Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av KingKongHalvor »

ehall skrev: tor jun 01, 2023 10:27 pm Synd, da blir det tynt på tribunen. Men er ikke så nervøs som om det hadde blitt Kjelsås.
Hva skjer med oss egentlig? Skal vi være engstelige og nervøse for å møte lag som Lyn, Skeid og Kjelsås?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

KingKongHalvor skrev: tor jun 01, 2023 11:14 pm
ehall skrev: tor jun 01, 2023 10:27 pm Synd, da blir det tynt på tribunen. Men er ikke så nervøs som om det hadde blitt Kjelsås.
Hva skjer med oss egentlig? Skal vi være engstelige og nervøse for å møte lag som Lyn, Skeid og Kjelsås?
Det har jeg alltid vært. Jeg husker for noen år siden vi ble slått av et Oslo lag i cupen, var ovenfor Storo et sted mener jeg å huske. Og cup er cup, tre ES lag slått ut i dag. Er nervøs for det er én kamp, vinn eller forsvinn.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Kan jo legge til at dette er første ordentlige cupen siden 2019. Da teller det litt ekstra faktisk.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

ehall skrev: tor jun 01, 2023 11:29 pm
KingKongHalvor skrev: tor jun 01, 2023 11:14 pm
ehall skrev: tor jun 01, 2023 10:27 pm Synd, da blir det tynt på tribunen. Men er ikke så nervøs som om det hadde blitt Kjelsås.
Hva skjer med oss egentlig? Skal vi være engstelige og nervøse for å møte lag som Lyn, Skeid og Kjelsås?
Det har jeg alltid vært. Jeg husker for noen år siden vi ble slått av et Oslo lag i cupen, var ovenfor Storo et sted mener jeg å huske. Og cup er cup, tre ES lag slått ut i dag. Er nervøs for det er én kamp, vinn eller forsvinn.
Oki, jeg gleder meg alltid til cupen, siden det ikke er noen seigpining - det er vinn eller forsvinn. Nervøs blir jeg først når vi skal møte Glimt eller Molde, Oslolag på nivå tre tar jeg helt med ro.

Passord123

Legg inn av Passord123 »

Vanskelig å ta med seg for mye fra en sånn kamp rent sportslig. Men bra å få Kiil Olsen i gang. Viser at han har et bra fysisk utgangspunkt. Har mye av det som skal til for å kunne formes til en god ES stopper. Bjørdal viser at han tar kapteinsrollen på alvor. En del rot men har en veldig tydelig tilstedeværelse.

Så spørs det om ikke Dicko Eng kunne hatt godt av en høst i 1. div for å spille på seg selvtillit, om ikke han viser en bedring til over sommeren.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

God stemning! En film fra Bislett

Landsem

Legg inn av Landsem »


Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Telemarksavisa spekulerer i at Børven er på vei til Odd.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Big George skrev: søn jun 04, 2023 2:20 am Telemarksavisa spekulerer i at Børven er på vei til Odd.
Det hadde vært flott. Han leverer ikke hos oss, så vi trenger en oppgradering til å dele jobben med jatta, som er noe ustabil foreløpig.

Passord123

Legg inn av Passord123 »

Synd at det er Oldrup istedenfor Kiil Olsen som får muligheten på stopperplass når Heggheim er syk. Hvis Kiil Olsen skal ha muligheten til å kjempe seg inn i 11ern så er det sånne muligheter han må få. Passer også bedre sammen med Strandberg enn det Oldrup gjør.

Så kan jeg skjønne ønsket om mest mulig rutine når man møter Glimt, men det er mye rutine på banen allerede.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Noen som har oversikt over hvordan kampene har blitt sendt på tv?

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Jonasar skrev: søn jun 04, 2023 4:34 pm Noen som har oversikt over hvordan kampene har blitt sendt på tv?
ingen anelse. regner med at alt går på tv2 play

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Ostemanden skrev: søn jun 04, 2023 4:43 pm
Jonasar skrev: søn jun 04, 2023 4:34 pm Noen som har oversikt over hvordan kampene har blitt sendt på tv?
ingen anelse. regner med at alt går på tv2 play
Det som irriterer meg, men sånn er det med pengegriske folk.


Jaja, lykke til til de som får sett kampen :)

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Jonasar skrev: søn jun 04, 2023 5:02 pm
Ostemanden skrev: søn jun 04, 2023 4:43 pm
Jonasar skrev: søn jun 04, 2023 4:34 pm Noen som har oversikt over hvordan kampene har blitt sendt på tv?
ingen anelse. regner med at alt går på tv2 play
Det som irriterer meg, men sånn er det med pengegriske folk.


Jaja, lykke til til de som får sett kampen :)
Send meg en dm så ordner jeg for deg

MadBum

Legg inn av MadBum »

FAGERMO MÅ GÅ

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Tannløst og kjedelig med personlige feil som fører til mål i mot konstant, Holm med fryktelige balltap, Hedenstad klomsete, og Fagermo= Dinosarus

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Drittrunde.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Synes synd på Strandberg som ble lovet at denne klubben skulle kjæmpe om topp fire garantert…mangler tee-fire kvalitetsspillere ihvertfall

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Vi slo jo Lyn i hvertfall

Passord123

Legg inn av Passord123 »

dalagubbe skrev: søn jun 04, 2023 6:20 pm Synes synd på Strandberg som ble lovet at denne klubben skulle kjæmpe om topp fire garantert…mangler tee-fire kvalitetsspillere ihvertfall
Hvis vi starter med å få inn en kvalitetstrener, så er det ikke sikkert at vi er så altfor langt unna.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Det hadde hjulpet mye ja….men vi er ikke som rbk supporterne, kreve en treners avgang, gud forby

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Enga står fjellstøtt på 10.plass. Littegrann progresjon så tar vi 8 .plass

Downlight

Legg inn av Downlight »

Rekdal har fått mye tyn, men hva med Fagermo. Ikke mye å vise til de siste sesongene.

Stefano10

Legg inn av Stefano10 »

Er Omar Bully Drammeh skadet?

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Var Kiil Olsen småsyk eller noe i dag ? Hvis ikke er det helt latterlig at Oldrup og Zuta er foran han i køen på stopperplass(!).

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Husker da Fagermo var trener i Odd, og etter nesten hver kamp mot vif, hvordan han messet om at det var helt utrolig at disse vif trenerne ikke klarte å få ut mere av potensialet til en hovedstadsklubben med store ressurser og alle talentene som var der..

chatin

Legg inn av chatin »

Skal man oppsummere starten på sesongen i det vi nærmer oss 1/3 spilt og se litt på resultatene. Vi har slått AaFK 1-0, som ligger dønn sist på tabellen og ikke scoret i de seks neste kampene etter oss heller. Vi har slått et Rosenborg i store problemer, det gjorde Stjørdals-Blink også. Vi har slått HamKam som ser veldig svak ut og taper det meste. Vi tok et poeng borte mot FKH som ligger nest sist på tabellen. Ellers har vi tapt. I cupen har vi tatt oss til tredje runde etter to knepne seiere mot motstand fra 4. div og 2. div.

En solid prestasjon mot LSK frem til det røde kortet, og en seier borte mot RBK som der og da ga optimisme. Men ellers har vi faktisk hatt en ganske horribel seriestart.

chatin

Legg inn av chatin »

Stefano10 skrev: søn jun 04, 2023 7:26 pm Er Omar Bully Drammeh skadet?
Har vært skadet og ellers veldig langt fra toppform. Akkurat tilbake for 2. laget og må spille seg i form der før han er aktuell for Eliteserien.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Vi ligger på et skjema til 30 p, som er nedrykk, likevel er det ingen som roper Fagermo out, intet mindre en sjokkerende ambisjonsnivå til en hovedstadsklubb… men men

chatin

Legg inn av chatin »

dalagubbe skrev: søn jun 04, 2023 8:04 pm likevel er det ingen som roper Fagermo out
Feil. Men i motsetning til deg er det mange som ikke absolutt må spy all negativitet man måtte ha ut over dette forumet hver eneste kamp. Mange her som er Fagermo-kritisk og som har villet se han gå over tid, men han forsvinner ikke noe fortere selv om man skriver 14 innlegg om det hver søndag.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»