For mye sport på en gang !

Svar
Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

For mye sport på en gang !

Legg inn av Xpoolman »

Det er rett og slett for mye vintersport på formiddagene nå, hvordan i all verden skal vi rekke å se alt som sendes ?
Greit nok at man kan se det i ettertid men allikevel, det blir veldig travelt å navigere seg trygt og sikkert gjennom denne menyen:

09.30: Ski Classics, 15 kilometer lagtempo (NRK)
09.30: Alpint, storslalåm, 1. omgang, menn (Viaplay)
10.00: Langrenn, 10 kilometer, kvinner (NRK)
10.30: Alpint. storslalåm, 1. omgang, kvinner (Viaplay)
11.30: Skiskyting, jaktstart, kvinner (NRK)
11.45: Hopp, blandet lagkonkurranse (Viaplay)
12.15: Langrenn, 10 kilometer, menn (NRK)
12.30: Alpint, storslalåm, 2. omgang, menn (Viaplay)
13.30: Alpint, storslalåm. 2. omgang, kvinner (Viaplay)
13.40: Skiskyting, stafett, menn (NRK)

Kunne de ikke kjørt i alle fall noe av det på sen ettermiddag tidlig kveld ?
Det er vel flomlys nå på de fleste arenaer, men man skal vel spare på strømmen også i disse knappe tider.
Vel, vi får lage en plan og sette oss godt til rette i godstolen med bilde på 2 skjermer :)
God sportshelg alle sammen :!:

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Storslalåm er artig, resten hopper jeg over!

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Xpoolman skrev: lør des 10, 2022 8:12 am Det er rett og slett for mye vintersport på formiddagene nå, hvordan i all verden skal vi rekke å se alt som sendes ?
Greit nok at man kan se det i ettertid men allikevel, det blir veldig travelt å navigere seg trygt og sikkert gjennom denne menyen:

09.30: Ski Classics, 15 kilometer lagtempo (NRK)
09.30: Alpint, storslalåm, 1. omgang, menn (Viaplay)
10.00: Langrenn, 10 kilometer, kvinner (NRK)
10.30: Alpint. storslalåm, 1. omgang, kvinner (Viaplay)
11.30: Skiskyting, jaktstart, kvinner (NRK)
11.45: Hopp, blandet lagkonkurranse (Viaplay)
12.15: Langrenn, 10 kilometer, menn (NRK)
12.30: Alpint, storslalåm, 2. omgang, menn (Viaplay)
13.30: Alpint, storslalåm. 2. omgang, kvinner (Viaplay)
13.40: Skiskyting, stafett, menn (NRK)

Kunne de ikke kjørt i alle fall noe av det på sen ettermiddag tidlig kveld ?
Det er vel flomlys nå på de fleste arenaer, men man skal vel spare på strømmen også i disse knappe tider.
Vel, vi får lage en plan og sette oss godt til rette i godstolen med bilde på 2 skjermer :)
God sportshelg alle sammen :!:
Den der er nokså enkel å forholde seg til. Det er storslalåm menn 9.30 og 12.30. Ellers nada, men i alle fall fotball fra 13.00 og hockey fra 15.15.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Xpoolman skrev: lør des 10, 2022 8:12 am Det er rett og slett for mye vintersport på formiddagene nå, hvordan i all verden skal vi rekke å se alt som sendes ?
Greit nok at man kan se det i ettertid men allikevel, det blir veldig travelt å navigere seg trygt og sikkert gjennom denne menyen:

09.30: Ski Classics, 15 kilometer lagtempo (NRK)
09.30: Alpint, storslalåm, 1. omgang, menn (Viaplay)
10.00: Langrenn, 10 kilometer, kvinner (NRK)
10.30: Alpint. storslalåm, 1. omgang, kvinner (Viaplay)
11.30: Skiskyting, jaktstart, kvinner (NRK)
11.45: Hopp, blandet lagkonkurranse (Viaplay)
12.15: Langrenn, 10 kilometer, menn (NRK)
12.30: Alpint, storslalåm, 2. omgang, menn (Viaplay)
13.30: Alpint, storslalåm. 2. omgang, kvinner (Viaplay)
13.40: Skiskyting, stafett, menn (NRK)

Kunne de ikke kjørt i alle fall noe av det på sen ettermiddag tidlig kveld ?
Det er vel flomlys nå på de fleste arenaer, men man skal vel spare på strømmen også i disse knappe tider.
Vel, vi får lage en plan og sette oss godt til rette i godstolen med bilde på 2 skjermer :)
God sportshelg alle sammen :!:
Det er på grunn av VM, ingen flere dager rammes av det. Problemet ellers de siste vintrene har jo vært motsatt med omtrent ingenting før 12, og deretter alt på en gang deretter. Tidligere var det bedre fordelt ut over dagen.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Xpoolman skrev: Kunne de ikke kjørt i alle fall noe av det på sen ettermiddag tidlig kveld ?
Det er vel flomlys nå på de fleste arenaer, men man skal vel spare på strømmen også i disse knappe tider.
Vel, vi får lage en plan og sette oss godt til rette i godstolen med bilde på 2 skjermer :)
God sportshelg alle sammen :!:
Du glemte skøyter. WC fra Calgary i kveld, starter kl 20:25 på Tv3+. Heldigvis noe skikkelig å se på framfor den kvalme fotballkampen.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

I dag er det vanvittig mye som skjer, det blir travelt å følge med på alt :)
Sist redigert av Xpoolman den lør jan 07, 2023 9:50 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Dobbel :(

BioDex

Legg inn av BioDex »

Blir aldri for mye sport :D Med tv'n på og en ipad eller laptop i fanget går det helt greit å følge med på flere ting samtidig..

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Jeg har rett og slett innsett at jeg ikke får med meg alt, i dag prioriterte jeg egen skitur. Og det angrer jeg ikke på.

Biff_Byford

Legg inn av Biff_Byford »

KingKongHalvor skrev: lør jan 07, 2023 4:14 pm Jeg har rett og slett innsett at jeg ikke får med meg alt, i dag prioriterte jeg egen skitur. Og det angrer jeg ikke på.
Samme her, angrer aldri på at en kommer seg selv ut på ski. Kjipt å gå glipp av Adelboden, litt TdS og skiskyting men når det er bra skiforhold så er valget enkelt. Men følger litt resultater på tlf. Noen ganger kan jeg holde meg unna media og se skirenn på opptak og få spenningen.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Biff_Byford skrev: lør jan 07, 2023 6:54 pm
KingKongHalvor skrev: lør jan 07, 2023 4:14 pm Jeg har rett og slett innsett at jeg ikke får med meg alt, i dag prioriterte jeg egen skitur. Og det angrer jeg ikke på.
Samme her, angrer aldri på at en kommer seg selv ut på ski. Kjipt å gå glipp av Adelboden, litt TdS og skiskyting men når det er bra skiforhold så er valget enkelt. Men følger litt resultater på tlf. Noen ganger kan jeg holde meg unna media og se skirenn på opptak og få spenningen.
Har egentlig gitt opp å ha oversikten også, når vintersporten er spredt utover en haug kanaler og plattformer. Men sjekket da jeg kom hjem, og fikk sett 2.omg fra Adelboden, uten åvote resultatet. Så for min del ble det «live» likevel. 😅

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Får med meg langrenn og hopp (menn) direkte.
Ellers ser jeg noe i opptak av alpint og skiskyting.
Thats it. Kan ikke sitte foran TV hele helgen, spesielt dagtid.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Er helt utslitt etter hoppukeseier, monsterbakken, sykt underholdende slalåm og storslalåm, toppet med et titusen-par i EM som var noe av det villeste på lenge. Det meste blir sett i etterkant på appen, av hensyn til de nærmeste...noe som krever avhold fra SoMe og nettaviser (like bra).

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»