Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Chromeback

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av Chromeback »

Jonasar skrev: tir jul 20, 2021 9:30 pm Jeg klarte faen meg og sitere meg selv...

oj...
Hahaha, nydelig!

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Chromeback skrev: tir jul 20, 2021 9:31 pm
Jonasar skrev: tir jul 20, 2021 9:30 pm Jeg klarte faen meg og sitere meg selv...

oj...
Hahaha, nydelig!
ja, blir mye Buglignende rare ting fra min side, håper det går bra :P

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jonasar skrev: tir jul 20, 2021 9:32 pm
Chromeback skrev: tir jul 20, 2021 9:31 pm
Jonasar skrev: tir jul 20, 2021 9:30 pm Jeg klarte faen meg og sitere meg selv...

oj...
Hahaha, nydelig!
ja, blir mye Buglignende rare ting fra min side, håper det går bra :P
Det tror jeg skal gå helt fint! Tror de aller fleste her inne har opplevd dette :lol:

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Chromeback skrev: tir jul 20, 2021 9:34 pm
Jonasar skrev: tir jul 20, 2021 9:32 pm
Chromeback skrev: tir jul 20, 2021 9:31 pm

Hahaha, nydelig!
ja, blir mye Buglignende rare ting fra min side, håper det går bra :P
Det tror jeg skal gå helt fint! Tror de aller fleste her inne har opplevd dette :lol:
Har jo vært der i 15 år, er vel ikke første gangen folk rister på huet her :P

Taururu

Legg inn av Taururu »

Ingen Dønnum i troppen mot Gent. Skulle helst ha ventet til disse to kampene var spilt.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Taururu skrev: ons jul 21, 2021 5:41 pm Ingen Dønnum i troppen mot Gent. Skulle helst ha ventet til disse to kampene var spilt.
Hvor har du det fra? Han står oppført i squaden hos UEFA.
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferen ... valerenga/

Taururu

Legg inn av Taururu »

Nettavisen.

chatin

Legg inn av chatin »

Korgutt skrev: ons jul 21, 2021 5:45 pm
Taururu skrev: ons jul 21, 2021 5:41 pm Ingen Dønnum i troppen mot Gent. Skulle helst ha ventet til disse to kampene var spilt.
Hvor har du det fra? Han står oppført i squaden hos UEFA.
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferen ... valerenga/
Stian de Wahl i Nettavisen er vel blant de som har meldt at Dønnum har reist for medisinsk sjekk og signering for Standard Liege. Meldt inn i tropp men er nok Standard Liege-spiller når kampen mot Gent blåses i gang.

Synd at vi ikke får ha han med oss i de to kampene. Men man har vel skjønt at det er den veien det gikk lenge nå.

Taururu

Legg inn av Taururu »

chatin skrev: ons jul 21, 2021 5:48 pm
Korgutt skrev: ons jul 21, 2021 5:45 pm
Taururu skrev: ons jul 21, 2021 5:41 pm Ingen Dønnum i troppen mot Gent. Skulle helst ha ventet til disse to kampene var spilt.
Hvor har du det fra? Han står oppført i squaden hos UEFA.
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferen ... valerenga/
Stian de Wahl i Nettavisen er vel blant de som har meldt at Dønnum har reist for medisinsk sjekk og signering for Standard Liege. Meldt inn i tropp men er nok Standard Liege-spiller når kampen mot Gent blåses i gang.

Synd at vi ikke får ha han med oss i de to kampene. Men man har vel skjønt at det er den veien det gikk lenge nå.
Ja, det er riktig. Skulle kanskje hatt is i magen og ventet til etter disse to kampene. Kanskje kunne vi pressa ut litt mer cash da

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

chatin skrev: ons jul 21, 2021 5:48 pm
Korgutt skrev: ons jul 21, 2021 5:45 pm
Taururu skrev: ons jul 21, 2021 5:41 pm Ingen Dønnum i troppen mot Gent. Skulle helst ha ventet til disse to kampene var spilt.
Hvor har du det fra? Han står oppført i squaden hos UEFA.
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferen ... valerenga/
Stian de Wahl i Nettavisen er vel blant de som har meldt at Dønnum har reist for medisinsk sjekk og signering for Standard Liege. Meldt inn i tropp men er nok Standard Liege-spiller når kampen mot Gent blåses i gang.

Synd at vi ikke får ha han med oss i de to kampene. Men man har vel skjønt at det er den veien det gikk lenge nå.
Dersom de skal ut i Europa i denne kvalifiseringen så er jeg ikke sikker på at han kan bidra for de i kvalifiseringen. Mulig han isåfall må vente til et gruppespill.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Det er sant. Mulig vi fikk pressa ut litt ekstra pga. det

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hvordan blir Vålerenga uten Dønnum no da? (Var jo han som liksom er motoren i laget?)

Taururu

Legg inn av Taururu »

Laffano16 skrev: tor jul 22, 2021 9:24 am Hvordan blir Vålerenga uten Dønnum no da? (Var jo han som liksom er motoren i laget?)
Veldig usikker, avhenger litt av denne Albin. Vi må ihvertfall bli tydeligere i samhandlingsmønsteret i angrepsspillet vårt. Da er det ikke sikkert savnet blir så stort.
Har jo nevnt Pernambuco, om ikke B/G bruker opsjonen bør vi være på banen. Overbevist om at han passer oss som hånd i hanske.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Taururu skrev: tor jul 22, 2021 9:55 am
Laffano16 skrev: tor jul 22, 2021 9:24 am Hvordan blir Vålerenga uten Dønnum no da? (Var jo han som liksom er motoren i laget?)
Veldig usikker, avhenger litt av denne Albin. Vi må ihvertfall bli tydeligere i samhandlingsmønsteret i angrepsspillet vårt. Da er det ikke sikkert savnet blir så stort.
Har jo nevnt Pernambuco, om ikke B/G bruker opsjonen bør vi være på banen. Overbevist om at han passer oss som hånd i hanske.

Hva med denne SHaroui? Rett uttale?

Taururu

Legg inn av Taururu »

Noe sånt:) Elsker hvordan han kan trylle frem noe. Likern egentlig sentralt, men klart Odin må inn fra start etterhvert og da må han muligens skyves ut som ving.

Tenker vi har to spisser Urdahl og Ørn og to sentrale midtbanespillere i Oldrup og Christensen (skeptisk, aldri blitt overbevist verken her, molde, start eller U-landslag)

Bjørdal er bankers på ene indreløpern og da må Osame og Odin være alternativer på den andre.
Amor, Albin og (Sahraoui som alternativ når Odin spiller) som vinger.

Nesten alle lagene vi møter legger seg veldig lavt med alle mann bak ballen og dette gjør at Amor ikke kommer til sin rett. Tror vi kan leve med to driblesterke vinger i disse kampene. Da tror jeg f.eks Pernambuco og Albin/Sahraoui hadde vært riktig.
Samtidig bør vi ha 2-3 offensive spillere å sette innpå, men også om det skulle komme skader.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Takker så meget for utfyllende svar! Håper jo at alle de norske går videre men Gent er ikke lette!

Taururu

Legg inn av Taururu »

Fin test i hvertfall :D

MrPets

Legg inn av MrPets »

Ingen kamptråd?

Taururu

Legg inn av Taururu »

Klaesson på halvdistanse

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Svakt av Klaesson. Håper Fagermo har en god grunn til å bruke Jatta. Hvor er Udahl?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Da sprakk det tidlig. Har Fagermo noen utpsykingstaktikker rede mot belgierne?

Taururu

Legg inn av Taururu »

Zanick skrev: tor jul 22, 2021 8:43 pm Svakt av Klaesson. Håper Fagermo har en god grunn til å bruke Jatta. Hvor er Udahl?
Kan ikke ha det sånn at vi har 1-2 mål i minus hver kamp pga. keeperspill. Da blir det vanskelig å vinne

MrPets

Legg inn av MrPets »

Klaessons utspill er sjokkerende svake

MrPets

Legg inn av MrPets »

Hva er Klaesson egentlig god på? Skjønner ikke mye av Leeds-interessen av denne kampen så langt

HarryH

Legg inn av HarryH »

Folk_flesk skrev: tor jul 22, 2021 8:43 pm Har Fagermo noen utpsykingstaktikker rede mot belgierne?
Det er den vanlige med at de ikke har nok spillere fra provinsen Øst-Flandern.

Ser ikke ut som om det biter på dem.

Taururu

Legg inn av Taururu »

MrPets skrev: tor jul 22, 2021 8:49 pm Hva er Klaesson egentlig god på? Skjønner ikke mye av Leeds-interessen av denne kampen så langt
Er vel ganske reaksjonssterk...

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Jeg greier ikke å se hva planen til Vålerenga er her.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Haha, må jo være mål.

Ja, se der ja.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Hvorfor går ikke Klaesson den, mulig han trodde det var offside. Skal jo ta den alle dager i uka

Taururu

Legg inn av Taururu »

Greit å gi opp Christensen også. Er jo ikke nærheten av å holde mål

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»