Stakkars Julianne og Ulrik Nygård!

Svar
Kul_Djevel

Stakkars Julianne og Ulrik Nygård!

Legg inn av Kul_Djevel »

I oktober kunne vi lese at det såkalte influencerparet Julianne og Ulrik Nygård fikk en kjemperegning på 19 000 for strøm og da hevdet de at de måtte snu på hver krone:

https://www.seher.no/kjendis/et-sjokk/77461498

Igår kunne vi lese at 2-åringen deres fikk en iPhone 14 i julekalendergave og som de skamløst skrytte av på sosiale medier:

https://www.tv2.no/underholdning/god-kv ... /15327228/

Og hva faen skal en 2-åring med en iPhone?

Det må være jævlig tøft å være lettere tilbakestående som dette paret tydeligvis er! Vi bør tenne et lys for dem begge!

MadBum

Legg inn av MadBum »

Og i dag har de lagt seg flate og forteller at resten av lukene i julekalenderen skal gå til trengende barn.

https://www.vg.no/rampelys/i/P4g1gR/pil ... 6-wc11b7d8

For noen jævla idioter.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 4:28 pm Og hva faen skal en 2-åring med en iPhone?

Det må være jævlig tøft å være lettere tilbakestående som dette paret tydeligvis er! Vi bør tenne et lys for dem begge!
En 2 åring har selvsagt ingen bruk for en iPhone. De kunne like gjerne kjøpt han/hun en el-sykkel, eller et cruise for én. Snarere hadde de nok selv bruk for å opplyse at den enorme strømregningen ikke betydde noe for økonomien deres, som er den de egentlig fronter. Slikt kan plutselig straffe seg når the shit hits the fan.

Larsabal

Legg inn av Larsabal »

Det som skremmer mest er at hun har flere følgere på sosiale medier enn nær familie. Det er ikke første gangen hun viser for alle at hun egentlig burde fratas all internettilgang.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Larsabal skrev: man des 05, 2022 4:38 pm Det som skremmer mest er at hun har flere følgere på sosiale medier enn nær familie.
Har ikke det fleste det, da?

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

MadBum skrev: man des 05, 2022 4:35 pm Og i dag har de lagt seg flate og forteller at resten av lukene i julekalenderen skal gå til trengende barn.

https://www.vg.no/rampelys/i/P4g1gR/pil ... 6-wc11b7d8

For noen jævla idioter.
Å kalle de jævla idioter er innafor her :D

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 4:28 pm I oktober kunne vi lese at det såkalte influencerparet Julianne og Ulrik Nygård fikk en kjemperegning på 19 000 for strøm og da hevdet de at de måtte snu på hver krone:

https://www.seher.no/kjendis/et-sjokk/77461498

Igår kunne vi lese at 2-åringen deres fikk en iPhone 14 i julekalendergave og som de skamløst skrytte av på sosiale medier:

https://www.tv2.no/underholdning/god-kv ... /15327228/

Og hva faen skal en 2-åring med en iPhone?

Det må være jævlig tøft å være lettere tilbakestående som dette paret tydeligvis er! Vi bør tenne et lys for dem begge!
Dama er jo et totalt naut. Jeg fant den gamle bloggen hennes og kopierer her bare et tilfeldig gammelt innlegg:

Jeg elsker livet mitt, ikke misforstå. Jeg elsker meg selv. Jeg elsker Ulrik. Jeg elsker Stella. Jeg elsker huset vårt. Jeg elsker livet vårt sammen og jeg elsker denne bloggen. Dagene mine består som oftest av salongtimer til hår, vipper, bryn eller negler. Kaffe dater, hyggelige møter, lunsjer ute eller shopping. Jeg tar ofte massasje midt i uken eller koser meg med det jeg kaller “hjemmespa”, trener når jeg vil og hvor ofte jeg vil. Går turer med hunden min og finner på sosiale ting om kveldene. Jeg legger meg når jeg vil og jeg står opp når jeg vil. Alt handler på en måte om meg.

Jeg er ikke egoistisk. Familie og andre som står meg nært kommer alltid i første rekke. Men jeg har likevel så mye kjærlighet å gi til overs hver eneste dag. Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg til Ulrik og jeg blir tre. Jeg gleder meg rett og slett til en hverdag som handler om mer enn bare meg og har aldri vært mer klar enn jeg er nå til å bli mor. “Blir man noen gang klar?”, hører jeg folk si. Ja, jeg er klar!

Jeg elsker å stelle med menneskene rundt meg, dekke bord, lage frokoster som dette, gjøre det hyggelig for de jeg er glad i og føle meg til nytte. For en time siden tok jeg farvel med svigerforeldrene mine. Allerede kjennes huset tomt. Veldig tomt. Det mangler noe her. Jeg er ofte hjemme alene uten Ulrik, så det er ikke det jeg føler på. Vi trives begge med den turnusen som han jobber. 5 dager på jobb og 4 dager fri. Det har sine ulemper, men jeg er ikke vant med noe annet og ser derfor mest fordeler.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Knaberaps skrev: man des 05, 2022 4:36 pm
Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 4:28 pm Og hva faen skal en 2-åring med en iPhone?

Det må være jævlig tøft å være lettere tilbakestående som dette paret tydeligvis er! Vi bør tenne et lys for dem begge!
En 2 åring har selvsagt ingen bruk for en iPhone. De kunne like gjerne kjøpt han/hun en el-sykkel, eller et cruise for én. Snarere hadde de nok selv bruk for å opplyse at den enorme strømregningen ikke betydde noe for økonomien deres, som er den de egentlig fronter. Slikt kan plutselig straffe seg når the shit hits the fan.
Det mest elleville i denne historien er jo at de faktisk hevdet de måtte snu på hver krone i Oktober pga høy strømregning. Det kan ikke blir stort sett dummere enn dette :D

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

MadBum skrev: man des 05, 2022 4:35 pm Og i dag har de lagt seg flate og forteller at resten av lukene i julekalenderen skal gå til trengende barn.

https://www.vg.no/rampelys/i/P4g1gR/pil ... 6-wc11b7d8

For noen jævla idioter.
Tipper de utgiftsfører dette i bedriften sitt regnskap

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 4:41 pm Det mest elleville i denne historien er jo at de faktisk hevdet de måtte snu på hver krone i Oktober pga høy strømregning.
Grunnen kan lett være at de var redd for at folk skulle tro de hadde dårlig råd, noe som muligens vil skade imaget deres. Bare en gjett herfra...

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Synes i hvert fall synd på barna deres som må vokse opp med så overflatiske og idiotiske foreldre, med stort eksponeringsbehov...

Queenie

Legg inn av Queenie »

Justice 97 skrev: man des 05, 2022 4:36 pm Tipper iphone-stuntet ble gjort for oppmerksomheten. Disse klovnene lever av oppmerksomhet.
De er vel ikke alene om det. For verdens mest dysfunksjonelle folk gjelder bli sett eller dø.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Den ungen kommer til å utvikle et rusproblem. Hvor er barnevernet i slike saker? Dette er jo klar omsorgssvikt.
Sist redigert av Solvgutt1 den man des 05, 2022 4:48 pm, redigert 1 gang totalt.

Queenie

Legg inn av Queenie »

DoktorS skrev: man des 05, 2022 4:45 pm Synes i hvert fall synd på barna deres som må vokse opp med så overflatiske og idiotiske foreldre, med stort eksponeringsbehov...
Finnes ikke verre, faktisk.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Justice 97 skrev: man des 05, 2022 4:36 pm Tipper iphone-stuntet ble gjort for oppmerksomheten. Disse klovnene lever av oppmerksomhet.
Og når de faktisk får oppmerksomheten hvem er egentlig klovnene? Det finnes jo faktisk tapere som ser/så på Bloggerne.
Sist redigert av Lew_Ashby den man des 05, 2022 4:49 pm, redigert 1 gang totalt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

DoktorS skrev: man des 05, 2022 4:45 pm Synes i hvert fall synd på barna deres som må vokse opp med så overflatiske og idiotiske foreldre, med stort eksponeringsbehov...
Tror disse (eller iallfall hun da) er topp 3 når det gjelder hæslige influensere. Kun matchet av Burøe-ekteparet og toppet av Anna Rasmussen (om hun fortsatt er aktiv da).

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Queenie skrev: man des 05, 2022 4:48 pm
DoktorS skrev: man des 05, 2022 4:45 pm Synes i hvert fall synd på barna deres som må vokse opp med så overflatiske og idiotiske foreldre, med stort eksponeringsbehov...
Finnes ikke verre, faktisk.
Jo, dét gjør det...

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Skammelig at pressen gir dem dekning. De bare fyrer oppunder og galere blir dusteparet.

Queenie

Legg inn av Queenie »

KongOlav2 skrev: man des 05, 2022 4:49 pm
DoktorS skrev: man des 05, 2022 4:45 pm Synes i hvert fall synd på barna deres som må vokse opp med så overflatiske og idiotiske foreldre, med stort eksponeringsbehov...
Tror disse (eller iallfall hun da) er topp 3 når det gjelder hæslige influensere. Kun matchet av Burøe-ekteparet og toppet av Anna Rasmussen (om hun fortsatt er aktiv da).
Fotballfruene slår dem alle for min del, men smaken er som baken.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Ale skrev: man des 05, 2022 4:50 pmFælt par.
Ja kanskje dette burde vært postet under tråden grusomme kjendiser :lol:

Men at folk eksponerer sin egen dumskap så ofte og tydelig er faktisk ganske bemerkelsesverdig i seg selv.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 4:28 pm Og hva faen skal en 2-åring med en iPhone?
Bedre at unga har egen enn å skal låne foreldrenes hele tiden når de skal leke, vel?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Queenie skrev: man des 05, 2022 4:53 pm
Fotballfruene slår dem alle for min del, men smaken er som baken.
Anna Rasmussen ble jo Norges største blogger for noen år siden nærmest utelukkende på å eksponere barna sine. Hun er, eller var, utvilsomt den verste.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Mine barn skal ikke få mobil før de er 16. Frem til da blir det å spikke pinner og leke med glansbilder.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Dette med at folk som dette klager på dårlig økonomi pga strømregning er vel bare et influencertriks for å score sympatipoeng? Så kan man score "se så flotte og luksuriøse liv vi lever" resten av tiden.. Folk har vel fått med seg at dette er narsissister nå?

Sist redigert av Ka9nen den man des 05, 2022 4:57 pm, redigert 1 gang totalt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Dette er vel bare nok en bekreftelse på at menneskeheten er en stor feiltagelse ;)

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Henningsen skrev: man des 05, 2022 4:57 pm Dette er vel bare nok en bekreftelse på at menneskeheten er en stor feiltagelse ;)
He he, ingen tvil om det :lol:

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Queenie skrev: man des 05, 2022 4:56 pm Mine barn skal ikke få mobil før de er 16. Frem til da blir det å spikke pinner og leke med glansbilder.
Fww, så var jeg sist ute med å gi ungene mobil. Alle i klassen hadde mobil lenge før mine barn fikk. Det har de takket meg for i ettertid.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Kul_Djevel skrev: Men at folk eksponerer sin egen dumskap så ofte og tydelig er faktisk ganske bemerkelsesverdig i seg selv.
Som du selv gjorde i går, tror jeg neppe har lest noe så patetisk noen gang, hvor ble den tråden av egentlig?

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Ka9nen skrev: man des 05, 2022 4:57 pm Dette med at folk som dette klager på dårlig økonomi pga strømregning er vel bare et influencertriks for å score sympatipoeng? Så kan man score "se så flotte og luksuriøse liv vi lever" resten av tiden.. Folk har vel fått med seg at dette er narsissister nå?

Ja, et godt poeng det. Det er jo veldig in for såkalte influencere å gå ut i media og fortelle om sin "tunge tid" eller "tunge hverdag". Og som regel så har de verken tung tid eller tung hverdag, så da dikter de gjerne opp noen. Som f.eks denne modellen jeg skrev om tidligere som var så lei av oppmerksomhet at hun gikk ut i media om det for å få mer oppmerksomhet.

Det går ikke akkurat fremover med menneskeheten. Tror nok også inntoget av sosiale medier bare har gjort folk enda dummere.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

sertono skrev: man des 05, 2022 4:59 pm
Kul_Djevel skrev: Men at folk eksponerer sin egen dumskap så ofte og tydelig er faktisk ganske bemerkelsesverdig i seg selv.
Som du selv gjorde i går, tror jeg neppe har lest noe så patetisk noen gang, hvor ble den tråden av egentlig?
Water under the bridge?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»