Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Deila

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av Deila »


Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Twitterintegrasjon er vel bedre enn VGD komplett alene!!!

Deila

Legg inn av Deila »

Joacim Jonsson ikke spesielt imponert over vår nye back, så får man velge selv hva man vil legge i det..

Deila

Legg inn av Deila »

Rafik Zekhnini er ferdig i Fiorentina og Eurosport er i gang med spekulasjoner om han kan være aktuell for oss siden han trente med oss i fjor..

https://www.eurosport.no/fotball/trente ... tory.shtml

Deila

Legg inn av Deila »

In other news så melder Eurosport at Kjartansson er tilbake 15.august mot Tromsø etter sitt lange skadeavbrekk: https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Joachim Johnson lever i en verden hvor alt enten er kjempebra eller kjempedårlig. Hvis han er en god nok spiller som ikke svekker laget som Adekugbe så er jeg fornøyd.

chatin

Legg inn av chatin »

Grøfterulleren skrev: man jul 26, 2021 9:56 pm Joacim Jonsson ikke spesielt imponert over vår nye back, så får man velge selv hva man vil legge i det..
Han har jo bommet på mye opp igjennom også Joacim Jonsson. Men det er som regel noe fornuftig i det han sier. Og denne Zuta høres jo ikke ut som en som skal inn å være venstrebacken vår de neste 4-5 årene, han høres heller ikke ut som en som spiller som er i elleveren til et gullag. Og hvis han kommer på en kort kontrakt er jeg redd at han først og fremst bare sperrer veien for O. Opsahl.

Men så kommer nok ikke Zuta til å bli eneste back inn dette vinudet. Og vi trenger mer bredde. Så er villig til å vente å se hva som er planen til Ingebrigtsen, Fagermo og co.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jonasar skrev: man jul 26, 2021 9:45 pm Twitterintegrasjon er vel bedre enn VGD komplett alene!!!
Ble det en bra feiring i går? Bursdag og seier mot den tidligere erkefienden, på samme dag, er da ikke så halvgærent.

Passord123

Legg inn av Passord123 »

JackBlack skrev: man jul 26, 2021 5:28 pm
Passord123 skrev: man jul 26, 2021 4:38 pm
Grøfterulleren skrev: man jul 26, 2021 1:34 pm Rykte er på Italiensk, men virker som vi henter en venstreback fra Lecce:

Snakker svensk, så tikker av på den boksen i alle fall, men dette lukter Deilakjøp. Middels spiller, tvilsom mentalitet, ikke noe videresalgspotensiale, antageligvis godt betalt. Et steg i feil retning. Er Oskar Opsahl så langt unna?
Var meget god i allsvenskan 2020.
Ble av svenskafans.com kåret til nest beste spiller i sitt Häcken.

2. Leonard Zuta - 4,71 - 14 betygsatta matcher
Kommentar: Blev klar för BK Häcken ett par omgångar in i årets allsvenska och gjorde debut i bortamatchen mot IK Sirius i den tredje omgången. Med sin oerhört känsliga vänsterfot, spelförståelse och löpvilja så lade han beslag på vänsterbacksplatsen från första dag. Lämnade sedan BK Häcken för italienska US Lecce, vilket var väntat att han ville till en större liga men tråkigt, sett ur gulsvart synvinkel. Hade han varit kvar året ut hade guldet kunnat hamna på en ö istället för i Skåne, så stor nytta gjorde Zuta.

Kilde:

https://www.svenskafans.com/fotboll/...ts-1-10-623078
En halv god sesong i Allsvenskan er bedre enn å ikke ha en halv god sesong i Allsvenskan. Men det er heller ikke noe mer enn det. Håper jeg tar feil(og det skjer ofte nok), men jeg står for at det er en feil type signering. Jeg ser samtidig at klubben er i en skvis om de mener at Oskar Opsahl ikke er god nok per nå. Vi kan håpe på at det er snakk om 1,5 års kontrakt med fornuftig lønn. Da blir det lettere å akseptere.

Passord123

Legg inn av Passord123 »

HeskeyTime skrev: tir jul 27, 2021 12:04 am Joachim Johnson lever i en verden hvor alt enten er kjempebra eller kjempedårlig. Hvis han er en god nok spiller som ikke svekker laget som Adekugbe så er jeg fornøyd.
Det er i hvert fall ingen grunn til å bekymre seg basert på Joacim Jonssons utspill alene. Om det gjelder det ene eller det andre.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Når det gjelder Zuta så har han bakgrunn fra skandinavisk fotball, er rutinert og trenger sannsynligvis ikke lang innkjøringsperiode. Fagermo kan ikke beskyldes for ikke å gi talenter sjansen, så mener han at Opsahl ikke er klar så er jeg greit med på Zuta, forutsatt at han ikke blir lønnsledende.

Deila

Legg inn av Deila »

Everenga skrev: tir jul 27, 2021 10:56 am Når det gjelder Zuta så har han bakgrunn fra skandinavisk fotball, er rutinert og trenger sannsynligvis ikke lang innkjøringsperiode. Fagermo kan ikke beskyldes for ikke å gi talenter sjansen, så mener han at Opsahl ikke er klar så er jeg greit med på Zuta, forutsatt at han ikke blir lønnsledende.
Uavhengig av om Opsahl er klar eller ikke så trenger vi to stk venstrebacker i troppen i en allerede tynnslitt tropp som er veldig utsatt om det kommer skader. Så er det bra med unge spillere, men vi er avhengig av en mix så det ikke blir alt for ungt også.

Everenga

Legg inn av Everenga »

HeskeyTime skrev: tir jul 27, 2021 12:04 am Joachim Johnson lever i en verden hvor alt enten er kjempebra eller kjempedårlig. Hvis han er en god nok spiller som ikke svekker laget som Adekugbe så er jeg fornøyd.
Nå sier han vel nettopp at Zuta verken er kjempegod eller kjempedårlig men at det er en type signering som Enga skal ha gått bort i fra. Beskriver jo Zuta som safe.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Everenga skrev: tir jul 27, 2021 11:50 am
HeskeyTime skrev: tir jul 27, 2021 12:04 am Joachim Johnson lever i en verden hvor alt enten er kjempebra eller kjempedårlig. Hvis han er en god nok spiller som ikke svekker laget som Adekugbe så er jeg fornøyd.
Nå sier han vel nettopp at Zuta verken er kjempegod eller kjempedårlig men at det er en type signering som Enga skal ha gått bort i fra. Beskriver jo Zuta som safe.
Som spiller ja, men selve kjøpet var visstnok forferdelig, selv om det verken er kommet ut sum eller lønn.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

LeSorcier skrev: tir jul 27, 2021 12:20 am
Jonasar skrev: man jul 26, 2021 9:45 pm Twitterintegrasjon er vel bedre enn VGD komplett alene!!!
Ble det en bra feiring i går? Bursdag og seier mot den tidligere erkefienden, på samme dag, er da ikke så halvgærent.
Fortsatt Erkefiende, bare "litt" lenger ned :P

men ja, dagen var vendlig bra den, ikke noe spesielt baluba bare meg og mine aller nærmeste...

Koselig at du husker, alltid koselig :)


Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

faen det forumet her er ørten ganger bedre enn det andre!

Jeg la ut linker og det så faktisk bra ut!!!

Deila

Legg inn av Deila »

Jonasar skrev: tir jul 27, 2021 5:48 pm faen det forumet her er ørten ganger bedre enn det andre!

Jeg la ut linker og det så faktisk bra ut!!!
Sånn rent bortsett fra at jeg har linket til begge deler litt lenger opp da, men du la ut bedre enn meg :)

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Grøfterulleren skrev: tir jul 27, 2021 7:02 pm
Jonasar skrev: tir jul 27, 2021 5:48 pm faen det forumet her er ørten ganger bedre enn det andre!

Jeg la ut linker og det så faktisk bra ut!!!
Sånn rent bortsett fra at jeg har linket til begge deler litt lenger opp da, men du la ut bedre enn meg :)
jeg har alltid vært litt sent ute, er ikke no nytt det

men når jeg skrev dette, med alle kodene og greier, så ikke bra ut i det hele tatt :P

bare trykka send og håpa på det beste :)

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

men er det nå(når Kjartanson er frisk igjen) at Layouni får den benken han fortjener, og at Ørnen finner formen?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

VIF-legenden Einar Bruno Larsen gikk bort i går. Regner med at BigGeorge fikk gleden av å se han fra tribuneplass.

Everenga

Legg inn av Everenga »

LeSorcier skrev: ons jul 28, 2021 10:44 am VIF-legenden Einar Bruno Larsen gikk bort i går. Regner med at BigGeorge fikk gleden av å se han fra tribuneplass.
Det har jeg ikke fått med meg. All ære til en av de virkelige profilene i Enga.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Hvordan linker man til Twitter poster?
Ser at det påståes at VIF får 4 millioner pund for Klaesson.
Det er jo voldsomt mye.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

RIP Bruno

chatin

Legg inn av chatin »

Klaesson til Leeds er done deal melder Nettavisen. ¨Godt over 20 millioner¨ i overgangssum + en rekke fremtidige bonuser.

Her må vi vel bare være fornøyd og ønske Klaesson lykke til. Spent på hva man tenker nå. Satses det på Haug eller kommer det en ny førstekeeper inn.

Nesten 50 millioner inn i overgangssummer i løpet av en ukes tid. Nå gjelder det å bruke pengene fornuftig.

Kaldbayer
Innlegg: 318

Legg inn av Kaldbayer »

Grattis med dagen kjære enga💙

Passord123

Legg inn av Passord123 »

chatin skrev: ons jul 28, 2021 10:35 pm Nesten 50 millioner inn i overgangssummer i løpet av en ukes tid. Nå gjelder det å bruke pengene fornuftig.
Det er litt defensiv holdning, men håper at de har is i magen nå. At Haug får ut sesongen og innfasing av Albin på høyrekanten. Så skal jeg leve med at vi henter en 29-åring til venstrebackplassen. Om han leverer fra dag 1 så er ikke nivået på Eliteserien høyere enn at vi skal være med å kjempe om Europaplass i høst med de vi har. Viktig at man fortsetter å bygge for neste sesong og ikke gjør noe dumt for å hente maks ut av denne.

Kan fort også hjelpe troppen å få bort litt av forventningspresset og ha fokus på å levere en solid høst med det gode kollektivet som vi så i fjor.

Passord123

Legg inn av Passord123 »

Hva tror vi om kveldens kamp? Har Fagermo gitt opp, eller går vi all in for en overraskelse?

Lenge til neste seriekamp så er vel gjerne bare å la de beste få trening på nivået. Gjerne med Odin for min del. Hadde vært moro å gå for en overraskelse, men er vel mer sannsynlig at det planlegges for noe solid og å få til et fornuftig resultat.

Everenga

Legg inn av Everenga »

chatin skrev: ons jul 28, 2021 10:35 pm Klaesson til Leeds er done deal melder Nettavisen. ¨Godt over 20 millioner¨ i overgangssum + en rekke fremtidige bonuser.

Her må vi vel bare være fornøyd og ønske Klaesson lykke til. Spent på hva man tenker nå. Satses det på Haug eller kommer det en ny førstekeeper inn.

Nesten 50 millioner inn i overgangssummer i løpet av en ukes tid. Nå gjelder det å bruke pengene fornuftig.
Lykke til vil han trenge. Han er vel neppe kjøpt som førstevalg og veien er kort til å bli værende på benken.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Vi er ihvertfall blitt forsterket på keeperplass

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»