Sør-Korea - Ghana

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: Sør-Korea - Ghana

Legg inn av Mr.Meep »

What the hell is this!?!??!

DennisB

Legg inn av DennisB »

Haha, for en dag!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva skjer med opphentinger i dag da

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

JAAAA

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Hehe. Artig vri på kampen.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Det svinger!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Choo choo!!

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Cho er løsningen på Manchester Uniteds spissproblem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: man nov 28, 2022 1:59 pm Her blir nok også en målfest , minst 4 mål i kampen. Hvem som vinner er helt åpent.
Ja dette går strålende

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ale skrev: man nov 28, 2022 3:24 pm
Shabelle skrev: man nov 28, 2022 3:22 pm Cho er løsningen på Manchester Uniteds spissproblem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gakpo.
Why not both?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

keizersoze skrev: man nov 28, 2022 3:19 pm Kommer vel helt an på studiopanelet.
Sant nok, men føler at det er ytterst sjeldent at man har noen der man virkelig har lyst å høre på, og nøyer meg egentlig med bildene fra kampen.

DennisB

Legg inn av DennisB »

11 mål på de to første kampene i dag..
Who knew? (Bortsett fra startelver da)

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Haha, wtf! Nå blir det sikkert 0-0 i de to neste kampene.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Ah, enda mer kudos til Kudus.
Fiffig "finte" av Williams.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

startelver skrev: man nov 28, 2022 3:22 pm
startelver skrev: man nov 28, 2022 1:59 pm Her blir nok også en målfest , minst 4 mål i kampen. Hvem som vinner er helt åpent.
Ja dette går strålende
Synes ikke du bommet mye idag.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Ale skrev: man nov 28, 2022 3:24 pm
Shabelle skrev: man nov 28, 2022 3:22 pm Cho er løsningen på Manchester Uniteds spissproblem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gakpo.
Ja, det vet jeg. Nå vil jeg heller ha Gakpo og Kudus. :) :)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Det der var faktisk et meget godt slått frispark. Bra reddning

startelver

Legg inn av startelver »

3-3 hadde vært moro, men det ser dårlig ut.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Shabelle skrev: man nov 28, 2022 3:30 pm Nå vil jeg heller ha Gakpo og Kudus. :) :)
En front 3 med Gakpo - Šeško - Antony hadde vært spennende.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Hvorfor tror så mange at det å gjøre det bra for landet sitt i et VM, gjør dem til et hett navn i Premier League?

Joel Campbell var strålende under ett av VM`ene, men var helt medioker ellers. Som bare er ett eksempel av hundrevis. Det er ikke verdens beste spillere de møter her liksom..

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

DennisB skrev: man nov 28, 2022 3:44 pm Hvorfor tror så mange at det å gjøre det bra for landet sitt i et VM, gjør dem til et hett navn i Premier League?

Joel Campbell var strålende under ett av VM`ene, men var helt medioker ellers. Som bare er ett eksempel av hundrevis. Det er ikke verdens beste spillere de møter her liksom..
Håper du skjønner at "Cho til United" kommentaren min var en spøk?

DennisB

Legg inn av DennisB »

Shabelle skrev: man nov 28, 2022 3:48 pm
DennisB skrev: man nov 28, 2022 3:44 pm Hvorfor tror så mange at det å gjøre det bra for landet sitt i et VM, gjør dem til et hett navn i Premier League?

Joel Campbell var strålende under ett av VM`ene, men var helt medioker ellers. Som bare er ett eksempel av hundrevis. Det er ikke verdens beste spillere de møter her liksom..
Håper du skjønner at "Cho til United" kommentaren min var en spøk?
Nei, tenkte mer på de to andre nevnte (som kanskje også var en spøk).
Men det var egentlig en generell kommentar. De fleste lagene i VM har mange mediokre spillere, med noen få gode spillere innimellom. Bortsett fra de store nasjonene selvsagt. Klubblagene i England hadde nok slått disse lagene ganske greit.

startelver

Legg inn av startelver »

Helt vanvittig, nå er det synd på Son.

dynamo

Legg inn av dynamo »

TrueTopRed skrev: man nov 28, 2022 3:39 pm
Shabelle skrev: man nov 28, 2022 3:30 pm Nå vil jeg heller ha Gakpo og Kudus. :) :)
En front 3 med Gakpo - Šeško - Antony hadde vært spennende.
Sesko ville til ett bedre lag så drar heller til Leipzig.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

DennisB skrev: man nov 28, 2022 3:44 pm Hvorfor tror så mange at det å gjøre det bra for landet sitt i et VM, gjør dem til et hett navn i Premier League?
Er det ikke alltid sånn at det siste som har skjedd er fakta. Ser at mange tenker sånn også når man titter på pl.
Legg merke til det når visse løfter en spiller som noe spesielt akkurat etter at denne har skårt et mål osv. "verdens beste" osv.

På den måten ble Rooney god på frispark den gangen han skåret. Tross 30 dårlige på rad før det.
Sist redigert av TrueTopRed den man nov 28, 2022 4:03 pm, redigert 2 ganger totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

dynamo skrev: man nov 28, 2022 3:57 pm Sesko ville til ett bedre lag så drar heller til Leipzig.
Den satt :) Jeg ble sint/butthurt og klikket fullstendig av kommentaren din!
Sist redigert av TrueTopRed den man nov 28, 2022 4:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Enzino skrev: man nov 28, 2022 1:29 pm Blir det kudos til Kudus i denne kampen mon tro?
I feel like startelver today!

DennisB

Legg inn av DennisB »

TrueTopRed skrev: man nov 28, 2022 3:57 pm
DennisB skrev: man nov 28, 2022 3:44 pm Hvorfor tror så mange at det å gjøre det bra for landet sitt i et VM, gjør dem til et hett navn i Premier League?
Er det ikke alltid sånn at det siste som har skjedd er fakta. Ser at mange tenker sånn også når man titter på pl.
Joda, fotball er jo i og for seg ferskvare. Men godt over de fleste som spiller i VM, er rett og slett ikke gode nok for klubber i PL. Og bare et fåtall er gode nok for de beste klubbene.
Men så har vi noen nasjoner som drar kraftig opp, hvor nærmest alle spaserer inn på lagene i PL.

Laban

Legg inn av Laban »

Snakk om ufortjent seier. Vanvittig press og sjanser fra Sør Korea.

KaldeFakta

Legg inn av KaldeFakta »

Skjønner ikke hva Bento (trener, SK) klikket på?
Er ingen regel som sier man skal la lag få ta corner.

var 1 min over tillagt tid.

Dessuten burde en trener alltid holde hodet kaldt...nå må han stå over fra sidelinja mot Portugal

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»