Cristiano Ronaldo kobles til Saudi-Arabiske Al Nassr (mulig megakontrakt i emning)

Svar
GatlingGun

Re: Cristiano Ronaldo kobles til Saudi-Arabiske Al Nassr (mulig megakontrakt i emning)

Legg inn av GatlingGun »

Tipper det blir utdelt milliardbøter til klubber og spillere for å takle (eller forsøke å takle) Ronaldo i kampene der nede.

Rørende :cry: :cry: :cry:



TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Ronaldo håpet nok at intervjuet med Piers Morgan skulle fungere som et grønt lys for å bli hentet av en Champions League-klubb. Istedenfor skremte han muligens bort de få klubbene som har sittet på gjerdet og vurdert å gjøre et fremstøt.

Da blir det jallaliga, masse cash og fame istedenfor.

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

GatlingGun skrev: fre des 30, 2022 10:57 pm Over 5 milliarder i lønn for å spille fotball i 2,5 år. Det er så sinnsvakt at jeg spyr diare og blod ut av øynene.
Altså... Hvor mye penger er dette egentlig? 2 milliarder i året? 5,5 mill pr. dag? Hva faen.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Veldig fint at han får til vafler på brødskiven.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Eivinder80 skrev: fre des 30, 2022 11:20 pm
GatlingGun skrev: fre des 30, 2022 10:57 pm Over 5 milliarder i lønn for å spille fotball i 2,5 år. Det er så sinnsvakt at jeg spyr diare og blod ut av øynene.
Altså... Hvor mye penger er dette egentlig? 2 milliarder i året? 5,5 mill pr. dag? Hva faen.
Med 7,5 timers arbeidsdag blir det 725.000 kr i timen.

Spiller han 40 kamper pr sesong, altså totalt 100 kamper blir det vanvittige 50 millioner per kamp.

Takk for meg.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Ronaldo var vel allerede den best betalte spilleren i Premier League og har før av nok penger til å leve et luksusliv resten av sitt liv.

Han foretrekker altså å være ledestjernen for dette jallalaget som spiller kampene sine på en stadion med kapasitet til ca. 20 000 mennesker i en ubetydelig liga, framfor å bite i det sure eplet, innse at han ikke er det han en gang var og gjøre sitt beste som en rotasjonsspiller i en av verdens største klubber i den beste ligaen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Rolig lønn jau.

Bilde

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Herregud.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg også har lyst til å være med på pengeposts.

CR kommer til å tjene kun €23 150 i timen. Så hvis han kjøper en Bugatti Veyron hver time over et par dager så kommer han til å gå konk og må få hjelp av luksusfellen til å balansere inntekter og utgifter.

"Du må kjøpe færre biler." sier Hallgeir.
"Nei!" svarer Cristiano Ronaldo.

Olmbas

Legg inn av Olmbas »

Verden er gal, Ronaldo også.

peraleks

Legg inn av peraleks »

TheTreble skrev: fre des 30, 2022 11:31 pm Ronaldo var vel allerede den best betalte spilleren i Premier League og har før av nok penger til å leve et luksusliv resten av sitt liv.

Han foretrekker altså å være ledestjernen for dette jallalaget som spiller kampene sine på en stadion med kapasitet til ca. 20 000 mennesker i en ubetydelig liga, framfor å bite i det sure eplet, innse at han ikke er det han en gang var og gjøre sitt beste som en rotasjonsspiller i en av verdens største klubber i den beste ligaen.
Det kan man si men samtidig er det usaklig mye penger.

Er ellers enig med deg, det stuntet der på slutten i United skremte bort det som var av klubber.
Rimelig sikker på at han kunne fått et halvår eller mer i f.eks. RM om lønnskravene + de siste greiene med United ikke hadde funnet sted.
Nesten uvirkelig å tenke på at han avsluttet sesongen med 18 ligamål i PL for litt siden og nå skal han spille fotball i Saudi Arabia.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »


Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Ronaldo viser seg som akkurat som den personen og med de holdningene han har hatt hele tiden. Da hjelper det ikke hvor god han er på banen, han er og blir fullstendig uspiselig.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Ronaldo blir nok brukt massivt for å fronte Saudi-Arabia. Dette er et ledd i sportsvaskingprosjektet deres. Trist, men sånn har det blitt.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Samme som Haaland. Gøy med sportsvasking.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

« Two of the greatest players in Messi and Ronaldo - Ronaldo has finished his career during an interview with Piers Morgan and Messi has won the World Cup. It's not the best way to go out.»

Godt sagt av Carragher.

MadBum

Legg inn av MadBum »

– Jeg er en unik spiller, så det er bra å være her. Jeg har slått alle rekorder der (i Europa), så nå ønsker jeg å ta noen rekorder her. Kontrakten min er unik fordi jeg er en unik spiller. For meg er det normalt, sier Ronaldo med et bredt, hvitt glis fra podiet.

Ydmykt.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Pinlig måte og avslutte karrieren på

Bekrefter jo bare enda en gang at Ronaldo er en selvsentrert prick

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

MadBum skrev: tir jan 03, 2023 6:17 pm – Jeg er en unik spiller, så det er bra å være her. Jeg har slått alle rekorder der (i Europa), så nå ønsker jeg å ta noen rekorder her. Kontrakten min er unik fordi jeg er en unik spiller. For meg er det normalt, sier Ronaldo med et bredt, hvitt glis fra podiet.

Ydmykt.
Snakk om å forandre narrativet :lol:

thomassim

Legg inn av thomassim »

Ostemanden skrev: tir jan 03, 2023 6:21 pm Pinlig måte og avslutte karrieren på

Bekrefter jo bare enda en gang at Ronaldo er en selvsentrert prick
Fotballspillere er jo bare en gjeng med utro, skattesnyltende og griske egoister.

Messi, Ronaldo osv skiller seg jo ikke ut der.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

thomassim skrev: tir jan 03, 2023 6:27 pm
Ostemanden skrev: tir jan 03, 2023 6:21 pm Pinlig måte og avslutte karrieren på

Bekrefter jo bare enda en gang at Ronaldo er en selvsentrert prick
Fotballspillere er jo bare en gjeng med utro, skattesnyltende og griske egoister.

Messi, Ronaldo osv skiller seg jo ikke ut der.
Desverre så har fotball blitt merkevare

MadBum

Legg inn av MadBum »

Han klarte å si Sør-Afrika i stedet for Saudi Arabia også.

Its gold Jerry. GOLD!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

MadBum skrev: tir jan 03, 2023 6:31 pm Han klarte å si Sør-Afrika i stedet for Saudi Arabia også.

Its gold Jerry. GOLD!
:lol:

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

MadBum skrev: tir jan 03, 2023 6:17 pm – Jeg er en unik spiller, så det er bra å være her. Jeg har slått alle rekorder der (i Europa), så nå ønsker jeg å ta noen rekorder her. Kontrakten min er unik fordi jeg er en unik spiller. For meg er det normalt, sier Ronaldo med et bredt, hvitt glis fra podiet.

Ydmykt.
Er det der et faktisk sitat eller mer "caption this!"?

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

– Mange klubber i Europa, Brasil, Australia, USA og Portugal forsøkte å signere meg, fortalte portugiseren på pressekonferansen.
Likevel valgte han Al-Nassr som spiller i den saudiarabiske toppligaen.
– For meg er dette en god mulighet til å hjelpe til med min kunnskap og erfaring. Jeg vil også hjelpe kvinnefotballen og vil gi et annet bilde av landet og fotballen, sa spissen.


Klasse av Ronaldo. Kunne blitt i en Europeisk klubb og pyntet på CL-statistikken, men ofrer resten av karrieren for å løfte kvinnene frem i et land som virkelig trenger nettopp det.

Så handlet det ikke om $$$ likevel.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Hedersmann. Jeg har alltid visst det.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Haha. Men noen tror sikkert på selvdiggeren.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

For et fall på et halvt år..

Ingen CL-klubb i Europa ville ta i han med en ildtang engang.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

Veldig stor feil av Ronaldo å ikke dra til USA. Han kunne bygget et stort navn der (selv om han er stor allerede).

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Hetfield skrev: tir jan 03, 2023 11:20 pm For et fall på et halvt år..

Ingen CL-klubb i Europa ville ta i han med en ildtang engang.
Han ler herfra til banken, hvilket fall? I den alderen er det en vanvittig økonomisk sikring for resten av livet han har fått til, og han hadde ikke lite fra før.
Han kan jo ikke stå å si at jan ikke er den samme spilleren lenger, at han er preget av alderen som fotballspiller, han må jo selge seg inn til den nye fansen.
Kan kun gratulere han med å klemme absolutt alt ut av sitronen, det å evne å bli kastet ut av MU når han ikke lenger holder nivået, for så å få denne gigapakken, synes alt er velressigesrt til tusen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»