England - Wales

Svar
chelsea8

England - Wales

Legg inn av chelsea8 »

Tirsdag 29.11.22
NRK 1
Kl.20.00

Southgate varsler endringer på laget og roteringer for å få inn friske bein. Vil tro Phil Foden, Trent og Grealish er aktuelle. Hva er status på Walker?



chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ryktes at Southgate putter Walker inn i laget, og da spekuleres det om man skal spille med 5 bak. Henderson inn for Bellingham.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Skal være snakk om flere førstelagsspillere som får hvile mot Wales. Henderson, Walker, Foden og Rashford er aktuelle fra start.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg får ikke sett kampen men skal innrømme jeg har satset en sum penger på seier til England. Håper virkelig bettet slår til.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

startelver skrev: tir nov 29, 2022 5:26 pm Jeg får ikke sett kampen men skal innrømme jeg har satset en sum penger på seier til England. Håper virkelig bettet slår til.
Nå er Southgate i seriøs trøbbel!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


LANISTA

Legg inn av LANISTA »

USA 5P
ENGLAND 4P
WALES 4P
IRAN 3P

Ikke fortell det til noen..

lsklars

Legg inn av lsklars »

Sitter dere med nisselue til denne?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

lsklars skrev: tir nov 29, 2022 6:56 pm Sitter dere med nisselue til denne?
Med to dager igjen til advent, har vel det aldri vært mer på sin plass.

Hesja

Legg inn av Hesja »

startelver skrev: tir nov 29, 2022 5:26 pm Jeg får ikke sett kampen men skal innrømme jeg har satset en sum penger på seier til England. Håper virkelig bettet slår til.
Setter 500 på Wales da.

Amitamin

Legg inn av Amitamin »

Lokaloppgjør i Qatar! Wales vinne!

lsklars

Legg inn av lsklars »

startelver skrev: tir nov 29, 2022 5:26 pm Jeg får ikke sett kampen men skal innrømme jeg har satset en sum penger på seier til England. Håper virkelig bettet slår til.
Til 1.46 i odds? Får virkelig håpe det går i boks, men blir ikke store gevinsten.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Enzino skrev: tir nov 29, 2022 6:27 pm
startelver skrev: tir nov 29, 2022 5:26 pm Jeg får ikke sett kampen men skal innrømme jeg har satset en sum penger på seier til England. Håper virkelig bettet slår til.
Nå er Southgate i seriøs trøbbel!
Dette stinker U, selv Southgate klarer ikke å kjempe mot slike naturkrefter som nå er satt i gang.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Foden kommer til å leke med Wales forsvaret

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Bilde

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Tipper England vinner 1-0 i en meget svak kamp. To dager senere går Southgate ut og skjeller og smeller mot ufortjent dårlig pressedekning og får støtte fra Rooney.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Sodajr skrev: tir nov 29, 2022 7:28 pm Foden kommer til å leke med Wales forsvaret
En perfekt kamp å komme inn i laget til.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Den skal sitte, Rashford! Alene med keeper.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Southgate har fått meg til å slutte å heie på England i mesterskap, så mange offensive gode spillere i troppen, men spiller alltid med ekstrem defensive lag. Syns dog laget i dag er mer spennende enn på ei god stund.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Svakt av Foden.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

chelsea8 skrev: tir nov 29, 2022 8:10 pm Den skal sitte, Rashford! Alene med keeper.
Jepp, men det der er ein stor svakhet Rash har, blir for vill i avslutningsøyblikket. Velger og avslutning 9 av 10 ganger når han kommer tett på keeper, veldig sjelden han prøver å dra av keeperen. Selv om han er mer enn god nok til det.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Kane er klasse. Spurs bør vel egentlig begynne å spille med Kane i KDB rollen. Og heller ha front trio med Son-Richarlison-Kulusevski.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Dommeren må til Specsavers, england snytt for klar corner

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Bruker 1 minutt på et frispark, tre spillere rundt ballen, for så å slå et håpløst innlegg.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Blir vel Maguire på dødball som blir det store angrepsvåpenet i dag også.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Detvareingang skrev: tir nov 29, 2022 8:14 pm Southgate har fått meg til å slutte å heie på England i mesterskap, så mange offensive gode spillere i troppen, men spiller alltid med ekstrem defensive lag. Syns dog laget i dag er mer spennende enn på ei god stund.
Må bare ryke ut så fort som mulig slik at de kan få en ny trener og starte litt på nytt. Forferdelig kjedelig lag å se på nå.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

ARE YOU NOT ENTERTAINED?!?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Skutt i senk

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Soccermannen skrev: tir nov 29, 2022 8:22 pm
Detvareingang skrev: tir nov 29, 2022 8:14 pm Southgate har fått meg til å slutte å heie på England i mesterskap, så mange offensive gode spillere i troppen, men spiller alltid med ekstrem defensive lag. Syns dog laget i dag er mer spennende enn på ei god stund.
Må bare ryke ut så fort som mulig slik at de kan få en ny trener og starte litt på nytt. Forferdelig kjedelig lag å se på nå.
Glemt 6-2 kampen?

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Sodajr skrev: tir nov 29, 2022 8:24 pm
Soccermannen skrev: tir nov 29, 2022 8:22 pm
Detvareingang skrev: tir nov 29, 2022 8:14 pm Southgate har fått meg til å slutte å heie på England i mesterskap, så mange offensive gode spillere i troppen, men spiller alltid med ekstrem defensive lag. Syns dog laget i dag er mer spennende enn på ei god stund.
Må bare ryke ut så fort som mulig slik at de kan få en ny trener og starte litt på nytt. Forferdelig kjedelig lag å se på nå.
Glemt 6-2 kampen?
Ja.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»