Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Balder
Innlegg: 557

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av Balder »

Veldig bra kamp av Enga. Bruker hverandre og spiller som et lag. Måtte det bare fortsette ut sesongen.

Deila

Legg inn av Deila »

Deilig seier!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Dere lever jo egentlig ikke en veldig god match. Godset er ekstremt dårlig, virket mer som en match hvor det var om å gjøre å være minst dårlig, og der var dere noen hakk over i dag.

Balder
Innlegg: 557

Legg inn av Balder »

Chromeback skrev: søn okt 03, 2021 7:55 pm Dere lever jo egentlig ikke en veldig god match. Godset er ekstremt dårlig, virket mer som en match hvor det var om å gjøre å være minst dårlig, og der var dere noen hakk over i dag.
Godset treneren mener at de møtte et godt lag i dag. Jeg stoler på han.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Balder skrev: søn okt 03, 2021 7:57 pm
Chromeback skrev: søn okt 03, 2021 7:55 pm Dere lever jo egentlig ikke en veldig god match. Godset er ekstremt dårlig, virket mer som en match hvor det var om å gjøre å være minst dårlig, og der var dere noen hakk over i dag.
Godset treneren mener at de møtte et godt lag i dag. Jeg stoler på han.
Hadde han sagt noe annet så hadde det vært overraskende så dårlig som Godset var, hadde ikke satt seg selv i så godt lys.

Deila

Legg inn av Deila »

Chromeback skrev: søn okt 03, 2021 7:55 pm Dere lever jo egentlig ikke en veldig god match. Godset er ekstremt dårlig, virket mer som en match hvor det var om å gjøre å være minst dårlig, og der var dere noen hakk over i dag.
Merkelig analyse.

dzk

Legg inn av dzk »

Ekstremt bra av oss i første omgang, vil påstå at den omgangen er den beste vi har spilt i år. Synd vi ikke fullfører i andre, hadde vært jævlig artig med 5-6 mål. Det kunne vi klart mot et svakt godset med en spiller utvist.

Nå ligger LSK 4 poeng over oss. Da har vi et nytt mål for årets sesong, gå forbi LSK! Det hadde vært jævlig gøy å få til.

Deila

Legg inn av Deila »

dzk skrev: søn okt 03, 2021 8:00 pm Ekstremt bra av oss i første omgang, vil påstå at den omgangen er den beste vi har spilt i år. S
Uten tvil, de som mener noe annet har ikke sett nok av VIF i år.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Deila skrev: søn okt 03, 2021 8:00 pm
Chromeback skrev: søn okt 03, 2021 7:55 pm Dere lever jo egentlig ikke en veldig god match. Godset er ekstremt dårlig, virket mer som en match hvor det var om å gjøre å være minst dårlig, og der var dere noen hakk over i dag.
Merkelig analyse.
Dere må for all del hylle prestasjonen og kalle den årsbeste (det var det helt sikkert), men ut i fra denne kampen så skjønner jeg hvorfor Vålerenga ligger der de ligger. Gjør ekstremt mye rart med ballen i laget til tider, men det funker i dag mot ett så dårlig lag som Godset.

Deila

Legg inn av Deila »

Chromeback skrev: søn okt 03, 2021 8:10 pm
Deila skrev: søn okt 03, 2021 8:00 pm
Chromeback skrev: søn okt 03, 2021 7:55 pm Dere lever jo egentlig ikke en veldig god match. Godset er ekstremt dårlig, virket mer som en match hvor det var om å gjøre å være minst dårlig, og der var dere noen hakk over i dag.
Merkelig analyse.
Dere må for all del hylle prestasjonen og kalle den årsbeste (det var det helt sikkert), men ut i fra denne kampen så skjønner jeg hvorfor Vålerenga ligger der de ligger. Gjør ekstremt mye rart med ballen i laget til tider, men det funker i dag mot ett så dårlig lag som Godset.
Det er ganske vanlig å hylle laget sitt når de gjør en god kamp, så hva du rører med aner jeg ikke. VIF har ikke vunnet på lenge og tar nå en solid 3-0 seier på hjemmebane. Skal vi liksom ikke hylle det? Det stemmer så klart at det er en grunn til at VIF ligger der de ligger nå.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Jonasar skrev: søn okt 03, 2021 6:49 pm Grei førsteomgang,koselig med Mål av Kjartanson

Men hva har skjedd med Layouni egentlig, og hvorfor har han klippekort?
Grei første omgang?
Årsbeste og vi kunne ha leda med 3-4 til.
Latterlig god stemning på tribunen og Layouni var god i dag.

Vi har nettopp kommet igjen en sjukt tung periode og slik reagerer fansen..
Kunne kosta på deg noe mer entusiasme

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Chromeback skrev: søn okt 03, 2021 7:55 pm Dere lever jo egentlig ikke en veldig god match. Godset er ekstremt dårlig, virket mer som en match hvor det var om å gjøre å være minst dårlig, og der var dere noen hakk over i dag.
For noe vås.
Godset ble rundspilt i lange perioder.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Deila skrev: søn okt 03, 2021 8:21 pm
Chromeback skrev: søn okt 03, 2021 8:10 pm
Deila skrev: søn okt 03, 2021 8:00 pm

Merkelig analyse.
Dere må for all del hylle prestasjonen og kalle den årsbeste (det var det helt sikkert), men ut i fra denne kampen så skjønner jeg hvorfor Vålerenga ligger der de ligger. Gjør ekstremt mye rart med ballen i laget til tider, men det funker i dag mot ett så dårlig lag som Godset.
Det er ganske vanlig å hylle laget sitt når de gjør en god kamp, så hva du rører med aner jeg ikke. VIF har ikke vunnet på lenge og tar nå en solid 3-0 seier på hjemmebane. Skal vi liksom ikke hylle det? Det stemmer så klart at det er en grunn til at VIF ligger der de ligger nå.
Poenget mitt var jo at prestasjonen egentlig ikke var særlig bra, det var mer Godset som var ekstremt dårlig.

Men for all del, hvis dere tror det er mye å bygge på her så for all del.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

JackBlack skrev: søn okt 03, 2021 8:54 pm
Jonasar skrev: søn okt 03, 2021 6:49 pm Grei førsteomgang,koselig med Mål av Kjartanson

Men hva har skjedd med Layouni egentlig, og hvorfor har han klippekort?
Grei første omgang?
Årsbeste og vi kunne ha leda med 3-4 til.
Latterlig god stemning på tribunen og Layouni var god i dag.

Vi har nettopp kommet igjen en sjukt tung periode og slik reagerer fansen..
Kunne kosta på deg noe mer entusiasme
Skulle egentlig vært en smiletegn ette grei første omgang,hadde forandre ganske mye hvis jeg hadde huska på skrive det

Layouni var god, han fikk de ballene han ville ha, men ble ikke flere mål av den grunn...noen av skuddene hans var ganske dårlige mener jeg, men smaken er som baken! :p

Zuta derimot, målet hans og det skuddet fra rundt 40 meter :)

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jonasar skrev: søn okt 03, 2021 10:01 pm
JackBlack skrev: søn okt 03, 2021 8:54 pm
Jonasar skrev: søn okt 03, 2021 6:49 pm Grei førsteomgang,koselig med Mål av Kjartanson

Men hva har skjedd med Layouni egentlig, og hvorfor har han klippekort?
Grei første omgang?
Årsbeste og vi kunne ha leda med 3-4 til.
Latterlig god stemning på tribunen og Layouni var god i dag.

Vi har nettopp kommet igjen en sjukt tung periode og slik reagerer fansen..
Kunne kosta på deg noe mer entusiasme
Skulle egentlig vært en smiletegn ette grei første omgang,hadde forandre ganske mye hvis jeg hadde huska på skrive det

Layouni var god, han fikk de ballene han ville ha, men ble ikke flere mål av den grunn...noen av skuddene hans var ganske dårlige mener jeg, men smaken er som baken! :p

Zuta derimot, målet hans og det skuddet fra rundt 40 meter :)
Jeg er, som alltid, helt enig med deg!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Layouni ja, skulle vært utvist mot Viking. Klarere rødt enn Sporrong sitt idag. Samme dommer. Feigt !

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Landslagsuke for yngre landslag. Odin Holm god som innbytter i 3-0 seieren mot Kosovo for G18. Eng og Jatta kom også inn. Emilsen var ubenyttet reserve. ExVifere Zafeiris og Bobb startet Dette er EM kvaliikk og nye kamp mot Wales spilles lørdag. Det avsluttes med kamp mot Georgia tirsdag

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Vi er i landslagsuke og keeper Sjøeng og forsvarsspiller Skaret var med fra start da Norge slo Portugal 2-1 for U-20.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Lumanza skrev: søn okt 03, 2021 10:50 pm Layouni ja, skulle vært utvist mot Viking. Klarere rødt enn Sporrong sitt idag. Samme dommer. Feigt !
Nei..

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Odin Holm startet og scoret da G 18 landslaget vant 5-0 over Wales. Jatta scoret også og Emilsen og Eng kom innpå.
Etter to kamper har Norges G 18 hele 8-0 i målforskjell og tirsdag venter Georgia. Norge er klare for neste kvalikk-runde.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Denne er fra Korgutt og jeg gjengir den her

Nytt klokkeslett hovedrunden Eliteserien
Ulest innlegg av Korgutt » man okt 11, 2021 10:57 am

Frem til nå har praksis vært at hovedrunden har vært klokken 1800 på søndager mens hovedkampen har vært kl.2000. Dette blir det en endring av fra førstkommende helg. Nå blir det søndag kl.1700 og kl.1900 som blir de nye tidene. Hvilken praktisk betydning har det for dere? Lørdagskampene blir fortsatt kl.1800.
Denne runden som kommer blir spilt slik som dette. Et unntak er runde 25 som kommer i slutten av oktober. Da er det tilbake til kl.1800 og 2000 før de helgen etter går tilbake til denne ordningen igjen.

Lørdag 16.oktober kl.1800
Lillestrøm vs Kristiansund
Molde vs Tromsø

Søndag 17.oktober kl.1700.
Bodø/Glimt vs S08
Brann vs Stabæk
Haugesund vs Mjøndalen
Sandefjord vs Odd
Strømsgodset vs Viking

Søndag 17.oktober kl.1900
Rosenborg vs Vålerenga

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Ingen kamptråd?

dzk

Legg inn av dzk »

Synd vi ikke klarte å dra i land seieren. Kunne hatt et lite håp om fjerde og muligens tredje og da.. Nå er nok fjerdeplassen helt borte. Kan fremdels ta igjen LSK da.

Vi har et veldig enkelt program igjen. Vi har KBK borte i siste runde og LSK om et par runder. Utenom det så er det kun lag på nedre halvdel. Tror vi kan få 15-16 poeng på de siste 8.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Nå får målet være å ta igjen LSK og ikke minst vinne det som er av hjemmekamper slik at folk utover den harde kjerne synes det er gøy å dra på kamp.

chatin

Legg inn av chatin »

Everenga skrev: søn okt 17, 2021 9:51 pm Nå får målet være å ta igjen LSK og ikke minst vinne det som er av hjemmekamper slik at folk utover den harde kjerne synes det er gøy å dra på kamp.
Absolutt. Satser på at vi avslutter sesongen med litt positivitet. Og en gøy tribunehøst.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Big George skrev: man okt 11, 2021 11:54 pm Denne er fra Korgutt og jeg gjengir den her

Nytt klokkeslett hovedrunden Eliteserien
Ulest innlegg av Korgutt » man okt 11, 2021 10:57 am

Frem til nå har praksis vært at hovedrunden har vært klokken 1800 på søndager mens hovedkampen har vært kl.2000. Dette blir det en endring av fra førstkommende helg. Nå blir det søndag kl.1700 og kl.1900 som blir de nye tidene. Hvilken praktisk betydning har det for dere? Lørdagskampene blir fortsatt kl.1800.
Denne runden som kommer blir spilt slik som dette. Et unntak er runde 25 som kommer i slutten av oktober. Da er det tilbake til kl.1800 og 2000 før de helgen etter går tilbake til denne ordningen igjen.

Lørdag 16.oktober kl.1800
Lillestrøm vs Kristiansund
Molde vs Tromsø

Søndag 17.oktober kl.1700.
Bodø/Glimt vs S08
Brann vs Stabæk
Haugesund vs Mjøndalen
Sandefjord vs Odd
Strømsgodset vs Viking

Søndag 17.oktober kl.1900
Rosenborg vs Vålerenga
Bare hyggelig at trådene mine blir gjengitt. Kan si at grunnen til at runde 25 er tilbake til gamle tider igjen er at kvinnenes cupfinale spilles den dagen. Og for å unngå kollisjon med den.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Jeg vl gjette på at noen skikkelig store klubber i utlandet vil by på Odin Holm. Nå er det vintervindu først og erfaringsmessig er ikke aktiviteten all verden på den fronten da. Er vi heldige blir han her til sommervinduet.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Big George skrev: man okt 18, 2021 2:37 am Jeg vl gjette på at noen skikkelig store klubber i utlandet vil by på Odin Holm. Nå er det vintervindu først og erfaringsmessig er ikke aktiviteten all verden på den fronten da. Er vi heldige blir han her til sommervinduet.
Klubber som går all in i vintervinduet er som regel klubber som har kommet skikkelig skeivt ut også, ikke akkurat stedet for en 18 åring å ta steget videre. Håper for hans del han har mer vett rundt klubbvalg enn Klaesson men PL penger hadde jo ikke vært å forakte for oss.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Tror ikke Odin Holm tiltrekker seg Premier League-klubber. Litt spinkel og bra teknikk forbinder vi med Spania, Italia , Frankrike og muligens Tyskland.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Kjente du igjen Henning Bjarnøy med hund bosatt ved Lillestrøm om metangass-fare i lokal nyhetene to ganger i kveld ?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»