Kvartfinale England - Frankrike

Svar
AcsOnFire

Kvartfinale England - Frankrike

Legg inn av AcsOnFire »

Fotball-VM
Fotball-VM 2022
Kvartfinale
Al Bayt Stadium · Al Khor
Lørdag, 10. desember 2022

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Det blir en soleklar 2-2.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Bilde mot Bilde

Tråden som kommer til å få så mange HITS at ...

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

2:0

Tormund

Legg inn av Tormund »

Blir flott lørdagsunderholdning.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det blir spennende.

Bilde

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Dette blir en skikkelig godbit av en kvartfinale.

Er imponert over England i dag, og hvis de kan klare å kontre på Frankrike med så høy presisjon, så kan de faktisk ha en god mulighet.

Holder uansett Frankrike som favoritt pga. høyere kvalitet jevnt over og en MBappé i skikkelig godform.

England har gått langt i de to forrige mesterskapene, men har utvilsomt hatt litt flaks med motstanderene. Klarer de å ta skalpen til de franske verdensmesterne med det som kanskje er verdens beste spiller akkurat nå, så bryter de en helt ny barriere imo.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

MBappé trente ikke med laget i dag. Det spekuleres i en ankelskade.

https://www.nettavisen.no/sport/mbapp-d ... -95-793638

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Bilde

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Portugal må vel håpe på England og straffespark i semien.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

På papiret så er det jo i det minste noen interessante kamper i vente med Brasil vs Argentina/Nederland og kvartfinale mellom England og Frankrike.

Ligger jo først og fremst an til finale mellom Frankrike og Brasil, men mye kan jo skje

TWU

Legg inn av TWU »

Enzino skrev: søn des 04, 2022 11:31 pm
England har gått langt i de to forrige mesterskapene, men har utvilsomt hatt litt flaks med motstanderene. Klarer de å ta skalpen til de franske verdensmesterne med det som kanskje er verdens beste spiller akkurat nå, så bryter de en helt ny barriere imo.
Sant, de har hatt en del marginer i hvem de har møtt. Men nå skal de ihvertfall opp mot et av de beste lagene med Mbappe i storform
Enzino skrev: tir des 06, 2022 6:04 pm MBappé trente ikke med laget i dag. Det spekuleres i en ankelskade.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

TWU skrev: ons des 07, 2022 9:36 am
Men nå skal de ihvertfall opp mot et av de beste lagene med Mbappe i storform
Vi får virkelig håpe det. Synd hvis VM skal bli avgjort pga. skadede stjernespillere. Uansett hvor mye jeg holder med Brasil ønsker jeg å se Messi og MBappé på banen hele mesterskapet.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Da er det kanskje håp for England


taknina

Legg inn av taknina »

Tormund skrev: søn des 04, 2022 9:54 pm Blir flott lørdagsunderholdning.

Ett spørsmål mens vi venter på den store begivenheten. Når jeg leste som overskrift i lokalavisa igår at Bilen havnet på taket. Betyr det da at den havnet på noen sitt tak eller at den kullkjørte?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Er overladd

taknina

Legg inn av taknina »

Forøvrig så er det selvsagt slik med meg at jeg holder bestandig med det laget som ikke er favoritt når jeg ser på fotball.

dynamo

Legg inn av dynamo »

Blir Mbappe klar?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

dynamo skrev: tor des 08, 2022 12:37 pm Blir Mbappe klar?
Trente visstnok med laget igjen, etter bare en dag med egentrening. Så vil tro han spiller. Antar vi hadde hørt det i pressen, hvis ikke.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

taknina skrev: tor des 08, 2022 12:23 pm Forøvrig så er det selvsagt slik med meg at jeg holder bestandig med det laget som ikke er favoritt når jeg ser på fotball.
Holder du aldri med City?

taknina

Legg inn av taknina »

Ohlaien skrev: tor des 08, 2022 4:03 pm
taknina skrev: tor des 08, 2022 12:23 pm Forøvrig så er det selvsagt slik med meg at jeg holder bestandig med det laget som ikke er favoritt når jeg ser på fotball.
Holder du aldri med City?
Burde nok ha føyd til utenom de lagene jeg nærmest har hatt ett livslangt forhold til 50 år + og det er ikke noen særlig lang liste. Det er City og Molde og når det gjelder landslag så er det utenom Norge kun England og Italia av en eller annen merkelig grunn. Håper bestandig at England skal ta gullet men får neppe oppleve det i mi levetid.

Ellers holder jeg bestandig med underdogen i alle sammenhenger. Ikke bare i idrett. Men igrunn så har den generelle sportsinteressen min dabbet merkbart av.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Mbappe vs Walker og Shaw vs Dembele. Blir helt avgjørende.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Bilde

DennisB

Legg inn av DennisB »

taknina skrev: tor des 08, 2022 4:59 pm
Ohlaien skrev: tor des 08, 2022 4:03 pm
taknina skrev: tor des 08, 2022 12:23 pm Forøvrig så er det selvsagt slik med meg at jeg holder bestandig med det laget som ikke er favoritt når jeg ser på fotball.
Holder du aldri med City?
Burde nok ha føyd til utenom de lagene jeg nærmest har hatt ett livslangt forhold til 50 år + og det er ikke noen særlig lang liste. Det er City og Molde og når det gjelder landslag så er det utenom Norge kun England og Italia av en eller annen merkelig grunn. Håper bestandig at England skal ta gullet men får neppe oppleve det i mi levetid.

Ellers holder jeg bestandig med underdogen i alle sammenhenger. Ikke bare i idrett. Men igrunn så har den generelle sportsinteressen min dabbet merkbart av.
MFK altså. Der har vi noe felles, taknina. Husker så godt da MFK møtte MFK i Molde i siste serierunde i 1987. Snakk om seriefinale og direkte drama!

Mitt MFKs eneste seriemesterskap, som vi må takke Nils Arne Eggen for. Det var tider det! :D
Sist redigert av DennisB den lør des 10, 2022 12:21 pm, redigert 1 gang totalt.

Number4

Legg inn av Number4 »

Ale skrev: tor des 08, 2022 12:21 pm Football's coming home!
Fuck David Baddiel

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Magefølelsen sier England, som fotbal-lover football-all-over så ønsker jeg en god og spennende kamp.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Både magefølelsen, hodet og hjertet sier Frankrike.
Sorry, folks 😁

Amitamin

Legg inn av Amitamin »

Det er bedre med et Eiffeltårn i buksa enn Big Ben i munnen. nei nå...

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg sier målløst og 0-0!!!

SÅNN DA FIKK DERE DEN HATERS!!!!

DennisB

Legg inn av DennisB »

startelver skrev: lør des 10, 2022 3:12 pm Jeg sier målløst og 0-0!!!

SÅNN DA FIKK DERE DEN HATERS!!!!
Jeg tipper målløst og 2-2!

Må jo bli ekstraomganger og straffer, hvor David Beckham sklir på den avgjørende straffen, ballen går himmelhøyt over, og Frankreich går videre ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»