Ronaldo benka mot Sveits. Kamptråd

Svar
MadBum

Ronaldo benka mot Sveits. Kamptråd

Legg inn av MadBum »

Sutregutten på benken.

Kjør tråd!

Tv2 kl 20.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

Respektløst av treneren.

startelver

Legg inn av startelver »

Tenk å selge sjela si til Saudi-Arabia for 2 milliarder kr, når du har nok penger til å leve i luksus resten av livet.

Hva er vitsen? Ødelegge legendestatusen totalt. Ingen som kommer til å se på Saudi-ligaen uansett.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

MadBum skrev: tir des 06, 2022 7:14 pm Sutregutten på benken.

Kjør tråd!

Tv2 kl 20.
Riktig gjort, men samtidig feil.
Kunne gitt han hårføner, men samtidig latt han starte.
Han er selvfølgelig ikke så god han engang var, og oppfører seg ikke som en lagspiller.
Likevel synes jeg det er nedverdigende av en som har betydd så mye for dem i sin karriere.
Men bryr jeg meg egentlig?
Nei, jeg synes han er en oppblåst drittsekk som egentlig har litt godt av å bli vist fingeren.

mashadar

Legg inn av mashadar »

Cancelo også noe overraskende benket.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

startelver skrev: tir des 06, 2022 7:18 pm Tenk å selge sjela si til Saudi-Arabia for 2 milliarder kr, når du har nok penger til å leve i luksus resten av livet.

Hva er vitsen? Ødelegge legendestatusen totalt. Ingen som kommer til å se på Saudi-ligaen uansett.
Det er jo helt perfekt for Ronaldo. Ingen ser kampene, men han har hundevis av millioner følgere på Instagram som kommer til å se korte klipp av målene han scorer og dermed kommer de til å tro at han fortsatt er blant verdens beste.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Ronaldo litt ukonfortabel med kamera på seg nå når han skjønner at alle som kikker vet om benkingen. Koser meg litt.
Sist redigert av TrueTopRed den tir des 06, 2022 7:37 pm, redigert 1 gang totalt.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

mashadar skrev: tir des 06, 2022 7:35 pm Cancelo også noe overraskende benket.
Fernando Santos er old school.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Hva man enn nå vil mene om Ronaldo. Virker som det blir en veldig trist sorti for han....

startelver

Legg inn av startelver »

Skal se at Sveits også byr på en fight , Portugal er ikke mye bedre enn Spania.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Taktisk manøver fra manager. Lett å forstå at han søker mer energi fra starten av, også en sinna Ronaldo for den siste 30 min + overtid/straffer ved behov.
Alle som har lest leksa si vet at Sveits er gode. Ronnie holder ikke i 120 + og med en viss kvalitet. Så da blir det litt mindre.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Han har spist for sunt og blitt sur.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det er jo mye bedre å bruke C. Ronaldo fra 60 min - 120 min enn fra 0 - 60 minutter. Selv om treneren ikke liker hans dårlige oppførsel, så kan det også forankres taktisk.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Vi vil få se mye til den surleppa til Ronaldo i kveld.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Justice 97 skrev: tir des 06, 2022 7:43 pm Men har Piers Morgan sagt hva han mener?
Eller Souness

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Portugal er selvsagt favoritt i denne kampen, men jeg tror det er jevnere styrkeforhold enn mange andre.

Synes Sveits har vært sterke de siste årene, og var overrasket over at de ikke var klar favoritt mot Serbia. Synes rett og slett de er litt undervurdert.

Og nå blir det mye Ronaldo-fokus for Portugal i tillegg.

Tror Sveits har nærmere 40/60 her faktisk.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jeg hadde håpet på Langli, sammen med Mathisen/Stamsø Møller, men det ser ut som vi må nøye oss med Alsaker og Myhre i kveld.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

LeSorcier skrev: tir des 06, 2022 7:50 pm Jeg hadde håpet på Langli, sammen med Mathisen/Stamsø Møller, men det ser ut som vi må nøye oss med Alsaker og Myhre i kveld.
Langli skal ikke kommentere mer i dette VM

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Satte en hundrelapp på hattrick til en eller annen Bruno, så jeg skulle bry meg om kampen.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Sveits er vel én av de verste underdogsa å møte. Er i stand til a ta skalpen til de aller fleste lag.

Spennende å se om de virkelig møter opp i dag.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

ElGuaje skrev: tir des 06, 2022 7:53 pm
LeSorcier skrev: tir des 06, 2022 7:50 pm Jeg hadde håpet på Langli, sammen med Mathisen/Stamsø Møller, men det ser ut som vi må nøye oss med Alsaker og Myhre i kveld.
Langli skal ikke kommentere mer i dette VM
Hvorfor?

dynamo

Legg inn av dynamo »

Hvorfor bruker de hele sendinga på å prate om Ronaldo?
De har ikke nevnt med ett ord at Neves og Cancelo er vraket. Like så overraskende det.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Hva ble det til med Myhre? Droppet han LSK for Tv2, eller omvendt?

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Mc_Lovin skrev: tir des 06, 2022 7:16 pm Respektløst av treneren.
Overraskende at Ronaldo sitter på benken. Skulle tro han hadde blitt forkjøla og reist til Saudi-Arabia for rehabilitering der.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

LeSorcier skrev: tir des 06, 2022 7:57 pm
ElGuaje skrev: tir des 06, 2022 7:53 pm
LeSorcier skrev: tir des 06, 2022 7:50 pm Jeg hadde håpet på Langli, sammen med Mathisen/Stamsø Møller, men det ser ut som vi må nøye oss med Alsaker og Myhre i kveld.
Langli skal ikke kommentere mer i dette VM
Hvorfor?
Sparken

lsklars

Legg inn av lsklars »

MadBum skrev: tir des 06, 2022 8:00 pm Hva ble det til med Myhre? Droppet han LSK for Tv2, eller omvendt?
Signert med LSK ut 2026.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Megapixsel skrev: tir des 06, 2022 8:01 pm
LeSorcier skrev: tir des 06, 2022 7:57 pm
ElGuaje skrev: tir des 06, 2022 7:53 pm

Langli skal ikke kommentere mer i dette VM
Hvorfor?
Sparken
Den må du lenger ut på landet med.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Jevnt og spennende. Lite mål.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

ElGuaje skrev: tir des 06, 2022 7:53 pm
LeSorcier skrev: tir des 06, 2022 7:50 pm Jeg hadde håpet på Langli, sammen med Mathisen/Stamsø Møller, men det ser ut som vi må nøye oss med Alsaker og Myhre i kveld.
Langli skal ikke kommentere mer i dette VM
Ble han slått ut i gruppespillet?

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»