8-dels Brasil - Sør-Korea

Svar
peraleks

Re: 8-dels Brasil - Sør-Korea

Legg inn av peraleks »

Folk_flesk skrev: man des 05, 2022 8:31 pm Her ser man litt av problemet med at lag som Portugal skrur av i siste kamp i gruppespillet. Sør-Korea har ingenting å gjøre her.
Hadde nok fått litt mer dans med Uruguay ja, men da må de samtidig gjøre jobben i sine egne kamper akkurat som Tyskland/Belgia igjen.

Men ellers enig, har vært mye transportetapper i denne åttendelsfinalen, alle favoritter videre, kun Kroatia som har hatt problemer men må si den var samtidig forståelig igjen.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Herre min skaper for en fotball. Tipper de går for 7-1!

Dubia

Legg inn av Dubia »

Brasil ser fantastiske ut, men Sør Korea gjør det ganske enkelt for de

Tormund

Legg inn av Tormund »

Barneskirenn.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Her blir det fort vekk 7,8-0

Scuderia

Legg inn av Scuderia »

Beskjedent …

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

For en gjeng, det er bra nivå på dette laget.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

HELT naturlig å utvide VM fra 32 til 48 lag med disse nivåforskjellene.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

4 mål på 4 sjanser nå?
Imponerende.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg fastholder at Brasil er det beste landslaget de siste årene, til tross for at Frankrike totalt sett har hatt et bedre mannskap.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Fort mesterne dette her. Kan fint hvile flere i andreomgangen også

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Hvis man skal sette fingeren på noe, så var det der en usedvanlig klein feiring.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Jolla skrev: man des 05, 2022 8:38 pm Jeg fastholder at Brasil er det beste landslaget de siste årene, til tross for at Frankrike totalt sett har hatt et bedre mannskap.
I årets VM har Brasil det beste mannskapet, imo. Eneste laget uten åpenbare svakheter (selv om backene trekker ned).

Reddington

Legg inn av Reddington »

Megapixsel skrev: man des 05, 2022 8:38 pm Fort mesterne dette her. Kan fint hvile flere i andreomgangen også
Stor fordel å få hvilt spillere som Neymar og T.Silva sett opp mot Kroatia som spilte 120 min i dag.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Dubia skrev: man des 05, 2022 8:36 pm Brasil ser fantastiske ut, men Sør Korea gjør det ganske enkelt for de
Dette Sør-Korea laget har spilt U mot Uruguay, tapt med 1 mål for Ghana og slått et b-preget Portugal. Så de er selvsagt ikke helt på nivå, men det er heller ikke et helt sjanseløst lag. Ligger som nr. 28 på verdensrankingen.

Men kampen sier selvsagt ingenting om hvordan Brasil ser ut mot topp motstand. Det gjenstår å se. Dog tipper jeg på at det hjelper på selvtillitten.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Lett å kritisere Korea. Men Brasil har scoret på alt. Og de spiller den beste fotballen som er visst i dette VM. Å si at de ikke har noe i VM å gjøre, er litt som å si det samme om Brasil i VM 2014. Da kunne Tyskland fort vunnet med 9-10 mål. Roet vel ned på 7-1

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Folk_flesk skrev: man des 05, 2022 8:39 pm Hvis man skal sette fingeren på noe, så var det der en usedvanlig klein feiring.
Forventer du at Brasilianere ikke skal danse? :lol:

FROG

Legg inn av FROG »

Slemt av Brassene å rundspille noen på den måten :) Her må nok SV, SP og AP inn og legge inn protest. Kanskje EU også må sette ned forbud mot slike overgrep!

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Okay, dere kan roe ned feiringene nå, Brasil. Minner meg om USAs damer mot Thailand i sin tid. Kleine saker.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Enzino skrev: man des 05, 2022 8:43 pm
Folk_flesk skrev: man des 05, 2022 8:39 pm Hvis man skal sette fingeren på noe, så var det der en usedvanlig klein feiring.
Forventer du at Brasilianere ikke skal danse? :lol:
Nei, men akkurat det der så mer ut som et epilepsi-anfall enn dansing.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

FROG skrev: man des 05, 2022 8:44 pm Slemt av Brassene å rundspille noen på den måten :) Her må nok SV, SP og AP inn og legge inn protest. Kanskje EU også må sette ned forbud mot slike overgrep!
Har MAGA-bevegelsen begynt å interessere seg for "soccer"? Nå kommer vel snart Jåhnny også.
Sist redigert av Folk_flesk den man des 05, 2022 8:48 pm, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Koskinen skrev: man des 05, 2022 8:42 pm
Å si at de ikke har noe i VM å gjøre, er litt som å si det samme om Brasil i VM 2014. Da kunne Tyskland fort vunnet med 9-10 mål. Roet vel ned på 7-1
Den kampen har jeg hatt lyst til å se i ettertid, men jeg fikk så rare søkeresultater når jeg søkte på "Tiny Brazilians gets absolutely railed by big, strong, German men."

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Linselusa skrev: man des 05, 2022 8:44 pm Okay, dere kan roe ned feiringene nå, Brasil. Minner meg om USAs damer mot Thailand i sin tid. Kleine saker.
Helt enig!
Arrogante igjen disse Brasilianerne.

Amitamin

Legg inn av Amitamin »

Jeg har satset 70k kr på Sør-Korea i denne matchen.

Mvh

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Min crush på dette laget begynner faktisk å nære seg 1982-laget. Heldigvis finnes det ingen Rossi i dette VM'et.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Skulle Brasil vinne VM og Neymar samtidig gjør en grei figur i hver utslagsrunde så tror jeg det blir Ballon D'Or på han og, står så langt med 15 mål og 12 assist på hans 20 kamper for PSG i tillegg.

lsklars

Legg inn av lsklars »


lsklars

Legg inn av lsklars »

Sør Korea er jo som å se Norge.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Neymar har vært grei nok han, men ro ned litt den forgudingen da Nilssen. Slitsomt å høre på

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Burde hatt 3 mål til.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»