Burde jødene tilgi Hitler?

Svar
Henningsen

Re: Burde jødene tilgi Hitler?

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: ons des 07, 2022 9:09 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 8:19 pm
Neptun skrev: ons des 07, 2022 7:29 pm

Sterk stat i denne betydningen handler om graden av personlig -og økonomiske frihet.
Venstresiden står for kollektivisme og statlig styring. Mer skatt og avgifter, mindre personlig frihet.

Bilde
Hvor har du hentet denne fra?
Du evnet ikke å argumentere mot selve budskapet, så du skal prøve å angripe kilden i stedet? ,
Var det et litt for vanskelig spørsmål jeg stilte?


Hva er det forøvrig å argumentere mot, når man har plassert fascismen på ytre venstre så sto man fryktelig langt bak i køen når allmennkunskapen ble utdelt.
Det er ingen grunn til å argumentere på noe som er så på trynet. Litt som flat jord.

Jeg stilte et enkelt spørsmål, du tillegger meg meninger jeg ikke har ytret og svarer ikke på spørsmålet. Mon tro hvorfor ;)

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Neptun skrev: ons des 07, 2022 8:45 pm
MRSA skrev: ons des 07, 2022 8:16 pm
Neptun skrev: ons des 07, 2022 7:29 pm

Sterk stat i denne betydningen handler om graden av personlig -og økonomiske frihet.
Venstresiden står for kollektivisme og statlig styring. Mer skatt og avgifter, mindre personlig frihet.

Bilde
Kva personleg fridom har ei ung kvinne i USA som er blitt gravid pga ei voldtekt som ikkje får lov til å ta abort?
Kva peronleg fridom hadde ein i militærdiktatura i Argentina, Chile, Spania, Portugal, Hellas osv. Alle desse sterkt høgreorienterte?
Ps den tabellen din er det ingen seriøs forskar som vil forsvare.
Hva vil du kalle styret i disse landene (tidligere) - "konservative eller liberale"?
Jeg tror du vet svaret.
Varierande. I Spania var det republikanarar, i fleire av dei sør Amerikanske landa hadde konservative tapt val.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

MRSA skrev: ons des 07, 2022 9:39 pm
Neptun skrev: ons des 07, 2022 8:45 pm
MRSA skrev: ons des 07, 2022 8:16 pm

Kva personleg fridom har ei ung kvinne i USA som er blitt gravid pga ei voldtekt som ikkje får lov til å ta abort?
Kva peronleg fridom hadde ein i militærdiktatura i Argentina, Chile, Spania, Portugal, Hellas osv. Alle desse sterkt høgreorienterte?
Ps den tabellen din er det ingen seriøs forskar som vil forsvare.
Hva vil du kalle styret i disse landene (tidligere) - "konservative eller liberale"?
Jeg tror du vet svaret.
Varierande. I Spania var det republikanarar, i fleire av dei sør Amerikanske landa hadde konservative tapt val.
Fasciststater. "Staten - den er alt, individet intet."

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Forresten godt gjort å komme ut av en samtale med Alex Jones som en sprø parten. Jones måtte jo prøve å roe ham ned, fordi det han sa var for sprøtt.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Knaberaps skrev: ons des 07, 2022 12:04 am
Hardy-guttene skrev: tir des 06, 2022 11:26 pm I likhet med islam?
Nei. Religion er bare en liten del av denne ideologien. Det er vel ingen som benekter for at millioner er blitt drept i kristendommens navn. Men å sammenligne den med en ideologi er håpløst.
Mulig jeg misforstår deg nå, men hva er det som gjør én religion til ideologi (eller del av en) mens en annen religion ikke er det?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»