Japan - Spania / Costa Rica - Tyskland kl 20:00

Svar
netrebske
Innlegg: 4258

Re: Japan - Spania / Costa Rica - Tyskland kl 20:00

Legg inn av netrebske »

startelver skrev: tor des 01, 2022 9:19 pm CRAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hele dette VM er crazy, skulle aldri vært arrangert i November.
Herlig VM. Tidenes beste :D

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Satan for en redning.

Sharpix

Legg inn av Sharpix »

Enzino skrev: tor des 01, 2022 9:23 pm
MadBum skrev: tor des 01, 2022 9:18 pm Tenk om Costa Rica vinner og Japan holder ut. Da er det i tilfelle tidenes VM-sjokk.
Har vært noen skreller gjennom årene, men husker i farten ingen skreller der to europeiske toppnasjoner ryker i samme gruppe.
Costa Rica of Uruguay sendte ut Italia og England i 2014.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Hvorfor drøyer Costa Rica, egentlig? De må da ha mål, de også?

Eller vet de ikke at Japan leder?
Sist redigert av tomi den tor des 01, 2022 9:34 pm, redigert 1 gang totalt.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

LeSorcier skrev: tor des 01, 2022 9:31 pm
Sankaa skrev: tor des 01, 2022 9:27 pm
LeSorcier skrev: tor des 01, 2022 9:26 pm Costa Rica kommer jo aldri til å greie dette, men morsomt med spenning i en gruppe med to så klare favoritter.
At det var..?
Okei, jeg tror jeg lar spådommene ligge. Her kan tydeligvis alt skje, selv om Tyskland kom tilbake.
hehe, du har ordene i behold. Enn så lenge :lol:

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Blir vel fort en tysk kontringskåring når Costa Rica må gå for det. De har såpass med kvalitet at når sjansen byr eller åpner seg, så sittern vel tenker jeg.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Burde ikke Japan score selvmål rett før slutt og ta andreplassen, for å møte Marokko og ikke Kroatia? 😅

Forutsatt at den andre kampen er over...
Sist redigert av EspenLie den tor des 01, 2022 9:34 pm, redigert 1 gang totalt.

Amitamin

Legg inn av Amitamin »

Denne gruppen er som en skvulpende vanntank.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

TrueTopRed skrev: tor des 01, 2022 9:27 pm
Shabelle skrev: tor des 01, 2022 9:26 pm HVA SKJER LIKSOM.

Og av alle ting så skal England møte Frankrike i evt kvartfinale. Det er kjipt.
Laga viser Qatarvm hva det er verdt, og vil dra hjem. Men rart ja.
Så det er gledestårer man får se når de ryker ut?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

"Vil ha corner. Det tror jeg han er den eneste på stadion som mener".

Er det mulig å være dårligere enn denne kommentatoren?
Sist redigert av Folk_flesk den tor des 01, 2022 9:37 pm, redigert 1 gang totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Sharpix skrev: tor des 01, 2022 9:32 pm
Enzino skrev: tor des 01, 2022 9:23 pm
MadBum skrev: tor des 01, 2022 9:18 pm Tenk om Costa Rica vinner og Japan holder ut. Da er det i tilfelle tidenes VM-sjokk.
Har vært noen skreller gjennom årene, men husker i farten ingen skreller der to europeiske toppnasjoner ryker i samme gruppe.
Costa Rica of Uruguay sendte ut Italia og England i 2014.
Det er jo også en kjempeskrell. Men skulle Japan og Costa Rica slå ut Spania og Tyskland må vi vel nesten si det er større.

Uruguay hadde jo noen skarpe årganger på den tiden.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Enzino skrev: tor des 01, 2022 9:36 pm Uruguay hadde jo noen skarpe årganger på den tiden.
Ja, og England var heller ikke noe spesielt å skryte av på den tiden. Italia var nok en større overraskelse.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Enzino skrev: tor des 01, 2022 9:36 pm
Sharpix skrev: tor des 01, 2022 9:32 pm
Enzino skrev: tor des 01, 2022 9:23 pm

Har vært noen skreller gjennom årene, men husker i farten ingen skreller der to europeiske toppnasjoner ryker i samme gruppe.
Costa Rica of Uruguay sendte ut Italia og England i 2014.
Det er jo også en kjempeskrell. Men skulle Japan og Costa Rica slå ut Spania og Tyskland må vi vel nesten si det er større.

Uruguay hadde jo noen skarpe årganger på den tiden.
Suarez hadde skarpe tenner også

stefan16

Legg inn av stefan16 »

EspenLie skrev: tor des 01, 2022 9:34 pm Burde ikke Japan score selvmål rett før slutt og ta andreplassen, for å møte Marokko og ikke Kroatia? 😅

Forutsatt at den andre kampen er over...
Jeg ville faktisk heller møtt Kroatia enn Marokko. Sistnevnte har sett vanvittig sterke ut, de er en outsider til medalje slik de har sett ut.

lumanpauw

Legg inn av lumanpauw »

Jeg er så delt akkurat nå. Fotballelskeren i meg vil se de to beste lagene videre for å få flere storkamper. Den samme fotballelskeren ønsker å se underdogen bite ifra seg. Det ville vært trist om Tyskland og Spania røyk i gruppespillet for to lag uten noe grunnspill og plan, samtidig som det hadde vært jævlig gøy.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Enzino skrev: tor des 01, 2022 9:36 pm
Sharpix skrev: tor des 01, 2022 9:32 pm
Enzino skrev: tor des 01, 2022 9:23 pm

Har vært noen skreller gjennom årene, men husker i farten ingen skreller der to europeiske toppnasjoner ryker i samme gruppe.
Costa Rica of Uruguay sendte ut Italia og England i 2014.
Det er jo også en kjempeskrell. Men skulle Japan og Costa Rica slå ut Spania og Tyskland må vi vel nesten si det er større.

Uruguay hadde jo noen skarpe årganger på den tiden.
Merkelig sammenligning. Uruguay var jo jevngode med Italia og hakket bedre enn England.

TWU

Legg inn av TWU »

Gøy med underdogs og alt det der, men vil ha de beste lagene med. Japan løper fort og Costa Rica har tidenes marginer, men VM blir jo ikke bedre av det.

Men tyskerne får takke seg selv.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

lumanpauw skrev: tor des 01, 2022 9:38 pm Jeg er så delt akkurat nå. Fotballelskeren i meg vil se de to beste lagene videre for å få flere storkamper. Den samme fotballelskeren ønsker å se underdogen bite ifra seg. Det ville vært trist om Tyskland og Spania røyk i gruppespillet for to lag uten noe grunnspill og plan, samtidig som det hadde vært jævlig gøy.
Jeg sitter med akkurat samme følelse.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

JAAAA

Klang

Legg inn av Klang »

Den lagoppstillingen til Spania er sørgelige greier. Ikke én eneste bra angrepsspiller, og utenom Rodri, som ikke spiller på midtbanen engang, er det ikke rare greiene Spania har. Pedri og Gavi kan ha gode dager, men det der holder egentlig ikke.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Noen som ser Spania kampen? Taper de med vilje?

Jack

Legg inn av Jack »

Hyggelig for floppen.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

seriemester2013 skrev: tor des 01, 2022 9:41 pm Noen som ser Spania kampen? Taper de med vilje?
Nei, de er bare ikke bedre.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

FranciscoM skrev: tor des 01, 2022 9:35 pm Så det er gledestårer man får se når de ryker ut?
Vet du hva, jeg har på en skjerm med kamp som jeg titter på en gang i blandt, som i at jeg egentlig ikke bryr meg nevneverdig. Men heller costa rica enn tyskland om jeg fikk velge. har sikkert noe fjernt som med krigen å gjøre at den vipper over.....men nei, driter egentlig i det.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Med Japan videre er alle verdensdeler med i sluttspillet da. Det er jo litt moro, og viser at det fostres gode spillere utenom Europa og Sør-Amerika også.

stefan16

Legg inn av stefan16 »

Spania goal nå betyr at de selv møter Kroatia og Tyskland går videre

Ingen Spania goal nå betyr at de selv møter Marokko og sender Tyskland ut

Spania trenger ingen goal her, og det lever de nok fint med!
Sist redigert av stefan16 den tor des 01, 2022 9:44 pm, redigert 1 gang totalt.

Klang

Legg inn av Klang »

stefan16 skrev: tor des 01, 2022 9:38 pm
EspenLie skrev: tor des 01, 2022 9:34 pm Burde ikke Japan score selvmål rett før slutt og ta andreplassen, for å møte Marokko og ikke Kroatia? 😅

Forutsatt at den andre kampen er over...
Jeg ville faktisk heller møtt Kroatia enn Marokko. Sistnevnte har sett vanvittig sterke ut, de er en outsider til medalje slik de har sett ut.
Mye tryggere å møte et høyst middelmådig Marokko. Marokkanerne har sikkert litt selvtillit og vilje, men de har ikke nivået til Kroatia.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

"Die Mannsjitt" er så begredelige.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

seriemester2013 skrev: tor des 01, 2022 9:41 pm Noen som ser Spania kampen? Taper de med vilje?
81-19 i posession i den kampen.

Men tror aldri i verden Spania taper den med vilje. Hadde de vært sikret avansement med tap, så kunne man kanskje spekulert. Men de var jo ute noen minutter der i stad.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

23 minutter tillegg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»