Brennpunkt: Thaimassasje

Svar
Hardy-guttene

Re: Brennpunkt: Thaimassasje

Legg inn av Hardy-guttene »

LANISTA skrev: fre apr 07, 2023 8:50 am Gikk i søvne igjen.
Tok bilde. Kan noen hjelpe meg med å fortelle hvor faen jeg er?
► Show Spoiler
Myst?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Texas_John skrev: fre apr 07, 2023 9:44 am
Rainmaker skrev: tor apr 06, 2023 10:29 pm
Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 10:00 pm I det øyeblikket en mann er villig til ha en storslagen seremoni for å feire at han skal inngå en livslang kontrakt om å holde seg til én partner, så gir det mening at 80% av attraksjonen forsvinner ut vinduet.
Du får samme spørsmål: Snakker du av erfaring?

Jeg snakker om hva som gir mening, altså hva som er logisk. Trenger du hjelp til å få forklart flere ord?
All den tid lite eller ingenting som kommer fra deg er grunnet i logikk, så sliter du.

Strider

Legg inn av Strider »

Rainmaker skrev: fre apr 07, 2023 8:45 am
TylerDurdenNorway skrev: fre apr 07, 2023 5:54 am
Rainmaker skrev: tor apr 06, 2023 9:41 pm

Snakker du av erfaring, eller.... 😜

Tror kvinnesynet ditt trenger å oppdateres litt, om du virkelig tror dette.
Etter man har giftet seg og fått barn så stagnerer ofte det intime og også det fysiske. Det har vært slikt i alle tider. Ikke akkurat noe nytt.

Selvsagt er noen mer aktive på soverommet enn andre og har et perfekt sexliv. Noen damer bruker graviditet på å være varig overvektig mens man ser håndballspillere være like sprek 1 år senere etter graviditet. Tipper det er en sammenheng mellom aktive personer og mer sex enn overvektige. Men det er en annen diskusjon.

Dead bedrooms er jo et stort fenomen i USA. Vet at det f.eks er en stor reddit gruppe dedikert til dette.

https://www.reddit.com/r/DeadBedrooms/
At du tyr til reddit som "argumentasjon" viser vel bare nivået utsagnet kommer fra...
Google dead bedrooms da og du vil se at det der et stort fenomen i USA med masse artikler.
Ja Reddit er 99% left wing søppel men det var ikke poenget med min link men du brukte det som en slags stråmann eller hva du ville.

Strider

Legg inn av Strider »

Cabal skrev: fre apr 07, 2023 9:34 am
TylerDurdenNorway skrev: fre apr 07, 2023 5:54 am Etter man har giftet seg og fått barn så stagnerer ofte det intime og også det fysiske. Det har vært slikt i alle tider. Ikke akkurat noe nytt.
Det er bestandig flott når evig single skal fortelle hvordan det er å være gift. Får liksom en unik tyngde bak utsagnene.
Så dead bedrooms er bare en myte ifølge deg.
Det er et velkjent fenomen i USA og det påvirker veldig mange

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Thaimassasjebransjen er interessant nok. Myndighetene toer sine hender og vil bransjen til livs, men vet ikke helt hvordan. Brennpunktdokumentaren fikk berettiget kritikk for å bryte alle presseetiske prinsipper i produksjonen og myndighetene har også noen dårlige erfaringer når føleriet går foran allerede tåkete prostitusjonslover.

https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2022/MDDP11000422

Thailandske kvinner og salonger outes og stigmatiseres , i praksis som en rosa jødestjerne på jakkeslaget.
Kunder spores med metadata og blir kanskje straffet med metadata som bevis. Slik turer myndighetene frem helt til en eller annen europeisk menneskerettighetsdomstol sier stopp.

Ha det klart for dere. Ingen fanger og truer disse kvinnene til prostitusjon. Spillegjeld er også helt ubetydelig i denne sammenheng. Kvinnene er her på 3 måneders turistvisum. Hjemme er det en syk bestemor som trenger medisiner og ett barn som skal ha skolegang. På disse 3 månedene gjelder det å tjene mest mulig penger til disse aktverdige formål.

Det passer dårlig inn i vår falske glansede fasade og statskanalen stiller villig opp for den endelige løsningen på prostitusjonsproblemet.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

TylerDurdenNorway skrev: lør apr 08, 2023 4:25 am
Cabal skrev: fre apr 07, 2023 9:34 am
TylerDurdenNorway skrev: fre apr 07, 2023 5:54 am Etter man har giftet seg og fått barn så stagnerer ofte det intime og også det fysiske. Det har vært slikt i alle tider. Ikke akkurat noe nytt.
Det er bestandig flott når evig single skal fortelle hvordan det er å være gift. Får liksom en unik tyngde bak utsagnene.
Så dead bedrooms er bare en myte ifølge deg.
Det er et velkjent fenomen i USA og det påvirker veldig mange
Sex addicts er også et velkjent fenomen som påvirker veldig mange. Og fetisj for tannleger eller bleier. Det finnes knapt noen interesse som er så sær at den ikke har en side på internett. Og det at det finnes et diskusjonsforum er ikke et bevis for at det er noe som er stort blant jordens åtte milliarder mennesker.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

TylerDurdenNorway skrev: lør apr 08, 2023 4:15 am
Rainmaker skrev: fre apr 07, 2023 8:45 am
TylerDurdenNorway skrev: fre apr 07, 2023 5:54 am
Etter man har giftet seg og fått barn så stagnerer ofte det intime og også det fysiske. Det har vært slikt i alle tider. Ikke akkurat noe nytt.

Selvsagt er noen mer aktive på soverommet enn andre og har et perfekt sexliv. Noen damer bruker graviditet på å være varig overvektig mens man ser håndballspillere være like sprek 1 år senere etter graviditet. Tipper det er en sammenheng mellom aktive personer og mer sex enn overvektige. Men det er en annen diskusjon.

Dead bedrooms er jo et stort fenomen i USA. Vet at det f.eks er en stor reddit gruppe dedikert til dette.

https://www.reddit.com/r/DeadBedrooms/
At du tyr til reddit som "argumentasjon" viser vel bare nivået utsagnet kommer fra...
Google dead bedrooms da og du vil se at det der et stort fenomen i USA med masse artikler.
Ja Reddit er 99% left wing søppel men det var ikke poenget med min link men du brukte det som en slags stråmann eller hva du ville.
Det finnes alskens av r/ temaer. Det betyr ikke at det som diskuteres der er vanlig eller noe "problem".

At det i parforhold går opp og ned i sexlivet er normalt, men å prøve å fremstille det som om kvinner slutter å ha sex så snart de er gift sier i grunn bare noe om det kvinnesynet du har.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Fordomsfull skrev: ons des 07, 2022 10:53 pm
Ale skrev: ons des 07, 2022 4:45 pm https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2022 ... /avspiller

Brennpunkt avdekker grums i norsk massasjebusiness. Hva skjer bak tildekkede vinduer? I to år har Brennpunkt kartlagt en bransje der kundene forventer sex. Massasjesalonger skulle egentlig være noe nyttig, men har blitt noe ekkelt.

Hva tenker folket om avsløringene i programmet?
De som er bekymret for jentens økonomi, kan gi jentene like mye penger som de ville tjent på salg av eventuelle seksuelle tjenester - men uten å få disse utførte. Som om en skulle fylt opp pappkruset til noen som tigger.
Det ville vært usedvanlig tåpelig, all den tid mange av disse jentene åpenbart ikke lider noen nød. Jeg tviler sterkt på at de har sultne familier i hjemlandet, når mesteparten av pengene går til luksusklær og vesker med prislapp på 15000+

pigg

Legg inn av pigg »

Queenie skrev: tor apr 06, 2023 5:04 pm At mange gjør noe betyr ikke at det er attråverdig eller bra, jeg har ingen ønsker om å fremstå som fordomsfull heller men jeg ville ikke blitt overrasket dersom mange av disse er i kategorien opprinnelse fra land med begredelig kvinnesyn eller mannetypen thailandfarer (da tenker jeg ikke på den genuine turisten).
Du tenker på menn fra land i Midtøsten? Men disse er jo fra konservative religiøse kulturer - er det noen som har lært seg å ikke lyste etter kvinner så er det jo nettopp dem.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

SirJames skrev: lør apr 08, 2023 4:49 pm
Fordomsfull skrev: ons des 07, 2022 10:53 pm
Ale skrev: ons des 07, 2022 4:45 pm https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2022 ... /avspiller

Brennpunkt avdekker grums i norsk massasjebusiness. Hva skjer bak tildekkede vinduer? I to år har Brennpunkt kartlagt en bransje der kundene forventer sex. Massasjesalonger skulle egentlig være noe nyttig, men har blitt noe ekkelt.

Hva tenker folket om avsløringene i programmet?
åpenbart
De som er bekymret for jentens økonomi, kan gi jentene like mye penger som de ville tjent på salg av eventuelle seksuelle tjenester - men uten å få disse utførte. Som om en skulle fylt opp pappkruset til noen som tigger.
Det ville vært usedvanlig tåpelig, all den tid mange av disse jentene åpenbart ikke lider noen nød. Jeg tviler sterkt på at de har sultne familier i hjemlandet, når mesteparten av pengene går til luksusklær og vesker med prislapp på 15000+
Åpenbart? HVOR godt kjenner du dem, de prostituerte og tiggerne med pappkrusene? En bekjent var utsatt for incest i oppveksten, ble sprøytnarkoman og prostituerte seg. Veldig pen og i hovedsak pent kledd, men et vrak innenfor den pene innpakningen. Jeg vet ingenting om disse thaidamene, men husker noen av de jeg jobbet på båt med som nærmest forsøkte å unnskylde at de var horebukker, ved å trekke frem i forsvar for å misbruke dem - at disse jentene&kvinnene var så fattige. 'Så gi de pengene da, uten å misbruke de'.
Det har vært lite tiggere med pappkrus og langt færre som sorterer bosspannene våre, som kanskje skyldes korona. Men en dame som jobber i en butikk som selger brukte klær, fortalte til BT om en som hadde kastet en jakke som hadde kostet 5000 kroner og som var nesten ubrukt. Om folk kaster verdier om andre igjen kan gjøre nytte av; BRA! Selvsagt på betingelse av at de ikke sprer bosset - om det er i bosspannene våre de finner verdier.
Det er sikkert like mange historier om den lykkelige prostituerte som det er om de rike tiggerne og bossamlerne.
Sist redigert av Fordomsfull den søn apr 09, 2023 3:09 pm, redigert 1 gang totalt.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Fordomsfull skrev: søn apr 09, 2023 2:49 pm
SirJames skrev: lør apr 08, 2023 4:49 pm
Fordomsfull skrev: ons des 07, 2022 10:53 pm
De som er bekymret for jentens økonomi, kan gi jentene like mye penger som de ville tjent på salg av eventuelle seksuelle tjenester - men uten å få disse utførte. Som om en skulle fylt opp pappkruset til noen som tigger.
Det ville vært usedvanlig tåpelig, all den tid mange av disse jentene åpenbart ikke lider noen nød. Jeg tviler sterkt på at de har sultne familier i hjemlandet, når mesteparten av pengene går til luksusklær og vesker med prislapp på 15000+
Åpenbart? HVOR godt kjenner du dem, de prostituerte og tiggerne med pappkrusene? En i bekjent var utsatt for incest i oppveksten, ble sprøytnarkoman og prostituerte seg. Veldig pen og i hovedsak pent kledd, men et vrak innenfor den pene innpakningen. Jeg vet ingenting om disse thaidamene, men husker noen av de jeg jobbet på båt med som nærmest forsøkte å unnskylde at de var horebukker, ved å trekke frem i forsvar for å misbruke dem - at disse jentene&kvinnene var så fattige. 'Så gi de pengene da, uten å misbruke de'.
Det har vært lite tiggere med pappkrus og langt færre som sorterer bosspannene våre, som kanskje skyldes korona. Men en dame som jobber i en butikk som selger brukte klær, fortalte til BT om en som hadde kastet en jakke som hadde kostet 5000 kroner og som var nesten ubrukt. Om folk kaster verdier om andre igjen kan gjøre nytte av; BRA! Selvsagt på betingelse av at de ikke sprer bosset - om det er i bosspannene våre de finner verdier.
Det er sikkert like mange historier om den lykkelige prostituerte som det er om de rike tiggerne og bossamlerne.
Jeg forholder meg til Brennpunkt dokumentaren, hvor det ble vist flere sekvenser der de flashet sine dyre innkjøp.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

SirJames skrev: søn apr 09, 2023 3:03 pm
Fordomsfull skrev: søn apr 09, 2023 2:49 pm
SirJames skrev: lør apr 08, 2023 4:49 pm

Det ville vært usedvanlig tåpelig, all den tid mange av disse jentene åpenbart ikke lider noen nød. Jeg tviler sterkt på at de har sultne familier i hjemlandet, når mesteparten av pengene går til luksusklær og vesker med prislapp på 15000+
Åpenbart? HVOR godt kjenner du dem, de prostituerte og tiggerne med pappkrusene? En i bekjent var utsatt for incest i oppveksten, ble sprøytnarkoman og prostituerte seg. Veldig pen og i hovedsak pent kledd, men et vrak innenfor den pene innpakningen. Jeg vet ingenting om disse thaidamene, men husker noen av de jeg jobbet på båt med som nærmest forsøkte å unnskylde at de var horebukker, ved å trekke frem i forsvar for å misbruke dem - at disse jentene&kvinnene var så fattige. 'Så gi de pengene da, uten å misbruke de'.
Det har vært lite tiggere med pappkrus og langt færre som sorterer bosspannene våre, som kanskje skyldes korona. Men en dame som jobber i en butikk som selger brukte klær, fortalte til BT om en som hadde kastet en jakke som hadde kostet 5000 kroner og som var nesten ubrukt. Om folk kaster verdier om andre igjen kan gjøre nytte av; BRA! Selvsagt på betingelse av at de ikke sprer bosset - om det er i bosspannene våre de finner verdier.
Det er sikkert like mange historier om den lykkelige prostituerte som det er om de rike tiggerne og bossamlerne.
Jeg forholder meg til Brennpunkt dokumentaren, hvor det ble vist flere sekvenser der de flashet sine dyre innkjøp.
Det er mange pent kledte rusmisbrukere og prostituert, som sier lite om hvor rike de er - i gods&gull.

perchri
Innlegg: 660

Legg inn av perchri »

stc887 skrev: ons des 07, 2022 5:00 pm
Ale skrev: ons des 07, 2022 4:45 pm
Hva tenker folket om avsløringene i programmet?
Lavthengende frukt å lage innslag om. Hva blir neste? Vann er vått?
Ja...den frukten er vært ettertraktet siden tidenes morgen. Og,vi, holder på..fysh og fysh..?

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Rainmaker skrev: lør apr 08, 2023 9:06 am
TylerDurdenNorway skrev: lør apr 08, 2023 4:15 am
Rainmaker skrev: fre apr 07, 2023 8:45 am

At du tyr til reddit som "argumentasjon" viser vel bare nivået utsagnet kommer fra...
Google dead bedrooms da og du vil se at det der et stort fenomen i USA med masse artikler.
Ja Reddit er 99% left wing søppel men det var ikke poenget med min link men du brukte det som en slags stråmann eller hva du ville.
Det finnes alskens av r/ temaer. Det betyr ikke at det som diskuteres der er vanlig eller noe "problem".

At det i parforhold går opp og ned i sexlivet er normalt, men å prøve å fremstille det som om kvinner slutter å ha sex så snart de er gift sier i grunn bare noe om det kvinnesynet du har.
Det sier vel mer om et problem de ikke har klart å løse - sammen. Om sexlivet forsvinner i et forhold, forsvinner jo noe som for svært mange - er en viktig ingrediens. Noen prøver å løse det ved at de går til andre og har sex, men sjalusien tar ofte knekken på slikt - gitt at de er åpne om det. Andre tenker mer i den gaten at det en ikke vet om, har en ikke vondt av. Jeg tror at en kan jobbe med det; bestemme seg for å klemme fysisk elleve hundre ganger for dagen eller i hvertfall ofte; at det får en inn igjen på sporet.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

TylerDurdenNorway skrev: tor apr 06, 2023 9:18 pm
Når gifteringen er på slutter kvinner som regel å ha sex med mannen.
Dette er bare sprøyt.
Om gresset visner og blir brunt og ikke vokser, og det ser ut som om gresset er grønnere på andre siden, så er det kun fordi man har glemt å gjødsle, vanne og pleie 'gresset' på sin egen side av gjerdet.
Skjønt, det er ikke alle som har sin 'egen hage' eller sitt eget 'gress' de kan pleie sånn til å begynne med, og da er spesielt vanlig med slike antagelser, og å falle for slike myter

Queenie

Legg inn av Queenie »

SirJames skrev: søn apr 09, 2023 3:03 pm
Fordomsfull skrev: søn apr 09, 2023 2:49 pm
SirJames skrev: lør apr 08, 2023 4:49 pm

Det ville vært usedvanlig tåpelig, all den tid mange av disse jentene åpenbart ikke lider noen nød. Jeg tviler sterkt på at de har sultne familier i hjemlandet, når mesteparten av pengene går til luksusklær og vesker med prislapp på 15000+
Åpenbart? HVOR godt kjenner du dem, de prostituerte og tiggerne med pappkrusene? En i bekjent var utsatt for incest i oppveksten, ble sprøytnarkoman og prostituerte seg. Veldig pen og i hovedsak pent kledd, men et vrak innenfor den pene innpakningen. Jeg vet ingenting om disse thaidamene, men husker noen av de jeg jobbet på båt med som nærmest forsøkte å unnskylde at de var horebukker, ved å trekke frem i forsvar for å misbruke dem - at disse jentene&kvinnene var så fattige. 'Så gi de pengene da, uten å misbruke de'.
Det har vært lite tiggere med pappkrus og langt færre som sorterer bosspannene våre, som kanskje skyldes korona. Men en dame som jobber i en butikk som selger brukte klær, fortalte til BT om en som hadde kastet en jakke som hadde kostet 5000 kroner og som var nesten ubrukt. Om folk kaster verdier om andre igjen kan gjøre nytte av; BRA! Selvsagt på betingelse av at de ikke sprer bosset - om det er i bosspannene våre de finner verdier.
Det er sikkert like mange historier om den lykkelige prostituerte som det er om de rike tiggerne og bossamlerne.
Jeg forholder meg til Brennpunkt dokumentaren, hvor det ble vist flere sekvenser der de flashet sine dyre innkjøp.
Men det er jo slik enkle mennesker fungerer, man trenger ikke engang tjene godt for å være sykelig opptatt av fasade. Og de er det flest av blant oss, det er samme type mennesker enten det er fin veske, dyr bil osv.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ale skrev: søn apr 09, 2023 5:21 pm Sex er en menneskerett.
Men er det en menneskeplikt?

Queenie

Legg inn av Queenie »

Ale skrev: søn apr 09, 2023 5:21 pm Sex er en menneskerett.
Det er faktisk ikke det.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Busken85 skrev: fre des 09, 2022 10:37 am Det menn gjør når de kjøper sex, er å helle salt i såret og alltid holde det åpent. Dermed er veien til rus (selvmedisinering) ofte kort Mange ungdom selger seg for å opprettholde en sosial fasade der dyre klær, vesker, riktig sminke og lignende.
Ja det er så synd på exit gutta som må gjøre det de gjør for å opprettholde en fasade med dyre biler, boliger, og yachts. Og så tøft er det for dem at de må ty til selvmedisinering i form av alle mulig slags rusmidler for å holde ut denne forferdelige tilværelsen.

Det er først og fremst synd på de steinrike gutta...

pigg

Legg inn av pigg »

StormEagle skrev: man apr 10, 2023 3:35 am
Busken85 skrev: fre des 09, 2022 10:37 am Det menn gjør når de kjøper sex, er å helle salt i såret og alltid holde det åpent. Dermed er veien til rus (selvmedisinering) ofte kort Mange ungdom selger seg for å opprettholde en sosial fasade der dyre klær, vesker, riktig sminke og lignende.
Ja det er så synd på exit gutta som må gjøre det de gjør for å opprettholde en fasade med dyre biler, boliger, og yachts. Og så tøft er det for dem at de må ty til selvmedisinering i form av alle mulig slags rusmidler for å holde ut denne forferdelige tilværelsen.

Det er først og fremst synd på de steinrike gutta...
Én ting er gutta på Tjuvholmen sine egne dyre standarder. Men det som virkelig er en prøvelse for julekulene deres er de sinnsyke konene deres og deres forbruk. Det er på grunn av slike som Exit-fruene at verdens rikeste mann i 2023 er sjefen i Louis Vuitton-konglomeratet (en snill nettoverdi på ~2 billioner kroner).

pigg

Legg inn av pigg »

Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:22 pm
Ale skrev: søn apr 09, 2023 5:21 pm Sex er en menneskerett.
Det er faktisk ikke det.
Nei, det er ikke det, men det er heller ikke poenget.

Greien er at svært mange kvinner frykter en oppmykning av lovverket fordi de vet godt hva menn er kapable til. De vet at norske menn er like ustyrlige beist som tyskerne. De er smertelig klar over at et frislipp vil kvikt føre til at hvert eneste stoppested for vogntog vil kry av gatepiker og at annethvert kommunehus vil bli omgjort til et All-you-can-bang-bordell.

Norske kvinner er livredde for å bli gjort overflødige - for hva har menn bruk til oss for annet enn kuse?, tenker de kanskje. Dette er dog bare ubegrunnet paranoia. Menn vil fortsatt være interessert i å danne forhold med kvinner for andre ting enn sex. Vi har f.eks. fortsatt behov for at noen tar vare på de små barna våre + lager middag til oss.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

pigg skrev: tir apr 11, 2023 1:10 am
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:22 pm
Ale skrev: søn apr 09, 2023 5:21 pm Sex er en menneskerett.
Det er faktisk ikke det.
Vi har f.eks. fortsatt behov for at noen tar vare på de små barna våre + lager middag til oss.
Denne setningen er beskrivende nok for kvinnesynet ditt.
Tror ikke man trenger å si så mye mer egentlig.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:22 pm
Ale skrev: søn apr 09, 2023 5:21 pm Sex er en menneskerett.
Det er faktisk ikke det.
I den grad en kan ha sex med seg selv, er det det. Vi er kommet forbi tankegangen om at ungene&ungdommene, ja vi eldre og - skal ha hendene oppe på dynen og ikke i den syndige pølen - under dynen. Sånn er det jo og bra for de eldre på alders&sykehjem med egne rom. Skjønt de kunne kanskje ønske de kunne ha låst døren av og til, de mest virksomme av dem.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

pigg skrev: tir apr 11, 2023 1:10 am
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:22 pm
Ale skrev: søn apr 09, 2023 5:21 pm Sex er en menneskerett.
Det er faktisk ikke det.
Nei, det er ikke det, men det er heller ikke poenget.



Norske kvinner er livredde for å bli gjort overflødige -
Alle vil vel egentlig bety noe - for noen. Og da for annet enn å få en mer eller mindre slappis - forsøkt dyttet inn i ens kroppsåpninger. Men et godt og jevnbyrdig seksualliv er ikke og forakte.
Når de snakker om å flytte The Red Light District i Amsterdam ut av byen eller til utkanten av byen, så oppgies det at det er fordi prostitusjonen drar med seg så mye kriminalitet. Men kanskje og, gjetter jeg - at mange turister som byen sikkert lever godt av - har et annet syn på prostituerte enn det som har vært dominerende - tidligere. Jeg har ikke diskuterte denne siden med nederlendere, men gjetter, som skrevet.
Norske kvinner og gutter, jenter og menn - har demonstrert mot de som har forsøkt å etablere bordeller i ens nabolag og det av de grunnene jeg viser til her.

Queenie

Legg inn av Queenie »

pigg skrev: tir apr 11, 2023 1:10 am
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:22 pm
Ale skrev: søn apr 09, 2023 5:21 pm Sex er en menneskerett.
Det er faktisk ikke det.
Nei, det er ikke det, men det er heller ikke poenget.

Greien er at svært mange kvinner frykter en oppmykning av lovverket fordi de vet godt hva menn er kapable til. De vet at norske menn er like ustyrlige beist som tyskerne. De er smertelig klar over at et frislipp vil kvikt føre til at hvert eneste stoppested for vogntog vil kry av gatepiker og at annethvert kommunehus vil bli omgjort til et All-you-can-bang-bordell.

Norske kvinner er livredde for å bli gjort overflødige - for hva har menn bruk til oss for annet enn kuse?, tenker de kanskje. Dette er dog bare ubegrunnet paranoia. Menn vil fortsatt være interessert i å danne forhold med kvinner for andre ting enn sex. Vi har f.eks. fortsatt behov for at noen tar vare på de små barna våre + lager middag til oss.
Lol. Kvinner vil aldri bli overflødige nei, spesielt ikke norske kvinner. Hvis en andel menn ønsker seg thaidamer, prostituerte og annet så må de få lov til det, jeg tenker kanskje det er like greit så slipper vi andre å hanskes med dem.

Slik utviklingen går så spøker det mer for menn og relasjoner overhodet.

Queenie

Legg inn av Queenie »

pigg skrev: man apr 10, 2023 11:56 pm
StormEagle skrev: man apr 10, 2023 3:35 am
Busken85 skrev: fre des 09, 2022 10:37 am Det menn gjør når de kjøper sex, er å helle salt i såret og alltid holde det åpent. Dermed er veien til rus (selvmedisinering) ofte kort Mange ungdom selger seg for å opprettholde en sosial fasade der dyre klær, vesker, riktig sminke og lignende.
Ja det er så synd på exit gutta som må gjøre det de gjør for å opprettholde en fasade med dyre biler, boliger, og yachts. Og så tøft er det for dem at de må ty til selvmedisinering i form av alle mulig slags rusmidler for å holde ut denne forferdelige tilværelsen.

Det er først og fremst synd på de steinrike gutta...
Én ting er gutta på Tjuvholmen sine egne dyre standarder. Men det som virkelig er en prøvelse for julekulene deres er de sinnsyke konene deres og deres forbruk. Det er på grunn av slike som Exit-fruene at verdens rikeste mann i 2023 er sjefen i Louis Vuitton-konglomeratet (en snill nettoverdi på ~2 billioner kroner).
Man står da fritt til å velge partner, hvis disse mennene ønsker seg slike koner så er det jo det de får? Det sagt så er det nå en gang slik at det er rimelig biologisk innprintet at det maskuline bruser med fjærene og er mer den givende part, det ligger dypt forankret i oss, også fysisk. Alle damer liker små oppmerksomheter, det handler om å føle seg trygg. Små oppmerksomheter er ikke vesker til x-antall tusen.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Ale skrev: søn apr 09, 2023 5:21 pm Sex er en menneskerett.
I hvilken artikkel i menneskerettighetene er det angitt?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: tir apr 11, 2023 8:53 am
pigg skrev: tir apr 11, 2023 1:10 am
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:22 pm

Det er faktisk ikke det.
Vi har f.eks. fortsatt behov for at noen tar vare på de små barna våre + lager middag til oss.
Denne setningen er beskrivende nok for kvinnesynet ditt.
Tror ikke man trenger å si så mye mer egentlig.
At du ønsker å frata barn denne grunnleggende tryggheten og omsorgen er vel mer beskrivende for barnesynet ditt.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

pigg skrev: tir apr 11, 2023 1:10 am
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:22 pm
Ale skrev: søn apr 09, 2023 5:21 pm Sex er en menneskerett.
Det er faktisk ikke det.
Nei, det er ikke det, men det er heller ikke poenget.

Greien er at svært mange kvinner frykter en oppmykning av lovverket fordi de vet godt hva menn er kapable til. De vet at norske menn er like ustyrlige beist som tyskerne. De er smertelig klar over at et frislipp vil kvikt føre til at hvert eneste stoppested for vogntog vil kry av gatepiker og at annethvert kommunehus vil bli omgjort til et All-you-can-bang-bordell.

Norske kvinner er livredde for å bli gjort overflødige - for hva har menn bruk til oss for annet enn kuse?, tenker de kanskje. Dette er dog bare ubegrunnet paranoia. Menn vil fortsatt være interessert i å danne forhold med kvinner for andre ting enn sex. Vi har f.eks. fortsatt behov for at noen tar vare på de små barna våre + lager middag til oss.
Jeez....

Kom deg ut av incel-bobla...

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Texas_John skrev: ons apr 12, 2023 11:15 am
Henningsen skrev: tir apr 11, 2023 8:53 am
pigg skrev: tir apr 11, 2023 1:10 am

Vi har f.eks. fortsatt behov for at noen tar vare på de små barna våre + lager middag til oss.
Denne setningen er beskrivende nok for kvinnesynet ditt.
Tror ikke man trenger å si så mye mer egentlig.
At du ønsker å frata barn denne grunnleggende tryggheten og omsorgen er vel mer beskrivende for barnesynet ditt.
Hvor har Henningsen skrevet noe slikt?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»