sportsdirektør i Roma om Solbakken og Eliteserien):
“Ola Solbakken has firmly established himself in a league where the level of competition has improved rapidly in recent years,” said Tiago Pinto, the club’s General Manager (Football).

“His age, his characteristics and the room he still has to improve all align with what we want for our project: Ola has great technical ability and is blessed with physical attributes that make him a modern footballer.

“A number of different clubs were interested in him and in the end he has chosen to join Roma; we can only be very pleased about that.”
https://www.asroma.com/en/news/2022/11/ ... in-january

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Solbakken havner nok om litt i serie-b eller i en bånnklubb i Nederland eller Belgia.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Bra for Solbakken, håper han lykkes.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

dani07 skrev: søn nov 20, 2022 4:59 pm @Nordlys Ja jeg opplever også at de kveler debatten. De er super tidige på hva som skal stå i hvilken tråd, når det er umulig at en naturlig diskusjon mellom 3-4 bruker skal foregå i forskjellige tråder, når alt handler om hverandre. F.eks i overgangstråden, om diskusjonen begynner å handle om hvordan man skal erstatte Hugo, og noen følger opp med et innlegg om Hugo, så går det 2 minutter før en Mod er på banen og flytter innleggene og kveler engasjementet. Ser bare ikke poenget, men opplever at Mods er såpass lite mottakelig for feedback at jeg har gitt opp.
Har trukket meg helt ut pga. modsene der. Gidder ikke å bruke tid på en plass hvor det er regelryttere på det viset. Pluss at egne regler er ikke like viktige for mods og deres nære "venner"

Forestspirit

Legg inn av Forestspirit »

Rexwiller skrev: ons nov 23, 2022 7:23 pm Solbakken havner nok om litt i serie-b eller i en bånnklubb i Nederland eller Belgia.
Det er ikke sikkert. Jeg tror Mourinho ser potensialet hans som vingback. Kan Ola lære det mer av det defensive tror jeg dette er hans beste posisjon.

boombis

Legg inn av boombis »

Solbakken er historikk, så jeg velger å se fremover.

Vingplassen er jeg ikke så bekymret for, der har vi mange muligheter. Backene, derimot.

Kanskje Kvile eller Larsen må ta venstre?

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Som vanlig er det stille på overgangsfronten og vi supportere sitter å drømmer og håper inntil vinduet er lukket for god, ja rett og slett synser på hvem vi synes passer best inn i vårt lag. I år er det også en lengre periode vi har på oss på dette feltet.

Her er min ønske liste som har en rot i virkeligheten, men som kan bli vanskelig å få til;

Keeper:
Whalstedt


Høyreback:
Robin Öström
Kamanzi


Venstreback:
I prioritert rekkefølge
Bjørkan
Oliver Bundgaard
Pereira
Oppegård
Kristoffer Lund
Daniel Svensson
Yahya Kalley




Midtbanen:
Saletros(gratis)
Zafeiris


Offansivt:
Ofkir/Heintz(om Pelegrino ikke reesignere)

Ev av disse 4 som ung backup
Filip Bundgaard
Gift Orban
Ørjasæter
Nije


Listen vill endre seg alt ettersom hvem som selges og hvem man henter inn men feks midstopper har vi mere enn nokk av så der vill ueg personlig ikke ha noen som helst.

Ut:
Minst 1 av midtstopperen ser for meg at det desverre blir minimum en av de 3 unge og Høibråten har bare kontrakt ut neste sesong så kan være han blir solgt.

Hagen om han ikke skoleres som Inndreløper så ser jeg for meg å skulle være backup for Patrick Berg med ekstremt lite spilletid frister ekstremt lite. Så ser for meg et salg eller utlån

Komsoon og Sørli har ikke noe framtid i klubben og bør få gå.

Nordås bør lånes ut eller selges om han ikke skal satses på og det tviler jeg på blir å skje når KK fikk sin drømmespiss i Salvesen og Espejord har begynt å få kroppen på plass selv om jeg personlig heller ville ha sett Nordås som vår spiss. Eller aller helst en mye målfarliger enn alle 3 vi har


Vetlesen tror jeg desverre er tapt og håper han finner seg en klubb nå som legger såpass mye i han at han blir satset på istede for å gå gratis etter sesongen og bare blir en backup spillere uten den store verdien som lett kan forkastes.

MÅK bør vurdere å legge opp som sin bror, har desverre nesten vært flere timer sammens med det medisinske apparatet i sin karriere enn minutter på banen og nå bør man sterkt vurdere om dette er gangbart. Synd for han har bestandig hadd et stort talent, men skader har alltids kommet i veien.

Champis

Legg inn av Champis »

JonSnow skrev: lør nov 26, 2022 3:10 pm Som vanlig er det stille på overgangsfronten og vi supportere sitter å drømmer og håper inntil vinduet er lukket for god, ja rett og slett synser på hvem vi synes passer best inn i vårt lag. I år er det også en lengre periode vi har på oss på dette feltet.

Her er min ønske liste som har en rot i virkeligheten, men som kan bli vanskelig å få til;

Keeper:
Whalstedt


Høyreback:
Robin Öström
Kamanzi


Venstreback:
I prioritert rekkefølge
Bjørkan
Oliver Bundgaard
Pereira
Oppegård
Kristoffer Lund
Daniel Svensson
Yahya Kalley




Midtbanen:
Saletros(gratis)
Zafeiris


Offansivt:
Ofkir/Heintz(om Pelegrino ikke reesignere)

Ev av disse 4 som ung backup
Filip Bundgaard
Gift Orban
Ørjasæter
Nije


Listen vill endre seg alt ettersom hvem som selges og hvem man henter inn men feks midstopper har vi mere enn nokk av så der vill ueg personlig ikke ha noen som helst.

Ut:
Minst 1 av midtstopperen ser for meg at det desverre blir minimum en av de 3 unge og Høibråten har bare kontrakt ut neste sesong så kan være han blir solgt.

Hagen om han ikke skoleres som Inndreløper så ser jeg for meg å skulle være backup for Patrick Berg med ekstremt lite spilletid frister ekstremt lite. Så ser for meg et salg eller utlån

Komsoon og Sørli har ikke noe framtid i klubben og bør få gå.

Nordås bør lånes ut eller selges om han ikke skal satses på og det tviler jeg på blir å skje når KK fikk sin drømmespiss i Salvesen og Espejord har begynt å få kroppen på plass selv om jeg personlig heller ville ha sett Nordås som vår spiss. Eller aller helst en mye målfarliger enn alle 3 vi har


Vetlesen tror jeg desverre er tapt og håper han finner seg en klubb nå som legger såpass mye i han at han blir satset på istede for å gå gratis etter sesongen og bare blir en backup spillere uten den store verdien som lett kan forkastes.

MÅK bør vurdere å legge opp som sin bror, har desverre nesten vært flere timer sammens med det medisinske apparatet i sin karriere enn minutter på banen og nå bør man sterkt vurdere om dette er gangbart. Synd for han har bestandig hadd et stort talent, men skader har alltids kommet i veien.

Ville hatt Oppegård høyere opp på listen, selv om jeg aldri i verden tror det er aktuelt uansett.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Det virker ikke som om at Oppegård kommer til å spille seg inn på PSV. Han får ikke voldsomt med skryt av fansen for sine prestasjoner akkurat. Tidligere så har jo et steg ned på karrierestigen fra PSV typisk vært lag som Groningen, Heerenveen og Vitesse. Lurer på hvor Glimt plasserer seg for særlig norske talenter i den konkurransen nå om dagen. Oppegård hadde nok vært en bra fit for Glimt.

Taururu

Legg inn av Taururu »

JonSnow skrev: lør nov 26, 2022 3:10 pm Som vanlig er det stille på overgangsfronten og vi supportere sitter å drømmer og håper inntil vinduet er lukket for god, ja rett og slett synser på hvem vi synes passer best inn i vårt lag. I år er det også en lengre periode vi har på oss på dette feltet.

Her er min ønske liste som har en rot i virkeligheten, men som kan bli vanskelig å få til;

Keeper:
Whalstedt


Høyreback:
Robin Öström
Kamanzi


Venstreback:
I prioritert rekkefølge
Bjørkan
Oliver Bundgaard
Pereira
Oppegård
Kristoffer Lund
Daniel Svensson
Yahya Kalley




Midtbanen:
Saletros(gratis)
Zafeiris


Offansivt:
Ofkir/Heintz(om Pelegrino ikke reesignere)

Ev av disse 4 som ung backup
Filip Bundgaard
Gift Orban
Ørjasæter
Nije


Listen vill endre seg alt ettersom hvem som selges og hvem man henter inn men feks midstopper har vi mere enn nokk av så der vill ueg personlig ikke ha noen som helst.

Ut:
Minst 1 av midtstopperen ser for meg at det desverre blir minimum en av de 3 unge og Høibråten har bare kontrakt ut neste sesong så kan være han blir solgt.

Hagen om han ikke skoleres som Inndreløper så ser jeg for meg å skulle være backup for Patrick Berg med ekstremt lite spilletid frister ekstremt lite. Så ser for meg et salg eller utlån

Komsoon og Sørli har ikke noe framtid i klubben og bør få gå.

Nordås bør lånes ut eller selges om han ikke skal satses på og det tviler jeg på blir å skje når KK fikk sin drømmespiss i Salvesen og Espejord har begynt å få kroppen på plass selv om jeg personlig heller ville ha sett Nordås som vår spiss. Eller aller helst en mye målfarliger enn alle 3 vi har


Vetlesen tror jeg desverre er tapt og håper han finner seg en klubb nå som legger såpass mye i han at han blir satset på istede for å gå gratis etter sesongen og bare blir en backup spillere uten den store verdien som lett kan forkastes.

MÅK bør vurdere å legge opp som sin bror, har desverre nesten vært flere timer sammens med det medisinske apparatet i sin karriere enn minutter på banen og nå bør man sterkt vurdere om dette er gangbart. Synd for han har bestandig hadd et stort talent, men skader har alltids kommet i veien.
Har ikke sett mye til Ostrom, men tviler veldig på at han vil styrke stallen. Da er det faktisk mye bedre å satse på en av de som er i klubben.

Champis

Legg inn av Champis »

Nordlys skrev: søn nov 27, 2022 8:06 am Det virker ikke som om at Oppegård kommer til å spille seg inn på PSV. Han får ikke voldsomt med skryt av fansen for sine prestasjoner akkurat. Tidligere så har jo et steg ned på karrierestigen fra PSV typisk vært lag som Groningen, Heerenveen og Vitesse. Lurer på hvor Glimt plasserer seg for særlig norske talenter i den konkurransen nå om dagen. Oppegård hadde nok vært en bra fit for Glimt.

Enig i at Oppegård hadde passet for Glimt, og at det karrieremessig like godt kunne blitt Glimt som en del andre klubber utenlands. Men det er ekstremt sjeldent at slike spillere vil dra hjem igjen hvis de er aktuelle for brukbare klubber i brukbare ligaer.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Oppegård ett år lån ville passet alle parter.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Champis skrev: søn nov 27, 2022 4:49 pm Enig i at Oppegård hadde passet for Glimt, og at det karrieremessig like godt kunne blitt Glimt som en del andre klubber utenlands. Men det er ekstremt sjeldent at slike spillere vil dra hjem igjen hvis de er aktuelle for brukbare klubber i brukbare ligaer.
Håper og tror det endrer seg litt nå med suksessen til Glimt og Molde i Europa. Særlig Glimt har jo produsert en rekke landslagsspillere de siste årene. Det er attraktivt.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Nordlys skrev: søn nov 27, 2022 5:28 pm
Champis skrev: søn nov 27, 2022 4:49 pm Enig i at Oppegård hadde passet for Glimt, og at det karrieremessig like godt kunne blitt Glimt som en del andre klubber utenlands. Men det er ekstremt sjeldent at slike spillere vil dra hjem igjen hvis de er aktuelle for brukbare klubber i brukbare ligaer.
Håper og tror det endrer seg litt nå med suksessen til Glimt og Molde i Europa. Særlig Glimt har jo produsert en rekke landslagsspillere de siste årene. Det er attraktivt.
Meling trenger en friskus som pusher ham. Synes BM har blitt litt kjedelig å se på. Kommer seg ikke akkurat til dødlinja hos motstander lenger.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Folkens kom gjerne med engene lister om så det bare er en spiller. Kunne ha lagt til en liten haug til på min egen, men begrenset meg mye.


Synes også det er synd at Adan Hussein mest sansynelig går til Odd, han var den som skulle ta opp kampen etter Bjørkan, men har tilnærmet ikke fått sjangsen en gang til å trene med A-laget. Har mye av det vi ser etter i en sideback og da må vi ut å handle. Fikk mye mindre spilletid på B-laget etter at vi hentet Kubr som også kan bli bra, men han må også få spilletid på et høyere nivå om han skal vli vår foretrukne venstreback.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Hussein burde meldt overgang til Junkeren. Tror han kunne blomstret der

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Tipper han kan gjøre det bra i odd, kommer seg til et miljø som satser på unge spillere og får konkurranse fra Baccay somnhar vært opp og ned denne sesongen.

De fleste av oss hadde nokk valgt ES foran 2 div. på et lag som skal prøve å etablere seg med ekstreme små middler og dårlige bane, arena treningsforhold for å si det mildt. Håper de klarer seg og hadde de rykket opp hadde det vært utrolig gøy, men tror de skal få slite i den nedre delen av tabellen neste sesong.

Wallez

Legg inn av Wallez »

@JonSnow Prøver meg på en ønskeliste.

Keeper:
  • Tim Rønning - Helt enorm keeper på Elfsborg. Ikke en typisk sweeper slik vi har hatt i Haikin og Friedrich, men veldig god mellom stengene. Usikker på om dette er realistisk.
  • Wahlstedt - Imponert veldig i sin første sesong i ES, men det blir nok vanskelig å hente han nordover.
  • Selvik - En spiller vi har jaktet tidligere og som kan være veldig aktuell. Tror han og Faye Lund kunne pushet hverandre og blitt en fin duo.

Høyre back: tror vi klarer oss fint med Brice med Sery Larsen og M.Konradsen som backup.


Venstre back:
  • Bjørkan (permanent) - Han og Brice på hver sin back hadde rett og slett vært helt enormt. Kan være et godt salgsobjekt hvis han kommer tilbake til toppnivået sitt.
  • Bjørkan (lån) - Tror han vil kunne løfte laget så mye fra første stund at et lån vil være veldig interessant hvis man ikke får til en permanent overgang. Dette kan nok være lettere å få til økonomisk.
  • Oppegård (permanent) - har imponert meg veldig de gangene jeg har sett han, tror han kunne fortsatt utviklingen sin i Glimt.
  • Adam Sørensen - En spiller vi har jaktet tidligere, og som kan passe perfekt som Glimt-back.
  • Oppegård (lån) - Kan være en mulighet dersom PSV ikke vil slippe han permanent.

Indreløper:
  • Evjen (permanent) - Dette hadde jo vært en drøm, men det blir nok vanskelig å realisere.
  • Zafeiris - Har tatt enorme steg både i fjor (OBOS) og i år (ES og U21), og jeg tror taket hans er høyt. Tror han kan bringe litt nødvendig balanse i laget, på samme måte som Fet har gjort.
  • Mikkelsen - Et mye mer offensivt alternativ en Zafeiris, men dersom man mener at Grønbæk kan jobbe begge veier i større grad enn Saltnes og Vetlesen, så kan kanskje duoen Mikkelsen - Grønbæk fungere? Tror han kunne vært boksåpneren vi har manglet mot lave blokker i 532 denne sesongen.
  • Saletros - Har vært veldig god i ES i flere år. Noen som har tanker om hvordan han kunne passe som indreløper i Glimt? Teknisk er han jo enorm, men hvordan står det til med intensiteten i presspillet?
  • Evjen (lån) - Ønsker heller å hente de overnevnte enn en midlertidig løsning, siden situasjonen på indreløperplassen ikke er kritisk.
  • Herman Geelmuyden - Ikke så ulik Hugo i stilen, uforløst potensiale men kanskje ikke god nok fra første stund.

Biscan

Legg inn av Biscan »

Nå har vi vært bortskjemt med julegaver fra Glimt de siste årene men har et håp om at Glimt har gjort dette til en tradisjon. Ny kontrakt på Pelle er vel det som er mest sannsynlig men det hadde vært utrolig morsomt å få noe helt uventet.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

@Wallez Vi to har skremmende like preferanser.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »



Vi spiller best og mest fair!

Nordlys

Legg inn av Nordlys »



Victor Bak Jensen ser ut som et bra venstrebackemne. Han har vært på lån i Hobro i år. På lån fra Midtjylland selvfølgelig...

boombis

Legg inn av boombis »

Radio 3 Bodø har lagt ut det de mener er de 5 beste øyeblikkene fra sesongen, sammen med klipp fra den lokalpatriotiske kommenteringen: https://radio3bodo.no/nyheter/bodoglimt ... 22-102947/

Men, har du en treg dag, så kan du høre på 9 minutter med pur glede fra Roma-kampen....
https://soundcloud.com/radio3bodo/hoyde ... al_sharing

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»