Ski Classics 2022/23

Svar
KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Re: Ski Classics 2022/23

Legg inn av KingKongHalvor »

Jøje meg, Astrid går fra start, leder med 22 sekunder etter 3 km!

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Skulle vært forbudt å IKKE bruke spor når det er kjørt spor.
En av få ting som irriterer meg med langløp. Det og enkelte produksjoner.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Ida Dahl er 1.43 bak i Smågan, etter bare 11km, det er litt sjokkerende.

nanonils

Legg inn av nanonils »

AØS er maskin ja. Tøff tremil i går, og bare reiser ifra i dag.

Investor

Legg inn av Investor »

Helt sjukt med den stakingen i 9 mil!
Hva er disse lagd av??

Investor

Legg inn av Investor »

Prøver å gå fra det feltet med 75 km igjen, hahaha!

anbessa

Legg inn av anbessa »

Har en kompis som er med uten seeding. Og kan rapportere om at de i bakre rekker fortsatt ikke har passert "högsta punktet". Du verden jeg er glad jeg ikke går baki der og stamper.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nuh kjører de!

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

anbessa skrev: søn mar 05, 2023 8:59 am Har en kompis som er med uten seeding. Og kan rapportere om at de i bakre rekker fortsatt ikke har passert "högsta punktet". Du verden jeg er glad jeg ikke går baki der og stamper.
Jeg ser på SVT og det er ikke mer enn 10-15 minutter siden de snakket med noen av de siste løperne som da var i ferd med å endelig komme seg ut av startsletten. Tenk på bruke 45 minutter på å forflytte seg 1 km….

anbessa

Legg inn av anbessa »

george_hincapie skrev: søn mar 05, 2023 9:03 am
anbessa skrev: søn mar 05, 2023 8:59 am Har en kompis som er med uten seeding. Og kan rapportere om at de i bakre rekker fortsatt ikke har passert "högsta punktet". Du verden jeg er glad jeg ikke går baki der og stamper.
Jeg ser på SVT og det er ikke mer enn 10-15 minutter siden de snakket med noen av de siste løperne som da var i ferd med å endelig komme seg ut av startsletten. Tenk på bruke 45 minutter på å forflytte seg 1 km….
Veldig merkelig at de holder på denne startordningen. Men så lenge folk deltar og aksepterer det, så er det vel greit. Den dagen jeg skal prøve meg på Vasan skal jeg i hvert fall ordne meg OK seeding :lol:

bennetcerf

Legg inn av bennetcerf »

Fleten hakk i hæl!

anbessa

Legg inn av anbessa »

Spørs om det kan bli langt for Slind i dag da, hun har jo svidd av litt krefter nede i Planica. Eller er hun så maskin at hun står distansen også i dag? Skal se kvinnene blir mest spennende i dag.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

george_hincapie skrev: søn mar 05, 2023 9:03 am
anbessa skrev: søn mar 05, 2023 8:59 am Har en kompis som er med uten seeding. Og kan rapportere om at de i bakre rekker fortsatt ikke har passert "högsta punktet". Du verden jeg er glad jeg ikke går baki der og stamper.
Jeg ser på SVT og det er ikke mer enn 10-15 minutter siden de snakket med noen av de siste løperne som da var i ferd med å endelig komme seg ut av startsletten. Tenk på bruke 45 minutter på å forflytte seg 1 km….
Har aldri skjønt trangen til å delta i disse virkelig store massemønstringene. Slik som Vasaen og Birken (både rennet og rittet). Og Oslo maraton. Om jeg deltar på noe er det mindre events hvor det ikke er så sinnsykt mye folk.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Tror det er bra om Slind og Fleten går sammen og hjelper hverandre.

anbessa

Legg inn av anbessa »

KongOlav2 skrev: søn mar 05, 2023 9:19 am Har aldri skjønt trangen til å delta i disse virkelig store massemønstringene. Slik som Vasaen og Birken (både rennet og rittet). Og Oslo maraton. Om jeg deltar på noe er det mindre events hvor det ikke er så sinnsykt mye folk.
Det er en opplevelse da, med alt "trøkket", publikum og folkemassene. Og på f.eks Birken og Oslo maraton er det ikke noen voldsom trengsel i feltet, man har hele tiden greit med plass. Du får gå Birken en gang, og oppleve stemningen når du kaver deg forbi Sjusjøen, det er virkelig noe å ha med seg i "minnebanken".

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Snør som faen i Evertsberg, kan jo by på interresante utfordringer med ski og glid.

bennetcerf

Legg inn av bennetcerf »

Slind slipper.

anbessa

Legg inn av anbessa »

sertono skrev: søn mar 05, 2023 9:36 am Snør som faen i Evertsberg, kan jo by på interresante utfordringer med ski og glid.
Huff, er det et renn som ikke "tåler" snøvær så er det Vasaloppet. Lukter stor stor klynge lang vei.

Og Slind er ferdig ja, det ble for hardt å gå rett på 90km, privatfly eller ei.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Det hadde smakt med Aukland-seier i hans siste Vasalopp (i konkurransedyktig form). Har konkurrentene samvittighet til å slå ham?

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Topp at dama til Musgrave vinner.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Andreas Nygaard har vel ikke vært helt fremme en eneste meter så langt, spent på hva han har igjen til slutt.

Investor

Legg inn av Investor »

Pærson virker sterk.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Investor skrev: søn mar 05, 2023 11:24 am Pærson virker sterk.
Samtidig bruker han mer energi på dette også.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Helt utrolig at 16-åringen blir topp ti og under minuttet fra seier.

Investor

Legg inn av Investor »

Svenskefaen vant.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Sterkt av Northug også, ville fått en sterk andreplass i G17-klassen.
Men denne Persson... går ikke an at en svenske skal vinne alt! Hoder må rulle.

Håper Myhlbäck får gått ordentlig langrenn og. Voldsomt potensiale i den karen. Vi trenger Norge mot Sverige-dueller!
Sist redigert av anbessa den søn mar 05, 2023 11:42 am, redigert 1 gang totalt.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Nygaard hadde tatt det om lagkamerat Stadaas hadde latt Nygaard fått fritt spillerom på Persons bakski.

Det mest imponerende er Myhlbäck. Førsteårsjunior og nummer 8 i Vasaloppet. Det er usaklig.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Haha Morten Stenberg fornekter seg ikke, forsøker etter beste evne å skape splid. Makan til GNAGSÅR!

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

george_hincapie skrev: søn mar 05, 2023 11:40 am Nygaard hadde tatt det om lagkamerat Stadaas hadde latt Nygaard fått fritt spillerom på Persons bakski.

Det mest imponerende er Myhlbäck. Førsteårsjunior og nummer 8 i Vasaloppet. Det er usaklig.
Tror du har rett i det ja. Veldig dårlig teamarbeid

Nygaard skikkelig skuffet, og det skinner igjennom at han ikke er helt fornøyd med teamarbeidet/Stadaas. Ei heller med seg selv.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Rørende å se Emilie Fleten gå i mål på hennes største dag som langrennsløper.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»