Generell diskusjon om corona - Del 2

Svar
Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Re: Generell diskusjon om corona - Del 2

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Dr. Mike Yeadon. Verdt å høre på.


OrmenLange
Innlegg: 1813

Legg inn av OrmenLange »

Poster innlegg på nytt i riktig tråd:

Virolog Geert Vanden Bossche er nå ute med ekstremt dystre spådommer. Han mener at den nye varianten JN.1 er et varsel om at en ny og mye dødeligere variant er rett rundt hjørnet.

Han har hatt mye riktige spådommer, men vi får bare håpe at han tar grundig feil denne gangen.

https://www.youtube.com/live/EoMH2R0vVx ... nVxMHAaZGU

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

OrmenLange skrev: lør des 23, 2023 11:47 pm Poster innlegg på nytt i riktig tråd:

Virolog Geert Vanden Bossche er nå ute med ekstremt dystre spådommer. Han mener at den nye varianten JN.1 er et varsel om at en ny og mye dødeligere variant er rett rundt hjørnet.

Han har hatt mye riktige spådommer, men vi får bare håpe at han tar grundig feil denne gangen.

https://www.youtube.com/live/EoMH2R0vVx ... nVxMHAaZGU
Hva har han spådd? "Viral escape"? Ren nonsense. Jeg hørte bare noen minutter , regner med at han ikke viser til noen konkrete studier eller slikt , bare uttaler seg som "ekspert" i hytt og pine om nye og mye farligere enhjørninger.

Vel , ikke frykt , det kommer helt sikkert en ny injeksjon dere kan ta. Evt så kan dere ta på dere maska over julen , sånn for å være på den sikre siden. :D

OrmenLange
Innlegg: 1813

Legg inn av OrmenLange »

Hattori_Hanzo skrev: søn des 24, 2023 6:00 am
OrmenLange skrev: lør des 23, 2023 11:47 pm Poster innlegg på nytt i riktig tråd:

Virolog Geert Vanden Bossche er nå ute med ekstremt dystre spådommer. Han mener at den nye varianten JN.1 er et varsel om at en ny og mye dødeligere variant er rett rundt hjørnet.

Han har hatt mye riktige spådommer, men vi får bare håpe at han tar grundig feil denne gangen.

https://www.youtube.com/live/EoMH2R0vVx ... nVxMHAaZGU
Hva har han spådd? "Viral escape"? Ren nonsense. Jeg hørte bare noen minutter , regner med at han ikke viser til noen konkrete studier eller slikt , bare uttaler seg som "ekspert" i hytt og pine om nye og mye farligere enhjørninger.

Vel , ikke frykt , det kommer helt sikkert en ny injeksjon dere kan ta. Evt så kan dere ta på dere maska over julen , sånn for å være på den sikre siden. :D
Han spår at det vil bli "katastrofalt", at oppmot 30% av befolkningen kan stryke med i sterkt vaksinerte land.

Høres helt sykt ut. "Heldigvis" vil vi vite temmelig kjapt om det er 100% sprøyt, fordi Vanden Bossche mener vi vil se dette "i løpet av dager eller uker". :?

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

OrmenLange skrev: søn des 24, 2023 10:59 am
Hattori_Hanzo skrev: søn des 24, 2023 6:00 am
OrmenLange skrev: lør des 23, 2023 11:47 pm Poster innlegg på nytt i riktig tråd:

Virolog Geert Vanden Bossche er nå ute med ekstremt dystre spådommer. Han mener at den nye varianten JN.1 er et varsel om at en ny og mye dødeligere variant er rett rundt hjørnet.

Han har hatt mye riktige spådommer, men vi får bare håpe at han tar grundig feil denne gangen.

https://www.youtube.com/live/EoMH2R0vVx ... nVxMHAaZGU
Hva har han spådd? "Viral escape"? Ren nonsense. Jeg hørte bare noen minutter , regner med at han ikke viser til noen konkrete studier eller slikt , bare uttaler seg som "ekspert" i hytt og pine om nye og mye farligere enhjørninger.

Vel , ikke frykt , det kommer helt sikkert en ny injeksjon dere kan ta. Evt så kan dere ta på dere maska over julen , sånn for å være på den sikre siden. :D
Han spår at det vil bli "katastrofalt", at oppmot 30% av befolkningen kan stryke med i sterkt vaksinerte land.

Høres helt sykt ut. "Heldigvis" vil vi vite temmelig kjapt om det er 100% sprøyt, fordi Vanden Bossche mener vi vil se dette "i løpet av dager eller uker". :?
Stikkordet her er vel "vaksinerte land". Hvis noe sånt inntreffer , hvordan kan han eller andre si sikkert at det skjer pga et virus og ikke andre årsaker? Man kan ikke utlede en konklusjon bare på epidemiologiske observasjoner om sykdom.

Aldri isolert , aldri analysert , aldri sekvensert , aldri identifisert.

Hjulbeint
Innlegg: 485

Legg inn av Hjulbeint »

Aldri isolert , aldri analysert , aldri sekvensert , aldri identifisert.
[/quote]

Feil, vi har RNA og DNA og bilder av virus. :mrgreen:

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: fre jan 05, 2024 2:08 pm

Feil, vi har RNA og DNA og bilder av virus. :mrgreen:
Nja , dere har noe DNA og RNA dere mener er fra virus men uten faktisk isolasjon , analyse og sekvensering så kan det ikke verifiseres eller falsifiseres. Dere har kun 15 mill in silico genom satt sammen av noe genetisk suppe dratt fra noen med lungebetennelse.

Hvis du ikke har fått med deg at virologien aldri har isolert et eneste virus så bør du kanskje lese deg opp litt før du fortsetter.

Hjulbeint
Innlegg: 485

Legg inn av Hjulbeint »

Du fikk ikke med deg at virus ikke kan duplisere seg selv og derfor ikke kan dyrkes i en petricskål, slik bakterier kan.

De kan bare formere seg i en vertskapscelle.

Og så var det kopper, hvordan forsvant den tror du? For den ble erklært utryddet i 1977.
Hvordan forklarer du dette, dersom virus ikke finnes og vaksinasjon ikke virker i følge deg.?

Går selvsagt t ut fra at du kjenner til hendelsesforløpet i utviklingen til kopper og hvordan verden var mens kopper var en ikke uvanlig sykdom.

Og forventer at du, som en belest og redelig person kan forklare sammenhengen der.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: fre jan 05, 2024 6:55 pm Du fikk ikke med deg at virus ikke kan duplisere seg selv og derfor ikke kan dyrkes i en petricskål, slik bakterier kan.

De kan bare formere seg i en vertskapscelle.

Og så var det kopper, hvordan forsvant den tror du? For den ble erklært utryddet i 1977.
Hvordan forklarer du dette, dersom virus ikke finnes og vaksinasjon ikke virker i følge deg.?

Går selvsagt t ut fra at du kjenner til hendelsesforløpet i utviklingen til kopper og hvordan verden var mens kopper var en ikke uvanlig sykdom.

Og forventer at du, som en belest og redelig person kan forklare sammenhengen der.
Jada , jeg både er og kan det. Dog befinner du deg i feil tråd og vi har vært over det du beskriver her mere enn en gang. Finn veien til tråden som heter "virus og virologi".

Dog blir jeg ikke optimistisk når jeg hører deg si følgende "Du fikk ikke med deg at virus ikke kan duplisere seg selv og derfor ikke kan dyrkes i en petricskål, slik bakterier kan." for dette er kjerna i kritikken av mikrobe teorien. Og for ordens skyld , dette kommer fra faktiske fagfolk som leste den faktiske primær litteraturen på området , det er ikke noe jeg leste på en facebook post. Ei er det noe jeg ville oppdaget sånn helt av meg selv. I virologi tråden ligger det masse stoff fra disse i form av videoer og div dokumentasjon.

Virologien klarer altså ikke å finne virus i en pasient prøve fra en syk person. Det er ikke nok viralt materiale tilstede sier de. De har aldri isolert et virus direkte ut av en syk person eller et sykt dyr helt uten bruk av annen og fremmed genetisk materiale som kalveserum og cellelinjer. Supernatanten de inokulerer i cellelinjer er heller ikke purifisert i nevneverdig grad. Det er lungevæske som inneholder masse forskjellige partikler fra masse forskjellige kilder.

Det er altå antatt at det er et virus tilstede i denne lungevæske prøven. Når cellelinjen bryter ned etter en viss tid så hevder de av det skjer pga viruset som nå har propegert og replikert. Dette gjør de uten adekvat negativ kontroll. Dette er ikke en gyldig konklusjon ei følger disse proxy eksperimentene dems vitenskaplig metode.

Uten isolasjon så har man aldri utført kausalitetsstudier. Isoler en agent du mener er et virus og inokuler denne i et testsubjekt som senere utvikler symptomer som matcher det angivelige viruset og jeg skal langt på vei tro på det. Dette har de aldri gjort med noe virus.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Vet ikke helt hvor denne hører hjemme men..


Hjulbeint
Innlegg: 485

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: fre jan 05, 2024 7:17 pm
Hjulbeint skrev: fre jan 05, 2024 6:55 pm Du fikk ikke med deg at virus ikke kan duplisere seg selv og derfor ikke kan dyrkes i en petricskål, slik bakterier kan.

De kan bare formere seg i en vertskapscelle.

Og så var det kopper, hvordan forsvant den tror du? For den ble erklært utryddet i 1977.
Hvordan forklarer du dette, dersom virus ikke finnes og vaksinasjon ikke virker i følge deg.?

Går selvsagt t ut fra at du kjenner til hendelsesforløpet i utviklingen til kopper og hvordan verden var mens kopper var en ikke uvanlig sykdom.

Og forventer at du, som en belest og redelig person kan forklare sammenhengen der.
Jada , jeg både er og kan det.


Er det derfor du ikke våger å svare på mine spørsmål?

At du kan, men ikke våger, av en eller annen merkelig grunn.


Jeg tror du er litt feig, siden du ikke vil svare på enkle spørsmål.

Hjulbeint
Innlegg: 485

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: ons jan 17, 2024 8:06 am Vet ikke helt hvor denne hører hjemme men..



Virkelig en hyggelig person, sikkert etter din smak.

Skriking og hyling uten innhold.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: ons jan 17, 2024 10:45 am
Hattori_Hanzo skrev: fre jan 05, 2024 7:17 pm
Hjulbeint skrev: fre jan 05, 2024 6:55 pm Du fikk ikke med deg at virus ikke kan duplisere seg selv og derfor ikke kan dyrkes i en petricskål, slik bakterier kan.

De kan bare formere seg i en vertskapscelle.

Og så var det kopper, hvordan forsvant den tror du? For den ble erklært utryddet i 1977.
Hvordan forklarer du dette, dersom virus ikke finnes og vaksinasjon ikke virker i følge deg.?

Går selvsagt t ut fra at du kjenner til hendelsesforløpet i utviklingen til kopper og hvordan verden var mens kopper var en ikke uvanlig sykdom.

Og forventer at du, som en belest og redelig person kan forklare sammenhengen der.
Jada , jeg både er og kan det.


Er det derfor du ikke våger å svare på mine spørsmål?

At du kan, men ikke våger, av en eller annen merkelig grunn.


Jeg tror du er litt feig, siden du ikke vil svare på enkle spørsmål.
Det vi kan være enige om er at det er ikke registrert et eneste kopper tilfelle siden slutten av 70 tallet eller der omkring. Du tar det som bevis for at kopper er "utryddet" , videre tror du at tilstanden kopper skyldes et virus. Det skal du få lov til å tro selv om du ikke kan bevise noen av delene.

"Moderne medisin" liker å sole seg i glansen over denne "seieren". Det de gjorde derimot var og slutte å teste for kopper , evt kjørte så få sykluser at svaret var garantert til å være negativ i nyere tid. Så derfra er alt som ligner på kopper noe annet , evt en annen kopper versjon som apekopper f. eks , men ikke kopper.

Og voilà , der har vi "utryddet" kopper.

Covid var ikke annet enn en "testdemic". Det er bare at folk er så lettlurt som deg at de hører "positiv test" og tar det for god fisk uten å vite i det hele tatt hvordan testen er kalibrert eller om den i det hele tatt er validert som en gangbar test slik PCR protokollen for covid aldri var.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Erkeskurken og douchebag galore Tendros forteller oss om hva som kommer i fremtida. Dere bør spisse øra når det gjelder disease x eller sykdom x som ekspertene "forventer" dukker opp sånn plutselig , gjerne etter at pandemi traktaten er signert i mai måned.



Et tilfeldig søk på disease x

https://duckduckgo.com/?q=disease+x+lat ... ave&ia=web

Dette er "narrative seeding" og hvordan syndikatet lurer maurtua. De dingler det ut i eteren først og før det kommer så når det inntreffer så kan de si at det var det de fryktet og bla bla bla. Den jevne maur har en tendens til å gå rett på denne limpinnen. Et eksempel på dette er "gain of function research". Dette ble dingla i trynet på oss og var plastret over hele media bildet mens Fauci og Rand Paul satte opp sitt "dog & pony" show i kongressen. Ingen dokumenter var klassifisert en gang og de hadde Faucis signatur på seg , det var helt tydelig , så tydelig at de bør være en anelse mistenksomt , at denne forskningen "pågikk".

Først nektet Fauci og etablissementet blankt på dette , så gikk det litt tid og så kom plutselt energi dept av en eller annen grunn ut og "bekreftet" gain of bullshit forskning. Og da sier maurtua , "AHA , DET VAR DET VI VISSTE". Og sånn blir bullshit banka på plass som murstein i hodet på folk. Det kalles en "fake binary".

Nå kan vi forberede oss på neste "pandemi" som vil være disease x som sannsynligvis har en dekkhistorie om å være et "gain of function" virus som rømmer fra en eller annen lab et sted.

Hjulbeint
Innlegg: 485

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: tor jan 18, 2024 8:27 am
Hjulbeint skrev: ons jan 17, 2024 10:45 am
Hattori_Hanzo skrev: fre jan 05, 2024 7:17 pm

Jada , jeg både er og kan det.


Er det derfor du ikke våger å svare på mine spørsmål?

At du kan, men ikke våger, av en eller annen merkelig grunn.


Jeg tror du er litt feig, siden du ikke vil svare på enkle spørsmål.
Det vi kan være enige om er at det er ikke registrert et eneste kopper tilfelle siden slutten av 70 tallet eller der omkring. Du tar det som bevis for at kopper er "utryddet" , videre tror du at tilstanden kopper skyldes et virus. Det skal du få lov til å tro selv om du ikke kan bevise noen av delene.

"Moderne medisin" liker å sole seg i glansen over denne "seieren". Det de gjorde derimot var og slutte å teste for kopper , evt kjørte så få sykluser at svaret var garantert til å være negativ i nyere tid. Så derfra er alt som ligner på kopper noe annet , evt en annen kopper versjon som apekopper f. eks , men ikke kopper.

Og voilà , der har vi "utryddet" kopper.

Covid var ikke annet enn en "testdemic". Det er bare at folk er så lettlurt som deg at de hører "positiv test" og tar det for god fisk uten å vite i det hele tatt hvordan testen er kalibrert eller om den i det hele tatt er validert som en gangbar test slik PCR protokollen for covid aldri var.

Og alt dette viste de på slutten av 1700 tallet.

Imponerende, hva du kan dokumentere, uten kilder.

Og siden det som du sier ikker utryddet, så klarer du ikke å hoste opp så mye som et eneste bilde av noen som samme prolem/sykdom som det vi idioter kaller kopper.
Et slikt bilde ville jo vært kjempelett å finne, om du hadde vært i nærheten av sannheten, med dine påstander.

Skjønner ikke at, du med din uovertrufne intelligens, dine fantastiske kunnskaper om hvordan verden og legevitenskapen egentlig er, ikke klarer noe så enkelt.

Apekopper er vistnok også på grunn av virus, så hvordan kan du vise til denne tilstanden, når du hevder virus ikke finnes og således heller ikke apekopper.

Sliter du litt her????

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: tor jan 18, 2024 11:41 am

Og alt dette viste de på slutten av 1700 tallet.

Imponerende, hva du kan dokumentere, uten kilder.

Og siden det som du sier ikker utryddet, så klarer du ikke å hoste opp så mye som et eneste bilde av noen som samme prolem/sykdom som det vi idioter kaller kopper.
Et slikt bilde ville jo vært kjempelett å finne, om du hadde vært i nærheten av sannheten, med dine påstander.

Skjønner ikke at, du med din uovertrufne intelligens, dine fantastiske kunnskaper om hvordan verden og legevitenskapen egentlig er, ikke klarer noe så enkelt.

Apekopper er vistnok også på grunn av virus, så hvordan kan du vise til denne tilstanden, når du hevder virus ikke finnes og således heller ikke apekopper.

Sliter du litt her????
Nei , jeg sliter ikke i det hele tatt , annet enn med snømåking. DET er jaggu et slit , men god trim. ;)

Ingen har benektet at tilstanden vi kaller kopper , apekopper , røde hunder , meslinger , kaffekopper og tekopper o.l ikke finnes , det jeg har sagt er at ÅRSAKEN til denne tilstanden kan ikke knyttes til noe virus.

Du har kanskje fått med deg at det finnes andre ting enn angivelige virus som kan gjøre oss syke?

Kopper diagnostiseres heller ikke visuelt alene , nettopp fordi disse koppergreiene ligner på hverandre. Det er andre symptomer i tillegg til utslett som ligger til grunn for det.

Alt detta visste de på Hønefoss på slutten av 1600 tallet , ærlig talt.

Hjulbeint
Innlegg: 485

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: tor jan 18, 2024 12:27 pm
Hjulbeint skrev: tor jan 18, 2024 11:41 am

Og alt dette viste de på slutten av 1700 tallet.

Imponerende, hva du kan dokumentere, uten kilder.

Og siden det som du sier ikker utryddet, så klarer du ikke å hoste opp så mye som et eneste bilde av noen som samme prolem/sykdom som det vi idioter kaller kopper.
Et slikt bilde ville jo vært kjempelett å finne, om du hadde vært i nærheten av sannheten, med dine påstander.

Skjønner ikke at, du med din uovertrufne intelligens, dine fantastiske kunnskaper om hvordan verden og legevitenskapen egentlig er, ikke klarer noe så enkelt.

Apekopper er vistnok også på grunn av virus, så hvordan kan du vise til denne tilstanden, når du hevder virus ikke finnes og således heller ikke apekopper.

Sliter du litt her????
Nei , jeg sliter ikke i det hele tatt , annet enn med snømåking. DET er jaggu et slit , men god trim. ;)

Ingen har benektet at tilstanden vi kaller kopper , apekopper , røde hunder , meslinger , kaffekopper og tekopper o.l ikke finnes , det jeg har sagt er at ÅRSAKEN til denne tilstanden kan ikke knyttes til noe virus.

Du har kanskje fått med deg at det finnes andre ting enn angivelige virus som kan gjøre oss syke?

Kopper diagnostiseres heller ikke visuelt alene , nettopp fordi disse koppergreiene ligner på hverandre. Det er andre symptomer i tillegg til utslett som ligger til grunn for det.

Alt detta visste de på Hønefoss på slutten av 1600 tallet , ærlig talt.
Nå var det du som hevdet at Kopper ikke fantes. Du påstod at det som ble kaldt kopper, var andre sykdommer osv. Og da kan jo ikke kopper ha blitt utryddet, siden det ikke finnes i din verden.
Så da må det jo være lett å finne slike bildebevis, av andre sykdommer som er kliss lik bilder av angivelige ofre for kopper.

Det er rett og slett merkelig at en klok og oppegående fyr som deg ikke klarer å finne slike bilder.
Eneste grunnen til at du ikke vil legge frem slike ting, er jo for at du ikke finner disse bevisene som du hevder er der. I form av bilder.

Og da sitter du jo igjen som en stor løgner, og det er du ikke, sier du jo.

Jeg hadde lagt frem alt jeg kunne som bevis for at det jeg skriver er sant. Men du vil tydeligvis fremstå i et litt annet lys.

Og der er vel den store forskjellen på oss.

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: tor jan 18, 2024 4:56 pm

Jeg hadde lagt frem alt jeg kunne som bevis for at det jeg skriver er sant. Men du vil tydeligvis fremstå i et litt annet lys.

Pussig nok kan jeg ikke huske at du har postet en eneste link til noesomehelst på den tida du har vært her.

Hjulbeint
Innlegg: 485

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: tor jan 18, 2024 7:09 pm
Hjulbeint skrev: tor jan 18, 2024 4:56 pm

Jeg hadde lagt frem alt jeg kunne som bevis for at det jeg skriver er sant. Men du vil tydeligvis fremstå i et litt annet lys.

Pussig nok kan jeg ikke huske at du har postet en eneste link til noesomehelst på den tida du har vært her.
Du har aldri spurt etter noen link.

Hjulbeint
Innlegg: 485

Legg inn av Hjulbeint »

Hjulbeint skrev: fre jan 19, 2024 12:56 pm
Hattori_Hanzo skrev: tor jan 18, 2024 7:09 pm
Hjulbeint skrev: tor jan 18, 2024 4:56 pm

Jeg hadde lagt frem alt jeg kunne som bevis for at det jeg skriver er sant. Men du vil tydeligvis fremstå i et litt annet lys.

Pussig nok kan jeg ikke huske at du har postet en eneste link til noesomehelst på den tida du har vært her.
Du har aldri spurt etter noen link.
Og jeg venter fremdeles på bevisene på dine påstander.

Merkelig at du ikke har et eneste bevis for dine påstander, syns du ikke?

Hattori_Hanzo
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Sånn i ettertid.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»