Brennpunkt: Thaimassasje

Svar
Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Re: Brennpunkt: Thaimassasje

Legg inn av Maxus5 »

Ale skrev: tor jun 15, 2023 10:38 pm Alle har rett på et sexliv.
10 % av alle hetrofile japanske menn som fyller 40 år er jomfru og tallet øker. Gaminggenerasjonen som er i tidlig 30årene nå har en andel jomfru menn på 25-30 % og mange av disse har lite håp om bedring på dette området.

https://uk.style.yahoo.com/one-ten-stra ... 52011.html

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Maxus5 skrev: fre jun 16, 2023 10:38 am
Ale skrev: tor jun 15, 2023 10:38 pm Alle har rett på et sexliv.
10 % av alle hetrofile japanske menn som fyller 40 år er jomfru og tallet øker. Gaminggenerasjonen som er i tidlig 30årene nå har en andel jomfru menn på 25-30 % og mange av disse har lite håp om bedring på dette området.

https://uk.style.yahoo.com/one-ten-stra ... 52011.html
Andelen menn som blir kassert er vel stadig økende. Den "seksuelle revolusjonen" fra 1960- tallet og fremover fører til at noen menn får mye, og andre får ingenting.

Mange kvinner blir enslige også. De tror de kan finne seg en høystatusmann som fast partner, fordi de har hatt tilfeldig sex med en eller flere slike.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 10:51 am
Maxus5 skrev: fre jun 16, 2023 10:38 am
Ale skrev: tor jun 15, 2023 10:38 pm Alle har rett på et sexliv.
10 % av alle hetrofile japanske menn som fyller 40 år er jomfru og tallet øker. Gaminggenerasjonen som er i tidlig 30årene nå har en andel jomfru menn på 25-30 % og mange av disse har lite håp om bedring på dette området.

https://uk.style.yahoo.com/one-ten-stra ... 52011.html
Andelen menn som blir kassert er vel stadig økende. Den "seksuelle revolusjonen" fra 1960- tallet og fremover fører til at noen menn får mye, og andre får ingenting.

Mange kvinner blir enslige også. De tror de kan finne seg en høystatusmann som fast partner, fordi de har hatt tilfeldig sex med en eller flere slike.
Så det du sier er at når kvinner kunne velge selv, så får ikke bedritne fyrer kvinner?

Rart med det...

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Rainmaker skrev: fre jun 16, 2023 12:12 pm
Så det du sier er at når kvinner kunne velge selv, så får ikke bedritne fyrer kvinner?

Rart med det...
Det jeg sier er at aksept for tilfeldig sex, gjør at enkelte kvinner får urealistiske forventninger om hva som kunne være en passende fast partner.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 12:26 pm
Rainmaker skrev: fre jun 16, 2023 12:12 pm
Så det du sier er at når kvinner kunne velge selv, så får ikke bedritne fyrer kvinner?

Rart med det...
Det jeg sier er at aksept for tilfeldig sex, gjør at enkelte kvinner får urealistiske forventninger om hva som kunne være en passende fast partner.
Bullshit!

Dette er bare en annen måte å si "Fordi kvinner kan velge partner selv, så vil de ikke ha meg".

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Rainmaker skrev: fre jun 16, 2023 12:29 pm
Bantor skrev: fre jun 16, 2023 12:26 pm
Rainmaker skrev: fre jun 16, 2023 12:12 pm
Så det du sier er at når kvinner kunne velge selv, så får ikke bedritne fyrer kvinner?

Rart med det...
Det jeg sier er at aksept for tilfeldig sex, gjør at enkelte kvinner får urealistiske forventninger om hva som kunne være en passende fast partner.
Bullshit!

Dette er bare en annen måte å si "Fordi kvinner kan velge partner selv, så vil de ikke ha meg".
Nei, en seksuelt attraktiv mann har kanskje sex med 15-20 kvinner. Av de får han et langvarig forhold med barn osv. med kanskje en eller to. Men alle de andre middelmådige kvinnene, som har hatt sex med høystatus mannen, kommer bevisst eller ubevisst til å sammenligne mulige partnere med vedkommende. Det er en god oppskrift på å forbli singel.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 12:36 pm
Rainmaker skrev: fre jun 16, 2023 12:29 pm
Bantor skrev: fre jun 16, 2023 12:26 pm

Det jeg sier er at aksept for tilfeldig sex, gjør at enkelte kvinner får urealistiske forventninger om hva som kunne være en passende fast partner.
Bullshit!

Dette er bare en annen måte å si "Fordi kvinner kan velge partner selv, så vil de ikke ha meg".
Nei, en seksuelt attraktiv mann har kanskje sex med 15-20 kvinner. Av de får han et langvarig forhold med barn osv. med kanskje en eller to. Men alle de andre middelmådige kvinnene, som har hatt sex med høystatus mannen, kommer bevisst eller ubevisst til å sammenligne mulige partnere med vedkommende. Det er en god oppskrift på å forbli singel.
Igjen så koker det ned til "Jeg får ikke dame fordi de kan ha sex med andre"...

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

@Rainmaker e Nei, det er tilfelle at norske middelmådige damer i økende grad vinner "Darwin prisen", ved å ha tilfeldig sex med menn som egentlig ikke er seriøst interessert i dem.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Har en bekjent som ikke orket å se dokumentaren. Som datter av en thailandsk kvinne og en norsk mann har hun allerede følt nok av hetsingen og fordommer som møter kvinner fra Thailand og ander land i Asia. Og dokumentaren bidro vel stort sett bare til å sementere slike holdninger.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Rainmaker skrev: fre jun 16, 2023 12:48 pm
Bantor skrev: fre jun 16, 2023 12:36 pm
Rainmaker skrev: fre jun 16, 2023 12:29 pm

Bullshit!

Dette er bare en annen måte å si "Fordi kvinner kan velge partner selv, så vil de ikke ha meg".
Nei, en seksuelt attraktiv mann har kanskje sex med 15-20 kvinner. Av de får han et langvarig forhold med barn osv. med kanskje en eller to. Men alle de andre middelmådige kvinnene, som har hatt sex med høystatus mannen, kommer bevisst eller ubevisst til å sammenligne mulige partnere med vedkommende. Det er en god oppskrift på å forbli singel.
Igjen så koker det ned til "Jeg får ikke dame fordi de kan ha sex med andre"...
Fakta viser det det viser. Og dine hersketeknikker hjelper ikke noe imot det. Du syns nok at det er en flott seier for kvinner at stadig flere menn forblir ensomme og sexløse livet ut, men til din info så rammer dette kvinner selv også. For det er bare en om gangen som kan gifte seg med playeren som dere har stått i kø for å ta på rundgang. Og livet som ensom mor til en eller flere lausunger er ikke akkurat en dans på roser. Hverken for mora eller disse ungene (eller han som må betale for dem, men det bryr ikke du deg om vet jeg jo).

Er det noen flere marganiliserte grupper du vil tråkke ned i søla mens du først er i gang? Uteliggere og narkomane f.eks?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

StormEagle skrev: fre jun 16, 2023 1:06 pm
Rainmaker skrev: fre jun 16, 2023 12:48 pm
Bantor skrev: fre jun 16, 2023 12:36 pm

Nei, en seksuelt attraktiv mann har kanskje sex med 15-20 kvinner. Av de får han et langvarig forhold med barn osv. med kanskje en eller to. Men alle de andre middelmådige kvinnene, som har hatt sex med høystatus mannen, kommer bevisst eller ubevisst til å sammenligne mulige partnere med vedkommende. Det er en god oppskrift på å forbli singel.
Igjen så koker det ned til "Jeg får ikke dame fordi de kan ha sex med andre"...
Fakta viser det det viser. Og dine hersketeknikker hjelper ikke noe imot det. Du syns nok at det er en flott seier for kvinner at stadig flere menn forblir ensomme og sexløse livet ut, men til din info så rammer dette kvinner selv også. For det er bare en om gangen som kan gifte seg med playeren som dere har stått i kø for å ta på rundgang. Og livet som ensom mor til en eller flere lausunger er ikke akkurat en dans på roser. Hverken for mora eller disse ungene (eller han som må betale for dem, men det bryr ikke du deg om vet jeg jo).

Er det noen flere marganiliserte grupper du vil tråkke ned i søla mens du først er i gang? Uteliggere og narkomane f.eks?
Incels er nesten litt søte med sitt vrangbilde av verden... men bare nesten.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 12:53 pm @Rainmaker e Nei, det er tilfelle at norske middelmådige damer i økende grad vinner "Darwin prisen", ved å ha tilfeldig sex med menn som egentlig ikke er seriøst interessert i dem.
So?

La folk ha sex med de de ønsker så lenge det er samtykket til det.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

@Rainmaker Det stemmer ikke at kvinner kan velge fritt i Norge. Det finnes kvinner som er for flerkoneri i Norge. Men det støtter ikke lovverket. Ei heller polyandri.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 1:32 pm @Rainmaker Det stemmer ikke at kvinner kan velge fritt i Norge. Det finnes kvinner som er for flerkoneri i Norge. Men det støtter ikke lovverket. Ei heller polyandri.
Folk er forskjellige, lite vits i å å bry seg med ting vi ikke kan gjøre noe med.
Det er lov å selge sex også, jeg sliter med at folk blir så indignert over at noen jobber med noe som er lovlig.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 1:32 pm @Rainmaker Det stemmer ikke at kvinner kan velge fritt i Norge. Det finnes kvinner som er for flerkoneri i Norge. Men det støtter ikke lovverket. Ei heller polyandri.
Det eneste lovverket ikke tillater er at du får eksteskapspapirene. Du står helt fritt til å leve sammen med, og ha sex med, så mange du ønsker.

Brukeravatar
NiGoZeroIchi
Innlegg: 422

Legg inn av NiGoZeroIchi »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 12:53 pm Nei, det er tilfelle at norske middelmådige damer i økende grad vinner "Darwin prisen", ved å ha tilfeldig sex med menn som egentlig ikke er seriøst interessert i dem.
Eh...

Darwin-prisen er ikke for enhver dustete oppførsel - men for en oppførsel som gjør at man ikke får spredt genene sine. Sex (uansett om det er "tilfeldig" eller om partneren er seriøst interessert) er jo første trinn for å diskvalifisere seg fra prisen...

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

@NiGoZeroIchi Hørt om prevensjon? Hørt om HPV?

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Rainmaker skrev: fre jun 16, 2023 1:36 pm
Bantor skrev: fre jun 16, 2023 1:32 pm @Rainmaker Det stemmer ikke at kvinner kan velge fritt i Norge. Det finnes kvinner som er for flerkoneri i Norge. Men det støtter ikke lovverket. Ei heller polyandri.
Det eneste lovverket ikke tillater er at du får eksteskapspapirene. Du står helt fritt til å leve sammen med, og ha sex med, så mange du ønsker.
Du får en masse praktiske problemer. For mange som flerkoneri er aktuelt for, får de heller ikke familiegjenforening....

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 1:48 pm
Rainmaker skrev: fre jun 16, 2023 1:36 pm
Bantor skrev: fre jun 16, 2023 1:32 pm @Rainmaker Det stemmer ikke at kvinner kan velge fritt i Norge. Det finnes kvinner som er for flerkoneri i Norge. Men det støtter ikke lovverket. Ei heller polyandri.
Det eneste lovverket ikke tillater er at du får eksteskapspapirene. Du står helt fritt til å leve sammen med, og ha sex med, så mange du ønsker.
Du får en masse praktiske problemer. For mange som flerkoneri er aktuelt for, får de heller ikke familiegjenforening....
Hvorfor er det et problem at man ikke får familiegjenforening når man allerede har en annen (juridisk) familie?

Hvilke andre problemer enn det mener du det er?

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

@Rainmaker Norge er et flerkulturelt samfunn. Men de kristne monogami tradisjonene står sterkt i lovverket.

Homofile ekteskap skal riktignok tillates. Mens det ikke fullt ut anerkjennes at noen vil ha mer enn en livsledsager, som er vanlig i mange kulturer som myndighetene har brakt til landet.

Flerkultur bare i navnet...

Personlig er jeg for "heteronorm" og monogami, riktignok.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 2:13 pm @Rainmaker Norge er et flerkulturelt samfunn. Men de kristne monogami tradisjonene står sterkt i lovverket.

Homofile ekteskap skal riktignok tillates. Mens det ikke fullt ut anerkjennes at noen vil ha mer enn en livsledsager, som er vanlig i mange kulturer som myndighetene har brakt til landet.

Flerkultur bare i navnet...

Personlig er jeg for "heteronorm" og monogami, riktignok.
Du kan ha så mange livsledsagere du vil (gitt at de også er villige) du får bare ikke det et offentlig papir på det.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

@Rainmaker Det du sier innebærer i praksis en rekke juridiske snubletråder, og dessuten at kulturer som myndighetene har innført til Norge ikke får full anerkjennelse for sine samlivsformer.

Sammenlign gjerne med de homofile, som ikke syntes at det var nok med partnerskapsloven.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 2:13 pm @Rainmaker Norge er et flerkulturelt samfunn. Men de kristne monogami tradisjonene står sterkt i lovverket.

Homofile ekteskap skal riktignok tillates. Mens det ikke fullt ut anerkjennes at noen vil ha mer enn en livsledsager, som er vanlig i mange kulturer som myndighetene har brakt til landet.

Flerkultur bare i navnet...

Personlig er jeg for "heteronorm" og monogami, riktignok.
Gifte seg med flere? Tenk på alt rotet når flere vil skille seg fra enten den ene eller andre. Lykke til, sier jeg, dersom du får endret loven slik at den passer det innfallet du lanserer her.
Man kan bo sammen så mange man vil, ha sex og kose seg.
Men for å ta vare på det juridiske er det samboerkontrakt som gjelder for samboere.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 2:34 pm @Rainmaker Det du sier innebærer i praksis en rekke juridiske snubletråder, og dessuten at kulturer som myndighetene har innført til Norge ikke får full anerkjennelse for sine samlivsformer.

Sammenlign gjerne med de homofile, som ikke syntes at det var nok med partnerskapsloven.
Hvilke "juridiske snubletråder"?

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

@Rainmaker

Hva med bigami lovgivningen?

https://snl.no/bigami

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bantor skrev: fre jun 16, 2023 3:01 pm @Rainmaker

Hva med bigami lovgivningen?

https://snl.no/bigami
Som jeg sa, det eneste du ikke får er et papir fra myndighetene på at man er juridisk gift. OG klarer du på en eller annen måte å få lurt deg til det (ved å gjøre det som vil være dokumentforfalsk) så er det straffbart.

Så kom med disse "juridiske snubletrådene" du snakker om.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»