Cristiano Ronaldo kobles til Saudi-Arabiske Al Nassr (mulig megakontrakt i emning)

Svar
Amitamin

Cristiano Ronaldo kobles til Saudi-Arabiske Al Nassr (mulig megakontrakt i emning)

Legg inn av Amitamin »

https://www.vg.no/sport/fotball/i/abOeK ... udi-arabia

Det skal være snakk om nesten to milliarder kr. i året. Dette er jo helt vanvittige summer. Jeg tror nok han kan sette noen kasser i den saudiske toppdivisjon, men igjen, dette kan ikke forsvares på noen annen måte enn et ønske om sirkus fra klubbens side.
Sist redigert av Amitamin den fre des 02, 2022 6:49 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Dette vil i såfall befeste mitt inntrykk av Cristiano Ronaldo som en tvers igjennom ufyselig fyr.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

newsflash skrev: fre des 02, 2022 6:52 pm Dette vil i såfall befeste mitt inntrykk av Cristiano Ronaldo som en tvers igjennom ufyselig fyr.
Ja, du hadde nok takket nei ;)

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Haugzu skrev: fre des 02, 2022 6:56 pm Ja, du hadde nok takket nei ;)
Selvfølgelig ;)

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

https://www.vg.no/sport/fotball/i/KnrwP ... bisk-klubb

Vi gratulerer! Bare på sin plass at verdens beste også tjener best.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Tragisk hvis det stemmer.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Blir vel greit å tjene noen ekstra kroner til pensjonstilværelsen 🤮

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

En perfekt match.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Dette er vel samtidig en del av SA's plan for å få VM til landet i 2030 og jeg kan se for meg at det har vært en del lobbying under Qatar-VM allerede.
De har allerede Messi med på laget og med CR som aktiv spiller frem til 2025 der vil det nok brukes for det det er verdt igjen.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

newsflash skrev: fre des 02, 2022 6:52 pm Dette vil i såfall befeste mitt inntrykk av Cristiano Ronaldo som en tvers igjennom ufyselig fyr.
Samme her.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Like greit, da ser vi ikke han mer i fotballen. Bortsett fra reklamer og dritt for Saudi da.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Haugzu skrev: fre des 02, 2022 6:56 pm
newsflash skrev: fre des 02, 2022 6:52 pm Dette vil i såfall befeste mitt inntrykk av Cristiano Ronaldo som en tvers igjennom ufyselig fyr.
Ja, du hadde nok takket nei ;)
Om jeg hadde hatt rævva full av penger fra før slik som Ronaldo garantert har skulle jeg nok klart å styre unna «idyllen» i Saudi Arabia ja.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Sportslig fallitterklæring fra Ronaldo, selv om han selvfølgelig aldri kommer til å innrømme det. Å bli værende i Europa og spille for en stor CL-klubb var helt sikkert hans førsteprioritet, men når ingen slike klubber ønsker hans tjenester, må han ta til takke med en steinrik, men ubetydelig klubb i en jallaliga.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Analåpningen til Ronaldo benekter ryktet:


peraleks

Legg inn av peraleks »

TheTreble skrev: man des 05, 2022 7:14 pm Sportslig fallitterklæring fra Ronaldo, selv om han selvfølgelig aldri kommer til å innrømme det. Å bli værende i Europa og spille for en stor CL-klubb var helt sikkert hans førsteprioritet, men når ingen slike klubber ønsker hans tjenester, må han ta til takke med en steinrik, men ubetydelig klubb i en jallaliga.
Det var samtaler mellom CR og RM i forkant av VM, ettersom at Benzema er ute i lengre tid nå med skade og det således er veldig nødvendig med en ny 9'er inn hos oss.

Men samtalene falt sammen, med begrunnelse i lønnskravet til CR.
Tviler ikke et sekund på at noe av det samme skjedde i Bayern og.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Når til og med manageren til Portugal sier at han er misfornøyd, er det klart at CR7 har blitt en jævlig stor byrde. Potensielt farlig fyr å ha i garderoben…
https://www.nrk.no/sport/ronaldo-slakte ... 1.16209155

Håper virkelig han drar til Arabia eller USA, tiden hans i europeisk fotball er ferdig.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Benket mot Sveits.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Fraudnaldo.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

TheTreble skrev: man des 05, 2022 7:14 pm Sportslig fallitterklæring fra Ronaldo, selv om han selvfølgelig aldri kommer til å innrømme det. Å bli værende i Europa og spille for en stor CL-klubb var helt sikkert hans førsteprioritet, men når ingen slike klubber ønsker hans tjenester, må han ta til takke med en steinrik, men ubetydelig klubb i en jallaliga.
Sånn istedet for å spille på United da selfølgelig. Må ikke glemme det i denne ekvasjonen når man skal fordele skyld i hvem som velger hva.

Saturn

Legg inn av Saturn »

6-1. Null målpoeng på GOAT.
Noe sier meg at vi får Brasil - Portugal i finalen. CR7 byttes innpå og setter det avgjørende skuddet i straffekonken, slik at de vinner VM, etter å ha sittet på benken i kvart og semi med like mange totale målpoeng som han har nå.
Så tar han all æren for seieren, hvertfall fremstilt som det i sosiale medier, erklærer seg selv som tidenes mann og gjør om Madeira til en egen stat.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Ingen tvil om at nivået på denne ligaen har hevet seg betraktelig de siste årene. Vil si topp 7-8 beste liga i verden. Skal nok streve med å vinne Golden boot der borte.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Saturn skrev: tir des 06, 2022 9:58 pm 6-1. Null målpoeng på GOAT.
Noe sier meg at vi får Brasil - Portugal i finalen. CR7 byttes innpå og setter det avgjørende skuddet i straffekonken, slik at de vinner VM, etter å ha sittet på benken i kvart og semi med like mange totale målpoeng som han har nå.
Så tar han all æren for seieren, hvertfall fremstilt som det i sosiale medier, erklærer seg selv som tidenes mann og gjør om Madeira til en egen stat.
Eventuelt får man en vanvittig avslutning for en av tidenes beste fotballspillere.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Ohlaien skrev: tir des 06, 2022 10:07 pm Vil si topp 7-8 beste liga i verden.
Når Ronald kommer blir det fort topp 3-4 i verden. Kun PL og til nøds LL som er klart bedre

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Saturn skrev: tir des 06, 2022 10:09 pm
Ohlaien skrev: tir des 06, 2022 10:07 pm Vil si topp 7-8 beste liga i verden.
Når Ronald kommer blir det fort topp 3-4 i verden. Kun PL og til nøds LL som er klart bedre
Her følger vi hverandre. Ingen tvil om det.

Saturn

Legg inn av Saturn »

peraleks skrev: tir des 06, 2022 10:08 pm
Saturn skrev: tir des 06, 2022 9:58 pm 6-1. Null målpoeng på GOAT.
Noe sier meg at vi får Brasil - Portugal i finalen. CR7 byttes innpå og setter det avgjørende skuddet i straffekonken, slik at de vinner VM, etter å ha sittet på benken i kvart og semi med like mange totale målpoeng som han har nå.
Så tar han all æren for seieren, hvertfall fremstilt som det i sosiale medier, erklærer seg selv som tidenes mann og gjør om Madeira til en egen stat.
Eventuelt får man en vanvittig avslutning for en av tidenes beste fotballspillere.
Har du sett den nye filmen Troll? Jeg så den på søndag. Velger å gi den 5/10 på imdb-skalaen. Synes replikkene, hvertfall til han der woke rådgiveren var latterlig, litt sånn 12 åringer humrer av. Var ikke jeg i riktig målgruppe, eller er jeg utdatert? Uansett så var Dovrefjellet kult da. Kjørte der i sommer.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Hva tenker Ronaldo nå?

Det var jo ikke på måte på hvor urimelig ten Haag og United var som henviste ham til benken gjentatte ganger. Og så skjedde akkurat det samme med Portugal i VM der han mistet plassen på laget i utslagsrundene. Samtidig var Messi mesterskapets store stjerne da han skjøt Argentina til topps og befestet sin posisjon som en større fotballegende enn Ronaldo.

Da frister det kanskje å bare cashe inn masse penger i Saudi-Arabia.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Da har Ronaldo angivelig signert, etter at ingen klubber i Europa har vist interesse.

https://www.cbssports.com/soccer/news/c ... -al-nassr/

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Velfortjente pensjonspenger til tidenes beste.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Bra for ham å avslutte i en kokosliga ingen ser på for å få noen sårt tiltrengte kroner. Flott karriere men snakk om å virkelig avslutte brått.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »



2 milliarder i årslønn.


Ingen som kommer til å gidde å se Saudi-Arabisk liga.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»