Grusomme kjendiser

Svar
Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Re: Grusomme kjendiser

Legg inn av 4pLaY »

Eivinder80 skrev: fre des 02, 2022 10:51 pm
4pLaY skrev: fre des 02, 2022 4:34 am Kan dere være seriøse og ikke kuke til denne tråden med tull? dette er ikke Weekend og jeg prøvde å lage en seriøs tråd her.
Seriøs tråd? Med en ganske så upålitelig greie med SS og Horst Tappert?...
Ja, tenk det, at jeg tok informasjon fra imdb for god fisk, forøvrig mangler det ikke på nettsider hvor dette nevnes.

PS, i fremtiden bør du ta en litt annen tone om du forventer noe svar fra meg, jeg finner meg ikke i å bli snakket ned til på den måten der.

Strider

Legg inn av Strider »

4pLaY skrev: lør des 03, 2022 12:22 am
Eivinder80 skrev: fre des 02, 2022 10:51 pm
4pLaY skrev: fre des 02, 2022 4:34 am Kan dere være seriøse og ikke kuke til denne tråden med tull? dette er ikke Weekend og jeg prøvde å lage en seriøs tråd her.
Seriøs tråd? Med en ganske så upålitelig greie med SS og Horst Tappert?...
Ja, tenk det, at jeg tok informasjon fra imdb for god fisk, forøvrig mangler det ikke på nettsider hvor dette nevnes.

PS, i fremtiden bør du ta en litt annen tone om du forventer noe svar fra meg, jeg finner meg ikke i å bli snakket ned til på den måten der.
IMDb ikke like seriøst og troverdig lenger:

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Kul_Djevel skrev: fre des 02, 2022 9:26 pm
Sulfat skrev: fre des 02, 2022 5:21 pm Drapsmennene OJ Simpson og Phil Spector fortjener en plass i tråden.
OJ Simpson ble jo frikjent for drap
Men han satt mange år i fengsel for kidnapping med mer.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

oddvar_kjempebra skrev: lør des 03, 2022 8:16 am
Kul_Djevel skrev: fre des 02, 2022 9:26 pm
Sulfat skrev: fre des 02, 2022 5:21 pm Drapsmennene OJ Simpson og Phil Spector fortjener en plass i tråden.
OJ Simpson ble jo frikjent for drap
Men han satt mange år i fengsel for kidnapping med mer.
Men man er ikke drapsmann hvis man ikke har drept noen uansett :)

Golufsen
Innlegg: 12

Legg inn av Golufsen »

4pLaY skrev: lør des 03, 2022 12:22 am PS, i fremtiden bør du ta en litt annen tone om du forventer noe svar fra meg,
Hvem er du?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Kul_Djevel skrev: lør des 03, 2022 9:35 am
oddvar_kjempebra skrev: lør des 03, 2022 8:16 am
Kul_Djevel skrev: fre des 02, 2022 9:26 pm

OJ Simpson ble jo frikjent for drap
Men han satt mange år i fengsel for kidnapping med mer.
Men man er ikke drapsmann hvis man ikke har drept noen uansett :)
Men nå dreier ikke denne tråden seg om man er drapsmann eller ikke.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

oddvar_kjempebra skrev: lør des 03, 2022 10:11 am
Kul_Djevel skrev: lør des 03, 2022 9:35 am
oddvar_kjempebra skrev: lør des 03, 2022 8:16 am

Men han satt mange år i fengsel for kidnapping med mer.
Men man er ikke drapsmann hvis man ikke har drept noen uansett :)
Men nå dreier ikke denne tråden seg om man er drapsmann eller ikke.
Jeg vet det. Jeg korrigerte bare en faktafeil. Det må da være lov.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Golufsen skrev: lør des 03, 2022 10:06 am
4pLaY skrev: lør des 03, 2022 12:22 am PS, i fremtiden bør du ta en litt annen tone om du forventer noe svar fra meg,
Hvem er du?
En skrotnisse.

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

B.O.B. skrev: fre des 02, 2022 6:59 am
4pLaY skrev: fre des 02, 2022 12:41 am Bilde

Horst Tappert, bedre kjent for norske seere som Derrick.

In April 2013 information emerged that actor Horst Tappert served as a member of the notorious Waffen-SS during World War II and hid the fact for years. Re-runs of "Derrick" were suspended in Germany and some other countries as a result. He never personally disclosed his connection with the SS.
Dette var dårlig historie og viser svært liten kunnskap om temaet. Horst Tapper ble ikke kalt ut før i 1943 og da var det originale SS mer eller mindre utradert. Horst Tapper hadde da lenge klart å holde seg unna tjeneste da han var motstander av krigen. Etter at krigslykken snudde ville ikke lenger Hitler gi rekrutter til Wehrmacht. Alle skulle inn som SS uansett høyde, og om du var døv eller feit. Der var opptreningen av en annen kaliber enn i Wehrmacht som var mer som en militærtjeneste. SS ble drevet på et annet nivå og det var det Hitler ønsket. Disse soldatene skulle liksom få samme kvaliteten som de først fra 30-årene og til 1942 da de fleste originale var døde. Det ble de ikke, for slike som Horst Tapper hadde ikke interessen og det var vel også litt av grunnen til at de tapte krigen. Litt som dagens russere som ikke vil i krigen.

Dårlig gjort og historieløst å henge ut denne stakkaren som til slutt ikke lenger klarte å vike unna krigen, og kunne velge - gå inn i uniform eller bli skutt.
Det var nok slik,ja. Som mange andre, slet han med dette hele livet. Ligger et intervue på nettet med han.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Tråden kunne vært morsom om man ikke bommet med Horst Tappert og den personen han var. Men mer spennende hadde det vært om vi fant kanskje noen litt mer ukjente folk, og ikke bare nevner alle kjendiser som er dømt for drap og som er overeksponert i media for det. Men folk som virkelig var rasshøl, og grusomme mennesker som allikevel fikk skli unna som hyllet og verdsatt ved sin død. Jeg prøver da en ny mann: John Lennon.

Jeg har kopiert fra et annet forum;

As a fellow Liverpudlian, and huge Beatles fan it pains me to write this, but I feel I must. John Lennon, although being a brilliant songwriter, actually had some horrible traits to his personality which many people seem happy to simply gloss over.

Before his marriage to his first wife Cynthia, John saw her dancing with Stuart Sutcliffe and slapped her across the face causing her head to hit the wall.
Three months later they got back together (after he apologised). A woman employed as a cleaner at their art college witnessed him hit her again and warned Cynthia to stay away from him.[1]
Throughout their marriage, Cynthia was subjected to domestic violence at his hands.
When his son Julian was born, he didn't see him until three days after the birth - and then went on a 4 day holiday to Barcelona with Brian Epstein.
He had little to do with Julian, referring to him as "a Saturday night special; the way that most people get here", or said that his son "came out of a whisky bottle".

By his own admission, he was always having affairs throughout his marriage.
Julian's own words about his dad: “I've never really wanted to know the truth about how dad was with me. There was some very negative stuff talked about me ... like when he said I'd come out of a whisky bottle on a Saturday night. Stuff like that. You think, where's the love in that? Paul and I used to hang about quite a bit ... more than Dad and I did. We had a great friendship going and there seems to be far more pictures of me and Paul playing together at that age than there are pictures of me and my dad.”[2]

John left Julian, his own son, out of his will. The best he got was a shared £100,000 trust that he had to share with John & Yoko’s son, Sean.
After John died, Julian had to buy his own fathers items at auction just to have some keepsakes of him.

John Lennon went on and on about peace and love, yet didn't show it or practice it to anyone.

Oh yeah, and he thought it was “funny” to make fun of disabled people.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Kan vel legge inn Arsenal fan DT. Skrøyt vel av at han var verdens mest kjente/populære fotball supporter. For min del så skjønte jeg lite av hypen da det lyste sinneproblemer og kvinnemishandler av hele fyren. Noe som visste seg å stemme. Sitter nå i fengsel for å ha kidnappet sin eks.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

tomi skrev: fre des 02, 2022 4:28 pm Bilde
Han var vel heller aldri formelt mistenkt, men ryktene har jo gått om både det ene og det andre.
Rykter gjør da ikke en gitt person til å falle under kategorien "grusom".

Moist

Legg inn av Moist »

David Masterson kan jo nevnes blant annet

Bilde

Yulquen74
Innlegg: 13

Legg inn av Yulquen74 »

Gary glitter, pedofil.


Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Salihovic91 skrev: fre des 02, 2022 12:57 am Kanye West disse dagene. Han har ikke gjort noe ulovlig, men altså han forsvarer Hitler om dagen. Da er man ganske grusom imo!
Tja, jeg ville tatt høyde for de psykiske problemene hans. Kanye er bipolar, og har sluttet å ta medisinene sine fordi han mener det hemmer kreativiteten hans. Det virker åpenbart for meg at han går gjennom en manisk fase akkurat nå. Samlivsbruddet og presset på forretningsfronten har neppe hjulpet, ei heller at Nick Fuentes kynisk utnytter situasjonen og dukker opp som en slags sidekick og fyrer oppunder alt han sier. Kjipt for Kanye at han er såpass profilert at hans verste dager blir TV-produksjon, men jeg ser mer en fyr som er syk og trenger hjelp enn en fyr som er rasjonelt ondskapsfull.

Number4

Legg inn av Number4 »

Knaberaps skrev: lør des 03, 2022 7:05 pm
tomi skrev: fre des 02, 2022 4:28 pm Bilde
Han var vel heller aldri formelt mistenkt, men ryktene har jo gått om både det ene og det andre.
Rykter gjør da ikke en gitt person til å falle under kategorien "grusom".
Grusom god skuespiller.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Golufsen skrev: lør des 03, 2022 10:06 am
4pLaY skrev: lør des 03, 2022 12:22 am PS, i fremtiden bør du ta en litt annen tone om du forventer noe svar fra meg,
Hvem er du?
Jeg antar at du nå allerede er utestengt. Hvis ikke - så du ikke legge deg ut med :evil:

CliffC

Legg inn av CliffC »

Var det ikke en norsk forsvarsminister før krigen som gikk nazistenes ærend etter krigsutbruddet, og ble det vi kalte en skikkelig Quisling?

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Knut Hamsun, er han nevnt?

Min mening er at han er en av litteraturhistoriens aller største, men at han hadde nazisympatier er vel ganske godt dokumentert. Jødehatet tror jeg er overdrevet og blekner i forhold til hatet han hadde til England og Sveits.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

CliffC skrev: søn des 04, 2022 12:06 pm Var det ikke en norsk forsvarsminister før krigen som gikk nazistenes ærend etter krigsutbruddet, og ble det vi kalte en skikkelig Quisling?
Kjendis? Hva blir det neste dusteforslaget? Djengis Khan?

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Hardy-guttene skrev: søn des 04, 2022 12:13 pm Knut Hamsun, er han nevnt?

Min mening er at han er en av litteraturhistoriens aller største, men at han hadde nazisympatier er vel ganske godt dokumentert. Jødehatet tror jeg er overdrevet og blekner i forhold til hatet han hadde til England og Sveits.
Så det gjør han til en grusom kjendis? Han levde i en annen tid som vi ikke kan sette oss inn i. Skal man nå også kalle alle mennesker som kalte afrikanere for negere og niggere for grusomme? Dette blir for teit.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Kjøtteter skrev: søn des 04, 2022 1:06 am
Salihovic91 skrev: fre des 02, 2022 12:57 am Kanye West disse dagene. Han har ikke gjort noe ulovlig, men altså han forsvarer Hitler om dagen. Da er man ganske grusom imo!
Tja, jeg ville tatt høyde for de psykiske problemene hans. Kanye er bipolar, og har sluttet å ta medisinene sine fordi han mener det hemmer kreativiteten hans. Det virker åpenbart for meg at han går gjennom en manisk fase akkurat nå. Samlivsbruddet og presset på forretningsfronten har neppe hjulpet, ei heller at Nick Fuentes kynisk utnytter situasjonen og dukker opp som en slags sidekick og fyrer oppunder alt han sier. Kjipt for Kanye at han er såpass profilert at hans verste dager blir TV-produksjon, men jeg ser mer en fyr som er syk og trenger hjelp enn en fyr som er rasjonelt ondskapsfull.
Forsåvidt poeng. Jeg har dog pratet med bipolare/shizofrene som ikke forsvarer Hitler liksom. Det er helt mørkt

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Hardy-guttene skrev: søn des 04, 2022 12:13 pm Knut Hamsun, er han nevnt?

Min mening er at han er en av litteraturhistoriens aller største, men at han hadde nazisympatier er vel ganske godt dokumentert. Jødehatet tror jeg er overdrevet og blekner i forhold til hatet han hadde til England og Sveits.
Sveits faktisk. Hvorfor mislikte han Sveits?

CliffC

Legg inn av CliffC »

B.O.B. skrev: søn des 04, 2022 12:26 pm Kjendis? Hva blir det neste dusteforslaget? Djengis Khan?
Beklager at mitt forsøk på humor ble litt for avansert for deg. Jeg skal forsøke å senke nivået neste gang.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kjøtteter skrev: søn des 04, 2022 1:06 am
Salihovic91 skrev: fre des 02, 2022 12:57 am Kanye West disse dagene. Han har ikke gjort noe ulovlig, men altså han forsvarer Hitler om dagen. Da er man ganske grusom imo!
Tja, jeg ville tatt høyde for de psykiske problemene hans. Kanye er bipolar, og har sluttet å ta medisinene sine fordi han mener det hemmer kreativiteten hans. Det virker åpenbart for meg at han går gjennom en manisk fase akkurat nå. Samlivsbruddet og presset på forretningsfronten har neppe hjulpet, ei heller at Nick Fuentes kynisk utnytter situasjonen og dukker opp som en slags sidekick og fyrer oppunder alt han sier. Kjipt for Kanye at han er såpass profilert at hans verste dager blir TV-produksjon, men jeg ser mer en fyr som er syk og trenger hjelp enn en fyr som er rasjonelt ondskapsfull.
Sykdommen er ikke en unnskyldning uavhengig av hvor ille det er. Hele apparatet rundt Ye svikter, og lar fyren forfalle offentlig.

Der Ye er nå er han en ganske grusom person, uavhengig av sykdommen.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Koskinen skrev: lør des 03, 2022 6:56 pm Kan vel legge inn Arsenal fan DT. Skrøyt vel av at han var verdens mest kjente/populære fotball supporter. For min del så skjønte jeg lite av hypen da det lyste sinneproblemer og kvinnemishandler av hele fyren. Noe som visste seg å stemme. Sitter nå i fengsel for å ha kidnappet sin eks.
Han er løslatt nå etter endt soning.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

B.O.B. skrev: søn des 04, 2022 12:29 pm
Hardy-guttene skrev: søn des 04, 2022 12:13 pm Knut Hamsun, er han nevnt?

Min mening er at han er en av litteraturhistoriens aller største, men at han hadde nazisympatier er vel ganske godt dokumentert. Jødehatet tror jeg er overdrevet og blekner i forhold til hatet han hadde til England og Sveits.
Så det gjør han til en grusom kjendis? Han levde i en annen tid som vi ikke kan sette oss inn i. Skal man nå også kalle alle mennesker som kalte afrikanere for negere og niggere for grusomme? Dette blir for teit.
Nazismen var fæl allerede da og Tyskland hadde forlengst begynt å forlange lebensraum.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

KongOlav2 skrev: søn des 04, 2022 12:50 pm
Hardy-guttene skrev: søn des 04, 2022 12:13 pm Knut Hamsun, er han nevnt?

Min mening er at han er en av litteraturhistoriens aller største, men at han hadde nazisympatier er vel ganske godt dokumentert. Jødehatet tror jeg er overdrevet og blekner i forhold til hatet han hadde til England og Sveits.
Sveits faktisk. Hvorfor mislikte han Sveits?
Ikke godt å si. Men det eneste de hadde frambragt var noen gjøkur og en sagnhelt.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

B.O.B. skrev: søn des 04, 2022 12:26 pm Kjendis? Hva blir det neste dusteforslaget? Djengis Khan?
Ja, hvorfor ikke. Kjendis Khan.

Oberman
Innlegg: 64

Legg inn av Oberman »

Moist skrev: lør des 03, 2022 9:58 pm David Masterson kan jo nevnes blant annet

Bilde
Skal han nevnes selv om juryen altså mener at han er uskyldig? Hvorfor det i så fall?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»