(A) Ecuador-Senegal / Nederland-Qatar 16:00

Svar
TheBaseline

Re: (A) Ecuador-Senegal / Nederland-Qatar 16:00

Legg inn av TheBaseline »

Alle lag jeg heier på blir slått ut :(

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Justice 97 skrev: tir nov 29, 2022 6:08 pm
TheBaseline skrev: tir nov 29, 2022 6:07 pm Alle lag jeg heier på blir slått ut :(
Håper du holder med England :twisted:
Den tanken slo umiddelbart meg også :D

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Justice 97 skrev: tir nov 29, 2022 6:08 pm
TheBaseline skrev: tir nov 29, 2022 6:07 pm Alle lag jeg heier på blir slått ut :(
Håper du holder med England :twisted:
Er vel i praksis teoretisk umulig at England blir slått ut i kveld? De må vel gå på et braktap mot Wales i kveld?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Korgutt skrev: tir nov 29, 2022 6:01 pm
Mr.Meep skrev: tir nov 29, 2022 5:57 pm Nederland Senegal videre altså!
Hvem blir nummer 2 i kveld og skal møte Nederland da? England skal vel møte Senegal tipper jeg.
Det er faktisk en ganske krevende 8-delsfinale for England mot et uforutsigbart Senegal. De vinner nok, men tipper de må slite for det.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Justice 97 skrev: tir nov 29, 2022 6:19 pm
Korgutt skrev: tir nov 29, 2022 6:19 pm
Justice 97 skrev: tir nov 29, 2022 6:08 pm

Håper du holder med England :twisted:
Er vel i praksis teoretisk umulig at England blir slått ut i kveld? De må vel gå på et braktap mot Wales i kveld?
Tenker mer på seinere i mesterskapet. Det ville vært fryktelig om England skulle snuble seg til VM-gull.
Har veldig vanskelig for å se hvordan dette Engelske laget med den manageren skal klare å snuble seg forbi Frankrike i kvartfinalen. Særlig når man ser hva M'Bappé holder på med om dagen.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

storpeder skrev: tir nov 29, 2022 5:33 pm
Astonstian skrev: tir nov 29, 2022 5:31 pm Var ikke mannen på stolpen inne i mål? Er han med i spillet da?
Tror nok han skal regnes med. Og dermed fikk vi et eksempel på at Arne Scheies påstand om at man alltid bør ha menn ved stolpene på corner ikke nødvendigvis har noe for seg, hadde vært offside hvis ikke.
Husker det var noe styr i EM 2008 med Nistelrooy vs Portugal, men da var han utenfor banen/bak mål(?). Skal ikke være så mye annerledes dog

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Justice 97 skrev: tir nov 29, 2022 6:19 pm
Korgutt skrev: tir nov 29, 2022 6:19 pm
Justice 97 skrev: tir nov 29, 2022 6:08 pm

Håper du holder med England :twisted:
Er vel i praksis teoretisk umulig at England blir slått ut i kveld? De må vel gå på et braktap mot Wales i kveld?
Tenker mer på seinere i mesterskapet. Det ville vært fryktelig om England skulle snuble seg til VM-gull.
Jeg føler det er svært mange lang i dette VM som snubler seg avgårde, med noen få unntak.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Astonstian skrev: tir nov 29, 2022 6:35 pm
storpeder skrev: tir nov 29, 2022 5:33 pm
Astonstian skrev: tir nov 29, 2022 5:31 pm Var ikke mannen på stolpen inne i mål? Er han med i spillet da?
Tror nok han skal regnes med. Og dermed fikk vi et eksempel på at Arne Scheies påstand om at man alltid bør ha menn ved stolpene på corner ikke nødvendigvis har noe for seg, hadde vært offside hvis ikke.
Husker det var noe styr i EM 2008 med Nistelrooy vs Portugal, men da var han utenfor banen/bak mål(?). Skal ikke være så mye annerledes dog
Husker den, ja. Her er nok spilleren ved stolpen i høyeste grad med i spillet, om han så er bak streken, men usikker på hvordan regelverket lyder.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»