Kvartfinale: Marokko - Portugal

Svar
TrueTopRed

Re: Kvartfinale: Marokko - Portugal

Legg inn av TrueTopRed »

Rett og slett grusomt keeperarbeid. Gikk ut altfor ubeslutsom

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Bra keeper. Dette er VM ikke KM.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

startelver skrev: lør des 10, 2022 4:43 pm JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


HVA VAR DET JEG SA?? Marokko taper ikke dette.
Bro, det er lenge igjen bro!

startelver

Legg inn av startelver »

Og nå kan ihvertfall Marokko forsvare seg. Good luck Portugal.

Visa

Legg inn av Visa »

startelver skrev: lør des 10, 2022 4:43 pm JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


HVA VAR DET JEG SA?? Marokko taper ikke dette.
Bilde

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Litt av en spenst da

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

startelver skrev: lør des 10, 2022 4:43 pm JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


HVA VAR DET JEG SA?? Marokko taper ikke dette.
Takk! Da beholder jeg hesten og kjerra en stund til. Hvem vil ha de pipende Marokko amøbene videre?

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Stabrun ler av det meste

guru

Legg inn av guru »

Nesten sesongens mål av Bruno.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Blir mye filming fra Portugal ut kampen nå. Er vel fort eneste veien til mål.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Forsvaret til Marokko har prestert i dette VMet altså. 90 min uten baklengs mot Kroatia og Belgia. 120 min uten baklengs mot Spania. Og nå 45 min mot Portugal.

guru

Legg inn av guru »

Bruno diver. Fysj.....

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

TrueTopRed skrev: lør des 10, 2022 4:47 pm Blir mye filming fra Portugal ut kampen nå. Er vel fort eneste veien til mål.
Skulle hatt to gule på rappen for filming

Kronprinsen

Legg inn av Kronprinsen »

Portugal må slutte å grine

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2813

Legg inn av bønna1/2 »

startelver skrev: lør des 10, 2022 4:43 pm JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


HVA VAR DET JEG SA?? Marokko taper ikke dette.
KUTT UT

Kverulanten

Legg inn av Kverulanten »

TrueTopRed skrev: lør des 10, 2022 4:47 pm Blir mye filming fra Portugal ut kampen nå. Er vel fort eneste veien til mål.
Bruno er en forbanna filmer. Ikke en ærlig fiber i den skrotten.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Fernandes prøvde seg på en Gerrard. Det blir for dumt, Bruno.

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

Portugal :lol:

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Ser ikke keeper er bare tull. Han vrir jo hofta si inn mot treffet. Det finnes ingen grunn i verden til å gjøre det, hvis han ikke ser keeper.

milanB

Legg inn av milanB »

Rotta Bruno viser sitt sanne ansikt. Dives og generelt jævlig oppførsel. Hadde dommer hatt baller skulle rotta vært sendt i dusjen.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2813

Legg inn av bønna1/2 »

Champis skrev: lør des 10, 2022 4:43 pm
bønna1/2 skrev: lør des 10, 2022 4:37 pm
Champis skrev: lør des 10, 2022 4:33 pm


Nei, ikke i det hele tatt. Det er mange ganger det kommer baller inn i feltet sånn og man kun har øynene på den. Det e rfullt mulig han ser han i sidesynet mot slutten, men da er det for sent.
Se reprisen

Jepp, og den viser at han kun ser på ballen. Og så snur han kroppen bittelitt i siste tiendelet, når han i lufta merker at han kommer til å treffe keeper. I det han starter løpet inn der, så ser det ut som at det fort kan bli en duell med en midtstopper.
Du må gjerne innbille deg at det var slik. Bruno vet godt at keeper er på vei ut når han selv velger å gå inn i duellen.

Champis

Legg inn av Champis »

Enzino skrev: lør des 10, 2022 4:51 pm Ser ikke keeper er bare tull. Han vrir jo hofta si inn mot treffet. Det finnes ingen grunn i verden til å gjøre det, hvis han ikke ser keeper.

Leste du ikke hva jeg skrev?

MadBum

Legg inn av MadBum »

Sykt om dette holder

Champis

Legg inn av Champis »

bønna1/2 skrev: lør des 10, 2022 4:52 pm
Champis skrev: lør des 10, 2022 4:43 pm
bønna1/2 skrev: lør des 10, 2022 4:37 pm

Se reprisen

Jepp, og den viser at han kun ser på ballen. Og så snur han kroppen bittelitt i siste tiendelet, når han i lufta merker at han kommer til å treffe keeper. I det han starter løpet inn der, så ser det ut som at det fort kan bli en duell med en midtstopper.
Du må gjerne innbille deg at det var slik. Bruno vet godt at keeper er på vei ut når han selv velger å gå inn i duellen.

Du må gjerne tro det. Jeg tror ikke det. Det er hvert fall ikke gitt, slik som du mente i ditt første innlegg. Jeg synes det er mer spesielt å si enn at Hareide sier at han TROR at han ikke ser han.

b0lle

Legg inn av b0lle »

MadBum skrev: lør des 10, 2022 4:58 pm Sykt om dette holder
Nesten på linje med Hellas i 2004 det.

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Da er det vel bare for Portugal å sette innpå sin beste angrepsspiller. Tenker selvsagt på Leao.

Champis

Legg inn av Champis »

Tipper Portugal scorer i andre omgang. Så er spørsmålet om de klarer å holde tett bak, og om de er i stand ttil å avgjøre kampen til sine fordel i løpet av 90 eller 120 min.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

milanB skrev: lør des 10, 2022 4:51 pm Rotta Bruno viser sitt sanne ansikt. Dives og generelt jævlig oppførsel. Hadde dommer hatt baller skulle rotta vært sendt i dusjen.
Først gult etter det jeg vet.

Champis

Legg inn av Champis »

HenryLegend skrev: lør des 10, 2022 4:59 pm Da er det vel bare for Portugal å sette innpå sin beste angrepsspiller. Tenker selvsagt på Leao.

Enig, Leao er fantastisk. Skjønner at det er sterk konkurranse på kantene, men skulle gjerne sett han mer.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2813

Legg inn av bønna1/2 »

Champis skrev: lør des 10, 2022 4:58 pm
bønna1/2 skrev: lør des 10, 2022 4:52 pm
Champis skrev: lør des 10, 2022 4:43 pm


Jepp, og den viser at han kun ser på ballen. Og så snur han kroppen bittelitt i siste tiendelet, når han i lufta merker at han kommer til å treffe keeper. I det han starter løpet inn der, så ser det ut som at det fort kan bli en duell med en midtstopper.
Du må gjerne innbille deg at det var slik. Bruno vet godt at keeper er på vei ut når han selv velger å gå inn i duellen.

Du må gjerne tro det. Jeg tror ikke det. Det er hvert fall ikke gitt, slik som du mente i ditt første innlegg. Jeg synes det er mer spesielt å si enn at Hareide sier at han TROR at han ikke ser han.
Det er nok du og Åge som er litt spesielle i denne diskusjonen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»