Semifinale Frankrike - Marokko

Svar
Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Re: Semifinale Frankrike - Marokko

Legg inn av Interessert »

mashadar skrev: ons des 14, 2022 8:14 pm
Interessert skrev: ons des 14, 2022 7:37 pm Norge spilte 2 -2 mot Marokko i VM 98. Eneste målet jeg husker, var en heading av den kanskje mest spesielle spilleren landslaget har hatt Dan Eggen, som knapt fortrakk en mine etter scoringen.
Han ble fintet ut på den første og fraløpt på den andre scoringen til Marokko, så han følte seg vel litt som en syndebukk før han satte inn utlikningen til 2-2. Var nok mer en lettelse enn glede.
Eggen var involvert i nesten samtlige baklengs i det VM'et. Det var en snakkis den gangen, at Drillo var feig og gjorde en stor feil ved å ikke tørre bytte ut Eggen med Hoftun, som hadde vært meget god på treningene.

b0lle

Legg inn av b0lle »

Guarnere skrev: ons des 14, 2022 10:06 pm
b0lle skrev: ons des 14, 2022 10:05 pm
Guarnere skrev: ons des 14, 2022 9:45 pm Marokko taper kampen i Qatar. Men vinner dem gatekampene i Paris?
I krig vinner ofte flertallet så de har oddsen på sin side.
Kampene i gang i oslo hvert fall. Forventer minst 10 biler i brann før klokka 0300. Dette takler ikke Muhammed.
Leste det. Lurer litt på hvem som sloss mot de Marokkanske. Ser ikke for meg at det er så mange franskmenn i Oslo som er villige til å lage bråk.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Jolla skrev: ons des 14, 2022 9:56 pm
Jack_Daniels skrev: ons des 14, 2022 9:54 pm
Jolla skrev: ons des 14, 2022 9:52 pm

Hvorfor liker du ikke Griezmann?
Sikkert av samme grunn som du har for å ikke like Manchester United.
Griezmann har vunnet for mye, og fansen til Griezmann (da spesielt den norske) er til tider enormt irriterende og selvgode?
Hvordan vinner man for mye? Spør for en venn.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jack_Daniels skrev: ons des 14, 2022 10:01 pm
Du viste forresten med innlegget ditt at du ikke bør moderere noe som helst som har med United-supportere å gjøre da du omtaler dem som til tider enormt irriterende. En slik holdning vil selvsagt påvirke hvilke avgjørelser du tar i visse øyeblikk.
Næhh.

Idioter/drittsekker finnes i alle supportergrupperinger. Det faktum at det er flere i Liverpool og Manchester United, grunnet at det rett og slett er flere norske supportere av disse lagene enn andre utenlandske lag forandrer ikke det faktum at innlegg som er slettbare skal slettes uavhengig av hvilken klubb de heier på. Om det er Real Madrid, Leeds, Werder Bremen, Lazio eller Manchester United er for meg irrelevant.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Megapixsel skrev: ons des 14, 2022 10:09 pm
Jolla skrev: ons des 14, 2022 9:56 pm
Jack_Daniels skrev: ons des 14, 2022 9:54 pm

Sikkert av samme grunn som du har for å ikke like Manchester United.
Griezmann har vunnet for mye, og fansen til Griezmann (da spesielt den norske) er til tider enormt irriterende og selvgode?
Hvordan vinner man for mye? Spør for en venn.
Du hyrer en skotte fra Aberdeen som er litt for flink på fotball.

Eventuelt så gir du nøklene til slottet til en lubben trønder som har et navn som rimer på Pils tar ned veggen.

Disse grepene har vist seg å være irriterende gode.

b0lle

Legg inn av b0lle »

Jolla skrev: ons des 14, 2022 10:12 pm
Jack_Daniels skrev: ons des 14, 2022 10:01 pm
Du viste forresten med innlegget ditt at du ikke bør moderere noe som helst som har med United-supportere å gjøre da du omtaler dem som til tider enormt irriterende. En slik holdning vil selvsagt påvirke hvilke avgjørelser du tar i visse øyeblikk.
Næhh.

Idioter/drittsekker finnes i alle supportergrupperinger. Det faktum at det er flere i Liverpool og Manchester United, grunnet at det rett og slett er flere norske supportere av disse lagene enn andre utenlandske lag forandrer ikke det faktum at innlegg som er slettbare skal slettes uavhengig av hvilken klubb de heier på. Om det er Real Madrid, Leeds, Werder Bremen, Lazio eller Manchester United er for meg irrelevant.
Jeg har hørt at det er en høyere % av idioter som er supportere av nevnte Liverpool og Manchester United. Som MOD er det greit at du vet det slik at du er klar med slette-knappen når disse lirer av seg oppgulp.

Kverulanten

Legg inn av Kverulanten »

Jack_Daniels skrev: ons des 14, 2022 10:01 pm
Jolla skrev: ons des 14, 2022 9:56 pm
Jack_Daniels skrev: ons des 14, 2022 9:54 pm

Sikkert av samme grunn som du har for å ikke like Manchester United.
Griezmann har vunnet for mye, og fansen til Griezmann (da spesielt den norske) er til tider enormt irriterende og selvgode?
Nei, mer trynefaktor som regjerer her. Men du treffer med enormt irriterende type da. Generelt cringey type, Hårsveis som ikke ligner grisen, målfeiringer som hører hjemme i lunsjpausen på mellomtrinnet og det faktum at han spiller for et av Europas kjipeste fotballag, Atletico Madrid.

Du viste forresten med innlegget ditt at du ikke bør moderere noe som helst som har med United-supportere å gjøre da du omtaler dem som til tider enormt irriterende. En slik holdning vil selvsagt påvirke hvilke avgjørelser du tar i visse øyeblikk.
Hvis mod skriver "til tider enormt irriterende" viser han at han ikke lar seg påvirke. Vi andre ville selvsagt sløyfet "til tider".

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

b0lle skrev: ons des 14, 2022 10:19 pm
Jolla skrev: ons des 14, 2022 10:12 pm
Jack_Daniels skrev: ons des 14, 2022 10:01 pm
Du viste forresten med innlegget ditt at du ikke bør moderere noe som helst som har med United-supportere å gjøre da du omtaler dem som til tider enormt irriterende. En slik holdning vil selvsagt påvirke hvilke avgjørelser du tar i visse øyeblikk.
Næhh.

Idioter/drittsekker finnes i alle supportergrupperinger. Det faktum at det er flere i Liverpool og Manchester United, grunnet at det rett og slett er flere norske supportere av disse lagene enn andre utenlandske lag forandrer ikke det faktum at innlegg som er slettbare skal slettes uavhengig av hvilken klubb de heier på. Om det er Real Madrid, Leeds, Werder Bremen, Lazio eller Manchester United er for meg irrelevant.
Jeg har hørt at det er en høyere % av idioter som er supportere av nevnte Liverpool og Manchester United. Som MOD er det greit at du vet det slik at du er klar med slette-knappen når disse lirer av seg oppgulp.
Jeg har hørt det samme, men jeg har ikke troen på at det stemmer. Tror det bare oppleves slik grunnet total populasjon.

Hvis 20% av fotballsupportere er absolutte gjøker som har null peiling på fotball men som prater som om de vet alt, og du kjenner 100 Manchester United-fans, 1 Arsenal-fan, 1 Chelsea-fan og 1 Everton-fan, så kan det gjerne være at 20 av Manchester United-fansen er gjøker - og du synes at det at endel Manchester United-fans er gjøker er representativt for den supportergruppen. Mens når det kommer til Arsenal, Chelsea og Everton så kan det være at Arsenal- og Everton-supporterne er oppegående folk mens Chelsea-karen er en gjøk. Da tenker du ikke nødvendigvis at denne ene Chelsea-fanen er representativ for alle Chelseafans, du tenker bare at han personlig er en gjøk, og samtidig så kjenner du ingen gjøker som er fans av andre lag.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Corvus skrev: ons des 14, 2022 9:58 pm
netrebske skrev: ons des 14, 2022 9:54 pm Hamedallah hadde snart hatt hattrick om han hadde hatt 2013 formen inne 😁
Samtidig hadde nok brasilianske Ronaldo scoret for Frankrike i denne kampen om han hadde vært fransk, spilt, og hatt 2002 formen inne.
Absurd sammemligning..

Helloween

Legg inn av Helloween »

Nå har marokkanere startet bråk over hele verden. Nasty folkeslag helt uten impulskontroll.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Jeg hadde rett etter kampen tenkt å skrive at nå blir det vel opptøyer og vold i Oslo og andre steder, men droppa det da jeg regna med å bli anklaget for å være fordomsfull eller lignende fra den sedvanlige gjengen med @Folk_flesk og lignende i spissen. Sjekka VG nå selvfølgelig fikk jeg fordommene mine bekreftet

Corvus

Legg inn av Corvus »

netrebske skrev: ons des 14, 2022 10:28 pm
Corvus skrev: ons des 14, 2022 9:58 pm
netrebske skrev: ons des 14, 2022 9:54 pm Hamedallah hadde snart hatt hattrick om han hadde hatt 2013 formen inne 😁
Samtidig hadde nok brasilianske Ronaldo scoret for Frankrike i denne kampen om han hadde vært fransk, spilt, og hatt 2002 formen inne.
Absurd sammemligning..
Jepp!

Corvus

Legg inn av Corvus »

Helloween skrev: ons des 14, 2022 10:28 pm Nå har marokkanere startet bråk over hele verden. Nasty folkeslag helt uten impulskontroll.
Overrasket?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Texas_John skrev: ons des 14, 2022 10:28 pm Jeg hadde rett etter kampen tenkt å skrive at nå blir det vel opptøyer og vold i Oslo og andre steder, men droppa det da jeg regna med å bli anklaget for å være fordomsfull eller lignende fra den sedvanlige gjengen med @Folk_flesk og lignende i spissen. Sjekka VG nå selvfølgelig fikk jeg fordommene mine bekreftet
Politiets kommentar:

"Det er mye engasjement, men det fremstår nå som at det er roligere stemning. Den siste meldingen fra patruljene var at det hadde roet seg og var høy stemning"

Høres ut som et helvete på jord.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Texas_John skrev: ons des 14, 2022 10:28 pm Jeg hadde rett etter kampen tenkt å skrive at nå blir det vel opptøyer og vold i Oslo og andre steder, men droppa det da jeg regna med å bli anklaget for å være fordomsfull eller lignende fra den sedvanlige gjengen med @Folk_flesk og lignende i spissen. Sjekka VG nå selvfølgelig fikk jeg fordommene mine bekreftet
Politiets kommentar:

"Det er mye engasjement, men det fremstår nå som at det er roligere stemning. Den siste meldingen fra patruljene var at det hadde roet seg og var høy stemning"

Høres ut som et helvete på jord. Tilkall Fanny!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Kverulanten skrev: ons des 14, 2022 10:20 pm
Hvis mod skriver "til tider enormt irriterende" viser han at han ikke lar seg påvirke. Vi andre ville selvsagt sløyfet "til tider".
Det sagt så har han jo rett i at jeg ikke liker Manchester United (eller Liverpool eller Real Madrid - hvis jeg skal nevne min topp tre på klubbnivå.)

Men det er litt passende at det finnes en moderator som ikke er pro-Manchester United med tanke på at såpass mange i moderator-gjengen er Manchester United-fans.

Vi skulle gjerne hatt en Liverpool-representant i moderatorgjengen, så jeg oppfordrer folk til å søke.

Helloween

Legg inn av Helloween »

Corvus skrev: ons des 14, 2022 10:29 pm
Helloween skrev: ons des 14, 2022 10:28 pm Nå har marokkanere startet bråk over hele verden. Nasty folkeslag helt uten impulskontroll.
Overrasket?
Nei, regner med det blir hendelser over hele Europa. Når kulturen din handler om å agere utifra følelser uten konsekvenstenking så blir det slik.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Jolla skrev: ons des 14, 2022 10:34 pm
Kverulanten skrev: ons des 14, 2022 10:20 pm
Hvis mod skriver "til tider enormt irriterende" viser han at han ikke lar seg påvirke. Vi andre ville selvsagt sløyfet "til tider".
Det sagt så har han jo rett i at jeg ikke liker Manchester United (eller Liverpool eller Real Madrid - hvis jeg skal nevne min topp tre på klubbnivå.)

Men det er litt passende at det finnes en moderator som ikke er pro-Manchester United med tanke på at såpass mange i moderator-gjengen er Manchester United-fans.

Vi skulle gjerne hatt en Liverpool-representant i moderatorgjengen, så jeg oppfordrer folk til å søke.
Øyvind Alsaker må vel jobb etter VM han også.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Folk_flesk skrev: ons des 14, 2022 10:33 pm
Texas_John skrev: ons des 14, 2022 10:28 pm Jeg hadde rett etter kampen tenkt å skrive at nå blir det vel opptøyer og vold i Oslo og andre steder, men droppa det da jeg regna med å bli anklaget for å være fordomsfull eller lignende fra den sedvanlige gjengen med @Folk_flesk og lignende i spissen. Sjekka VG nå selvfølgelig fikk jeg fordommene mine bekreftet
Politiets kommentar:

"Det er mye engasjement, men det fremstår nå som at det er roligere stemning. Den siste meldingen fra patruljene var at det hadde roet seg og var høy stemning"

Høres ut som et helvete på jord. Tilkall Fanny!
Jada, jeg så på videoen fra teltet hvor arrangøren over høyttaleranlegget desperat prøver å minne folkemassene om at det er barn tilstede mens man ser nødbluss og knyttnever om hverandre, og såvidt kan se noe som helst på grunn av all røyken. Sikkert gøy for disse.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Texas_John skrev: ons des 14, 2022 10:37 pm
Folk_flesk skrev: ons des 14, 2022 10:33 pm
Texas_John skrev: ons des 14, 2022 10:28 pm Jeg hadde rett etter kampen tenkt å skrive at nå blir det vel opptøyer og vold i Oslo og andre steder, men droppa det da jeg regna med å bli anklaget for å være fordomsfull eller lignende fra den sedvanlige gjengen med @Folk_flesk og lignende i spissen. Sjekka VG nå selvfølgelig fikk jeg fordommene mine bekreftet
Politiets kommentar:

"Det er mye engasjement, men det fremstår nå som at det er roligere stemning. Den siste meldingen fra patruljene var at det hadde roet seg og var høy stemning"

Høres ut som et helvete på jord. Tilkall Fanny!
Jada, jeg så på videoen fra teltet hvor arrangøren over høyttaleranlegget desperat prøver å minne folkemassene om at det er barn tilstede mens man ser nødbluss og knyttnever om hverandre, og såvidt kan se noe som helst på grunn av all røyken. Sikkert gøy for disse.
Hadde forventet at du skulle være der i Supermanndrakt.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Number4 skrev: ons des 14, 2022 10:02 pm
toolshed skrev: ons des 14, 2022 9:57 pm Æsj. Baguette er så kjedelig. Håper på biff i finalen.
Made in Las Pampas - antageligvis verdens beste, yummy.
Wagyu

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Frankrike fremstår som det mest solide laget i VM. Taktisk kloke, bruker den energien som behøves og karrer til seg seier etter seier. Tror Argentina skal slite, håper på en god finale hvor det er spenning hele veien.

Belzone

Legg inn av Belzone »

nottimagiche skrev: ons des 14, 2022 10:39 pm Frankrike fremstår som det mest solide laget i VM. Taktisk kloke, bruker den energien som behøves og karrer til seg seier etter seier. Tror Argentina skal slite, håper på en god finale hvor det er spenning hele veien.
Da må dem evt finne på noe annet i finalen, for å slippe til motstander så mange sjanser går ikke mot Argentina.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Folk_flesk skrev: ons des 14, 2022 10:38 pm
Hadde forventet at du skulle være der i Supermanndrakt.
Vurderte å dra dit men skjønte egentlig før kampen at det kom til å bli opptøyer uansett resultat. Har visst blitt kastet en del glassflasker på tilfeldige der også, like greit å stå over.

jrza59

Legg inn av jrza59 »

Hvorfor er det mange marokkanere i Norge? Mange av dem som er forfulgt?

Belzone

Legg inn av Belzone »

Berbere?

olek1970

Legg inn av olek1970 »

Folk_flesk skrev: ons des 14, 2022 10:33 pm
Texas_John skrev: ons des 14, 2022 10:28 pm Jeg hadde rett etter kampen tenkt å skrive at nå blir det vel opptøyer og vold i Oslo og andre steder, men droppa det da jeg regna med å bli anklaget for å være fordomsfull eller lignende fra den sedvanlige gjengen med @Folk_flesk og lignende i spissen. Sjekka VG nå selvfølgelig fikk jeg fordommene mine bekreftet
Politiets kommentar:

"Det er mye engasjement, men det fremstår nå som at det er roligere stemning. Den siste meldingen fra patruljene var at det hadde roet seg og var høy stemning"

Høres ut som et helvete på jord. Tilkall Fanny!
Fanny Horn Birkeland?🤣

startelver

Legg inn av startelver »

Det bor 10000 marokanere i Norge så blir neppe opptøyer.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Jolla skrev: ons des 14, 2022 10:34 pm
Kverulanten skrev: ons des 14, 2022 10:20 pm
Hvis mod skriver "til tider enormt irriterende" viser han at han ikke lar seg påvirke. Vi andre ville selvsagt sløyfet "til tider".
Det sagt så har han jo rett i at jeg ikke liker Manchester United (eller Liverpool eller Real Madrid - hvis jeg skal nevne min topp tre på klubbnivå.)

Men det er litt passende at det finnes en moderator som ikke er pro-Manchester United med tanke på at såpass mange i moderator-gjengen er Manchester United-fans.

Vi skulle gjerne hatt en Liverpool-representant i moderatorgjengen, så jeg oppfordrer folk til å søke.
Er ikke @SirJames mannen du/dere søker etter her? En høyst oppegående mann, tross sine spinnville søvn- og matvaner.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»