Syvbarnsmor utestengt fra arbeidslivet

Svar
fargerik

Syvbarnsmor utestengt fra arbeidslivet

Legg inn av fargerik »

Melissa søker og søker på jobb, men ingen vil ansette henne. Ikke engang for å vaske dasser.
Ikke slipper hun inn på pub heller.
Montro hva galt hun har gjort????
Virker jo som en normal, oppegående dame. Skulle ikke forundre meg om hun også har deltatt på ungdomsskolen.
Dette er et mysterium.
https://www.dagbladet.no/nyheter/hvorfo ... b/77991940

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Bilde av vedkommende:
► Show Spoiler

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Burde jo få jobb selv om hun er skallet.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Ingen vil ansette hun pga alle barna. Tenk alle dagene hun må være hjemme med sykt barn. Må nærme seg 8 måneder per år.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Tror heller det er det at hun åpenbart er kristen som er problemet her. I det multikulturelle UK er som kjent det å vise sin kristne tro det verste man kan gjøre mot omgivelsene.
Sist redigert av Brezjnev den tor des 08, 2022 6:31 pm, redigert 1 gang totalt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Full av traumer, og hevder at for hver tatovering (3 stk i uka..) så får hun ro i sjela.

Bad bitch indeed..

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:19 pm Tror heller det er det at hun åpenbart er kristen som er problemet her. I det multikulturelle UK er som kjent det å vise sin kristne tro det verste man kan gjøre mot omgivelsene.


Jeg er helt sikker på at det ikke er akkurat det som er problemet her.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Er hun påpult 7 barn så er det med syv ulike menn og alle var drita.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Gårdsdattra skrev: tor des 08, 2022 6:37 pm
Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:19 pm Tror heller det er det at hun åpenbart er kristen som er problemet her. I det multikulturelle UK er som kjent det å vise sin kristne tro det verste man kan gjøre mot omgivelsene.


Jeg er helt sikker på at det ikke er akkurat det som er problemet her.
Det var egentlig en spøk, men nå ble jeg usikker. Nå må jeg konkludere med at det antakeligvis faktisk er grunnen.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:19 pm Tror heller det er det at hun åpenbart er kristen som er problemet her. I det multikulturelle UK er som kjent det å vise sin kristne tro det verste man kan gjøre mot omgivelsene.
Dette er det åpenbare problemet, jeg tenkte akkurat det samme selv.
Var mye enklere før når det bare var "klepp deg og få 'rei en jobb" som gjaldt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

De pengene hun har brukt på tatoveringer ville, hvis investert riktig, vært nok til at hun ikke behøvde å jobbe.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Jeg ser at hun er 45. Det er vel i den alderen det begynner å bli vanskelig å få jobb.
Et klart tilfelle av aldersdiskriminering.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Darren blir også utsatt for diskrimminering.

https://www.dagbladet.no/nyheter/hvorfo ... b/77991940

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:19 pm Tror heller det er det at hun åpenbart er kristen som er problemet her. I det multikulturelle UK er som kjent det å vise sin kristne tro det verste man kan gjøre mot omgivelsene.
Hadde hun bodd i Norge hadde nok Bollestad tilbudt henne jobb ved KrFs partikontor i Oslo. Sånn er det å bli født i feil land.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Henningsen skrev: tor des 08, 2022 6:44 pm
Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:19 pm Tror heller det er det at hun åpenbart er kristen som er problemet her. I det multikulturelle UK er som kjent det å vise sin kristne tro det verste man kan gjøre mot omgivelsene.
Dette er det åpenbare problemet, jeg tenkte akkurat det samme selv.
Var mye enklere før når det bare var "klepp deg og få 'rei en jobb" som gjaldt.
Og fungerte ikke det så kunne man alltids dra til sjøs.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

kytec skrev: tor des 08, 2022 6:47 pm Darren blir også utsatt for diskrimminering.

https://www.dagbladet.no/nyheter/hvorfo ... b/77991940
Fordi han har skiftet kjønn, da?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

kytec skrev: tor des 08, 2022 6:47 pm Darren blir også utsatt for diskrimminering.

https://www.dagbladet.no/nyheter/hvorfo ... b/77991940
Fra saken :
"- Det er alltid drama. Det spiller ingen rolle om det er i butikken, eller hvor det er. Folk glor på meg, sa hun."

Når det alltid er alle andre det er noe galt med, så burde vedkommende kanskje stoppe opp og tenke.
Ta en grundig titt i speilet ;)

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Folk_flesk skrev: tor des 08, 2022 6:49 pm
Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:19 pm Tror heller det er det at hun åpenbart er kristen som er problemet her. I det multikulturelle UK er som kjent det å vise sin kristne tro det verste man kan gjøre mot omgivelsene.
Hadde hun bodd i Norge hadde nok Bollestad tilbudt henne jobb ved KrFs partikontor i Oslo. Sånn er det å bli født i feil land.


Har aldri hørt at Bollestad er blind.

Apropos, hun bør søke jobb i blindeforbundet, det er liksom det eneste stedet hun kunne fått jobb, de ser henne i det minste ikke.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Hun kan jo bli modell og influencer

Mulighetene er mange. Man må bare være litt kreativ. E

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

kytec skrev: tor des 08, 2022 6:41 pm Er hun påpult 7 barn så er det med syv ulike menn og alle var drita.
Hadde fine lepper da

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Gårdsdattra skrev: tor des 08, 2022 8:17 pm
Folk_flesk skrev: tor des 08, 2022 6:49 pm
Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:19 pm Tror heller det er det at hun åpenbart er kristen som er problemet her. I det multikulturelle UK er som kjent det å vise sin kristne tro det verste man kan gjøre mot omgivelsene.
Hadde hun bodd i Norge hadde nok Bollestad tilbudt henne jobb ved KrFs partikontor i Oslo. Sånn er det å bli født i feil land.


Har aldri hørt at Bollestad er blind.

Apropos, hun bør søke jobb i blindeforbundet, det er liksom det eneste stedet hun kunne fått jobb, de ser henne i det minste ikke.
He, he, he, GD har humor. Den er fin!

Corvus

Legg inn av Corvus »

Hun bør nok gå for noe nattarbeid og håpe man sparer på belysningen med de syke strømprisene.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Gårdsdattra skrev: tor des 08, 2022 8:17 pm
Folk_flesk skrev: tor des 08, 2022 6:49 pm
Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:19 pm Tror heller det er det at hun åpenbart er kristen som er problemet her. I det multikulturelle UK er som kjent det å vise sin kristne tro det verste man kan gjøre mot omgivelsene.
Hadde hun bodd i Norge hadde nok Bollestad tilbudt henne jobb ved KrFs partikontor i Oslo. Sånn er det å bli født i feil land.


Har aldri hørt at Bollestad er blind.

Apropos, hun bør søke jobb i blindeforbundet, det er liksom det eneste stedet hun kunne fått jobb, de ser henne i det minste ikke.
Ser ihvertfall ut som personen som tatoverte henne er blind. Eller et barn. Så ut som trynet var full av dårlige barnetegninger.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Luna_mendax skrev: tor des 08, 2022 6:45 pm Jeg ser at hun er 45. Det er vel i den alderen det begynner å bli vanskelig å få jobb.
Et klart tilfelle av aldersdiskriminering.
Aldri skjønt det der. Jeg er 45 pluss litt til. De gangene jeg f eks har hatt behov for lege eller advokatbistand via jobb, foretrekker jeg leger eller advokater med mange års erfaring fremfor nyutdannede. Noe sier meg at det man lærer i livet er viktigere enn skole, selv om grunnutdanning for jurister mv er viktig.

Burde vært forbudt å tatovere seg slik. Alle mennesker er ikke i psykisk vater til enhver tid. Tatovering er i endel tilfeller irreversibelt, særlig K områder med tynn og sensitiv hud som i ansiktet vel. Ville aldri ansatt et slikt menneske om stillingen innebar kundekontakt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:43 pm Det var egentlig en spøk, men nå ble jeg usikker. Nå må jeg konkludere med at det antakeligvis faktisk er grunnen.
Overvekt må vel vurderes?

joplina

Legg inn av joplina »

Corvus skrev: tor des 08, 2022 8:32 pm Hun bør nok gå for noe nattarbeid og håpe man sparer på belysningen med de syke strømprisene.
Ikke innen helse i hvert fall! Pasienter og brukere ville stryke med hvis hun kom inn i et rom med nattdempet belysning :o

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Tjaaah skrev: tor des 08, 2022 8:59 pm
Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:43 pm Det var egentlig en spøk, men nå ble jeg usikker. Nå må jeg konkludere med at det antakeligvis faktisk er grunnen.
Overvekt må vel vurderes?
Kan godt vurdere den underliggende årsaken her, men konklusjonen er uansett at hun blir diskriminert på det skammeligste.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

joplina skrev: tor des 08, 2022 10:05 pm
Corvus skrev: tor des 08, 2022 8:32 pm Hun bør nok gå for noe nattarbeid og håpe man sparer på belysningen med de syke strømprisene.
Ikke innen helse i hvert fall! Pasienter og brukere ville stryke med hvis hun kom inn i et rom med nattdempet belysning :o
:lol: :lol: :lol:

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Lezah skrev: tor des 08, 2022 6:45 pm De pengene hun har brukt på tatoveringer ville, hvis investert riktig, vært nok til at hun ikke behøvde å jobbe.
Jeg tenkte det samme. Men det er vel "meg, meg, meg" som kommer først der også.. For flere av de som har tatoveringer overalt, skriker etter oppmerksomhet fra omverden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»