Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av dzk »

Herregud Børven, glad vi har Jatta.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Børven har lagt op, det ser man jo, melker kua litt til tenker han nok…. TRAGISK

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Fagermo bør betterdø ta seg en alvorsprat med den overbetalte spilleren, noe kan man jo forlange av Børven også når han er under kontrakt

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Deila skrev: tor mai 25, 2023 5:31 pm
Big George skrev: tor mai 25, 2023 5:26 pm Kjelsen bør utleies hvis han har null tillit hos Fagermo.
Han starter jo kampen? Har du ikke sjekket lagoppstilling før du skriver?
Snakker du om en motstander fra 4.div ? Til daglig spiller man mot 2.div på Vif 2

Deila

Legg inn av Deila »

Big George skrev: tor mai 25, 2023 7:04 pm
Deila skrev: tor mai 25, 2023 5:31 pm
Big George skrev: tor mai 25, 2023 5:26 pm Kjelsen bør utleies hvis han har null tillit hos Fagermo.
Han starter jo kampen? Har du ikke sjekket lagoppstilling før du skriver?
Snakker du om en motstander fra 4.div ? Til daglig spiller man mot 2.div på Vif 2
I så fall rart tidspunkt av deg å skrive det innlegget rett før en kamp han starter.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Vi imponerer like mye som rbk her, oppvaskmaskinen må settes på, jeg foreslår en langvask…

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

dalagubbe skrev: tor mai 25, 2023 7:21 pm Vi imponerer like mye som rbk her, oppvaskmaskinen må settes på, jeg foreslår en langvask…
Satt akkurat og tenkte det samme

Dette er trist av vif men gøy for råde da.. De har en fin sportspark

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Skulle nesten tro at noen av disse spillerne tok seg en fylletur med amerikanerne i går. Elendig ballbehandling, fokus og innsats.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Gratulerer med seieren ihvertfall da, men ærlig talt Fagermo……

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Seier er seier, men 1-0 mot et fjerdedivisjons lag?

Ps så ikke kampen, så vet ikke hvordan det gikk for seg.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Skyhøy 'maling tørker' - faktor på denne kampen.
Omtrent like gøy som å høre at kunstgresset gror.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Jonasar skrev: tor mai 25, 2023 8:12 pm Seier er seier, men 1-0 mot et fjerdedivisjons lag?

Ps så ikke kampen, så vet ikke hvordan det gikk for seg.
Keeperen til motstanderlaget reddet alle de andre forsøkene. Han var helt Petr Cech i kveld.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Sp jeg gikk egentlig ikle glipp av noe?

Fordel med det er at jeg kan bruke fantasien, de vant CL i dag :-D

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Jonasar skrev: tor mai 25, 2023 8:15 pm Sp jeg gikk egentlig ikle glipp av noe?

Fordel med det er at jeg kan bruke fantasien, de vant CL i dag :-D
Du gikk glipp av en skikkelig dose sovemedisin..

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Tjohei for en kamp..
Jammen bra man dro helt dit for å se den. Det er noen timer av livet man ikke får igjen.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Kan dette være en mann for Enga? Aldrende og dyr i drift er jo sjeldent et problem for VIF.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/l3Xrj ... -legge-opp

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Jonasar skrev: tor mai 25, 2023 8:12 pm Seier er seier, men 1-0 mot et fjerdedivisjons lag?

Ps så ikke kampen, så vet ikke hvordan det gikk for seg.
Er det godt nok for Rbk, så må det vel være godt nok for VIF?

Jeg derimot, godter meg ikke i det hele tatt nå. Overhodet ikke...

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Tjaaah skrev: tor mai 25, 2023 9:40 pm
Jonasar skrev: tor mai 25, 2023 8:12 pm Seier er seier, men 1-0 mot et fjerdedivisjons lag?

Ps så ikke kampen, så vet ikke hvordan det gikk for seg.
Er det godt nok for Rbk, så må det vel være godt nok for VIF?

Jeg derimot, godter meg ikke i det hele tatt nå. Overhodet ikke...
Jo høyere de henger, jo hardere faller de..

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Henningsen skrev: tor mai 25, 2023 9:42 pm Jo høyere de henger, jo hardere faller de..
Leit når pokalene raser ned fra hyllen, ja.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

LeSorcier skrev: tor mai 25, 2023 9:34 pm Kan dette være en mann for Enga? Aldrende og dyr i drift er jo sjeldent et problem for VIF.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/l3Xrj ... -legge-opp
Har han utslitte knær?
Han må ha noen skavanker om det skal være aktuelt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Tjaaah skrev: tor mai 25, 2023 9:43 pm
Henningsen skrev: tor mai 25, 2023 9:42 pm Jo høyere de henger, jo hardere faller de..
pokalene
Hva er det..?

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Tjaaah skrev: tor mai 25, 2023 9:40 pm
Jonasar skrev: tor mai 25, 2023 8:12 pm Seier er seier, men 1-0 mot et fjerdedivisjons lag?

Ps så ikke kampen, så vet ikke hvordan det gikk for seg.
Er det godt nok for Rbk, så må det vel være godt nok for VIF?

Jeg derimot, godter meg ikke i det hele tatt nå. Overhodet ikke...
Litt værre for RBK som har spilt nitrist fotball hele sesongen og fortsetter mot amatørlag.

Vi derimot er godt vant til dette, vi snitter vel på nesten 1 svak kamp per år i cupen mot lag i lavere divisjoner. Det skjer uavhengig av prestasjoner i serie.

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Lyn borte i cupen. Absolutt et lag jeg ikke ville møte. Vi møter altså et godt 2 div lag som vil være ekstremt motivert mot oss, mer enn hva de fleste andre hadde vært.

Værre å ryke ut mot Lyn enn f.eks Kjelsås og.

Deila

Legg inn av Deila »

dzk skrev: tor mai 25, 2023 10:04 pm Lyn borte i cupen. Absolutt et lag jeg ikke ville møte. Vi møter altså et godt 2 div lag som vil være ekstremt motivert mot oss, mer enn hva de fleste andre hadde vært.

Værre å ryke ut mot Lyn enn f.eks Kjelsås og.
Hæ? Så du ønsker deg ikke et artig byderby? Dummeste jeg har hørt ;) Har vært noen kule kamper på Bislett mot Lyn i cupen siste årene. Bare å komme seg på kamp!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Liin - Enga på bislett blir klasse!
Herlig 👍

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Deila skrev: tor mai 25, 2023 10:05 pm
dzk skrev: tor mai 25, 2023 10:04 pm Lyn borte i cupen. Absolutt et lag jeg ikke ville møte. Vi møter altså et godt 2 div lag som vil være ekstremt motivert mot oss, mer enn hva de fleste andre hadde vært.

Værre å ryke ut mot Lyn enn f.eks Kjelsås og.
Hæ? Så du ønsker deg ikke et artig byderby? Dummeste jeg har hørt ;) Har vært noen kule kamper på Bislett mot Lyn i cupen siste årene. Bare å komme seg på kamp!
Jeg vil helst ha enklest mulig motstand hver runde, slik at vi kanskje har mulighet til å vinne noe igjen for første gang siden 2008.
Det var jævlig gøy på Ullevål den dagen.

Deila

Legg inn av Deila »

dzk skrev: tor mai 25, 2023 10:09 pm
Deila skrev: tor mai 25, 2023 10:05 pm
dzk skrev: tor mai 25, 2023 10:04 pm Lyn borte i cupen. Absolutt et lag jeg ikke ville møte. Vi møter altså et godt 2 div lag som vil være ekstremt motivert mot oss, mer enn hva de fleste andre hadde vært.

Værre å ryke ut mot Lyn enn f.eks Kjelsås og.
Hæ? Så du ønsker deg ikke et artig byderby? Dummeste jeg har hørt ;) Har vært noen kule kamper på Bislett mot Lyn i cupen siste årene. Bare å komme seg på kamp!
Jeg vil helst ha enklest mulig motstand hver runde, slik at vi kanskje har mulighet til å vinne noe igjen for første gang siden 2008.
Det var jævlig gøy på Ullevål den dagen.
Vi har vel ikke kommet dit at vi frykter et andredivisjonslag? Blir bare gøy å knuse Lyn ;) I et sånt oppgjør stiller vi med vårt beste lag og det burde ikke være vanskelig å motivere seg for spillerene til et byderby. Da får de finne på noe annet å drive med.

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Deila skrev: tor mai 25, 2023 10:20 pm
dzk skrev: tor mai 25, 2023 10:09 pm
Deila skrev: tor mai 25, 2023 10:05 pm

Hæ? Så du ønsker deg ikke et artig byderby? Dummeste jeg har hørt ;) Har vært noen kule kamper på Bislett mot Lyn i cupen siste årene. Bare å komme seg på kamp!
Jeg vil helst ha enklest mulig motstand hver runde, slik at vi kanskje har mulighet til å vinne noe igjen for første gang siden 2008.
Det var jævlig gøy på Ullevål den dagen.
Vi har vel ikke kommet dit at vi frykter et andredivisjonslag? Blir bare gøy å knuse Lyn ;)
Holder vi med samme fotballlag ;)? Vi roter jo oss bort mot lag i lavere divisjoner nesten hvert år.

Første cupkampen etter at Lyn hadde gått konk gikk jo nesten galt.. var heldige med dømminga der og da rota de nede i 4 div eller noe?

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Jeg gleder med! Dette blir stas.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Henningsen skrev: tor mai 25, 2023 9:46 pm
Tjaaah skrev: tor mai 25, 2023 9:43 pm
Henningsen skrev: tor mai 25, 2023 9:42 pm Jo høyere de henger, jo hardere faller de..
pokalene
Hva er det..?
Ølboksene som stod igjen etter nach på stadion. Klubben var nesten i rød sone da, så spillerne hadde ikke råd til bedre.
dzk skrev: tor mai 25, 2023 9:49 pm Litt værre for RBK som har spilt nitrist fotball hele sesongen og fortsetter mot amatørlag.

Vi derimot er godt vant til dette
Velger å kutte innlegget ditt der, etterrettelig som jeg er.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»