Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av Big George »

Kiil Olsen og Kjelsen (som skal være en av de beste midtstoppere i Europa i sin aldersgruppe)
Joda, Enga har noen midtstoppere på lager.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

seriemester2013 skrev: man jun 05, 2023 12:11 am
Assi skrev: søn jun 04, 2023 9:22 pm Engas elite fikk stormet bussen med FFK-supportere som skulle slippe av noen på Helsfyr - og sendt en av de på legevakten, så ble hvertfall en scoring der..
Føler faktisk med dere når dere blir belemret med slike avskum som drar klubbnavnet ned i søla
Jeg har kun sett en artikkel. Og der er påstander fra den ene parten. Så før vi får høre fra noen andre som kan bekrefte historien så er ikke dette jeg tenker mest på.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Heggheim spiller sin siste kamp for Enga søndag den 11 juni.

Bør komme noe snacks i det kommende vinduet ellers sliter vi. Får satse på at Joachim er på jobb.

Assi

Legg inn av Assi »

ehall skrev: man jun 05, 2023 1:31 pm
seriemester2013 skrev: man jun 05, 2023 12:11 am
Assi skrev: søn jun 04, 2023 9:22 pm Engas elite fikk stormet bussen med FFK-supportere som skulle slippe av noen på Helsfyr - og sendt en av de på legevakten, så ble hvertfall en scoring der..
Føler faktisk med dere når dere blir belemret med slike avskum som drar klubbnavnet ned i søla
Jeg har kun sett en artikkel. Og der er påstander fra den ene parten. Så før vi får høre fra noen andre som kan bekrefte historien så er ikke dette jeg tenker mest på.
https://www.f-b.no/ffk-supporter-fikk-h ... 59-2979388

Hjernerystelse på FFK-supporteren og offisiell henvendelse fra FFK til VIF

Deila

Legg inn av Deila »

Flere som drømmer om at Fagermo får fyken i landslagspausen? Ny trener inn, som er under sportssjef i hierakiet, og som får et overgangsvindu sammen med Jokke i august. Ahh. Men det kommer dessverre ikke til å skje.

Seeberik

Legg inn av Seeberik »

Deila skrev: man jun 05, 2023 5:42 pm Flere som drømmer om at Fagermo får fyken i landslagspausen? Ny trener inn, som er under sportssjef i hierakiet, og som får et overgangsvindu sammen med Jokke i august. Ahh. Men det kommer dessverre ikke til å skje.
Større sjanse for at han får fornyet kontrakt. Hvis jeg ikke så feil er han nummer to på lønningstoppen i Eliteserien med i underkant av fire millioner i lønn. Hva har skjedd der?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Assi skrev: man jun 05, 2023 3:53 pm
ehall skrev: man jun 05, 2023 1:31 pm
seriemester2013 skrev: man jun 05, 2023 12:11 am
Føler faktisk med dere når dere blir belemret med slike avskum som drar klubbnavnet ned i søla
Jeg har kun sett en artikkel. Og der er påstander fra den ene parten. Så før vi får høre fra noen andre som kan bekrefte historien så er ikke dette jeg tenker mest på.
https://www.f-b.no/ffk-supporter-fikk-h ... 59-2979388

Hjernerystelse på FFK-supporteren og offisiell henvendelse fra FFK til VIF
Ikke noe nytt her. Og Fredrikstads Blad er vel ikke på jakt etter de nøytrale kildene vil jeg tro.

Deila

Legg inn av Deila »

Seeberik skrev: man jun 05, 2023 5:53 pm
Deila skrev: man jun 05, 2023 5:42 pm Flere som drømmer om at Fagermo får fyken i landslagspausen? Ny trener inn, som er under sportssjef i hierakiet, og som får et overgangsvindu sammen med Jokke i august. Ahh. Men det kommer dessverre ikke til å skje.
Større sjanse for at han får fornyet kontrakt. Hvis jeg ikke så feil er han nummer to på lønningstoppen i Eliteserien med i underkant av fire millioner i lønn. Hva har skjedd der?
Ja, det er jo dessverre sannheten. Så lenge han får opp unge spillere vi kan selge videre, samt at vi ikke rykker ned så sitter Fagermo så lenge han selv gidder.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

startelver skrev: man jun 05, 2023 1:01 am Er det noen som tror noe annet enn at Fagermo seiler inn til ca 5-7- plass til slutt? Historien gjentar seg og gjentar seg,
Sånn vi har spilt i år så bør vi faktisk være fornøyd om vi klarer å komme oss helt opp på 7plassen som vi har abonnement på.
Har vært en tragisk dårlig sesong hittil, men veldig gøy på tribunen!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: man jun 05, 2023 5:42 pm Flere som drømmer om at Fagermo får fyken i landslagspausen? Ny trener inn, som er under sportssjef i hierakiet, og som får et overgangsvindu sammen med Jokke i august. Ahh. Men det kommer dessverre ikke til å skje.
Det hadde vært deilig, vi trenger nye impulser.
Men jeg er usikker på om å bytte trener er nok.
Men jeg er lei av mangelen på utvikling.

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: man jun 05, 2023 8:27 pm
Deila skrev: man jun 05, 2023 5:42 pm Flere som drømmer om at Fagermo får fyken i landslagspausen? Ny trener inn, som er under sportssjef i hierakiet, og som får et overgangsvindu sammen med Jokke i august. Ahh. Men det kommer dessverre ikke til å skje.
Det hadde vært deilig, vi trenger nye impulser.
Men jeg er usikker på om å bytte trener er nok.
Men jeg er lei av mangelen på utvikling.
Det er neppe nok, men "prosjektet" til Fagermo går i feil retning uten et snev av utvikling. Da kan man godt skifte han ut.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: man jun 05, 2023 8:28 pm
Henningsen skrev: man jun 05, 2023 8:27 pm
Deila skrev: man jun 05, 2023 5:42 pm Flere som drømmer om at Fagermo får fyken i landslagspausen? Ny trener inn, som er under sportssjef i hierakiet, og som får et overgangsvindu sammen med Jokke i august. Ahh. Men det kommer dessverre ikke til å skje.
Det hadde vært deilig, vi trenger nye impulser.
Men jeg er usikker på om å bytte trener er nok.
Men jeg er lei av mangelen på utvikling.
Det er neppe nok, men "prosjektet" til Fagermo går i feil retning uten et snev av utvikling. Da kan man godt skifte han ut.
Jeg glemte i mitt forrige innlegg å tilføye at jeg synes det hadde vært en god start å begynne med å bytte trener..

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: man jun 05, 2023 8:34 pm
Deila skrev: man jun 05, 2023 8:28 pm
Henningsen skrev: man jun 05, 2023 8:27 pm

Det hadde vært deilig, vi trenger nye impulser.
Men jeg er usikker på om å bytte trener er nok.
Men jeg er lei av mangelen på utvikling.
Det er neppe nok, men "prosjektet" til Fagermo går i feil retning uten et snev av utvikling. Da kan man godt skifte han ut.
Jeg glemte i mitt forrige innlegg å tilføye at jeg synes det hadde vært en god start å begynne med å bytte trener..
Jau jau, ingen kan ta fra oss supporterkulturen. Omtrent det eneste positive i denne klubben sammen med markedssjefen vår. Så kan vi i det minste fortsette å ha det gøy på tribunen selv om det blir nok en middelmådig sesong.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: man jun 05, 2023 8:57 pm
Henningsen skrev: man jun 05, 2023 8:34 pm
Deila skrev: man jun 05, 2023 8:28 pm

Det er neppe nok, men "prosjektet" til Fagermo går i feil retning uten et snev av utvikling. Da kan man godt skifte han ut.
Jeg glemte i mitt forrige innlegg å tilføye at jeg synes det hadde vært en god start å begynne med å bytte trener..
Jau jau, ingen kan ta fra oss supporterkulturen. Omtrent det eneste positive i denne klubben sammen med markedssjefen vår. Så kan vi i det minste fortsette å ha det gøy på tribunen selv om det blir nok en middelmådig sesong.
Sånn har det jo vært siden jeg begynte å følge laget når vi spilte på Bislett. Kan ikke si at jeg husker så mange øyeblikk fra kampene.

Noen høydepunkt har det blitt, som diallo som vi hadde leid fra lsk scoret mot dem og løp over hele banen for å feire foran kanaris 😅 :lol:
Det jeg husker er jo alle ablegøyene, trøkket og livet på tribunen. Det var jo det som gjorde at vi gadd å møte opp helg etter helg. Så det er egentlig som det har pleid, heldigvis har tribunelivet tatt seg opp igjen skikkelig.

Deila

Legg inn av Deila »

ehall skrev: man jun 05, 2023 6:47 pm
Assi skrev: man jun 05, 2023 3:53 pm
ehall skrev: man jun 05, 2023 1:31 pm

Jeg har kun sett en artikkel. Og der er påstander fra den ene parten. Så før vi får høre fra noen andre som kan bekrefte historien så er ikke dette jeg tenker mest på.
https://www.f-b.no/ffk-supporter-fikk-h ... 59-2979388

Hjernerystelse på FFK-supporteren og offisiell henvendelse fra FFK til VIF
Ikke noe nytt her. Og Fredrikstads Blad er vel ikke på jakt etter de nøytrale kildene vil jeg tro.
Leste på Twitter nå at det var han ene fra FFK som er nynazist som fikk deng. Med andre ord fortjent med en liten hjernerystelse.




Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Henningsen skrev: man jun 05, 2023 9:05 pm
Deila skrev: man jun 05, 2023 8:57 pm
Henningsen skrev: man jun 05, 2023 8:34 pm

Jeg glemte i mitt forrige innlegg å tilføye at jeg synes det hadde vært en god start å begynne med å bytte trener..
Jau jau, ingen kan ta fra oss supporterkulturen. Omtrent det eneste positive i denne klubben sammen med markedssjefen vår. Så kan vi i det minste fortsette å ha det gøy på tribunen selv om det blir nok en middelmådig sesong.
Sånn har det jo vært siden jeg begynte å følge laget når vi spilte på Bislett. Kan ikke si at jeg husker så mange øyeblikk fra kampene.

Noen høydepunkt har det blitt, som diallo som vi hadde leid fra lsk scoret mot dem og løp over hele banen for å feire foran kanaris 😅 :lol:
Det jeg husker er jo alle ablegøyene, trøkket og livet på tribunen. Det var jo det som gjorde at vi gadd å møte opp helg etter helg. Så det er egentlig som det har pleid, heldigvis har tribunelivet tatt seg opp igjen skikkelig.
Jeg har aldri vært VIF fan, men min far dro meg som gutt med på kamper på Bislett på 80-tallet når vi var i Oslo. Husker min far lo godt bl a av en tekst til Jon Blund melodien fra Jul i Skomakergata om Tom Lund når VIF møtte LSK. «Han ligner litt på nissen i grunn. Det er ikke ham. Det er Tom Lund. Han kan kjede store og små». Eller noe i den duren. Dette er 35-40 år siden. Mulig jeg husker feil, men husker fortsatt at min far som var Glimt og Lyn supporter likte å gå på gamle Bislett pga VIF sin supporterkultur.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Deila skrev: man jun 05, 2023 11:04 pm
ehall skrev: man jun 05, 2023 6:47 pm
Assi skrev: man jun 05, 2023 3:53 pm

https://www.f-b.no/ffk-supporter-fikk-h ... 59-2979388

Hjernerystelse på FFK-supporteren og offisiell henvendelse fra FFK til VIF
Ikke noe nytt her. Og Fredrikstads Blad er vel ikke på jakt etter de nøytrale kildene vil jeg tro.
Leste på Twitter nå at det var han ene fra FFK som er nynazist som fikk deng. Med andre ord fortjent med en liten hjernerystelse.



Om dette stemmer så bortfaller min fordømmelse av handlingen

portuball

Legg inn av portuball »

seriemester2013 skrev: tir jun 06, 2023 12:05 am
Deila skrev: man jun 05, 2023 11:04 pm
ehall skrev: man jun 05, 2023 6:47 pm

Ikke noe nytt her. Og Fredrikstads Blad er vel ikke på jakt etter de nøytrale kildene vil jeg tro.
Leste på Twitter nå at det var han ene fra FFK som er nynazist som fikk deng. Med andre ord fortjent med en liten hjernerystelse.



Om dette stemmer så bortfaller min fordømmelse av handlingen
vedkommende var ikke på bussen eller på kamp i Raufoss, noe som ble prøvd forklart til de som prøvde å ta seg inn på bussen, hvor det stort sett satt ungdommer under 16 år og eldre.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

portuball skrev: tir jun 06, 2023 6:23 am
seriemester2013 skrev: tir jun 06, 2023 12:05 am
Deila skrev: man jun 05, 2023 11:04 pm

Leste på Twitter nå at det var han ene fra FFK som er nynazist som fikk deng. Med andre ord fortjent med en liten hjernerystelse.



Om dette stemmer så bortfaller min fordømmelse av handlingen
vedkommende var ikke på bussen eller på kamp i Raufoss, noe som ble prøvd forklart til de som prøvde å ta seg inn på bussen, hvor det stort sett satt ungdommer under 16 år og eldre.
I så tilfelle er det jo skammelig å vise til denne personen som ikke har vært der for å rettferdiggjøre ugjerningen

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Det ble litt spekulasjoner her, man kan kanskje la den ligge frem til man eventuelt har noe håndfast og noe som beviser noe en eller annen vei.
Hittil ser det kun ut som det er ubekreftede anklager.
Og ubekreftede gjerningspersoner.

portuball

Legg inn av portuball »

helt greit det, men jeg var en av de som gikk av bussen på Helsfyr. vedkommende, som ikke har noe støtte for sine meninger/flagg blant de som satt på bussen, og som enkelte på twitter nå prøver å rette søkelyset mot/rettferdiggjøre gjerning med var ikke tilstede. så får det bli opptil noen andre som ikke stod midt oppe i situasjonen å forklare hva som skjedde.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Cup kamp mot Sotra i morra.
Blir spennende å se hva slags lag de sender over fjellet,særlig med tanke på den særdeles viktige kampen mot Strømsgodset til helgen.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Medlemsmøte neste mandag.
Lyst til å faktisk påvirke det som skjer i klubben i steden for å syte på nettet?
Lei av Trøim, Espeseth og Fagermo? Her er sjansen din til å få vært med og prøve å få snudd situasjonen.

https://www.vif-fotball.no/om-klubben/b ... ball-elite

Everenga

Legg inn av Everenga »

JackBlack skrev: tir jun 06, 2023 9:01 pm Medlemsmøte neste mandag.
Lyst til å faktisk påvirke det som skjer i klubben i steden for å syte på nettet?
Nei, absolutt mest komfortabel med å syte.

Tenkte å liste nettsyting under hobby/interesse heading på neste jobbsøknad.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Everenga skrev: tir jun 06, 2023 9:10 pm
JackBlack skrev: tir jun 06, 2023 9:01 pm Medlemsmøte neste mandag.
Lyst til å faktisk påvirke det som skjer i klubben i steden for å syte på nettet?
Nei, absolutt mest komfortabel med å syte.

Tenkte å liste nettsyting under hobby/interesse heading på neste jobbsøknad.


Hehe..
Ikke umiddelbart deg jeg tenkte på.

Deila

Legg inn av Deila »

JackBlack skrev: tir jun 06, 2023 8:51 pm Cup kamp mot Sotra i morra.
Blir spennende å se hva slags lag de sender over fjellet,særlig med tanke på den særdeles viktige kampen mot Strømsgodset til helgen.
Kampen mot Sotra er minst like viktig som Strømsgodset til helgen. Sesongen er ødelagt og cupen er vår sjanse til spill i Europa.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Deila skrev: tir jun 06, 2023 9:25 pm
JackBlack skrev: tir jun 06, 2023 8:51 pm Cup kamp mot Sotra i morra.
Blir spennende å se hva slags lag de sender over fjellet,særlig med tanke på den særdeles viktige kampen mot Strømsgodset til helgen.
Kampen mot Sotra er minst like viktig som Strømsgodset til helgen. Sesongen er ødelagt og cupen er vår sjanse til spill i Europa.
Godt poeng..
Men med vår flaks om dagen får vi sikkert bodø borte neste runde om vi er så heldige og slår Sotra

Deila

Legg inn av Deila »

JackBlack skrev: tir jun 06, 2023 9:33 pm
Deila skrev: tir jun 06, 2023 9:25 pm
JackBlack skrev: tir jun 06, 2023 8:51 pm Cup kamp mot Sotra i morra.
Blir spennende å se hva slags lag de sender over fjellet,særlig med tanke på den særdeles viktige kampen mot Strømsgodset til helgen.
Kampen mot Sotra er minst like viktig som Strømsgodset til helgen. Sesongen er ødelagt og cupen er vår sjanse til spill i Europa.
Godt poeng..
Men med vår flaks om dagen får vi sikkert bodø borte neste runde om vi er så heldige og slår Sotra
Ja, akkurat det tviler jeg ikke på. Røk vel mot Bodø i cupen i fjor også..

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Imponert over de som tar turen til Sotra i dag.
Lang busstur til gokk..


Der snakker vi dedikasjon.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Deila skrev: tir jun 06, 2023 9:37 pm
JackBlack skrev: tir jun 06, 2023 9:33 pm
Deila skrev: tir jun 06, 2023 9:25 pm

Kampen mot Sotra er minst like viktig som Strømsgodset til helgen. Sesongen er ødelagt og cupen er vår sjanse til spill i Europa.
Godt poeng..
Men med vår flaks om dagen får vi sikkert bodø borte neste runde om vi er så heldige og slår Sotra
Ja, akkurat det tviler jeg ikke på. Røk vel mot Bodø i cupen i fjor også..
Stemmer.
Starten på den gode perioden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»