Iran - USA (kl. 20:00)

Svar
LeSorcier

Re: Iran - USA (kl. 20:00)

Legg inn av LeSorcier »

Jeg gleder meg til denne kampen. Håper USA gir Iran skikkelig juling.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Åh helvete!

CNN: Iran har truet familiene til landslagsspillerne med fengsel og tortur
Ifølge en kilde som er involvert i sikkerheten til spillene, har familiene til landslagsspillerne i VM blitt truet dersom spillerne ikke «oppfører seg» før dagens kamp mot USA.

https://www.tv2.no/sport/fotball/fotbal ... /15312779/

guru

Legg inn av guru »

For et DEILIG svar av Tyler Adams når in iransk forsøker seg på å få sitt store øyeblikk. Dette er jo helt nydelig!


guru

Legg inn av guru »

Mr.Meep skrev: tir nov 29, 2022 12:28 pm Åh helvete!

CNN: Iran har truet familiene til landslagsspillerne med fengsel og tortur
Ifølge en kilde som er involvert i sikkerheten til spillene, har familiene til landslagsspillerne i VM blitt truet dersom spillerne ikke «oppfører seg» før dagens kamp mot USA.

https://www.tv2.no/sport/fotball/fotbal ... /15312779/
Som forventet. Og her sutrer folk fordi noen vest-europeiske land ikke brukte et regnbue-armbånd. Dette er nok et bevis på at spillerne bør få konsentrere seg 100% om fotballen. Iran, Qatar, Saudi Arabia etc. kommer ALDRI til å forandre seg, uansett hvor mye regnbueflagg, protester etc. som måtte komme. Steintøft gjort av spillerne selvsagt, men på grensen til iditoisk, og det kan bli meget kostbart. Ser ut til at de kanskje slapp unna med dette stuntet, men jeg er jammen ikke sikker.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

guru skrev: tir nov 29, 2022 1:04 pm
Mr.Meep skrev: tir nov 29, 2022 12:28 pm Åh helvete!

CNN: Iran har truet familiene til landslagsspillerne med fengsel og tortur
Ifølge en kilde som er involvert i sikkerheten til spillene, har familiene til landslagsspillerne i VM blitt truet dersom spillerne ikke «oppfører seg» før dagens kamp mot USA.

https://www.tv2.no/sport/fotball/fotbal ... /15312779/
Som forventet. Og her sutrer folk fordi noen vest-europeiske land ikke brukte et regnbue-armbånd. Dette er nok et bevis på at spillerne bør få konsentrere seg 100% om fotballen. Iran, Qatar, Saudi Arabia etc. kommer ALDRI til å forandre seg, uansett hvor mye regnbueflagg, protester etc. som måtte komme. Steintøft gjort av spillerne selvsagt, men på grensen til iditoisk, og det kan bli meget kostbart. Ser ut til at de kanskje slapp unna med dette stuntet, men jeg er jammen ikke sikker.
De blir hardt straffa nå så de slapp ikke unna

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ale skrev: tir nov 29, 2022 1:48 pmEr dere ladd
Forsiktig dette er en Ladd kamp!

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Tror på USA de har fått dårlig betalt og har et ungt spennende lag.

Mitt tips Iran - USA 0:2

Bilde

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Ale skrev: tir nov 29, 2022 1:48 pmEr dere ladd
Til Wales-England ja.

Denne her gidder jeg ikke å se.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Bilde

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Det er mange muligheter, blir spennende.
Skal se denne og satser på seier til USA (2:0), så kan England og Wales gjøre opp seg imellom, slik det sømmer seg (1:1).

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2476

Legg inn av BrannLFC »

Dette er selvfølgelig kampen å se fremfor soveputen England-Wales. Alle lag kan gå videre, alle lag kan ryke ut. Men det er denne politiske og sportslige bataljen som er kjernen i fighten om avansement. England taper aldri for dette Wales-laget. Hvis ikke Bale har spist steroioder da...

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Er dette VMs mest politiske kamp?

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Huff, det er bare trist å se Iranerne.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Hva var greia med disse 2 i rullestol tro ?.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Liv eller død nå.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Tullekoppen skrev: tir nov 29, 2022 7:56 pm Huff, det er bare trist å se Iranerne.
Why?

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Bilde

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Kul start, fotballen lever.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

BrannLFC skrev: tir nov 29, 2022 7:48 pm Dette er selvfølgelig kampen å se fremfor soveputen England-Wales. Alle lag kan gå videre, alle lag kan ryke ut. Men det er denne politiske og sportslige bataljen som er kjernen i fighten om avansement. England taper aldri for dette Wales-laget. Hvis ikke Bale har spist steroioder da...
Det er vel kun ene og alene teorien som kan sende England ut av VM. Skal det skje må Wales vinne med minst 5 mål samt at du må ha en vinner i USA mot Iran.. Det er ikke veldig sannsynlig at England skal hjem.

Håper Iran slår USA forøvrig.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

AcsOnFire skrev: tir nov 29, 2022 8:10 pm Kul start, fotballen lever.
Bra kvalitet og nerve

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

De snakker om at ved uavgjort her så vil USA ryke, det til tross for at de ikke har tapt en eneste kamp.

Husker det skjedde med Kamerun i 1982, noen som vet om det har skjedd flere ganger i VM?

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Kjetil-e skrev: tir nov 29, 2022 8:16 pm De snakker om at ved uavgjort her så vil USA ryke, det til tross for at de ikke har tapt en eneste kamp.

Husker det skjedde med Kamerun i 1982, noen som vet om det har skjedd flere ganger i VM?
Norge i 94 da?

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

EspenLie skrev: tir nov 29, 2022 8:17 pm
Kjetil-e skrev: tir nov 29, 2022 8:16 pm De snakker om at ved uavgjort her så vil USA ryke, det til tross for at de ikke har tapt en eneste kamp.

Husker det skjedde med Kamerun i 1982, noen som vet om det har skjedd flere ganger i VM?
Norge i 94 da?
Vi tapte for Italia

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Kjetil-e skrev: tir nov 29, 2022 8:20 pm
EspenLie skrev: tir nov 29, 2022 8:17 pm
Kjetil-e skrev: tir nov 29, 2022 8:16 pm De snakker om at ved uavgjort her så vil USA ryke, det til tross for at de ikke har tapt en eneste kamp.

Husker det skjedde med Kamerun i 1982, noen som vet om det har skjedd flere ganger i VM?
Norge i 94 da?
Vi tapte for Italia
New Zealand i 2010 fant jeg. Jeg husket det nesten, men trodde det var Italia. Samme gruppe bare...

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Kjetil-e skrev: tir nov 29, 2022 8:16 pm De snakker om at ved uavgjort her så vil USA ryke, det til tross for at de ikke har tapt en eneste kamp.

Husker det skjedde med Kamerun i 1982, noen som vet om det har skjedd flere ganger i VM?
En forskjell er vel om kun 2erne eller også flere 3ere går videre. Så ikke direkte sammenlignbart med mange tidligere VM.
Sist redigert av Folk_flesk den tir nov 29, 2022 8:26 pm, redigert 1 gang totalt.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Ser gjerne at Giovanni Reyna får en omgang for Weah, som har vært svak i begge kampene.
Han er liksom ikke på, han som mange unge sliter med å balansere tenningsnivå.
Kjapp og teknisk god, men litt å gå på når det kommer til fotballspiller.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hører jeg vuvuzela?

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Alpha skrev: tir nov 29, 2022 8:26 pm Hører jeg vuvuzela?
Skulle til å spør om denne kampen spilles i Sør-Afrika?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Soccermannen skrev: tir nov 29, 2022 8:27 pm
Alpha skrev: tir nov 29, 2022 8:26 pm Hører jeg vuvuzela?
Skulle til å spør om denne kampen spilles i Sør-Afrika?
Er helt grusomt. PTSD kicker inn.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»