Lei av å være for pen? Her er løsningen!

Svar
perchri
Innlegg: 660

Re: Lei av å være for pen? Her er løsningen!

Legg inn av perchri »

greyserpent skrev: man des 05, 2022 2:38 pm Som å høre på milliardærer si at penger ikke betyr noe. Også flytter de gjerne til et land hvor de slipper å skatte.
...og pene er de jo heller ikke......

perchri
Innlegg: 660

Legg inn av perchri »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 2:43 pm
Henningsen skrev: man des 05, 2022 2:39 pm Den som kom opp med menneskeheten bør ta seg er grundig kikk i speilet.
Der var det mye som gikk helt galt...
Hvis Gud eksisterer, så gjorde han ihvertfall en gigantisk tabbe når han fant opp mennesket :D
Ja , skaperen har siden feilen som i sin tid ble "gjort", forsøkt alle sine metoder å få resatt hele menneskeheten, som skaperen kallte, einteligensen er skapt.....

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Starstruck skrev: man des 05, 2022 8:36 pm Dagbladet nesten på sitt verste det der. Dog et lite stykke opp til reportasjen om den armløse mannen som savnet å ta seg en runk (ja, det var en ekte Dagbladet-artikkel).
Her burde Nav trå til med ei hånd.

Så er det utrolig hva en klarer å lage,seg med problemer SI

fargerik

Legg inn av fargerik »

Gjør som meg :
Overse disse tullingene og slutt å klikke på alt gørr de dundrer ut i aviser og sosiale medier for å dyrke sitt eget ego og tjene penger.
Hadde det vært noe tak i dem hadde de fått seg en jobb.

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

Jeg forstår problemet hennes.
Det er utrolig slitsomt for meg å gå på butikken. Føler alle ser på meg og er grønne av misunnelse for hvor flott jeg er. Det er nok og derfor ingen kommer bort til meg på byen, for jeg må være i en helt annen liga enn alle andre. Ja å være så flott, da har man et ansvar. Det er som å bære hele verden på sine skuldre. Så vær glad dere andre at dere ikke er like flotte og vidunderlige som meg.

Selvtillit er en ting. Ren dumhet er noe annet.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

fargerik skrev: ons des 07, 2022 9:50 am Gjør som meg :
Overse disse tullingene og slutt å klikke på alt gørr de dundrer ut i aviser og sosiale medier for å dyrke sitt eget ego og tjene penger.
Hadde det vært noe tak i dem hadde de fått seg en jobb.
Fasiten

Bekymringsverdig at det er den nye generasjonen som skal styre verdenen om et par ti-år..

FabrizioMiccoli

Legg inn av FabrizioMiccoli »

Er hun så pen egentlig..?

Kendall Jenner er pen. Hun her er jo helt average.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Pen? Tja om jeg hadde klart å se på henne uten å fokusere på de ødelagte leppene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»