Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av JackBlack »

Ross skrev: søn jan 29, 2023 4:38 pm
Champis skrev: søn jan 29, 2023 3:42 pm
Ross skrev: lør jan 28, 2023 9:41 pm

Skyld i 1-1, ellers godkjent

Å gi han skylden for 1-1 er sterkt overdrevet.
Nei det er det ikke, hans sone det glipper i
Hans sone? Det er Bjarnason som er på skovtur og ikke følger Skålevik. Klassisk ballwatching. Men inngripen til Kjellsen hvor ballen vippes overhan er heller ikke kompetent.

Champis

Legg inn av Champis »

Ross skrev: søn jan 29, 2023 4:38 pm
Champis skrev: søn jan 29, 2023 3:42 pm
Ross skrev: lør jan 28, 2023 9:41 pm

Skyld i 1-1, ellers godkjent

Å gi han skylden for 1-1 er sterkt overdrevet.
Nei det er det ikke, hans sone det glipper i

Det er langt fra noe kardinalfeil. Ja, han gjør en jobb som ikke er bra nok, men det gjør man også inne i boksen der scoringen til slutt kommer fra, pluss ute i sidekorridoren, hvor innlegget kommer fra. Feilen til Kjelsen er ikke noe særlig større enn de andres, men den blir mer synlig der enn hvis man gjør en feil i sidekorridoren. Ikke godt stopperspill, men selvsagt ikke et mål hvor man kun kan del ut skyld til han.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Heerenveen har lagt inn en skambud på Sahraoui på fattige 10 mill..

https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... -95-883061

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Standard Liege og vår gamle kjenning Deila snuser på å kjøpe Odin Thiago Holm.
Selger de han også på billigsalg mister man all tiltro til SU i klubben.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Fredrik Oppegård går på lån fra PSV til Go Ahead Eagles, skulle gjerne sett han i blå trøye igjen i steden.

MadBum

Legg inn av MadBum »

JackBlack skrev: man jan 30, 2023 10:08 am Heerenveen har lagt inn en skambud på Sahraoui på fattige 10 mill..

https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... -95-883061
Et stykke under de "godt over 100 mill" han selv mente han kunne gå for.

https://www.tv2.no/sport/fotball/trioen ... /15458426/

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

MadBum skrev: man jan 30, 2023 10:41 am
JackBlack skrev: man jan 30, 2023 10:08 am Heerenveen har lagt inn en skambud på Sahraoui på fattige 10 mill..

https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... -95-883061
Et stykke under de "godt over 100 mill" han selv mente han kunne gå for.

https://www.tv2.no/sport/fotball/trioen ... /15458426/

Nå feilsiterer du han.
Det han sier er;
– Skal jeg være ærlig, føler jeg alle her kan gå for godt over 100 millioner med tankene på de prisene som har vært, sier han.
– Sånn er det jo ikke, noen blir litt billigere enn andre.

Deila

Legg inn av Deila »

JackBlack skrev: man jan 30, 2023 10:12 am Standard Liege og vår gamle kjenning Deila snuser på å kjøpe Odin Thiago Holm.
Selger de han også på billigsalg mister man all tiltro til SU i klubben.
Rykte her:


Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

På klansforumet nevnes det at Vålerenga skal ha vært på jakt etter Haugesunds Krygård, som kan bekle både stopper og DM.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

MadBum skrev: man jan 30, 2023 10:41 am
JackBlack skrev: man jan 30, 2023 10:08 am Heerenveen har lagt inn en skambud på Sahraoui på fattige 10 mill..

https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... -95-883061
Et stykke under de "godt over 100 mill" han selv mente han kunne gå for.

https://www.tv2.no/sport/fotball/trioen ... /15458426/
Skal ikke stå på selvtilliten når man sammenligner seg med ekstraordinære tilfeller som Fofana og Tengstedt, nei. Sammenligning med Mikkelsen og Zafeiris høres mer riktig ut.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

At Odin har vært feilplassert som sentral og defensiv midtbane ødelegger veldig mye for Odin selv og ikke minst prislappen hans. Jeg fatter ikke hva Fagermo har tenkt.

chatin

Legg inn av chatin »

Ser ut som Layouni har satt seg i sutrehjørnet igjen og vil bort. Hadde sin klart beste sesong i klubben i fjor, men kanskje like greit for alle om han forsvinner. Ikke akkurat den første man tenker på hva gjelder harmoni i spillergruppa.

https://www.tv2.no/sport/fotball/tv-2-e ... /15468202/

chatin

Legg inn av chatin »



Virker som dette kan bli en ok deal for både oss og Osame. En klubb han kan lykkes i, og vi får 15 mill +

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

chatin skrev: man jan 30, 2023 4:28 pm Ser ut som Layouni har satt seg i sutrehjørnet igjen og vil bort. Hadde sin klart beste sesong i klubben i fjor, men kanskje like greit for alle om han forsvinner. Ikke akkurat den første man tenker på hva gjelder harmoni i spillergruppa.

https://www.tv2.no/sport/fotball/tv-2-e ... /15468202/
Hvor pokkers vanskelig er det å forholde seg til en slik kontrakt egentlig..?
Tjener fett på å drive med det de liker aller best. Og så skal man jaggu begynne å sutre...
Sånn negativitet håper jeg slås hardt ned på, det trenger vi ikke.
Må vel ha en erstatter da, om han selges

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Intet vindu komplett uten at Layouni streiker og sutrer. Flott at vi klarer å holde tradisjoner vedlike i norsk fotball.

At Layouni streiker og sutrer seg til en overgang har vel snart lengre tradisjoner enn å stå æresvakt for seriemesteren?

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

mogandisu skrev: man jan 30, 2023 4:43 pm Intet vindu komplett uten at Layouni streiker og sutrer. Flott at vi klarer å holde tradisjoner vedlike i norsk fotball.

At Layouni streiker og sutrer seg til en overgang har vel snart lengre tradisjoner enn å stå æresvakt for seriemesteren?
Er vel mer komisk enn rart at den siste av Rolexkameratene går sur. Layouni har lenge vært større i kjeften enn det han har klart å levere. Denne gangen var det Henning Bergs Pafos som ville ha spradebassen. Sett han på benken og la han råtne.

Taururu

Legg inn av Taururu »

chatin skrev: man jan 30, 2023 4:38 pm

Virker som dette kan bli en ok deal for både oss og Osame. En klubb han kan lykkes i, og vi får 15 mill +
Ja, på utgående kontrakt er vel 15-20 mill det vi kan få ut av det. Viktig å sikre en god videresalgsdeal.

Han fortjener denne muligheten, og vi blir sittende med en del cash nå og muligheter for mer senere.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Kalle73 skrev: man jan 30, 2023 4:57 pm
mogandisu skrev: man jan 30, 2023 4:43 pm Intet vindu komplett uten at Layouni streiker og sutrer. Flott at vi klarer å holde tradisjoner vedlike i norsk fotball.

At Layouni streiker og sutrer seg til en overgang har vel snart lengre tradisjoner enn å stå æresvakt for seriemesteren?
. Sett han på benken og la han råtne.
Han var en av våre bedre i fjor, og hadde sett for meg at han skulle levere bra i år.

Men når man holder på sånn, så bør det bli benk eller utelatt fra troppen.

I slike tilfeller burde kanskje klubbene hatt sanksjonsmuligheter overfor spiller, er jo ganske mye i lønn det er snakk om ..?

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: man jan 30, 2023 5:02 pm
Kalle73 skrev: man jan 30, 2023 4:57 pm
mogandisu skrev: man jan 30, 2023 4:43 pm Intet vindu komplett uten at Layouni streiker og sutrer. Flott at vi klarer å holde tradisjoner vedlike i norsk fotball.

At Layouni streiker og sutrer seg til en overgang har vel snart lengre tradisjoner enn å stå æresvakt for seriemesteren?
. Sett han på benken og la han råtne.
Han var en av våre bedre i fjor, og hadde sett for meg at han skulle levere bra i år.

Men når man holder på sånn, så bør det bli benk eller utelatt fra troppen.

I slike tilfeller burde kanskje klubbene hatt sanksjonsmuligheter overfor spiller, er jo ganske mye i lønn det er snakk om ..?
Han er nok ferdig, og det samme er Osame tenker jeg. Da må vi på jakt etter kantspiller vel.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: man jan 30, 2023 5:11 pm
Henningsen skrev: man jan 30, 2023 5:02 pm
Kalle73 skrev: man jan 30, 2023 4:57 pm

. Sett han på benken og la han råtne.
Han var en av våre bedre i fjor, og hadde sett for meg at han skulle levere bra i år.

Men når man holder på sånn, så bør det bli benk eller utelatt fra troppen.

I slike tilfeller burde kanskje klubbene hatt sanksjonsmuligheter overfor spiller, er jo ganske mye i lønn det er snakk om ..?
Han er nok ferdig, og det samme er Osame tenker jeg. Da må vi på jakt etter kantspiller vel.
Osame har vi heldigvis erstatning for på plass så det er jo greit.
Men om amor setter seg på sutreskåla så må vi nok ha inn en ny for han.
Hadde vært genialt med mye penger nå, så han kunne slitt benk til kontrakten utløper.
Men vi trenger ikke en som lager dårlig stemning i troppen heller.
Fryktelig uprofesjonelt!

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Kalle73 skrev: man jan 30, 2023 4:57 pm
mogandisu skrev: man jan 30, 2023 4:43 pm Intet vindu komplett uten at Layouni streiker og sutrer. Flott at vi klarer å holde tradisjoner vedlike i norsk fotball.

At Layouni streiker og sutrer seg til en overgang har vel snart lengre tradisjoner enn å stå æresvakt for seriemesteren?
Er vel mer komisk enn rart at den siste av Rolexkameratene går sur. Layouni har lenge vært større i kjeften enn det han har klart å levere. Denne gangen var det Henning Bergs Pafos som ville ha spradebassen. Sett han på benken og la han råtne.
Jeg må si det kom ut en lettere oppgitt latter når jeg så overskriften. Det er så "in character" at man må nesten bare le.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Layouni 🤮 fikk han langt opp i halsen når han søyt seg bort fra B/G så skjønner godt om VIF fansen legger han for hat

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Har meget gode kilder på at VIF og Heerenveen forhandler om Sahraoui i skrivende stund. Ser ut til at prislappen ender på rundt 15m kr, mye mindre enn hva jeg hadde antatt til tross for at kontrakten snart er utløpt.

Samme kilde bekreftet for meg i fjor høst at Galatasaray og VIF var enige om en overgang verdt 35m forrige overgangsvindu, men tyrkerne trakk seg etter uenigheter om avdragsbetalinger - VIF krevde visstnok en 20% økning av totalsum dersom Gala ikke betalte første avdraget på forskudd.

Deila

Legg inn av Deila »

Crynix skrev: man jan 30, 2023 5:37 pm Har meget gode kilder på at VIF og Heerenveen forhandler om Sahraoui i skrivende stund. Ser ut til at prislappen ender på rundt 15m kr, mye mindre enn hva jeg hadde antatt til tross for at kontrakten snart er utløpt.

Samme kilde bekreftet for meg i fjor høst at Galatasaray og VIF var enige om en overgang verdt 35m forrige overgangsvindu, men tyrkerne trakk seg etter uenigheter om avdragsbetalinger - VIF krevde visstnok en 20% økning av totalsum dersom Gala ikke betalte første avdraget på forskudd.
Det er riktignok ikke så hemmelig ;)


Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Utrolig dumt med slik oppførsel fra Layouni. 1.5 ræva sesonger og en halv strålende en. Men det var jo bråk med han i fjor vår og det endre bra, så kanskje det er håp for at det lar seg løse.
Blir svært vanskelig å erstatte Layouni hvis han fortsetter på samme nivå som i høst.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

JonSnow skrev: man jan 30, 2023 5:31 pm Layouni 🤮 fikk han langt opp i halsen når han søyt seg bort fra B/G så skjønner godt om VIF fansen legger han for hat
Livet er for kort til å hate leiesoldater som Layouni.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Deila skrev: man jan 30, 2023 5:49 pm
Crynix skrev: man jan 30, 2023 5:37 pm Har meget gode kilder på at VIF og Heerenveen forhandler om Sahraoui i skrivende stund. Ser ut til at prislappen ender på rundt 15m kr, mye mindre enn hva jeg hadde antatt til tross for at kontrakten snart er utløpt.

Samme kilde bekreftet for meg i fjor høst at Galatasaray og VIF var enige om en overgang verdt 35m forrige overgangsvindu, men tyrkerne trakk seg etter uenigheter om avdragsbetalinger - VIF krevde visstnok en 20% økning av totalsum dersom Gala ikke betalte første avdraget på forskudd.
Det er riktignok ikke så hemmelig ;)

Nei, så den tidligere i tråden når jeg gikk gjennom nå. Ble litt ivrig, beklager den!

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

15 for Sahraoui er kjipt lite.
Men når laget ikke presterer bedre får vi underbetalt.
Heerenveen er i allfall en bedre klubb enn de tidligere nevnte beilerne

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

JackBlack skrev: man jan 30, 2023 6:39 pm
JonSnow skrev: man jan 30, 2023 5:31 pm Layouni 🤮 fikk han langt opp i halsen når han søyt seg bort fra B/G så skjønner godt om VIF fansen legger han for hat
Livet er for kort til å hate leiesoldater som Layouni.
Godt sagt.
Og blir det sånt sutretull og skulking så er det bare å bli kvitt figuren.
Det er litt ungdomsskolementalitet over å holde på sånn.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Om vi skal selge Sahraoui for 15 millioner må det inkluderes en stor videresalg prosent. 20 uten.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»