Verneverdige tråder/innlegg på VGD

Svar
Hardy-guttene

Re: Verneverdige tråder/innlegg på VGD

Legg inn av Hardy-guttene »

tomi skrev: tor des 01, 2022 1:47 pm Jeg har nå lastet ned og sikret samtlige VGD-tråder som er lenket til i denne tråden.
Konge. Er Buffon fasanist? ser dessverre ut til ikke å ha blitt med.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

Hardy-guttene skrev: fre des 02, 2022 8:14 am
tomi skrev: tor des 01, 2022 1:47 pm Jeg har nå lastet ned og sikret samtlige VGD-tråder som er lenket til i denne tråden.
Konge. Er Buffon fasanist? ser dessverre ut til ikke å ha blitt med.
Den ble uansett slettet for lenge siden.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Maxus5 skrev: fre des 02, 2022 12:41 am
Queenie skrev: tor des 01, 2022 11:01 pm Overvektige_meg var i en egen klasse. RIP vgd, lenge leve FD.
Ja han sutret og klaget seg gjennom tusenvis av innlegg og bortsett fra noe lyse øyeblikk kom man aldri skikkelig gjennom til han i en diskusjon. Han leste og oppfattet som han selv ville. Så når han nok en gang la ut om hvor fælt han hadde det og at det snart var slutt trodde de fleste det var bare vås. Men borte ble han.... Antar han faktisk gikk bort.
Tipper han lever i beste velgående 😉

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ser at Øyvind Solstad var ganske kjapp på labben på twitter med å diskredittere Fridiskusjon.no og den "gamle harde kjernen". Det en har fått til på FD på bare halvannet år er jo over all forventning i 2022.

Queenie

Legg inn av Queenie »

GiPazzini_85 skrev: fre des 02, 2022 9:03 am Ser at Øyvind Solstad var ganske kjapp på labben på twitter med å diskredittere Fridiskusjon.no og den "gamle harde kjernen". Det en har fått til på FD på bare halvannet år er jo over all forventning i 2022.
Skjermbilde?

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Queenie skrev: fre des 02, 2022 9:06 am
GiPazzini_85 skrev: fre des 02, 2022 9:03 am Ser at Øyvind Solstad var ganske kjapp på labben på twitter med å diskredittere Fridiskusjon.no og den "gamle harde kjernen". Det en har fått til på FD på bare halvannet år er jo over all forventning i 2022.
Skjermbilde?
Jeg får ikke til skjermbilde her inne. Fikk det til før. Her er linken:

Skroll nedover til siste innlegg.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

tomi skrev: fre des 02, 2022 2:43 pm
Ble et litt frurstrert svar fra meg på han

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »


Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Mysterio19 skrev: fre des 02, 2022 2:55 pm Da var det over: https://vgd.no/stengt.html
Å skylde på økonomien er bare teit. De kan skylde seg selv pga den idiotiske omleggingen.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Mr.Meep skrev: fre des 02, 2022 2:48 pm
tomi skrev: fre des 02, 2022 2:43 pm
Ble et litt frurstrert svar fra meg på han
Synes det var et flott svar fra deg!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Elgen skrev: fre des 02, 2022 3:02 pm
Mr.Meep skrev: fre des 02, 2022 2:48 pm
tomi skrev: fre des 02, 2022 2:43 pm
Ble et litt frurstrert svar fra meg på han
Synes det var et flott svar fra deg!
Også får jeg dette i fleisen ialle dager


Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Mysterio19 skrev: fre des 02, 2022 2:55 pm Da var det over: https://vgd.no/stengt.html
Synd med såpass kort varsel. Var begrenset hva man rakk å ta vare på. Men fikk i alle fall lastet ned en del - alt som godtfolket her foreslo med et par dagers betenkningstid - og så kan man jo kanskje regne med at både @6347 , Arkivverket, Riksantikvaren, PST og Psykiatrisk Institutt har vært på jobb her og speilet det meste allerede.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Mr.Meep skrev: fre des 02, 2022 3:05 pm
Han har for så vidt et poeng. For et mediahus som Schibsted, som har mange millioner i budsjett, samt fri tilgang til å reklamere for millioner av følgere på norges største nettavis, så bør ambisjonene ligge mye, mye høyere enn medlemstallet til et under middels stort idrettslag, som FD nå har. FD er ganske små i den store sammenhengen, så vi har egentlig ikke så mye å vise til. Riktig nok sjumilssteg foran hva prosjektet der borte i gården klarte, men likevel, ikke all verden.

Det er likevel rart at han ikke ser verdien i å ha en hard kjerne. Samtidig er jeg ikke veldig overrasket, de ville jo på død og liv bli kvitt oss, ved å aktivt gjøre det motsatte av alt vi foreslo. Det ville vært rart om de plutselig fikk øynene opp.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Mr.Meep skrev: fre des 02, 2022 3:05 pm
Elgen skrev: fre des 02, 2022 3:02 pm
Mr.Meep skrev: fre des 02, 2022 2:48 pm

Ble et litt frurstrert svar fra meg på han
Synes det var et flott svar fra deg!
Også får jeg dette i fleisen ialle dager

Viktigere med kvalitet enn kvantitet..

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

Har noen link til siden til katta til Solstad, så jeg også kan følge den?
Jeg går tydeligvis glipp av noe her.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

tomi skrev: fre des 02, 2022 3:15 pm
Mr.Meep skrev: fre des 02, 2022 3:05 pm
Han har for så vidt et poeng. For et mediahus som Schibsted, som har mange millioner i budsjett, samt fri tilgang til å reklamere for millioner av følgere på norges største nettavis, så bør ambisjonene ligge mye, mye høyere enn medlemstallet til et under middels stort idrettslag, som FD nå har. FD er ganske små i den store sammenhengen, så vi har egentlig ikke så mye å vise til. Riktig nok sjumilssteg foran hva prosjektet der borte i gården klarte, men likevel, ikke all verden.

Det er likevel rart at han ikke ser verdien i å ha en hard kjerne. Samtidig er jeg ikke veldig overrasket, de ville jo på død og liv bli kvitt oss, ved å aktivt gjøre det motsatte av alt vi foreslo. Det ville vært rart om de plutselig fikk øynene opp.
Det er jo noen poenger her.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Solstad virker som en meget bitter mann med det svaret han ga Meepy

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Elgen skrev: fre des 02, 2022 3:20 pm Solstad virker som en meget bitter mann med det svaret han ga Meepy
Tror folk snakker forbi hverandre her. Øyvind mener at vgd måtte utvikle seg - og de feilet. Det holder ikke med den gamle kjernen, det må inn nye brukere, ellers stagnerer forumet. Og 1700 brukereblir ikke mye over tid.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »



Kan noen med Twitter fortelle ham at de fleste som har nevnt ham, tvert imot har tatt ham i forsvar, mot folk som forveksler ham med Solaas?

Med forbehold om at det har skjedd mye uthenging her inne som jeg ikke har fått med meg.

Uansett, som jeg skrev i går, så har jeg dessverre sett flere som går over streken. Kan ikke huske å ha sett så mye mot Solstad, men synes uansett det er greit å ha litt folkeskikk når man diskuterer, selv om det kan være et engasjerende tema...

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

missChance skrev: fre des 02, 2022 3:22 pm Tror folk snakker forbi hverandre her. Øyvind mener at vgd måtte utvikle seg - og de feilet. Det holder ikke med den gamle kjernen, det må inn nye brukere, ellers stagnerer forumet. Og 1700 brukereblir ikke mye over tid.
Kunne kanskje vært flere hadde ikke VGD slettet alle innlegg som så mye som hintet om fridiskusjon.no.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

PowersIave skrev: fre des 02, 2022 6:11 pm
missChance skrev: fre des 02, 2022 3:22 pm Tror folk snakker forbi hverandre her. Øyvind mener at vgd måtte utvikle seg - og de feilet. Det holder ikke med den gamle kjernen, det må inn nye brukere, ellers stagnerer forumet. Og 1700 brukereblir ikke mye over tid.
Kunne kanskje vært flere hadde ikke VGD slettet alle innlegg som så mye som hintet om fridiskusjon.no.
Helt klart. Det er nok fremdeles noen som vandrer alene i kulden!

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

missChance skrev: fre des 02, 2022 7:15 pm Helt klart. Det er nok fremdeles noen som vandrer alene i kulden!
Men kanskje ikke så mange at det er noe videre å snakke om (?) Kanskje prøve å få tak i noen av de som følger "katta til Solstad" :lol: :lol: :lol:

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

tomi skrev: fre des 02, 2022 3:22 pm

Kan noen med Twitter fortelle ham at de fleste som har nevnt ham, tvert imot har tatt ham i forsvar, mot folk som forveksler ham med Solaas?

Med forbehold om at det har skjedd mye uthenging her inne som jeg ikke har fått med meg.

Uansett, som jeg skrev i går, så har jeg dessverre sett flere som går over streken. Kan ikke huske å ha sett så mye mot Solstad, men synes uansett det er greit å ha litt folkeskikk når man diskuterer, selv om det kan være et engasjerende tema...
Det virker tydeligvis å være veldig viktig å få diskredittert FD. At aktiviteten på et forum som ikke har noen som helst reklame er såpass høy er faktisk veldig godt gjort. Det blir egentlig meningsløst for Solstad (m.fl) å tenke at FD skulle hatt samme aktivitet og medlemsmasse som VGD var på sitt beste. Og aktiviteten på FD har vel uansett vært høyere enn hos VGD siden omleggingen. Det er jo en grunn til at nye VGD faktisk feilet.

lsklars

Legg inn av lsklars »

tomi skrev: fre des 02, 2022 2:43 pm
Rettelse Solstad: "Den harde kjerne"

Strider

Legg inn av Strider »

Solstad fuck off med din arrogante holdning i den Twitter tråden over.
Ubeskrivelig dårlig av VG å klare å ødelegge sitt eget forum. Ingen selvkritikk, kun hetsting av dette nye flotte forumet.
Hvorfor ikke nevne at VG bannet alle som nevnte noe om dette forumet på VGD? Det er jo slik sensur aviser driver på med i land med diktatur. VG en diktatur-avis!

Strider

Legg inn av Strider »

Justice 97 skrev: fre des 02, 2022 9:06 pm
TylerDurdenNorway skrev: fre des 02, 2022 8:59 pm Solstad fuck off med din arrogante holdning i den Twitter tråden over.
Ubeskrivelig dårlig av VG å klare å ødelegge sitt eget forum. Ingen selvkritikk, kun hetsting av dette nye flotte forumet.
Hvorfor ikke nevne at VG bannet alle som nevnte noe om dette forumet på VGD? Det er jo slik sensur aviser driver på med i land med diktatur. VG en diktatur-avis!
Solstad har ikke vært ansatt i VG siden 2017. Han hadde ikke noe med å banne alle som nevnte FD.
Han svarte arrogant og ikke reflektert om VGD og Fridiskusjon

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

GiPazzini_85 skrev: fre des 02, 2022 9:03 am Ser at Øyvind Solstad var ganske kjapp på labben på twitter med å diskredittere Fridiskusjon.no og den "gamle harde kjernen". Det en har fått til på FD på bare halvannet år er jo over all forventning i 2022.
Personlig så likte jeg Solstad den tiden han var VGD-sjef. Han var ikke så streng heller og forumet levde godt. Jeg ble utestengt fra VGD par ganger da også, men da tok jeg alltid direkte kontakt med Solstad og han sørget for at jeg fikk komme inn igjen etter noen dager. Var en hyggelig kar.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TylerDurdenNorway skrev: fre des 02, 2022 8:59 pm Solstad fuck off med din arrogante holdning i den Twitter tråden over.
Ubeskrivelig dårlig av VG å klare å ødelegge sitt eget forum. Ingen selvkritikk, kun hetsting av dette nye flotte forumet.
Hvorfor ikke nevne at VG bannet alle som nevnte noe om dette forumet på VGD? Det er jo slik sensur aviser driver på med i land med diktatur. VG en diktatur-avis!
Hva slags hetsing prater du om her?

Strider

Legg inn av Strider »

GiPazzini_85 skrev: fre des 02, 2022 9:39 pm
TylerDurdenNorway skrev: fre des 02, 2022 8:59 pm Solstad fuck off med din arrogante holdning i den Twitter tråden over.
Ubeskrivelig dårlig av VG å klare å ødelegge sitt eget forum. Ingen selvkritikk, kun hetsting av dette nye flotte forumet.
Hvorfor ikke nevne at VG bannet alle som nevnte noe om dette forumet på VGD? Det er jo slik sensur aviser driver på med i land med diktatur. VG en diktatur-avis!
Hva slags hetsing prater du om her?
Katten hans har flere følgere enn det er medlemmer på fridiskusjon skrev han på Twitter. Som om det er en fair sammenligning. Minner mer om latterliggjøring av de her som prøver å få i gang et bra forum her uten et stort mediahus i ryggen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»