Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Deila

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av Deila »

ehall skrev: man apr 03, 2023 8:58 pm
Deila skrev: man apr 03, 2023 7:24 pm Det er nok ikke trenerne som er hovedproblemet i denne klubben. Det må være en grunn til at ingen får det til. Da er det noe fundamentalt galt i og rundt klubben som stikker dypere enn bare treneren.
Problemet er jo at treneren i Vålerenga er en av de som har mest å si. Egentlig burde de være nederst på rangstigen. Eller må man si at treneren er over alle andre, men da man man rette seg etter det også. Bare finn på et opplegg, ikke småkonger overalt som krangler.
Hvorfor det er slik aner jeg ikke, men det er ganske åpenbart at det er feil. Burde være enkelt å rette opp i. Sportslig leder skal være over treneren i hierakiet.

Downlight

Legg inn av Downlight »

ehall skrev: man apr 03, 2023 9:00 pm
JackBlack skrev: man apr 03, 2023 7:47 pm Nå er det mye positivt om dagen
DEF er nok ikke spesielt glad i Arilas etter Layouni saken, men boikott gavner ingen.
Selv om det etterhvert kom frem at Arilas lot Layouni få komme med påstander som ganske enkelt var oppspinn.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/kEeWL ... g-bannlyst
Veldig bra at det reageres mot ærlige journalister, det burde flere gjøre. Og i TV2 er de flest av dem.
Journalister er ikke samme rase i dag som tidligere. Alt for mange er opptatt av å gjøre seg interessante og skape kilkksaker. God formidling er det nesten ingen som behersker.

lund

Legg inn av lund »

JackBlack skrev: man apr 03, 2023 7:47 pm Nå er det mye positivt om dagen
DEF er nok ikke spesielt glad i Arilas etter Layouni saken, men boikott gavner ingen.
Selv om det etterhvert kom frem at Arilas lot Layouni få komme med påstander som ganske enkelt var oppspinn.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/kEeWL ... g-bannlyst
Denne skjønte jeg ikke helt. Fagermo fikk vel komme med sin versjon av saken så vidt jeg husker.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

ehall skrev: man apr 03, 2023 9:00 pm
JackBlack skrev: man apr 03, 2023 7:47 pm Nå er det mye positivt om dagen
DEF er nok ikke spesielt glad i Arilas etter Layouni saken, men boikott gavner ingen.
Selv om det etterhvert kom frem at Arilas lot Layouni få komme med påstander som ganske enkelt var oppspinn.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/kEeWL ... g-bannlyst
Veldig bra at det reageres mot ærlige journalister, det burde flere gjøre. Og i TV2 er de flest av dem.
Veldig bra at det reageres mot uærlige journalister, det burde flere gjøre. Og i TV2 er de flest av dem.

Obs, manglet en u der.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

lund skrev: man apr 03, 2023 9:53 pm
JackBlack skrev: man apr 03, 2023 7:47 pm Nå er det mye positivt om dagen
DEF er nok ikke spesielt glad i Arilas etter Layouni saken, men boikott gavner ingen.
Selv om det etterhvert kom frem at Arilas lot Layouni få komme med påstander som ganske enkelt var oppspinn.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/kEeWL ... g-bannlyst
Denne skjønte jeg ikke helt. Fagermo fikk vel komme med sin versjon av saken så vidt jeg husker.
Flere dager etterpå, ikke ifob med det famøse intervjuet, der det kom en rekke påstander som ikke holdt vann.

chatin

Legg inn av chatin »

Arilas tok selvkritikk i TV2s nye podcast om Eliteserien for Layouni-intervjuet. Sa at han ikke ante hva som møtte han da han reiste til Falun for å intervjue Layouni, og ikke visste at han hadde blitt far natten før intervjuet. Layouni kom med en veldig forberedt og lang redegjørelse for hva som hadde skjedd, og Arilas ble tatt litt på sengen og tok selvkritikk på at han ikke var så skarp som han skulle ønske at han var og stilte kritiske spørsmål til hendelsesforløp og de valgene Layouni gjorde .

Uansett så er det ¨boikott¨-fjaset fra Fagermo for en sånn fillesak bare tull som skaper mer utenomsportslig styr. Det mater bare dyret og legger opp til nye saker om noe som burde vært avsluttet for lenge siden.

lund

Legg inn av lund »

chatin skrev: man apr 03, 2023 11:10 pm Arilas tok selvkritikk i TV2s nye podcast om Eliteserien for Layouni-intervjuet. Sa at han ikke ante hva som møtte han da han reiste til Falun for å intervjue Layouni, og ikke visste at han hadde blitt far natten før intervjuet. Layouni kom med en veldig forberedt og lang redegjørelse for hva som hadde skjedd, og Arilas ble tatt litt på sengen og tok selvkritikk på at han ikke var så skarp som han skulle ønske at han var og stilte kritiske spørsmål til hendelsesforløp og de valgene Layouni gjorde .

Uansett så er det ¨boikott¨-fjaset fra Fagermo for en sånn fillesak bare tull som skaper mer utenomsportslig styr. Det mater bare dyret og legger opp til nye saker om noe som burde vært avsluttet for lenge siden.
Mitt inntrykk også. Ingen parter som har noe som helst å tjene på dette i en tid der man prøver å bygge opp interesse rundt Eliteserien. Skadelig for TV2 også.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

lund skrev: man apr 03, 2023 11:12 pm
chatin skrev: man apr 03, 2023 11:10 pm Arilas tok selvkritikk i TV2s nye podcast om Eliteserien for Layouni-intervjuet. Sa at han ikke ante hva som møtte han da han reiste til Falun for å intervjue Layouni, og ikke visste at han hadde blitt far natten før intervjuet. Layouni kom med en veldig forberedt og lang redegjørelse for hva som hadde skjedd, og Arilas ble tatt litt på sengen og tok selvkritikk på at han ikke var så skarp som han skulle ønske at han var og stilte kritiske spørsmål til hendelsesforløp og de valgene Layouni gjorde .

Uansett så er det ¨boikott¨-fjaset fra Fagermo for en sånn fillesak bare tull som skaper mer utenomsportslig styr. Det mater bare dyret og legger opp til nye saker om noe som burde vært avsluttet for lenge siden.
Mitt inntrykk også. Ingen parter som har noe som helst å tjene på dette i en tid der man prøver å bygge opp interesse rundt Eliteserien. Skadelig for TV2 også.
TV2 støtter jo journalisten, de vinner vel på støyen, det skaper temperatur og klikk. Ville de ønske en ren journalistisk dekning av en ubetydelig treningskamp kunne de vel sendt en av de mange andre folkene de har engasjert i sin nye satsing på norsk fotball.

lund

Legg inn av lund »

KingKongHalvor skrev: man apr 03, 2023 11:18 pm
lund skrev: man apr 03, 2023 11:12 pm
chatin skrev: man apr 03, 2023 11:10 pm Arilas tok selvkritikk i TV2s nye podcast om Eliteserien for Layouni-intervjuet. Sa at han ikke ante hva som møtte han da han reiste til Falun for å intervjue Layouni, og ikke visste at han hadde blitt far natten før intervjuet. Layouni kom med en veldig forberedt og lang redegjørelse for hva som hadde skjedd, og Arilas ble tatt litt på sengen og tok selvkritikk på at han ikke var så skarp som han skulle ønske at han var og stilte kritiske spørsmål til hendelsesforløp og de valgene Layouni gjorde .

Uansett så er det ¨boikott¨-fjaset fra Fagermo for en sånn fillesak bare tull som skaper mer utenomsportslig styr. Det mater bare dyret og legger opp til nye saker om noe som burde vært avsluttet for lenge siden.
Mitt inntrykk også. Ingen parter som har noe som helst å tjene på dette i en tid der man prøver å bygge opp interesse rundt Eliteserien. Skadelig for TV2 også.
TV2 støtter jo journalisten, de vinner vel på støyen, det skaper temperatur og klikk. Ville de ønske en ren journalistisk dekning av en ubetydelig treningskamp kunne de vel sendt en av de mange andre folkene de har engasjert i sin nye satsing på norsk fotball.
De vinner ikke på å få et dårlig forhold til Vålerenga.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7926

Legg inn av Big George »

Vålerenga - Jerv 2-1 (2-0)
Intility Arena, mandag 3. april kl. 15.00
510 tilskuere

Vålerengas lag: Sjøeng - Hedenstad, Heggheim, Strandberg (K), Zuta - Thiago Holm, Oldrup, Bjørdal - Håkans, Jatta (Børven 46'), Dicko Eng (Riisnæs 65')

Vålerengas målscorere: Bjørdal (16. min), Dicko Eng (19. min).

Det var siste kamp før seriestart.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

lund skrev: man apr 03, 2023 11:20 pm
KingKongHalvor skrev: man apr 03, 2023 11:18 pm
lund skrev: man apr 03, 2023 11:12 pm

Mitt inntrykk også. Ingen parter som har noe som helst å tjene på dette i en tid der man prøver å bygge opp interesse rundt Eliteserien. Skadelig for TV2 også.
TV2 støtter jo journalisten, de vinner vel på støyen, det skaper temperatur og klikk. Ville de ønske en ren journalistisk dekning av en ubetydelig treningskamp kunne de vel sendt en av de mange andre folkene de har engasjert i sin nye satsing på norsk fotball.
De vinner ikke på å få et dårlig forhold til Vålerenga.
Tja, så lenge VIF ikke leverer noe sportslig av interesse er det jo alltids noe utenomsportslig ala pengetrøbbel eller interne konflikter å meske seg i.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Deila skrev: man apr 03, 2023 7:36 pm Stefan Strandberg (32) mener balansen mellom erfarne og unge spillere ikke er god nok, skal Vålerenga kunne kjempe i toppen av Eliteserien.

https://www.dagsavisen.no/oslo/fotball/ ... t-er-sunt/

Ganske utrolig at vi har satt oss i denne situasjonen hvor kapteinen ikke klarer å gi et klart svar på om vi er en satsende klubb eller utviklingsklubb.
Strandberg i TV2 intervju om "kåte" spillere også.

Ikke nødvendigvis et altfor kritiserbart intervju, men for min del er det svært lite med Strandberg som gjør at han fremstår som den (samlede) ledertypene spillertroppen i VIF trenger nå.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7926

Legg inn av Big George »

"for min del er det svært lite med Strandberg som gjør at han fremstår som den (samlede) ledertypene spillertroppen i VIF trenger nå"

Trolig samlet Vålerenga opp en betydelig gjeld ved anskaffelsen av Strandberg.
Så litt samlende må han være.

Deila

Legg inn av Deila »

Centrist skrev: man apr 03, 2023 11:25 pm
Deila skrev: man apr 03, 2023 7:36 pm Stefan Strandberg (32) mener balansen mellom erfarne og unge spillere ikke er god nok, skal Vålerenga kunne kjempe i toppen av Eliteserien.

https://www.dagsavisen.no/oslo/fotball/ ... t-er-sunt/

Ganske utrolig at vi har satt oss i denne situasjonen hvor kapteinen ikke klarer å gi et klart svar på om vi er en satsende klubb eller utviklingsklubb.
Strandberg i TV2 intervju om "kåte" spillere også.

Ikke nødvendigvis et altfor kritiserbart intervju, men for min del er det svært lite med Strandberg som gjør at han fremstår som den (samlede) ledertypene spillertroppen i VIF trenger nå.
Samme essensen i intervju somdagsavisen, bare at Arilas i TV 2 valgte ordet «kåte». Får sikkert noen ekstra klikk ;)

Ellers bare bra at vi har en kaptein som kaller en spade for en spade og som tør å stille krav. Alt for lite av det i klubben. Middelmådige resultater bare aksepteres.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Big George skrev: tir apr 04, 2023 1:35 am "for min del er det svært lite med Strandberg som gjør at han fremstår som den (samlede) ledertypene spillertroppen i VIF trenger nå"

Trolig samlet Vålerenga opp en betydelig gjeld ved anskaffelsen av Strandberg.
Så litt samlende må han være.
Gjeld på høye signerigeringsbonuser og lønnsutbetalinger.
Synd de ikke har blitt advart om dette på forhånd

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Big George skrev: man apr 03, 2023 7:48 pm Som en gammel sjef i Enga Fritz Helmuth sa
All omtale er bra reklame
Han som var sjef under krigen?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7926

Legg inn av Big George »

busemannen skrev: tir apr 04, 2023 10:16 am
Big George skrev: man apr 03, 2023 7:48 pm Som en gammel sjef i Enga Fritz Helmuth sa
All omtale er bra reklame
Han som var sjef under krigen?
Helmuth Steffens (født 27. november 1916, død 23. april 2000 [1]) var en norsk idrettsleder, kjent som oppmann (lagleder) for Vålerenga Fotball fra 1946 til 1965. …
Rett skal være rett, Helmuth Steffens het han.
Fritz Helmuth var en dansk skuespiller og hadde vel ikke noe med Vålerenga å gjøre.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Deila skrev: tir apr 04, 2023 7:06 am Ellers bare bra at vi har en kaptein som kaller en spade for en spade og som tør å stille krav. Alt for lite av det i klubben. Middelmådige resultater bare aksepteres.
Ja, men det tas innad. Skittentøyvask har ikke noe i media å gjøre. Han fremstår som en sutrende unge som ikke har fått det han vil. Han skal holde seg frisk og spille alle kamper, ellers blir vi fort negativ til ham.

Deila

Legg inn av Deila »

ehall skrev: tir apr 04, 2023 4:52 pm
Deila skrev: tir apr 04, 2023 7:06 am Ellers bare bra at vi har en kaptein som kaller en spade for en spade og som tør å stille krav. Alt for lite av det i klubben. Middelmådige resultater bare aksepteres.
Ja, men det tas innad. Skittentøyvask har ikke noe i media å gjøre. Han fremstår som en sutrende unge som ikke har fått det han vil. Han skal holde seg frisk og spille alle kamper, ellers blir vi fort negativ til ham.
Nå overdriver du, og hevde at laget er for ungt er ikke en skittentøyvask. Det er fakta.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Deila skrev: tir apr 04, 2023 4:59 pm
ehall skrev: tir apr 04, 2023 4:52 pm
Deila skrev: tir apr 04, 2023 7:06 am Ellers bare bra at vi har en kaptein som kaller en spade for en spade og som tør å stille krav. Alt for lite av det i klubben. Middelmådige resultater bare aksepteres.
Ja, men det tas innad. Skittentøyvask har ikke noe i media å gjøre. Han fremstår som en sutrende unge som ikke har fått det han vil. Han skal holde seg frisk og spille alle kamper, ellers blir vi fort negativ til ham.
Nå overdriver du, og hevde at laget er for ungt er ikke en skittentøyvask. Det er fakta.
Problemet er at det er ikke første gang han er ute i media og klager.

Deila

Legg inn av Deila »

ehall skrev: tir apr 04, 2023 5:31 pm
Deila skrev: tir apr 04, 2023 4:59 pm
ehall skrev: tir apr 04, 2023 4:52 pm

Ja, men det tas innad. Skittentøyvask har ikke noe i media å gjøre. Han fremstår som en sutrende unge som ikke har fått det han vil. Han skal holde seg frisk og spille alle kamper, ellers blir vi fort negativ til ham.
Nå overdriver du, og hevde at laget er for ungt er ikke en skittentøyvask. Det er fakta.
Problemet er at det er ikke første gang han er ute i media og klager.
Det er ikke klaging å påpeke opplagte ting.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7926

Legg inn av Big George »

Strandberg uttalte seg negativt om de unge (sånn oppfattes det) og det er er en erfaren og svært godt betalt spiller som sjeldent er på banen på grunn av skader.

Der ser ikke bra ut.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Big George skrev: tir apr 04, 2023 12:18 pm
busemannen skrev: tir apr 04, 2023 10:16 am
Big George skrev: man apr 03, 2023 7:48 pm Som en gammel sjef i Enga Fritz Helmuth sa
All omtale er bra reklame
Han som var sjef under krigen?
Helmuth Steffens (født 27. november 1916, død 23. april 2000 [1]) var en norsk idrettsleder, kjent som oppmann (lagleder) for Vålerenga Fotball fra 1946 til 1965. …
Rett skal være rett, Helmuth Steffens het han.
Fritz Helmuth var en dansk skuespiller og hadde vel ikke noe med Vålerenga å gjøre.
Da er vi på rett kurs igjen😺

chatin

Legg inn av chatin »

Hvis enkelte tror at Strandberg bare klager i media og ikke sier i fra om ting på felt og innad i klubb tror jeg dere tar feil. Strandberg er nok veldig vokal innad, og det at han sier ifra utad også gjør ingenting så lenge det ikke blir usakligheter og sutring. Strandberg ser vel som alle oss andre at det er ting som ikke fungerer i denne klubben. Han sier selv at han har sagt ifra til klubben at de må finne ut hvilken retning de vil. Om de vil være et topplag og kjempe der oppe, eller være en utviklingsklubb. Akkurat det har vel vært tema her inne også opptil flere ganger, så at vi har noen som sier tydelig ifra er bare bra. For akkurat nå kommuniserer klubben at vi skal være i toppen, men man er blitt en utviklingsklubb.

På spørsmål fra TV2 til Dicko Eng om hvordan han terper på å bli målfarlig svarer han:
– Det er Dag-Eilev Fagermo og Stefan Strandberg, da. Stefan skriker en veldig god del på meg om å sette den ballen i mål. Han er litt sjef, hva skal man si? Da vil jeg bare score mål, smiler han.

Deila

Legg inn av Deila »

chatin skrev: tir apr 04, 2023 6:17 pm Hvis enkelte tror at Strandberg bare klager i media og ikke sier i fra om ting på felt og innad i klubb tror jeg dere tar feil. Strandberg er nok veldig vokal innad, og det at han sier ifra utad også gjør ingenting så lenge det ikke blir usakligheter og sutring. Strandberg ser vel som alle oss andre at det er ting som ikke fungerer i denne klubben. Han sier selv at han har sagt ifra til klubben at de må finne ut hvilken retning de vil. Om de vil være et topplag og kjempe der oppe, eller være en utviklingsklubb. Akkurat det har vel vært tema her inne også opptil flere ganger, så at vi har noen som sier tydelig ifra er bare bra. For akkurat nå kommuniserer klubben at vi skal være i toppen, men man er blitt en utviklingsklubb.

På spørsmål fra TV2 til Dicko Eng om hvordan han terper på å bli målfarlig svarer han:
– Det er Dag-Eilev Fagermo og Stefan Strandberg, da. Stefan skriker en veldig god del på meg om å sette den ballen i mål. Han er litt sjef, hva skal man si? Da vil jeg bare score mål, smiler han.
Det er helt riktig, og han har heller ikke sagt noe negativt om unggutta. Han sier bare at de er unge lovende spillere, men som gjør en del juniorfeil som vil rette seg opp med erfaring. Helt naturlig med andre ord.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

chatin skrev: tir apr 04, 2023 6:17 pm Hvis enkelte tror at Strandberg bare klager i media og ikke sier i fra om ting på felt og innad i klubb tror jeg dere tar feil. Strandberg er nok veldig vokal innad, og det at han sier ifra utad også gjør ingenting så lenge det ikke blir usakligheter og sutring. Strandberg ser vel som alle oss andre at det er ting som ikke fungerer i denne klubben. Han sier selv at han har sagt ifra til klubben at de må finne ut hvilken retning de vil. Om de vil være et topplag og kjempe der oppe, eller være en utviklingsklubb. Akkurat det har vel vært tema her inne også opptil flere ganger, så at vi har noen som sier tydelig ifra er bare bra. For akkurat nå kommuniserer klubben at vi skal være i toppen, men man er blitt en utviklingsklubb.

På spørsmål fra TV2 til Dicko Eng om hvordan han terper på å bli målfarlig svarer han:
– Det er Dag-Eilev Fagermo og Stefan Strandberg, da. Stefan skriker en veldig god del på meg om å sette den ballen i mål. Han er litt sjef, hva skal man si? Da vil jeg bare score mål, smiler han.
Jeg syns Strandberg er ekstremt ryddig i media. Kan gjerne kritisere generelt eller egen klubb, men jeg har ennå til gode å høre ham gå etter enkeltpersoner. Virker som han er ryddig til det ekstreme på å ta sånne ting direkte/internt og ikke i media.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7926

Legg inn av Big George »

"men jeg har ennå til gode å høre ham gå etter enkeltpersoner. "
å snakke ned unge spillere generelt er vel enda verre enn å snakke om en person.

chatin

Legg inn av chatin »

Big George skrev: tir apr 04, 2023 11:21 pm "men jeg har ennå til gode å høre ham gå etter enkeltpersoner. "
å snakke ned unge spillere generelt er vel enda verre enn å snakke om en person.
Det er ganske åpenbart at du ikke vil forstå hva Strandberg mener. Det Strandberg har uttalt i media i løpet av vinteren er:
1) At selv om klubben har et bra akademi så har det blitt produsert svært få enere, typ spillere som har nådd helt til A-landslaget, og at han tror det må brukes mer tid på de aller beste kontra mengde av spillere. Vi har for mange unge spillere samtidig nå.
2) At klubben må ta et valg om de vil være en utviklingsklubb eller et topplag, og at der vi er nå er ikke der han ble lovet da han kom.
3) At mange av de unge spillerne ofte gjør det litt for vanskelig, skal prøve på det helt store, når det smarteste kanskje er å gjøre det enkelt. Og at Strandberg selv prøver å lære dem en del på de områdene.

Mener du at noe av dette er riv ruskede galt? Hva av dette mener du er enda verre enn å snakke ned enkeltpersoner? Og mener du at ikke Strandberg har en del gode poenger her, og egentlig sier mye av det vi alle tenker?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7926

Legg inn av Big George »

Alt som bekymrer Strandberg og andre i klubben bør tas internt.
Det er åpenbart at dette har lekket ut i media.
Det er resultatene fremover som bestemmer om noen har et "poeng".
Noen mener åpenbart at Vålerenga har nok erfarne spillere
Jeg telte 11 som er født før 2000 og de fleste av dem lenge før 2000.
Det er et helt lag. Urutinert ? Nei er mitt svar.

chatin

Legg inn av chatin »

Big George skrev: tir apr 04, 2023 11:54 pm Alt som bekymrer Strandberg og andre i klubben bør tas internt.
Det er åpenbart at dette har lekket ut i media.
Det er resultatene fremover som bestemmer om noen har et "poeng".
Noen mener åpenbart at Vålerenga har nok erfarne spillere
Jeg telte 11 som er født før 2000 og de fleste av dem lenge før 2000.
Det er et helt lag. Urutinert ? Nei er mitt svar.
Og der avslører du jo at du igjen driver å uttaler deg om ting du ikke engang har giddet å lest. Lekket ut i media? Dette er intervjuer Strandberg har gjort hvor han er ærlig om sitt syn på ståa i klubben. Noe i alle fall jeg som supporter setter pris på å se at kapteinen vår er fornuftig å registrerer mye av det samme som mange supportere gjør. Han har vært åpen om at alt er selvfølgelig tatt internt, og han har i mine øyne ikke sagt noe til media som ikke er helt i orden.

Og hvor henter du ordet urutinert i denne saken? Det som har vært snakk om er at det er for mange unge spillere samtidig. Vi har seks spillere i A-stallen som er født i 2006, tre født i 2004, fire i 2003. Vi har vel rundt 14-15 spillere i A-stallen som er 20 år eller yngre. Også kan du legge på de 3 som er på U21-landslaget så er du oppe i 17-18 som holder U21-alder.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»