Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
thewaterfall

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av thewaterfall »

Lilleborg skrev: tor jun 08, 2023 7:02 am
thewaterfall skrev: tor jun 08, 2023 12:35 am Så ryker dere her så er det i alle fall en skikkelig cup-smell.
Legg til at Blink også mangler sin førstekeeper og kaptein til denne kampen, så blir ikke Vålerenga mindre favoritter.
Det er sant, men de skal få slippe å møte (den forrige) keepertreneren til Blink da..

Everenga

Legg inn av Everenga »

Seeberik skrev: tor jun 08, 2023 12:08 am Lukter kvartfinale nå og da begynner det jo å ligne på noe! Synd at de tre største kanonene fortsatt er med og fikk relativt gunstige trekninger. Skulle vi komme til i en kvartfinale er det lov å håpe at vi får en kamp mellom to av Brann, Glimt og Molde og at vi slipper unna
Brann er jeg ikke fryktelig bekymret for. For all del de er gode men kan absolutt tas hvis vi har en god dag. Glimt og Molde kan godt møtes i kvarten for min del, det hadde vært veldig hendig.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Lilleborg skrev: tor jun 08, 2023 7:02 am
thewaterfall skrev: tor jun 08, 2023 12:35 am Så ryker dere her så er det i alle fall en skikkelig cup-smell.
Legg til at Blink også mangler sin førstekeeper og kaptein til denne kampen, så blir ikke Vålerenga mindre favoritter.
Aaaaah slutt å bygge fallhøyde. Jeg har sett oss tape mot de mest ubrukelige avkroker i cupen.

Deila

Legg inn av Deila »

Everenga skrev: tor jun 08, 2023 12:54 pm
Lilleborg skrev: tor jun 08, 2023 7:02 am
thewaterfall skrev: tor jun 08, 2023 12:35 am Så ryker dere her så er det i alle fall en skikkelig cup-smell.
Legg til at Blink også mangler sin førstekeeper og kaptein til denne kampen, så blir ikke Vålerenga mindre favoritter.
Aaaaah slutt å bygge fallhøyde. Jeg har sett oss tape mot de mest ubrukelige avkroker i cupen.
Ingen som blir overrasket om vi ryker, men om vi gjennomfører like profesjonelt som mot Sotra så er vi videre.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Christian Cappis fra Brøndby har vært observert på flyet fra Oslo til København.
Kan det hende at JJ har vært på jobb i dag?

Deila

Legg inn av Deila »

JackBlack skrev: fre jun 09, 2023 11:18 pm Christian Cappis fra Brøndby har vært observert på flyet fra Oslo til København.
Kan det hende at JJ har vært på jobb i dag?
Får vi hentet noen før august da?

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Deila skrev: lør jun 10, 2023 2:14 pm
JackBlack skrev: fre jun 09, 2023 11:18 pm Christian Cappis fra Brøndby har vært observert på flyet fra Oslo til København.
Kan det hende at JJ har vært på jobb i dag?
Får vi hentet noen før august da?
Spillere uten kontrakt kan man hente hele tiden, men ellers så kan man gjøre klar alt til vinduet åpner.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

"Christian Cappis fra Brøndby har vært observert på flyet fra Oslo til København"
Amerikaner og sentral midtbane. Født 1999.

Deila

Legg inn av Deila »

JonSnow skrev: lør jun 10, 2023 3:11 pm
Deila skrev: lør jun 10, 2023 2:14 pm
JackBlack skrev: fre jun 09, 2023 11:18 pm Christian Cappis fra Brøndby har vært observert på flyet fra Oslo til København.
Kan det hende at JJ har vært på jobb i dag?
Får vi hentet noen før august da?
Spillere uten kontrakt kan man hente hele tiden, men ellers så kan man gjøre klar alt til vinduet åpner.
Ser ut som han har kontrakt med Brøndby til 2025.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Deila skrev: lør jun 10, 2023 2:14 pm
JackBlack skrev: fre jun 09, 2023 11:18 pm Christian Cappis fra Brøndby har vært observert på flyet fra Oslo til København.
Kan det hende at JJ har vært på jobb i dag?
Får vi hentet noen før august da?
Får ikke hentet noen før vinduet er åpent.
Kan også hende han bare besøkte Heggheim.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Overgangsvinduet i Norge
Land Åpner Stenger
Norge 1. august 31. august

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Lillestrøm og Vålerenga fikk utsatt hver sin kamp som følge av sommerens U21-EM. Nå er de omberammet.

Begge kampene skulle i utgangspunktet ha vært spilt 25. juni.

Nå er det klart at Lillestrøms hjemmekamp mot Aalesund skal spilles 19. juli. Sandefjords kamp mot Vålerenga har fått ny dato 30. september.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Riisnæs har signert for 4 nye år.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/riis ... ire-nye-ar

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Rett før pause er det målløst hjemme mot Godset
On the bright side og life ligger Lyn nå på 2.plass og kvalikk på nivå 3
og et mulig opprykk, for vi vil jo ha tilbake rivalisering i denne byen.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Big George skrev: søn jun 11, 2023 5:44 pm Rett før pause er det målløst hjemme mot Godset
On the bright side og life ligger Lyn nå på 2.plass og kvalikk på nivå 3
og et mulig opprykk, for vi vil jo ha tilbake rivalisering i denne byen.
Er på kampen og dette er kleint.
0:1 Etter straffe.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Nå MÅ VEL Fagermo sitte utrygt?

Genial

Legg inn av Genial »

MadBum skrev: søn jun 11, 2023 6:29 pm Nå MÅ VEL Fagermo sitte utrygt?
Hvis det ikke er slutt med tap her så er det nok et tegn på at han er fredet av Trøim.

Dette er så tafatt og begredelig.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Dette er det mest talentløse makkverket ever av en trener i vif, lol

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Jeg logger av til vi har fått på plass en trener, gidder ikke mere……

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Nå ligger vi på steinsikker 13.plass. Ikke no nedrykk her,

Seeberik

Legg inn av Seeberik »

Fagermo rett inn i garderoben ja. Pingle

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Onde tunger hevder at Fagermo er utrydningstruet og dermed vernet

Passord123

Legg inn av Passord123 »

Vi har mange gode spillere og store talenter. Det er positivt.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Hvorfor skal vi bruke masse tid og penger på å gå på kamp, for å se på at de utskremte amatørene fra NøFF skal late som de kan dømme. Hvor mange poeng har ikke den dritten kostet oss i år. Vel er Vålerenga ræva i år, men ikke i nærheten av bunnivået til tåpene som skal styre utpå der.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Tøv, pipeblåseren gjorde en utmerket jobb, null feil

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Amatørene er jo spillerne i blått og den jævla dinosaurusen til trener…….

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Fantastisk med ny kontrakt på Riisnes!

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Dette her skulle vi fiksa enkelt, uflaks eller ei. Men Fagermo og resten av trenerteamet har klart å utvikle et lag som er så gjennomført ræva i angrep. Er ikke rart at Stabæk holdt enkelt unna med 2 mann utvist.

Man kan si at det er mye galt i klubben og det er jeg helt enig i. Men å fikse de tingene tar tid, sparke Fagermo gå raskt og jeg nekter å tro at det skal være mulig å gjøre det dårligere enn det her. Da må de i såfall plukke en tilfeldig kar fra Østblokka til å trene laget.

Passord123

Legg inn av Passord123 »

dzk skrev: søn jun 11, 2023 7:21 pm Dette her skulle vi fiksa enkelt, uflaks eller ei. Men Fagermo og resten av trenerteamet har klart å utvikle et lag som er så gjennomført ræva i angrep. Er ikke rart at Stabæk holdt enkelt unna med 2 mann utvist.

Man kan si at det er mye galt i klubben og det er jeg helt enig i. Men å fikse de tingene tar tid, sparke Fagermo gå raskt og jeg nekter å tro at det skal være mulig å gjøre det dårligere enn det her. Da må de i såfall plukke en tilfeldig kar fra Østblokka til å trene laget.
Sparke Fagermo og ansatte en ny trener under Jokke er et skritt i riktig retning. Uansett hvor mye annet som er galt.

Så må de som leder denne klubben unngå å gjøre den fatale feilen de gjorde med Deila og Fagermo: Ansatte såkalte frelsere som skal rydde opp i all udugeligheten. Deila brukte to år på å bytte ut alle spillerne til sine egne. Så tre år på å vise at han ikke fikk til noe resultat med dem. Nå gjør Fagermo det samme.

Istedenfor å ansatte en trener som forteller styret hvor ræva alt er og at man må starte helt på nytt, så håper jeg de kan finne en som faktisk har trua på de gutta som er der og som legger hode på blokka for at han skal klare å levere resultater med dem. Ikke en som krever et nytt lag og flere år på et nytt "prosjekt".

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

dzk skrev: søn jun 11, 2023 7:21 pm Dette her skulle vi fiksa enkelt, uflaks eller ei. Men Fagermo og resten av trenerteamet har klart å utvikle et lag som er så gjennomført ræva i angrep. Er ikke rart at Stabæk holdt enkelt unna med 2 mann utvist.

Man kan si at det er mye galt i klubben og det er jeg helt enig i. Men å fikse de tingene tar tid, sparke Fagermo gå raskt og jeg nekter å tro at det skal være mulig å gjøre det dårligere enn det her. Da må de i såfall plukke en tilfeldig kar fra Østblokka til å trene laget.
Han boletypen kan sikkert gå rett inn. Har nok fullt medisinskap og kan diske opp noen hissige energidrinks!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»