Semifinale Argentina - Kroatia

Svar
AcsOnFire

Semifinale Argentina - Kroatia

Legg inn av AcsOnFire »

Fotball-VM
Fotball-VM 2022
Semifinale
Lusail Iconic Stadium · Lusail
Om 1 dag, 23 timer og 37 minutter
Tirsdag, 13. desember 2022

Bilde

Bilde

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Kroatia går hele veien denne gangen. 0-3.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Bilde

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Har fortsatt til gode å forstå hensikten med disse tv-screenshot'ene som du har postet gjennom mesterskapet.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Er som vanlig overladd!

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Her sier det stopp for Kroatia. Messi tryller Argentina til finalen.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Kalde kroater sender ut sør-amerika igjen.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Ohlaien skrev: søn des 11, 2022 8:35 pm Kroatia går hele veien denne gangen. 0-3.
Ble jo faktisk det da de møttes i gruppespillet i forrige VM, mye takket være håpløst keepespill av Cabalero. Men mye er annerledes nå. Argemtina har vært mye bedre i år, og Kroatia ikke like god som for 4 år siden. Den gang fortjente kroatene finaleplass, ja vet de kom på den letteste siden av tablået, men de imponerte da og var for eksempel bare utur at dem måtte ha straffekonk mot Danmark. Denne gangen var det helt utrolog at de sto han a mot Belgia, mye takket være dårlig kampform på Lukaku, og så senere mot Brasil.

Minst 70/30 favør Argentina, men det betyr jo ikke at Kroatia ikke kan vinne ;)

startelver

Legg inn av startelver »

Det nærmer seg slutten av dette VM, det har gått kjapt, noen uker så var det over. Mange som synes det er greit det er over, men VM er VM. Og da er det flott at Argentina fortsatt er med.

Men Kroatia ser mer ut som en sammensveiset gjeng som har kontroll på banen, håper på Argentina men ingen blir overrasket om Kroatia går hele veien.

Satser på 1-1 og ekstraomg.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

startelver skrev: tir des 13, 2022 8:33 am Det nærmer seg slutten av dette VM, det har gått kjapt, noen uker så var det over. Mange som synes det er greit det er over, men VM er VM. Og da er det flott at Argentina fortsatt er med.

Men Kroatia ser mer ut som en sammensveiset gjeng som har kontroll på banen, håper på Argentina men ingen blir overrasket om Kroatia går hele veien.

Satser på 1-1 og ekstraomg.
1-1, ekstraomganger og straffespark = Kroatia videre. De har en fantastisk reaksjonskeeper på streken og i en mot en situasjoner. Bare hør med Neymar & Co. Brasil var vel alene med denne keeperen tre eller fire ganger i kvartfinalen uten å skåre.

startelver

Legg inn av startelver »

Ja tror Messi & co må få til noe helt spesielt på banen for å avgjøre dette før full tid.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Messi mot Modric er en herlig duell. Denne ene er kanskje den beste fotballspilleren gjennom alle tider, den andre er undervurdert og hadde nok vært regnet som en enda større spiller om han hadde spilt i perioden før Messi vs Cristiano gjorde at mål og statistikk er det viktigste og prestasjoner dypere på banen blir nedvurdert.

Kroatene har nok kapsitet til å løpe i stykker Argentinerne, men jeg tviler på at det blir reprise av 3-0 fra forrige VM.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Håper på Messi og Argentina her.

2-1.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Kan ikke skjønne annet enn at Kroatia skal kjenne det i beina etter to ganger 120 minutter på kort tid og at Argentina tar dette. Går det til straffe så vet vi jo at kroatene tar dette på flyt. Også var det jo denne usmakelige feiringen til Argentina mot Nederland som gjør at jeg heier på dem med litt bismak.

lund

Legg inn av lund »

Tormund skrev: tir des 13, 2022 4:58 pm Kan ikke skjønne annet enn at Kroatia skal kjenne det i beina etter to ganger 120 minutter på kort tid og at Argentina tar dette. Går det til straffe så vet vi jo at kroatene tar dette på flyt. Også var det jo denne usmakelige feiringen til Argentina mot Nederland som gjør at jeg heier på dem med litt bismak.
Det var vel nøyaktig samme situasjon i 2018 for Kroatia. Vant både kvart- og åttedels på straffer den gangen også. Tør aldri avskrive Kroatia.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Ale skrev: tir des 13, 2022 5:02 pmEr dere ladd
Ja, de siste timene kommer til å bli seige.

Tormund

Legg inn av Tormund »

LeSorcier skrev: tir des 13, 2022 5:55 pm
Ale skrev: tir des 13, 2022 5:02 pmEr dere ladd
Ja, de siste timene kommer til å bli seige.
Det er snooker, English open, å se på mens man venter på denne.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Tormund skrev: tir des 13, 2022 4:58 pm Kan ikke skjønne annet enn at Kroatia skal kjenne det i beina etter to ganger 120 minutter på kort tid og at Argentina tar dette. Går det til straffe så vet vi jo at kroatene tar dette på flyt. Også var det jo denne usmakelige feiringen til Argentina mot Nederland som gjør at jeg heier på dem med litt bismak.
Så du hva klassiske Hollendere gjorde?
Begge lag var ille, men skjønner også reaksjonen til Argentina etter kampen.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Rent Trav skrev: tir des 13, 2022 6:07 pm
Tormund skrev: tir des 13, 2022 4:58 pm Kan ikke skjønne annet enn at Kroatia skal kjenne det i beina etter to ganger 120 minutter på kort tid og at Argentina tar dette. Går det til straffe så vet vi jo at kroatene tar dette på flyt. Også var det jo denne usmakelige feiringen til Argentina mot Nederland som gjør at jeg heier på dem med litt bismak.
Så du hva klassiske Hollendere gjorde?
Begge lag var ille, men skjønner også reaksjonen til Argentina etter kampen.
Njet, det gikk meg hus forbi. Hva var det hollenderne gjorde?

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Tormund skrev: tir des 13, 2022 6:09 pm
Rent Trav skrev: tir des 13, 2022 6:07 pm
Tormund skrev: tir des 13, 2022 4:58 pm Kan ikke skjønne annet enn at Kroatia skal kjenne det i beina etter to ganger 120 minutter på kort tid og at Argentina tar dette. Går det til straffe så vet vi jo at kroatene tar dette på flyt. Også var det jo denne usmakelige feiringen til Argentina mot Nederland som gjør at jeg heier på dem med litt bismak.
Så du hva klassiske Hollendere gjorde?
Begge lag var ille, men skjønner også reaksjonen til Argentina etter kampen.
Njet, det gikk meg hus forbi. Hva var det hollenderne gjorde?
Langt over streken i forsøk på å psyke ut de Argentinske straffeskytterne. 3-4 hollendere fulgte de argentinske straffeskytterne langt på vei når de gikk frem og man kan vel bare anta hva som ble sagt. Dumfries og Weghorst var de verste, Dumfries klarte til og med å pådra seg rødt i straffekonken.

Bilde

Tormund

Legg inn av Tormund »

george_hincapie skrev: tir des 13, 2022 6:31 pm
Tormund skrev: tir des 13, 2022 6:09 pm
Rent Trav skrev: tir des 13, 2022 6:07 pm

Så du hva klassiske Hollendere gjorde?
Begge lag var ille, men skjønner også reaksjonen til Argentina etter kampen.
Njet, det gikk meg hus forbi. Hva var det hollenderne gjorde?
Langt over streken i forsøk på å psyke ut de Argentinske straffeskytterne. 3-4 hollendere fulgte de argentinske straffeskytterne langt på vei når de gikk frem og man kan vel bare anta hva som ble sagt. Dumfries og Weghorst var de verste, Dumfries klarte til og med å pådra seg rødt i straffekonken.

Bilde
Såpass, jeg skulle tidlig opp og måtte krype til køys etter 90 minutter, så jeg gikk glipp av alt dette, merkelig nok har ikke media tatt like mye tak i dette som feiringen til Argentina-spillerne.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Argentina går for å vinne midtbanekrigen og kjører på med mer eller mindre 4 sentrale midtbanespillere:
Martinez – Molina, Romero, Otamendi, Tagliafico – De Paul, Paredes, Fernandez, Mac Allister – Messi, Alvarez

Jeg frykter at dette kan gi ett argentinsk lag med litt lite bevegelse og litt for lite bredde i laget for å skape rom for Messi.

startelver

Legg inn av startelver »

Da er vi i gang på ITV også, med Roy Keane & co.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ser på SVT2

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Mine innlegg

eppaen

Legg inn av eppaen »

Dette er så...kjipt. Tenk å hatt Brasil her.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Tipper typ 4-1/5-1 til ett av lagene mao. rakner ett av lagene fullstendig!

Håper på 🇭🇷 og en reprise på finalen fra 2018- men med Kroatia som verdensmester denne gangen!

Har ellers tippet Argentina-Frankrike noen uker nå- men typisk dette VM så kommer der en overraskelse i en av semifinalene- satser på kampen i kveld slik at vi forhåpentligvis får Kroatia-Frankrike fremfor Argentina-Marokko som VM-finale 😊

🟥⬜🟥⬜🟥⬜🟥⬜🟥⬜🟥⬜🟥

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

JODDEMM skrev: tir des 13, 2022 7:38 pm Tipper typ 4-1/5-1 til ett av lagene mao. rakner ett av lagene fullstendig!

Håper på 🇭🇷 og en reprise på finalen fra 2018- men med Kroatia som verdensmester denne gangen!

Har ellers tippet Argentina-Frankrike noen uker nå- men typisk dette VM så kommer der en overraskelse i en av semifinalene- satser på kampen i kveld slik at vi forhåpentligvis får Kroatia-Frankrike fremfor Argentina-Marokko som VM-finale 😊
Mulig logikken her ikke er så rasjonell men siden Kroatia tok ut den største favoritten min i kvartfinalen så håper jeg de blir slått sønder og sammen i semifinalen. Og at sjokket ikke har lagt seg til lørdag slik at Marokko tar de i bronsefinalen.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Bilde

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Gleder meg til denne 😊

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»