Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av JackBlack »

Taururu skrev: fre jan 14, 2022 4:27 pm Er det noen flere spillere i riktig alder på vei inn? Vilhjalmsson? Ruben Kristiansen?
Yousuf Kone melder at han kunne tenke seg en ny sjanse.
Har vist fått orden på det trøblete kneet.
Skal vistnok ha operert det bort og erstattet det med en pakke mariekjeks. Mye mer holdbart en før.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

JackBlack skrev: fre jan 14, 2022 4:47 pm
chatin skrev: fre jan 14, 2022 3:16 pm Bare dager etter at Dila Gori utløser utkjøpsklausulen til Ousmane Camara, selger de han videre til Dinamo Tbilisi. Hvor mye penger har vi gått glipp av i denne dealen?
Vålerenga cashet vistnok ut 5 mill på Camara i følge internasjonale medier.
Det er ikke dårlig for en som knapt har spilt for oss.
Om vi har klart å få 5 mill for han så må jo det være en usedvanlig god deal!
Da må jeg faktisk si meg imponert

chatin

Legg inn av chatin »

Henningsen skrev: fre jan 14, 2022 5:30 pm
JackBlack skrev: fre jan 14, 2022 4:47 pm
chatin skrev: fre jan 14, 2022 3:16 pm Bare dager etter at Dila Gori utløser utkjøpsklausulen til Ousmane Camara, selger de han videre til Dinamo Tbilisi. Hvor mye penger har vi gått glipp av i denne dealen?
Vålerenga cashet vistnok ut 5 mill på Camara i følge internasjonale medier.
Det er ikke dårlig for en som knapt har spilt for oss.
Om vi har klart å få 5 mill for han så må jo det være en usedvanlig god deal!
Da må jeg faktisk si meg imponert
Vi skal ikke klage hvis vi har fått 5 mill for han, men lurer voldsomt på hva Dila Gori har solgt han videre for.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

chatin skrev: fre jan 14, 2022 5:42 pm
Henningsen skrev: fre jan 14, 2022 5:30 pm
JackBlack skrev: fre jan 14, 2022 4:47 pm

Vålerenga cashet vistnok ut 5 mill på Camara i følge internasjonale medier.
Det er ikke dårlig for en som knapt har spilt for oss.
Om vi har klart å få 5 mill for han så må jo det være en usedvanlig god deal!
Da må jeg faktisk si meg imponert
Vi skal ikke klage hvis vi har fått 5 mill for han, men lurer voldsomt på hva Dila Gori har solgt han videre for.
Hadde vært interessant å vite. Eller potensielt veldig frustrerende.
Men det er jo utfordringen med lån med opsjon da. Men jeg tviler på om vi hadde fått tilsvarende om han hadde blitt. Overbeviste definitivt ikke når han var her.
Så jeg tror jeg velger å bare være godt fornøyd

dzk

Legg inn av dzk »

Henningsen skrev: fre jan 14, 2022 5:49 pm
chatin skrev: fre jan 14, 2022 5:42 pm
Henningsen skrev: fre jan 14, 2022 5:30 pm

Om vi har klart å få 5 mill for han så må jo det være en usedvanlig god deal!
Da må jeg faktisk si meg imponert
Vi skal ikke klage hvis vi har fått 5 mill for han, men lurer voldsomt på hva Dila Gori har solgt han videre for.
Men det er jo utfordringen med lån med opsjon da. Men jeg tviler på om vi hadde fått tilsvarende om han hadde blitt. Overbeviste definitivt ikke når han var her.
Fikk han sjansen da ?

Han var god i Sverige og jeg hadde troen på han, men skade + ny trener som tydeligvis ikke hadde han i planene sine sørget for at det gikk som det gikk.

Tror han hadde spilt seg inn i laget under Deila.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

dzk skrev: fre jan 14, 2022 7:13 pm
Henningsen skrev: fre jan 14, 2022 5:49 pm
chatin skrev: fre jan 14, 2022 5:42 pm

Vi skal ikke klage hvis vi har fått 5 mill for han, men lurer voldsomt på hva Dila Gori har solgt han videre for.
Men det er jo utfordringen med lån med opsjon da. Men jeg tviler på om vi hadde fått tilsvarende om han hadde blitt. Overbeviste definitivt ikke når han var her.
Fikk han sjansen da ?

Han var god i Sverige og jeg hadde troen på han, men skade + ny trener som tydeligvis ikke hadde han i planene sine sørget for at det gikk som det gikk.

Tror han hadde spilt seg inn i laget under Deila.
Nå ble jeg faktisk litt usikker, men etter hva jeg kan huske så var det litt "hodeløs kylling" over prestasjonen. Mye vilje og løping, men lite forståelse og evne.
Men her kan det være teflonen som spiller meg et puss.
Inbiller meg at han så ut som en skikkelig bomsignering.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Nakkim og Olden, begge med fortid i Enga selges trolig fra Mjøndalen til Russland.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Big George skrev: tir jan 11, 2022 3:44 pm]

Odin Holm er helt oppe i det øverste sjiktet av talenter i Eliteserien. At han er priset høyere enn mange andre er naturlig mener jeg.
Synes ikke Odin er så god.
Fagermo synes dog tydeligvis at han er noe helt spesielt.
19 år da bør ting skje, vi får se.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Big George skrev: lør jan 15, 2022 6:18 am Nakkim og Olden, begge med fortid i Enga selges trolig fra Mjøndalen til Russland.
Fredag opplyser VG og TV 2 at Mjøndalen har akseptert et bud på 1,5 millioner kroner fra russiske FC Nizhny Novgorod på midtstopperen Markus Nakkim.

Etter det Drammens Tidende erfarer stemmer dette, men DT har også opplysninger om at det ikke er sikkert at Nakkim selv ønsker å signere for den russiske toppserieklubben. Og at han er i tenkeboksen, og vil bruke tid på å bestemme seg for hva han gjør videre.

Jan-Remi Dalen, assistenttrener og ansvarlig for spillerlogistikk i Mjøndalen Fotball, ønsker ikke å kommentere saken, men han bekreftet tidligere i uka at han MIF hadde akseptert et bud fra en svensk eliteserieklubb på Nakkim.

dzk

Legg inn av dzk »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 3:31 pm
Big George skrev: tir jan 11, 2022 3:44 pm]

Odin Holm er helt oppe i det øverste sjiktet av talenter i Eliteserien. At han er priset høyere enn mange andre er naturlig mener jeg.
Synes ikke Odin er så god.
Fagermo synes dog tydeligvis at han er noe helt spesielt.
19 år da bør ting skje, vi får se.
Odin er et stort talent, en av de største vi har hatt i klubben. Han har blitt kåret av the guardian til å være blant de 60 største talentene i verden i sitt kull og i følge ryktene har vi allerede fått store bud på han som vi har takket nei til.

Han fikk mye av fjoråret ødelagt pga skade og jeg tror han kommer til å få gjennombruddet sitt i år. I fjor høst så vi ved noen anledninger hvilke kvaliteter han har, men han trenger å bli varm i trøya.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Big George skrev: lør jan 15, 2022 6:18 am Nakkim og Olden, begge med fortid i Enga selges trolig fra Mjøndalen til Russland.
Fredag opplyser VG og TV 2 at Mjøndalen har akseptert et bud på 1,5 millioner kroner fra russiske FC Nizhny Novgorod på midtstopperen Markus Nakkim.

Etter det Drammens Tidende erfarer stemmer dette, men DT har også opplysninger om at det ikke er sikkert at Nakkim selv ønsker å signere for den russiske toppserieklubben. Og at han er i tenkeboksen, og vil bruke tid på å bestemme seg for hva han gjør videre.

Jan-Remi Dalen, assistenttrener og ansvarlig for spillerlogistikk i Mjøndalen Fotball, ønsker ikke å kommentere saken, men han bekreftet tidligere i uka at han MIF hadde akseptert et bud fra en svensk eliteserieklubb på Nakkim.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

dzk skrev: lør jan 15, 2022 4:17 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 3:31 pm
Big George skrev: tir jan 11, 2022 3:44 pm]

Odin Holm er helt oppe i det øverste sjiktet av talenter i Eliteserien. At han er priset høyere enn mange andre er naturlig mener jeg.
Synes ikke Odin er så god.
Fagermo synes dog tydeligvis at han er noe helt spesielt.
19 år da bør ting skje, vi får se.
Odin er et stort talent, en av de største vi har hatt i klubben. Han har blitt kåret av the guardian til å være blant de 60 største talentene i verden i sitt kull.
Det veier ingenting hva Guardian mener.

Spør hva talentspeideren til United eller Juventus mener.
De følger nok med på hva som foregår på Valle.
Hvorfor henter de en 17 åring i Elias Solberg fra Ull Kisa og ikke Odin Holm 🤔
Mener du de ikke har peiling...
Er det bare Fagermo som har det.

Han spilte ikke fast på G18 landslaget. Selv når han var skadefri.
Der er han bak spillere som allerede spiller ute.
Oscar Bobb fks, som virkelig er en av de største talentene vi har hatt.

Det du må se på er hva han bidrar med og hvor ofte han preger kamper.
Du ser vel selv noen svakheter ved Odin og hans måte å spille fotball på.

Sier ikke at han ikke kan bli god, men det er langt fra det Fagermo mener om gutten.

Sid

Legg inn av Sid »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 5:26 pm
dzk skrev: lør jan 15, 2022 4:17 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 3:31 pm

Synes ikke Odin er så god.
Fagermo synes dog tydeligvis at han er noe helt spesielt.
19 år da bør ting skje, vi får se.
Odin er et stort talent, en av de største vi har hatt i klubben. Han har blitt kåret av the guardian til å være blant de 60 største talentene i verden i sitt kull.
Det veier ingenting hva Guardian mener.

Spør hva talentspeideren til United eller Juventus mener.
De følger nok med på hva som foregår på Valle.
Hvorfor henter de en 17 åring i Elias Solberg fra Ull Kisa og ikke Odin Holm 🤔
Mener du de ikke har peiling...
Er det bare Fagermo som har det.

Han spilte ikke fast på G18 landslaget. Selv når han var skadefri.
Der er han bak spillere som allerede spiller ute.
Oscar Bobb fks, som virkelig er en av de største talentene vi har hatt.

Det du må se på er hva han bidrar med og hvor ofte han preger kamper.
Du ser vel selv noen svakheter ved Odin og hans måte å spille fotball på.

Sier ikke at han ikke kan bli god, men det er langt fra det Fagermo mener om gutten.
Det virker ikke som at du følger så veldig godt med. Både United og Juventus har prøvd å hente Odin. Det samme har Roma, Club Brugge, Inter, PSV og Parma bla.

Jeg har i vert fall fått med meg at du ser svakheter hos Odin, selv i kamper han ikke spiller, ref noen innlegg du hadde om aldersbestemt landslagsfotball :)

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Big George skrev: lør jan 15, 2022 6:18 am Nakkim og Olden, begge med fortid i Enga selges trolig fra Mjøndalen til Russland.
VG skriver også russiske Nizhny Novgorod også vil ha MIFs toppscorer Lars Olden Larsen. Etter det DT erfarer så har ikke Mjøndalen fått noen henvendelser fra russerne angående kantspilleren, men at interessen for Olden Larsen også har økt den siste uka – uten at det per fredag hadde kommet inn noen bud.

– Jeg kan bekrefte at det har vært konkrete henvendelser på Lars. Det er velfortjent etter sesongen han har hatt. Vi snakker om en spiller som er like bidragsytende offensivt som defensivt og har vært direkte involvert i over 33 prosent av målene klubben har scoret. Utover dette har jeg ingen kommentar og viser til Vegard (Hansen) og Jan-Remi i MIF, skriver agent Mikail Adampour i en kommentar til riksavisa.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Sid skrev: lør jan 15, 2022 6:55 pm .
Det virker ikke som at du følger så veldig godt med.
Både United og Juventus har prøvd å hente Odin. Det samme har Roma, Club Brugge, Inter, PSV og Parma bla.
Du må ikke tro det som skrives på Twitter eller annet click bite relatert.
Dersom United ville ha han, så hadde han vært der. 👉⚽


Sid skrev: lør jan 15, 2022 6:55 pm Jeg har i vert fall fått med meg at du ser svakheter hos Odin, selv i kamper han ikke spiller, ref noen innlegg du hadde om aldersbestemt landslagsfotball :)
I kamper han ikke spiller 🤔😅😂👍, den var god.

Men jeg var tilstede, det var nok ikke du.
Hvem har best grunnlag for å bedømme han da? Du eller jeg...
Du må jo ha en klar formening om Odins svakheter, om han har noen.

Så da spør jeg deg om det.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Fra Drammens Tidende

Dalen meldte tidligere i uka også om at to russiske klubber var på banen angående Nakkim, og den ene viste seg da å være FC Nizhny Novgorod – som da har kommet med bud.

Det begynner altså å bli en liten budkrig på Nakkim.

Hverken agent David Driscoll eller Nakkim har ønsket å kommentere saken, men signaler tyder altså fortsatt på at MIF-stopperen ønsker å avvente situasjonen.

Sid

Legg inn av Sid »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:22 pm
Sid skrev: lør jan 15, 2022 6:55 pm .
Det virker ikke som at du følger så veldig godt med.
Både United og Juventus har prøvd å hente Odin. Det samme har Roma, Club Brugge, Inter, PSV og Parma bla.
Du må ikke tro det som skrives på Twitter eller annet click bite relatert.
Dersom United ville ha han, så hadde han vært der. 👉⚽


Sid skrev: lør jan 15, 2022 6:55 pm Jeg har i vert fall fått med meg at du ser svakheter hos Odin, selv i kamper han ikke spiller, ref noen innlegg du hadde om aldersbestemt landslagsfotball :)
I kamper han ikke spiller 🤔😅😂👍, den var god.

Men jeg var tilstede, det var nok ikke du.
Hvem har best grunnlag for å bedømme han da? Du eller jeg...
Du må jo ha en klar formening om Odins svakheter, om han har noen.

Så da spør jeg deg om det.
Jeg mangler nok den evnen du har til kun å se etter svakheter hos spillere/mennesker. Skjønner du prøver å få med flere på laget ditt, men de klubbene du nevner har jo faktisk prøvd å hente han.
Hadde Odin gått til en av disse klubbene så hadde han blitt en akademispiller og det er jo det han selv sier at han ikke ønsker å være. Han kommer ikke til å gå til utlandet før det er realistisk at han blir en del av A-laget i ny klubb.

Sid

Legg inn av Sid »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:22 pm
Sid skrev: lør jan 15, 2022 6:55 pm .
Det virker ikke som at du følger så veldig godt med.
Både United og Juventus har prøvd å hente Odin. Det samme har Roma, Club Brugge, Inter, PSV og Parma bla.
Du må ikke tro det som skrives på Twitter eller annet click bite relatert.
Dersom United ville ha han, så hadde han vært der. 👉⚽


Sid skrev: lør jan 15, 2022 6:55 pm Jeg har i vert fall fått med meg at du ser svakheter hos Odin, selv i kamper han ikke spiller, ref noen innlegg du hadde om aldersbestemt landslagsfotball :)
I kamper han ikke spiller 🤔😅😂👍, den var god.

Men jeg var tilstede, det var nok ikke du.
Hvem har best grunnlag for å bedømme han da? Du eller jeg...
Du må jo ha en klar formening om Odins svakheter, om han har noen.

Så da spør jeg deg om det.
Vet ikke hvor du henter infoen din fra, men det var vel Ranheim som delte nyheten om at United prøvde å hente Odin. Når det gjelder Juventus så var det VIF som skrev om dette.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Sid skrev: lør jan 15, 2022 7:33 pm
Vet ikke hvor du henter infoen din fra, men det var vel Ranheim som delte nyheten om at United prøvde å hente Odin. Når det gjelder Juventus så var det VIF som skrev om dette.
Du svarte ikke på det jeg spurte deg om, spør igjen.
Har Odin noen svakheter overhodet.
Hva mener du🤔

Sid

Legg inn av Sid »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:41 pm
Sid skrev: lør jan 15, 2022 7:33 pm
Vet ikke hvor du henter infoen din fra, men det var vel Ranheim som delte nyheten om at United prøvde å hente Odin. Når det gjelder Juventus så var det VIF som skrev om dette.
Du svarte ikke på det jeg spurte deg om, spør igjen.
Har Odin noen svakheter overhodet.
Hva mener du🤔
Selvsagt har Odin svakheter som alle andre fotballspillere. Hva er så oppsiktsvekkende med det ?

Jeg hang meg opp i alibiene dine, United og Juventus. Du legger jo vekt på deres vurdering av spilleren og de har jo prøvd å hente han.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Sid skrev: lør jan 15, 2022 7:51 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:41 pm
Sid skrev: lør jan 15, 2022 7:33 pm
Vet ikke hvor du henter infoen din fra, men det var vel Ranheim som delte nyheten om at United prøvde å hente Odin. Når det gjelder Juventus så var det VIF som skrev om dette.
Du svarte ikke på det jeg spurte deg om, spør igjen.
Har Odin noen svakheter overhodet.
Hva mener du🤔
Selvsagt har Odin svakheter som alle andre fotballspillere. Hva er så oppsiktsvekkende med det ?

Jeg hang meg opp i alibiene dine, United og Juventus. Du legger jo vekt på deres vurdering av spilleren og de har jo prøvd å hente han.
Fortell meg hva du mener da, kan ikke være så vanskelig ⚽😁

dzk

Legg inn av dzk »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 5:26 pm
dzk skrev: lør jan 15, 2022 4:17 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 3:31 pm

Synes ikke Odin er så god.
Fagermo synes dog tydeligvis at han er noe helt spesielt.
19 år da bør ting skje, vi får se.
Odin er et stort talent, en av de største vi har hatt i klubben. Han har blitt kåret av the guardian til å være blant de 60 største talentene i verden i sitt kull.
Det veier ingenting hva Guardian mener.

Spør hva talentspeideren til United eller Juventus mener.
De følger nok med på hva som foregår på Valle.
Hvorfor henter de en 17 åring i Elias Solberg fra Ull Kisa og ikke Odin Holm 🤔
Mener du de ikke har peiling...
Er det bare Fagermo som har det.

Han spilte ikke fast på G18 landslaget. Selv når han var skadefri.
Der er han bak spillere som allerede spiller ute.
Oscar Bobb fks, som virkelig er en av de største talentene vi har hatt.

Det du må se på er hva han bidrar med og hvor ofte han preger kamper.
Du ser vel selv noen svakheter ved Odin og hans måte å spille fotball på.

Sier ikke at han ikke kan bli god, men det er langt fra det Fagermo mener om gutten.
Jeg stoler mer på the guardian enn AcsOnFire :).

Det har vært mye interesse rundt Holm og det har ryktes om at vi har takket nei til 30 mill for han. Hva som er sant eller ei vet vi ikke. Men alle kan vel si seg enig i at det er langt enklere å hente Solberg enn Holm ? Holm er nok mye dyrere og spørs om han ønsker å gå til et akademi fremfor å spille i ES. Jeg tror svaret er nei.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

dzk skrev: lør jan 15, 2022 8:01 pm Det har vært mye interesse rundt Holm og det har ryktes om at vi har takket nei til 30 mill for han. Hva som er sant eller ei vet vi ikke.
Og det tror du også på 🤔
En som knapt har vist noenting i Eliteserien,en serie som de fleste slakter.
30 millioner 😁👍😂

Get real.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

At/hvis Odin Holm setter som krav at han skal være i A-stallen vil det forsinke salget till en storklubb.
Det er jo tydelig at de store klubbene vurderer han og sånn skal det være med talenter i den klassen.
Noe rundt 40-50 millioner kr inkludert klausul for spilte kamper bør det ligge. Det kan jo øke om han
spiller på A-landslaget neste år.

Sid

Legg inn av Sid »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 8:05 pm
dzk skrev: lør jan 15, 2022 8:01 pm Det har vært mye interesse rundt Holm og det har ryktes om at vi har takket nei til 30 mill for han. Hva som er sant eller ei vet vi ikke.
Og det tror du også på 🤔
En som knapt har vist noenting i Eliteserien,en serie som de fleste slakter.
30 millioner 😁👍😂

Get real.
Her er en artikkel fra liverpool.com. Ligger også noen nøkkeltall der. Har også nest flest målpoeng pr min spilletid i Vålerenga og vinner flere dueller pr spillemin enn feks Bjørdal, Osame og Christensen.
Alle deler nok ikke ditt syn på spilleren.

www.liverpool.com/liverpool-fc-news/tra ... d-22299893

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:56 pm
Sid skrev: lør jan 15, 2022 7:51 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:41 pm

Du svarte ikke på det jeg spurte deg om, spør igjen.
Har Odin noen svakheter overhodet.
Hva mener du🤔
Selvsagt har Odin svakheter som alle andre fotballspillere. Hva er så oppsiktsvekkende med det ?

Jeg hang meg opp i alibiene dine, United og Juventus. Du legger jo vekt på deres vurdering av spilleren og de har jo prøvd å hente han.
Fortell meg hva du mener da, kan ikke være så vanskelig ⚽😁
Spør igjen, du har vel en selvstendig mening om DETTE?

Sid

Legg inn av Sid »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 8:38 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:56 pm
Sid skrev: lør jan 15, 2022 7:51 pm

Selvsagt har Odin svakheter som alle andre fotballspillere. Hva er så oppsiktsvekkende med det ?

Jeg hang meg opp i alibiene dine, United og Juventus. Du legger jo vekt på deres vurdering av spilleren og de har jo prøvd å hente han.
Fortell meg hva du mener da, kan ikke være så vanskelig ⚽😁
Spør igjen, du har vel en selvstendig mening om DETTE?
Du synes Odin er en svak spiller og jeg synes han er spennende. Vi er jo ikke enige her, men du ønsker at jeg skal prøve å finne frem argumenter som støtter ditt syn ?

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Big George skrev: lør jan 15, 2022 8:10 pm At/hvis Odin Holm setter som krav at han skal være i A-stallen vil det forsinke salget till en storklubb.
Det er jo tydelig at de store klubbene vurderer han og sånn skal det være med talenter i den klassen.
Noe rundt 40-50 millioner kr inkludert klausul for spilte kamper bør det ligge. Det kan jo øke om han
spiller på A-landslaget neste år.
A-landslaget neste ja.
OK
🤕🤒

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Sid skrev: lør jan 15, 2022 8:40 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 8:38 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:56 pm

Fortell meg hva du mener da, kan ikke være så vanskelig ⚽😁
Spør igjen, du har vel en selvstendig mening om DETTE?
Du synes Odin er en svak spiller og jeg synes han er spennende. Vi er jo ikke enige her, men du ønsker at jeg skal prøve å finne frem argumenter som støtter ditt syn ?
Du klarte ikke å svare.
Da skal jeg la det ligge.

chatin

Legg inn av chatin »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 5:26 pm Spør hva talentspeideren til United eller Juventus mener.
De følger nok med på hva som foregår på Valle.
Hvorfor henter de en 17 åring i Elias Solberg fra Ull Kisa og ikke Odin Holm 🤔
Mener du de ikke har peiling...
Både Juve og United har fulgt med Odin siden han var veldig ung, og de har sikkert god kontroll på han enda.
At Juve henter Elias Solberg og ikke Odin skyldes blant annet:
A) Odin ønsket å gå ¨den norske veien¨, med å spille a-lagsfotball i Norge fremfor å være i et ungdomsakademi i utlandet.
B) Det Juve betalte for Solberg er 1/6 av hva de ville ha måttet betale for Odin.

Odin er udiskuterbart et kjempetalent, men at han i år virkelig må begynne å vise seg gjeldende kan vi vel alle være enig om. Nå fikk han halve fjorårssesongen ødelagt av skade, og måtte bruke høsten på å komme seg inn i det igjen. Dette er også noe av grunnen til at andre i hans kull har gått litt forbi han. Men denne sesongen får vi forhåpentligvis se mye mer av hva som bor i han også på øverste nivå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»