Kamerun - Brasil / Serbia - Sveits kl 20:00

Svar
Enzino
Innlegg: 5989

Re: Kamerun - Brasil / Serbia - Sveits kl 20:00

Legg inn av Enzino »

Man kan snakke mye med rette om det offensive galleriet til Brasil, men jeg må si at så langt er jeg minst like imponert over defensiven.

Nesten umulig å skape sjanser på de, og alle spillerne (utenom kanskje Neymar) viser en enorm vilje til kollektive returløp hver gang det er ballmist. Det ser jo like solid ut med b-preget lag, som vitner om en bunnsolid struktur og organisering.

De har antakelig verdens beste keeper-duo, men så langt har de ikke sluppet til et skudd på mål i mot.

Nå vil antakelig det se litt anderledes ut mot de aller beste motstanderene, men man skal spille feiende god angrepsfotball for å skape sjanser på dette Brasil-laget.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KingKongHalvor skrev: fre des 02, 2022 8:38 pm Hva er greia med at det nesten ikke scores på frispark og skudd utenfor 16-meteren? Ligger jo laaangt unna det som er vanlig.
Vet ikke, men mitt inntrykk er at det blir mindre og mindre gode frisparkskyttere i fotball. Mye kraft og lite hjerne. Men du tenkte kanskje i dette mesterskapet fra ligaspill rundt omkring sånn ellers?

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Mitrovic og Vlahovic har blitt verdensklasse. De avslutningene der er virkelig enorme.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

bundetrente skrev: fre des 02, 2022 8:37 pm Da er vel Kamerunk ute?
Motsatt. De er ute hvis Sveits vinner. Hvis Serbia vinner kan de gå videre på målforskjell hvis de slår Brasil.

MadBum

Legg inn av MadBum »

2-2!!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

2-2 det skjer ting i denne kampen

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

FOR en match!

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Ufortjent. Serbia har vært best.

startelver

Legg inn av startelver »

Serbia spiller smart, så får vi se om de holder dette kampen ut. Blir garantert flere mål her.

MadBum

Legg inn av MadBum »

startelver skrev: fre des 02, 2022 8:45 pm Serbia spiller smart, så får vi se om de holder dette kampen ut. Blir garantert flere mål her.
Nå skrur jeg av.

Kampen ender 2-2 pga Startelver har garantert flere mål.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

TrueTopRed skrev: fre des 02, 2022 8:40 pm
KingKongHalvor skrev: fre des 02, 2022 8:38 pm Hva er greia med at det nesten ikke scores på frispark og skudd utenfor 16-meteren? Ligger jo laaangt unna det som er vanlig.
Vet ikke, men mitt inntrykk er at det blir mindre og mindre gode frisparkskyttere i fotball. Mye kraft og lite hjerne. Men du tenkte kanskje i dette mesterskapet fra ligaspill rundt omkring sånn ellers?
Tenkte mest på dette VM, har ingen oversikt over ligaer rundt omkring.

vidar

Legg inn av vidar »

Når startet denne hylinga når man kommenterer? Er det Kasper Wikestad som har skylda?

startelver

Legg inn av startelver »

Helvetes låvedør på dette forsvaret.

startelver

Legg inn av startelver »

vidar skrev: fre des 02, 2022 8:47 pm Når startet denne hylinga når man kommenterer? Er det Kasper Wikestad som har skylda?
Litt mer behagelig på engelske ITV.

Investor

Legg inn av Investor »

Hvor vanskelig er det å vise scoring i kamp to?!?! Virker jo helt tilfeldig om den vises eller ikke!

Investor

Legg inn av Investor »

Ingrid Halstensen har en dialekt som er omvendt proporsjonal med utseendet. Helt grusom!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Noen vet hva som har skjedd med Alsaker? Hvorfor kommenterer ikke hovedkommentator på en kanal selveste VM?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Skal motstanderne alltid påpeke overfor dommeren enhver kontakt mellom ball og armer i straffefeltet? Er det noe de er pålagt å gjøre?

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

SHAQIRI NYDELIG. F*** SRBIJA

Manglet bare den albanske feiringen

mashadar

Legg inn av mashadar »

Bakkus skrev: fre des 02, 2022 8:45 pm Ufortjent. Serbia har vært best.
Men forsvaret deres er mildt sagt upålitelig.

Blir i alle fall ikke kjedelig når de spiller, så sånn sett håper jeg de går videre.

mashadar

Legg inn av mashadar »

TV4 er for øvrig ikke det spor bedre enn TV2 med sine "pauseanalyser". Tok seg kun tid til å vise 2 av målene mellom Serbia og Sveits.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

51 sekunder greide TV2 denne gangen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

mashadar skrev: fre des 02, 2022 8:55 pm
Bakkus skrev: fre des 02, 2022 8:45 pm Ufortjent. Serbia har vært best.
Men forsvaret deres er mildt sagt upålitelig.

Blir i alle fall ikke kjedelig når de spiller, så sånn sett håper jeg de går videre.
Kan håpe på at de vinner 5-4. Men da bør det siste målet være så sent at Sveits ikke rekker å ta avspark.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

eppaen skrev: fre des 02, 2022 8:53 pm Noen vet hva som har skjedd med Alsaker? Hvorfor kommenterer ikke hovedkommentator på en kanal selveste VM?
Han kommenterer Brasil-kampen

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Folk_flesk skrev: fre des 02, 2022 8:59 pm
mashadar skrev: fre des 02, 2022 8:55 pm
Bakkus skrev: fre des 02, 2022 8:45 pm Ufortjent. Serbia har vært best.
Men forsvaret deres er mildt sagt upålitelig.

Blir i alle fall ikke kjedelig når de spiller, så sånn sett håper jeg de går videre.
Kan håpe på at de vinner 5-4. Men da bør det siste målet være så sent at Sveits ikke rekker å ta avspark.
At du heier på de sjokkerer ikke. Klovn

startelver

Legg inn av startelver »

Tipper hvis Serbia scorer først så vil de gjøre alt de kan for å mure igjen ut kampen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

FANTASTISK

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Hadde trengt Roger Milla nå

stefan16

Legg inn av stefan16 »

Syk goal

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

JADDDAAA 3-2

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»