Brennpunkt: Thaimassasje

Svar
Guttorm123
Innlegg: 5307

Re: Brennpunkt: Thaimassasje

Legg inn av Guttorm123 »

joplina skrev: tor des 08, 2022 9:49 pm
Akkurat like lite med det å gjøre som du forhåpentligvis har å gjøre med kjøp av seksuelle tjenester av offer for menneskehandel for å få tømt deg! Speil, speil, speil.
Hva med oss menn som gjør en så god jobb med våre tilfeldige sexpartnere at de trygler om å få betale for seg:

Bør vi ta i mot slike betalinger?

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

greyserpent skrev: tor des 08, 2022 10:33 pm
pfrog567 skrev: tor des 08, 2022 10:31 pm
Busken85 skrev: tor des 08, 2022 8:28 pm Kjøp av sex bør legaliseres.

I likhet med narkohandel er dette et marked som aldri vil dø ut. Det vil alltid være et miljø der noen blir utnyttet og sikkerheten for de som selger sex er mangelfull. Det er bare trist å se hva slags holdning enkelte har ovenfor slike steder. For meg personlig er kjøp av seksuelle tjenester et lavmål uten sidestykke. Men jeg kan samtidig forstå det. Kanskje kan det til og med bidra til mindre overgrep og voldtekt i samfunnet - dersom de som ikke kan få sex på "normal" måte, kan få dekket behovet sitt ved å kjøpe sex. Det å undertrykke egen seksualitet over lengre tid tro jeg ikke er sunt for noen. Det er også mange med nedsatt funksjonsevne og handikap som ikke vet eller har sosial kunnskap nok til å anskaffe seg seksuell kontakt på normal måte. Disse menneskene unner jeg også sex - i likhet med alle andre.
Bordeller hadde nok vært løsningen, der hallikene ikke har noe de skulle ha sagt. Men så er det vel fare for at bordellmamma hadde samarbeidet med disse igjen..
Uansett, så tror jeg likevel at det hadde vært tryggere for jentene/damene hvis det hadde vært bordeller. Ikke minst med tanke på voldelige kunder og alle slags kjønnssykdommer. Legetilsyn skulle de selvfølgelig hatt da.
Ikke om Staten var bordellmamma.
Staten er allerede hallik uten å gi noe tilbake i form av beskyttelse eller tilrettelegging. Den verste halliken i nok historie er Skatt Øst sin skattesjeg Jan-Egil "Hallik-Jan" Kristiansen. Ifølge tidligere vedtak fra Skatteetaten skal det både beregnes skatt og mva av inntekter fra prostitusjon. I en sak fra 2016 ble en prostituert etterberegnet og ilagt tilleggskatt med 30 % og tilleggsavgift med 20 %.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Oberman skrev: tor des 08, 2022 4:57 pm
DuncanE skrev: tor des 08, 2022 4:11 pm
Oberman skrev: tor des 08, 2022 4:07 pm
Skjønner ikke det psykotiske spørsmålet. Kan du klargjøre?
Nei, tankerekker og logiske slutninger er vel ikke helt din greie.
Slutning eller spørsmål? Du avsluttet med spørsmålstegn!
Jeg prøver å unngå å kaste inn utropstegn i hytt og pine, det benyttes i større grad av folk jeg ikke nødvendigvis ser behov for sammenligne meg med.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Guttorm123 skrev: fre des 09, 2022 12:11 am
joplina skrev: tor des 08, 2022 9:49 pm
Akkurat like lite med det å gjøre som du forhåpentligvis har å gjøre med kjøp av seksuelle tjenester av offer for menneskehandel for å få tømt deg! Speil, speil, speil.
Hva med oss menn som gjør en så god jobb med våre tilfeldige sexpartnere at de trygler om å få betale for seg:

Bør vi ta i mot slike betalinger?
Tror du misforstår. Det skjer jo i blant. Betalingen er vel heller ment for å slippe å oppleve seansen igjen. Og ja, tror både hun og du er best tjent med at du tar i mot de pengene ;)

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

ehall skrev: tor des 08, 2022 11:39 pm
pfrog567 skrev: tor des 08, 2022 10:31 pm Bordeller hadde nok vært løsningen, der hallikene ikke har noe de skulle ha sagt. Men så er det vel fare for at bordellmamma hadde samarbeidet med disse igjen..
Uansett, så tror jeg likevel at det hadde vært tryggere for jentene/damene hvis det hadde vært bordeller. Ikke minst med tanke på voldelige kunder og alle slags kjønnssykdommer. Legetilsyn skulle de selvfølgelig hatt da.
Enig med bordeller. Men hvorfor er det forskjell på halliker og bordellmamma? Annet enn det ene har mye mer negativ betydning. Er ikke sikker om det nødvendigvis er så stor forskjell på disse to. Kan ikke tillate bordeller og si det er kun damer som får lov å drive de.
Det er det nok ikke når det gjelder pengene. Men tror ikke at en bordellmamma ville bruke vold mot de "ansatte". Og hun har nok mer forståelse for deres problemer som de kan slite med, siden hun er kvinne selv.

Alfon

Legg inn av Alfon »

Jeg skjønner ikke helt greia her. Dårlig integrerte fremmedkulturelle fra andre områder enn Thailand har ingen problemer med å finne veien til NAV hvis det trengs. Hvorfor i all verden
må de ende opp som prostituerte? Har det noen sammenheng at mange av de fra Thailand var prostituerte før de kom til Norge? Finnes det noen statistikk på dette? Det hadde kanskje vært greit å spørre om dersom man lager en gravesak på dette som journalist. Eller er det noe som sitter i den thailanske ryggraden at man som kvinne
automatisk velger prostitusjon dersom de har det vanskelig økonomisk.

Busken85

Legg inn av Busken85 »

pfrog567 skrev: tor des 08, 2022 10:31 pm
Busken85 skrev: tor des 08, 2022 8:28 pm Kjøp av sex bør legaliseres.

I likhet med narkohandel er dette et marked som aldri vil dø ut. Det vil alltid være et miljø der noen blir utnyttet og sikkerheten for de som selger sex er mangelfull. Det er bare trist å se hva slags holdning enkelte har ovenfor slike steder. For meg personlig er kjøp av seksuelle tjenester et lavmål uten sidestykke. Men jeg kan samtidig forstå det. Kanskje kan det til og med bidra til mindre overgrep og voldtekt i samfunnet - dersom de som ikke kan få sex på "normal" måte, kan få dekket behovet sitt ved å kjøpe sex. Det å undertrykke egen seksualitet over lengre tid tro jeg ikke er sunt for noen. Det er også mange med nedsatt funksjonsevne og handikap som ikke vet eller har sosial kunnskap nok til å anskaffe seg seksuell kontakt på normal måte. Disse menneskene unner jeg også sex - i likhet med alle andre.
Bordeller hadde nok vært løsningen, der hallikene ikke har noe de skulle ha sagt. Men så er det vel fare for at bordellmamma hadde samarbeidet med disse igjen..
Uansett, så tror jeg likevel at det hadde vært tryggere for jentene/damene hvis det hadde vært bordeller. Ikke minst med tanke på voldelige kunder og alle slags kjønnssykdommer. Legetilsyn skulle de selvfølgelig hatt da.
Jeg var på et museum om prostitusjon i Amsterdam for noen år tilbake. Mener å huske de betalte 100 euro for et av de berømte vinduene på "Red Light" i Amsterdam. Det var også eksempler på hvordan disse så ut. Det triste var bakrommet, der jentene ofte hadde personlige eiendeler som bilder av barn, bamser og andre personlige ting. Sammen med glide-middel, hjelpemidler og andre ting. Mange av historiene til disse jentene ble også gjenfortalt - og man fikk prøvesitte i et av vinduene, slik at man fikk følelsen av å "være på utstilling".

Egen seksualitet er noe man "dreper" når man selger den til vilt fremmede. I mitt arbeid i psykiatrien og i barnevernet som helsearbeider har jeg møtte mange som har solgt seg selv for å finansiere egen rusbruk. Mange sex-arbeidere (nesten alle jeg kjenner til) har blitt misbrukt som barn, slik at de allerede har fått sin egen seksualitet "drept" - og derfor har lite følelser knyttet mot denne. Dette gjør det også lettere å selge seg selv, fordi man allerede har fått skadet seg selv for livet. Mye penger som går rett i lomma kan også gi et lite "kick" som kan fungere som en trøst. Dette er også avhengighetsskapende, fordi man først får straff og deretter belønning. Noe som gir en voldsom hormonell berg og dalbane av følelser biologisk.

Det menn gjør når de kjøper sex, er å helle salt i såret og alltid holde det åpent. Dermed er veien til rus (selvmedisinering) ofte kort Mange ungdom selger seg for å opprettholde en sosial fasade der dyre klær, vesker, riktig sminke og lignende.

Det er først å fremst synd på alle disse jentene. Så selv om jeg er en forkjemper for legalisering av sexkjøp; er det utrolig mange problemstillinger å se på. Men jeg tror til syvende og sist at alt er bedre enn et "marked i skjul".

Et nokså radikalt forslag kunne vært å opprette bordell som en del av helsesystemet i Norge. Der man bestiller tid, må teste seg selv i forkant. Der ansatte (sekretariatet) har tilgang til helsejournal, og dermed også kan nekte personer med smittesykdom å komme. (No pun intended). Der jentene som jobber blir "sikkerhetsklarert" av Politiet, for å sikre at det ikke forekommer tvang eller menneskehandel av noe slag. Der man også må være rusfri. Så kan personer med handikap eller lignende, få "frikort" av staten på sexkjøp.

Joda, vooooldsomt radikalt. Og sannsynligvis vil det aldri kommer til å skje. Men når man ser på hvor konservativ Norge var før Kåre Willoch med sine etterfølgere var. Så skal man aldri si aldri. Jeg tror uansett Danmark vil være først ute. Da de er langt mer liberale enn Norge.

Nå reiser jo enkelte nordmenn på "sex-turisme" til land som Thailand/Bangkok og lignende. Der de regelrett utnytter de mest sårbare av de sårbare. Der foreldre ser seg tvunget til å selge sine barn for å få mat på bordet. Hadde det bare vært enklere for dem å få tilfredsstilt sine "behov" her hjemme i mer ordna forhold. Så hadde det vært bedre for alle ledd.

joplina

Legg inn av joplina »

pfrog567 skrev: fre des 09, 2022 8:57 am
ehall skrev: tor des 08, 2022 11:39 pm
pfrog567 skrev: tor des 08, 2022 10:31 pm Bordeller hadde nok vært løsningen, der hallikene ikke har noe de skulle ha sagt. Men så er det vel fare for at bordellmamma hadde samarbeidet med disse igjen..
Uansett, så tror jeg likevel at det hadde vært tryggere for jentene/damene hvis det hadde vært bordeller. Ikke minst med tanke på voldelige kunder og alle slags kjønnssykdommer. Legetilsyn skulle de selvfølgelig hatt da.
Enig med bordeller. Men hvorfor er det forskjell på halliker og bordellmamma? Annet enn det ene har mye mer negativ betydning. Er ikke sikker om det nødvendigvis er så stor forskjell på disse to. Kan ikke tillate bordeller og si det er kun damer som får lov å drive de.
Det er det nok ikke når det gjelder pengene. Men tror ikke at en bordellmamma ville bruke vold mot de "ansatte". Og hun har nok mer forståelse for deres problemer som de kan slite med, siden hun er kvinne selv.
*************
Horemammaer eller bordellmammaer er neppe noe snillere enn halliker fordi de er kvinner. Regner med at de har kontroll på pass og annen personlig informasjon slik at de prostituerte og trafikkerte ikke kommer seg av flekken. Gjerne fulgt av trusler mot familie/barn til de prostituerte. Og jeg tror helt sikkert at en horemamma kan ordne med fysisk avstraffelse også. Det er buissness og hvis de som drar inn pengene ikke gjør det på ønsket måte så strammes de opp fordi de andre sexarbeiderne ikke skal prøve seg. Det er den kjappeste og mest effektive måte å gjøre det på - og det blir gjort også av pengestyrte kvinner. Jeg er ikke i tvil om annet.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

joplina skrev: fre des 09, 2022 10:40 am
pfrog567 skrev: fre des 09, 2022 8:57 am
ehall skrev: tor des 08, 2022 11:39 pm

Enig med bordeller. Men hvorfor er det forskjell på halliker og bordellmamma? Annet enn det ene har mye mer negativ betydning. Er ikke sikker om det nødvendigvis er så stor forskjell på disse to. Kan ikke tillate bordeller og si det er kun damer som får lov å drive de.
Det er det nok ikke når det gjelder pengene. Men tror ikke at en bordellmamma ville bruke vold mot de "ansatte". Og hun har nok mer forståelse for deres problemer som de kan slite med, siden hun er kvinne selv.
*************
Horemammaer eller bordellmammaer er neppe noe snillere enn halliker fordi de er kvinner. Regner med at de har kontroll på pass og annen personlig informasjon slik at de prostituerte og trafikkerte ikke kommer seg av flekken. Gjerne fulgt av trusler mot familie/barn til de prostituerte. Og jeg tror helt sikkert at en horemamma kan ordne med fysisk avstraffelse også. Det er buissness og hvis de som drar inn pengene ikke gjør det på ønsket måte så strammes de opp fordi de andre sexarbeiderne ikke skal prøve seg. Det er den kjappeste og mest effektive måte å gjøre det på - og det blir gjort også av pengestyrte kvinner. Jeg er ikke i tvil om annet.
Ja, det er en kynisk bransje, så du er absolutt inne på noe der. Tenkte ikke så langt jeg :)

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Pion, de prostituertes interesseorganisasjon kommenterer Nrk-dokumentaren. Det er på sin plass å tenke gjennom om dette er en anstendig form for journalistikk.

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... -95-808596

Kvinner outes på tv. Smugfilmes og trakasseres. Uansett hva de har gjort med kundene sine.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

NRK er felt i PFU...
https://www.nrk.no/norge/nrk-brot-god-p ... 1.16362612

Ja, her var ikke NRK mye fintfølende overfor de utsatte kvinnene.

Som jeg påpekte - det er jo fryktelig lett å identifisere her - tenkte jo på Ulsteinvik.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

DoktorS skrev: man apr 03, 2023 1:43 pm NRK er felt i PFU...
https://www.nrk.no/norge/nrk-brot-god-p ... 1.16362612

Ja, her var ikke NRK mye fintfølende overfor de utsatte kvinnene.

Som jeg påpekte - det er jo fryktelig lett å identifisere her - tenkte jo på Ulsteinvik.
Redaktør for Dokumentar og samfunn i NRK, Egil Sundvor, skriver følgende i en e-post til Dagbladet:

Det er selvsagt helt uakseptabelt og trist at noen av kvinnene i dokumentaren har opplevd tagging og skjellsord, som beskrevet her. Det tar vi sterk avstand fra, men det er vanskelig for NRK å beklage andre menneskers dårlige oppførsel.

En merkelig begrunnelse for ansvarsfraskrivelse, og stikk i strid med tidligere praksiser fra statskanalen.

https://bergen.dagbladet.no/kultur/hets ... a/78903581

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hva i all verden - det er jo åpenbart at det er NRK-dokumentaren har vært utløsende (...) for mobbingen.

NRK har et samfunnsansvar. Og det er spesielt at de ikke kan beklage at en serie de har brukt mye ressurser på ikke får annet resultat enn ytterligere stigmatisering av en utsatt gruppe.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Guttorm123 skrev: man apr 03, 2023 10:44 pm Redaktør for Dokumentar og samfunn i NRK, Egil Sundvor, skriver følgende i en e-post til Dagbladet:

Det er selvsagt helt uakseptabelt og trist at noen av kvinnene i dokumentaren har opplevd tagging og skjellsord, som beskrevet her. Det tar vi sterk avstand fra, men det er vanskelig for NRK å beklage andre menneskers dårlige oppførsel.

En merkelig begrunnelse for ansvarsfraskrivelse, og stikk i strid med tidligere praksiser fra statskanalen.
Når vi også så håndteringen til kringkastingssjefen i Sophie Elise saken, tyder dette på en meget bratt nedoverbakke til dette mediet vi alle tvinges til å betale for. De er som en stat i staten, ingen regjering klarer å ansette en sjef som kan rydde opp i rottereiret. Det blir bare verre og verre.

pigg

Legg inn av pigg »

Henningsen skrev: ons des 07, 2022 10:39 pm Tror ikke det er normalmannen som er representert i sexkjøpsstatistikkene.
Jo, det er nettopp normale menn som tar skrittet og går til fagfolk for det de vil ha utført.

Hos normale menn pumper det konstant massive mengder med testosteron i hode, kropp og baller. Går en mann for lenge uten å få sjøsatt snekka så har han kun to valg: knulle eller dø.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

pigg skrev: ons apr 05, 2023 7:33 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 10:39 pm Tror ikke det er normalmannen som er representert i sexkjøpsstatistikkene.
Jo, det er nettopp normale menn som tar skrittet og går til fagfolk for det de vil ha utført.

Hos normale menn pumper det konstant massive mengder med testosteron i hode, kropp og baller. Går en mann for lenge uten å få sjøsatt snekka så har han kun to valg: knulle eller dø.
Det er til tider et under at det finnes menn i verden.

pigg

Legg inn av pigg »

GiPazzini_85 skrev: ons des 07, 2022 11:47 pm Er det virkelig så vanskelig å finne seg dame, eller viktig for den del, så får du heller ta deg en runk og så får du rett og slett begynne å skjerpe deg. Litt selvkontroll og selvrespekt bør det være mulig å ha.
Det er en altfor lang omvei å ta der hvor man må investere en hel del tid i å godsnakke med en dame for å få gjennomslag for dypping av laksen. Da er det mye bedre å bruke et kvikt overtalelsesspråk som penger. For når det bare er den tekniske aktiviteten sex man vil ha, er det bare teit å kaste bort tid på å late som man bryr seg om henne som person. Hele sjekke-prosessen er jo som å bruke en sløv brekkstang for å omsider nå ett eneste mål uansett. Da er det mye mer rasjonelt å spille med åpne kort og få det hele overstått så fort som mulig.

På samme måte som at en foretrekker å ikke måtte smigre elektrikeren for å få ham til å få plass den dimmede LED-belysningen, så har nesten alle menn det slik med kvinner de vil ligge med.

pigg

Legg inn av pigg »

Ale skrev: ons apr 05, 2023 7:40 pm Alle type menn kjøper sex i 2023.
Det stemmer. Alle typer menn har kjøpt sex i tusenvis av år.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

pigg skrev: ons apr 05, 2023 8:17 pm
Ale skrev: ons apr 05, 2023 7:40 pm Alle type menn kjøper sex i 2023.
Det stemmer. Alle typer menn har kjøpt sex i tusenvis av år.
Jeg kan ikke erindre dette innlegget mitt, som flere responderte på. Så skrev jeg at jeg var på "tjenestereise". Jo da, på en måte var jeg vel det. I utenriksfart, i flere måneder hjemmefra av gangen. :D

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pigg skrev: ons apr 05, 2023 7:33 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 10:39 pm Tror ikke det er normalmannen som er representert i sexkjøpsstatistikkene.
Jo, det er nettopp normale menn som tar skrittet og går til fagfolk for det de vil ha utført.

Hos normale menn pumper det konstant massive mengder med testosteron i hode, kropp og baller. Går en mann for lenge uten å få sjøsatt snekka så har han kun to valg: knulle eller dø.
Har du noen statistikk som viser at flertallet av normale gjennomsnittsmenn bruker prostituerte.
Selv er jeg ikke slaven til 'junior' og jeg ville heller tatt saken i egne hender (bokstavlig talt) enn å benutte meg av prostituerte.
Om alternativet ditt er knull eller dø så er det sikkert hjelp å få.
Vi er hverken slaver av testosteron eller penis, med mindre vi velger å være det

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pigg skrev: ons apr 05, 2023 8:15 pm
GiPazzini_85 skrev: ons des 07, 2022 11:47 pm Er det virkelig så vanskelig å finne seg dame, eller viktig for den del, så får du heller ta deg en runk og så får du rett og slett begynne å skjerpe deg. Litt selvkontroll og selvrespekt bør det være mulig å ha.
Det er en altfor lang omvei å ta der hvor man må investere en hel del tid i å godsnakke med en dame for å få gjennomslag for dypping av laksen. Da er det mye bedre å bruke et kvikt overtalelsesspråk som penger. For når det bare er den tekniske aktiviteten sex man vil ha, er det bare teit å kaste bort tid på å late som man bryr seg om henne som person. Hele sjekke-prosessen er jo som å bruke en sløv brekkstang for å omsider nå ett eneste mål uansett. Da er det mye mer rasjonelt å spille med åpne kort og få det hele overstått så fort som mulig.

På samme måte som at en foretrekker å ikke måtte smigre elektrikeren for å få ham til å få plass den dimmede LED-belysningen, så har nesten alle menn det slik med kvinner de vil ligge med.
De fleste oppegående menn ønsker en ekte relasjon. Det får du ikke for penger. Og det er langt mer enn bare 'dyppe laksen' som du kaller det.
Har du ikke prøvd?

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

DoktorS skrev: man apr 03, 2023 10:48 pm Hva i all verden - det er jo åpenbart at det er NRK-dokumentaren har vært utløsende (...) for mobbingen.

NRK har et samfunnsansvar. Og det er spesielt at de ikke kan beklage at en serie de har brukt mye ressurser på ikke får annet resultat enn ytterligere stigmatisering av en utsatt gruppe.
Var vel opptatt med å rigge sendingen til Sami Grand Prix og prate om rundpuling i Debatten. Mye rart skattepengene skal gå til, si.

pigg

Legg inn av pigg »

Henningsen skrev: ons apr 05, 2023 10:03 pm De fleste oppegående menn ønsker en ekte relasjon. Det får du ikke for penger. Og det er langt mer enn bare 'dyppe laksen' som du kaller det.
Har du ikke prøvd?
Du må holde tungen rett i munnen her. Vi snakker ikke om å kurtisere et koneemne; vi snakker bare om å tømme seg for stress gjennom den eldste formen for morro som finnes, nemlig sex. Er det nødvendig å tvinne ens sjeler sammen når en bare vil ha raketten ut i kosmos? Nei, det mener jeg bestemt ikke at det er.
Sist redigert av pigg den tor apr 06, 2023 3:46 pm, redigert 1 gang totalt.

Queenie

Legg inn av Queenie »

pigg skrev: ons apr 05, 2023 8:17 pm
Ale skrev: ons apr 05, 2023 7:40 pm Alle type menn kjøper sex i 2023.
Det stemmer. Alle typer menn har kjøpt sex i tusenvis av år.
Likevel har de alle et fellestrekk.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pigg skrev: tor apr 06, 2023 3:38 pm
Henningsen skrev: ons apr 05, 2023 10:03 pm De fleste oppegående menn ønsker en ekte relasjon. Det får du ikke for penger. Og det er langt mer enn bare 'dyppe laksen' som du kaller det.
Har du ikke prøvd?
Du må holde tungen rett i munnen her. Vi snakker ikke om å kurtisere et koneemne; vi snakker bare om å tømme seg for stress gjennom den eldste formen for morro som finnes, nemlig sex. Er det nødvendig å tvinne ens sjeler sammen når en bare vil ha raketten ut i kosmos? Nei, det mener jeg bestemt ikke at det er.
Aha, det var sånn du mente ja. Da misforsto jeg deg litt.
Men selv ville jeg uansett aldri benyttet meg av prostituerte. Jeg kan ikke ha noe som helst glede av å ha sex med en som egentlig ikke vil ha sex med meg, da er jo hele poenget borte. Da lar jeg heller være. Bare tanken på det byr meg imot
Det er ikke såå fryktelig krevende å finne en 'kort tids" sexpartner akkurat.

pigg

Legg inn av pigg »

Queenie skrev: tor apr 06, 2023 3:49 pm
pigg skrev: ons apr 05, 2023 8:17 pm
Ale skrev: ons apr 05, 2023 7:40 pm Alle type menn kjøper sex i 2023.
Det stemmer. Alle typer menn har kjøpt sex i tusenvis av år.
Likevel har de alle et fellestrekk.
Det har de. De er menn.

Queenie

Legg inn av Queenie »

pigg skrev: ons apr 05, 2023 8:15 pm
GiPazzini_85 skrev: ons des 07, 2022 11:47 pm Er det virkelig så vanskelig å finne seg dame, eller viktig for den del, så får du heller ta deg en runk og så får du rett og slett begynne å skjerpe deg. Litt selvkontroll og selvrespekt bør det være mulig å ha.
Det er en altfor lang omvei å ta der hvor man må investere en hel del tid i å godsnakke med en dame for å få gjennomslag for dypping av laksen. Da er det mye bedre å bruke et kvikt overtalelsesspråk som penger. For når det bare er den tekniske aktiviteten sex man vil ha, er det bare teit å kaste bort tid på å late som man bryr seg om henne som person. Hele sjekke-prosessen er jo som å bruke en sløv brekkstang for å omsider nå ett eneste mål uansett. Da er det mye mer rasjonelt å spille med åpne kort og få det hele overstått så fort som mulig.

På samme måte som at en foretrekker å ikke måtte smigre elektrikeren for å få ham til å få plass den dimmede LED-belysningen, så har nesten alle menn det slik med kvinner de vil ligge med.
Lol. Men det du beskriver er jo nesten bedrageri? Hvorfor late som at du dater om du kun er int i sex? Det er MANGE kvinner som vil det samme, det er jo bare å være ærlig om det? Det finnes jo sexapper som Tinder mm.

Helt ærlig så er menn som kjøper sex noe av det ekleste jeg vet, kanskje bare slått av pedofile. Det eneste jeg tenker er bra ved det er menn som ikke klarer å styre seg og som er en trussel for vanlige kvinner, dvs de bør holde seg borte fra alle typer relasjoner. For funksjonshemmede kan det også være en ressurs. Ellers: helt motbydelig.

Queenie

Legg inn av Queenie »

pigg skrev: tor apr 06, 2023 4:13 pm
Queenie skrev: tor apr 06, 2023 3:49 pm
pigg skrev: ons apr 05, 2023 8:17 pm

Det stemmer. Alle typer menn har kjøpt sex i tusenvis av år.
Likevel har de alle et fellestrekk.
Det har de. De er menn.
Langt fra alle menn kjøper sex eller er villig til å gjøre det. Men det er kanskje bra at du gjør det, så slipper vanlige kvinner å se deg på datemarkedet?

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Ale skrev: tor apr 06, 2023 3:40 pm Tungekyssing, slikke mus, rimming osv. inngår jo også. Det er vel ikke mye som er hottere enn å rimme en deilig kvinne?
Jeg vet ikke, jeg. Tror ikke jeg kunne tenkt meg noe eklere enn at noen skulle rimmet ei dame som hadde hatt type 5 mannfolk i baken før deg den dagen, men noen liker jo den tanken også..spesielt det å slurpe i seg andre menns jambajuice er jo en greie.

pigg

Legg inn av pigg »

Henningsen skrev: tor apr 06, 2023 4:02 pm Men selv ville jeg uansett aldri benyttet meg av prostituerte. Jeg kan ikke ha noe som helst glede av å ha sex med en som egentlig ikke vil ha sex med meg, da er jo hele poenget borte. Da lar jeg heller være. Bare tanken på det byr meg imot
Det er ikke såå fryktelig krevende å finne en 'kort tids" sexpartner akkurat.
Hva mener du med egentlig? Hvis hun av fri vilje har gått inn i denne bransjen så vil hun jo jobbe med sex!? Det er ikke sikkert at hver eneste gledespike fryder seg over hver eneste kunde hun tilfredsstiller, men heller ikke hver eneste aksjemegler på Oslo Børs eller hver eneste kassadame på Prix stortrives på jobb hver dag de heller.

I tillegg så verdsetter jeg dette at de er fagfolk. For det er faktisk det de er, på et vis. Og jeg regner med man får en bedre opplevelse av å gå til en profesjonell enn en amatør. Det gjelder i hvertfall i alle andre bransjer, og ser ikke hvorfor sexbransjen skal være noe annerledes.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»