Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
AcsOnFire

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av AcsOnFire »

Sid skrev: lør jan 15, 2022 7:51 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:41 pm
Sid skrev: lør jan 15, 2022 7:33 pm
Vet ikke hvor du henter infoen din fra, men det var vel Ranheim som delte nyheten om at United prøvde å hente Odin. Når det gjelder Juventus så var det VIF som skrev om dette.
Du svarte ikke på det jeg spurte deg om, spør igjen.
Har Odin noen svakheter overhodet.
Hva mener du🤔
Selvsagt har Odin svakheter som alle andre fotballspillere. Hva er så oppsiktsvekkende med det ?

Jeg hang meg opp i alibiene dine, United og Juventus. Du legger jo vekt på deres vurdering av spilleren og de har jo prøvd å hente han.
Fortell meg hva du mener da, kan ikke være så vanskelig ⚽😁

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 5:26 pm
dzk skrev: lør jan 15, 2022 4:17 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 3:31 pm

Synes ikke Odin er så god.
Fagermo synes dog tydeligvis at han er noe helt spesielt.
19 år da bør ting skje, vi får se.
Odin er et stort talent, en av de største vi har hatt i klubben. Han har blitt kåret av the guardian til å være blant de 60 største talentene i verden i sitt kull.
Det veier ingenting hva Guardian mener.

Spør hva talentspeideren til United eller Juventus mener.
De følger nok med på hva som foregår på Valle.
Hvorfor henter de en 17 åring i Elias Solberg fra Ull Kisa og ikke Odin Holm 🤔
Mener du de ikke har peiling...
Er det bare Fagermo som har det.

Han spilte ikke fast på G18 landslaget. Selv når han var skadefri.
Der er han bak spillere som allerede spiller ute.
Oscar Bobb fks, som virkelig er en av de største talentene vi har hatt.

Det du må se på er hva han bidrar med og hvor ofte han preger kamper.
Du ser vel selv noen svakheter ved Odin og hans måte å spille fotball på.

Sier ikke at han ikke kan bli god, men det er langt fra det Fagermo mener om gutten.
Jeg stoler mer på the guardian enn AcsOnFire :).

Det har vært mye interesse rundt Holm og det har ryktes om at vi har takket nei til 30 mill for han. Hva som er sant eller ei vet vi ikke. Men alle kan vel si seg enig i at det er langt enklere å hente Solberg enn Holm ? Holm er nok mye dyrere og spørs om han ønsker å gå til et akademi fremfor å spille i ES. Jeg tror svaret er nei.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

dzk skrev: lør jan 15, 2022 8:01 pm Det har vært mye interesse rundt Holm og det har ryktes om at vi har takket nei til 30 mill for han. Hva som er sant eller ei vet vi ikke.
Og det tror du også på 🤔
En som knapt har vist noenting i Eliteserien,en serie som de fleste slakter.
30 millioner 😁👍😂

Get real.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

At/hvis Odin Holm setter som krav at han skal være i A-stallen vil det forsinke salget till en storklubb.
Det er jo tydelig at de store klubbene vurderer han og sånn skal det være med talenter i den klassen.
Noe rundt 40-50 millioner kr inkludert klausul for spilte kamper bør det ligge. Det kan jo øke om han
spiller på A-landslaget neste år.

Sid

Legg inn av Sid »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 8:05 pm
dzk skrev: lør jan 15, 2022 8:01 pm Det har vært mye interesse rundt Holm og det har ryktes om at vi har takket nei til 30 mill for han. Hva som er sant eller ei vet vi ikke.
Og det tror du også på 🤔
En som knapt har vist noenting i Eliteserien,en serie som de fleste slakter.
30 millioner 😁👍😂

Get real.
Her er en artikkel fra liverpool.com. Ligger også noen nøkkeltall der. Har også nest flest målpoeng pr min spilletid i Vålerenga og vinner flere dueller pr spillemin enn feks Bjørdal, Osame og Christensen.
Alle deler nok ikke ditt syn på spilleren.

www.liverpool.com/liverpool-fc-news/tra ... d-22299893

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:56 pm
Sid skrev: lør jan 15, 2022 7:51 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:41 pm

Du svarte ikke på det jeg spurte deg om, spør igjen.
Har Odin noen svakheter overhodet.
Hva mener du🤔
Selvsagt har Odin svakheter som alle andre fotballspillere. Hva er så oppsiktsvekkende med det ?

Jeg hang meg opp i alibiene dine, United og Juventus. Du legger jo vekt på deres vurdering av spilleren og de har jo prøvd å hente han.
Fortell meg hva du mener da, kan ikke være så vanskelig ⚽😁
Spør igjen, du har vel en selvstendig mening om DETTE?

Sid

Legg inn av Sid »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 8:38 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:56 pm
Sid skrev: lør jan 15, 2022 7:51 pm

Selvsagt har Odin svakheter som alle andre fotballspillere. Hva er så oppsiktsvekkende med det ?

Jeg hang meg opp i alibiene dine, United og Juventus. Du legger jo vekt på deres vurdering av spilleren og de har jo prøvd å hente han.
Fortell meg hva du mener da, kan ikke være så vanskelig ⚽😁
Spør igjen, du har vel en selvstendig mening om DETTE?
Du synes Odin er en svak spiller og jeg synes han er spennende. Vi er jo ikke enige her, men du ønsker at jeg skal prøve å finne frem argumenter som støtter ditt syn ?

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Big George skrev: lør jan 15, 2022 8:10 pm At/hvis Odin Holm setter som krav at han skal være i A-stallen vil det forsinke salget till en storklubb.
Det er jo tydelig at de store klubbene vurderer han og sånn skal det være med talenter i den klassen.
Noe rundt 40-50 millioner kr inkludert klausul for spilte kamper bør det ligge. Det kan jo øke om han
spiller på A-landslaget neste år.
A-landslaget neste ja.
OK
🤕🤒

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Sid skrev: lør jan 15, 2022 8:40 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 8:38 pm
AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:56 pm

Fortell meg hva du mener da, kan ikke være så vanskelig ⚽😁
Spør igjen, du har vel en selvstendig mening om DETTE?
Du synes Odin er en svak spiller og jeg synes han er spennende. Vi er jo ikke enige her, men du ønsker at jeg skal prøve å finne frem argumenter som støtter ditt syn ?
Du klarte ikke å svare.
Da skal jeg la det ligge.

chatin

Legg inn av chatin »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 5:26 pm Spør hva talentspeideren til United eller Juventus mener.
De følger nok med på hva som foregår på Valle.
Hvorfor henter de en 17 åring i Elias Solberg fra Ull Kisa og ikke Odin Holm 🤔
Mener du de ikke har peiling...
Både Juve og United har fulgt med Odin siden han var veldig ung, og de har sikkert god kontroll på han enda.
At Juve henter Elias Solberg og ikke Odin skyldes blant annet:
A) Odin ønsket å gå ¨den norske veien¨, med å spille a-lagsfotball i Norge fremfor å være i et ungdomsakademi i utlandet.
B) Det Juve betalte for Solberg er 1/6 av hva de ville ha måttet betale for Odin.

Odin er udiskuterbart et kjempetalent, men at han i år virkelig må begynne å vise seg gjeldende kan vi vel alle være enig om. Nå fikk han halve fjorårssesongen ødelagt av skade, og måtte bruke høsten på å komme seg inn i det igjen. Dette er også noe av grunnen til at andre i hans kull har gått litt forbi han. Men denne sesongen får vi forhåpentligvis se mye mer av hva som bor i han også på øverste nivå.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

chatin skrev: søn jan 16, 2022 4:02 am Odin er udiskuterbart et kjempetalent, men
Udiskutabelt er vel å ta i, det er det vi diskuterer.
Det er et men der ser jeg, du tar forbehold og det er positivt.
Han er talentfull, det er vel alle enige om.
Og han må vise det snart. Det holder ikke med en frekk dragning og en nesten pasning. Det forventes mye mer enn det.
Det er en grunn til at utenlandske klubber sitter på gjerdet.

Hadde han vært et kjempetalent, så hadde han ikke vært i Vålerenga når han er 19 år. Da hadde han spilt for en større og bedre klubb i en bedre liga.

Oscar Bobb og Antonio Nusa er gode eksempler.
Antonio Nusa preget kamper og var en liten åpenbaring 2021.
De forsvant ut når de var 16 år gamle.

TTt

Legg inn av TTt »

AcsOnFire skrev: man jan 17, 2022 1:21 pm
chatin skrev: søn jan 16, 2022 4:02 am Odin er udiskuterbart et kjempetalent, men
Udiskutabelt er vel å ta i, det er det vi diskuterer.
Det er et men der ser jeg, du tar forbehold og det er positivt.
Han er talentfull, det er vel alle enige om.
Og han må vise det snart. Det holder ikke med en frekk dragning og en nesten pasning. Det forventes mye mer enn det.
Det er en grunn til at utenlandske klubber sitter på gjerdet.

Hadde han vært et kjempetalent, så hadde han ikke vært i Vålerenga når han er 19 år. Da hadde han spilt for en større og bedre klubb i en bedre liga.

Oscar Bobb og Antonio Nusa er gode eksempler.
Antonio Nusa preget kamper og var en liten åpenbaring 2021.
De forsvant ut når de var 16 år gamle.
Dette gir du deg ikke på og å akseptere guttens egne valg gidder du ikke bry deg om....?

Sid

Legg inn av Sid »

AcsOnFire skrev: man jan 17, 2022 1:21 pm
chatin skrev: søn jan 16, 2022 4:02 am Odin er udiskuterbart et kjempetalent, men
Udiskutabelt er vel å ta i, det er det vi diskuterer.
Det er et men der ser jeg, du tar forbehold og det er positivt.
Han er talentfull, det er vel alle enige om.
Og han må vise det snart. Det holder ikke med en frekk dragning og en nesten pasning. Det forventes mye mer enn det.
Det er en grunn til at utenlandske klubber sitter på gjerdet.

Hadde han vært et kjempetalent, så hadde han ikke vært i Vålerenga når han er 19 år. Da hadde han spilt for en større og bedre klubb i en bedre liga.

Oscar Bobb og Antonio Nusa er gode eksempler.
Antonio Nusa preget kamper og var en liten åpenbaring 2021.
De forsvant ut når de var 16 år gamle.
Oscar Bobb er like gammel som Odin og spiller aldersbestemt fotball for akademiet til City. Hvorfor mener du det er den beste veien å gå utviklingsmessig ? Er U18 / 21 i England bedre enn Eliteserien ?
Erling Braut Haaland scoret hat-trick i Champions League når han var like gammel, mens Oscar som sagt spiller akademifotball. Er egentlig Bobb et godt eksempel ? For å sette det på spissen, er han egentlig et kjempetalent ? Bør han ikke begynne å vise noe snart ?

Jeg følger ikke så godt med på belgisk fotball, men Antonio Nusa spiller vel U-19 fotball for Club Brugge. Har også fått minutter i en cup camp og sittet på benk i et par kamper for A-laget. Er du sikker på at dette er en bedre fotballhverdag enn om han hadde fortsatt i Stabæk for A-laget deres ?
Både Bobb og Nusa er store talenter, men det er jo ikke sikkert at de gjorde de beste valgene.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 7:22 pm
Sid skrev: lør jan 15, 2022 6:55 pm .
Det virker ikke som at du følger så veldig godt med.
Både United og Juventus har prøvd å hente Odin. Det samme har Roma, Club Brugge, Inter, PSV og Parma bla.
Du må ikke tro det som skrives på Twitter eller annet click bite relatert.
Dersom United ville ha han, så hadde han vært der. 👉⚽


Sid skrev: lør jan 15, 2022 6:55 pm Jeg har i vert fall fått med meg at du ser svakheter hos Odin, selv i kamper han ikke spiller, ref noen innlegg du hadde om aldersbestemt landslagsfotball :)
I kamper han ikke spiller 🤔😅😂👍, den var god.

Men jeg var tilstede, det var nok ikke du.
Hvem har best grunnlag for å bedømme han da? Du eller jeg...
Du må jo ha en klar formening om Odins svakheter, om han har noen.

Så da spør jeg deg om det.
Nå ble du ganske ettertrykkelig avkledd av Dewas hvor du kommenterte hvor svak han var i et par landskamper hvor han beviselig ikke spilte.
Tror den antipatien din har forkludret gangsynet ditt litt vel mye.
Greit nok at du ikke liker spilleren, men makan til nedsabling har vi knapt sett siden Zeta hamret løs på Finne og Lekven.

Odin Thiago Holm har som du sikkert har fått med deg hatt en meget alvorlig meniskskade som satte han tilbake 2021 sesongen. At han blir ansett som det største talentet i a-stallen per dags dato er ikke utelukkende begrenset til innad i klubben.

https://www.theguardian.com/football/ng ... are_btn_tw

https://footballtalentscout.net/2020/05 ... ago-holm/¨

Styrker:

Teknikk, er sammen med Osame vår fremste teknikker by far. Men mer målfarlig enn Osame.
løpskraft, meget god motor, kjapp på små flater. mangler gjennombruddskraften til Bjørdal (men hvem gjør ikke det)
blikk, klassiske hovmester blikket. litt bak Osame der.
største svakhet: hodespill
ellers bør han få opp fysikken, og gjennombruddsstyrke.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

https://www.dagsavisen.no/oslo/sport/tr ... millioner/

forøvrig anbefaler jeg godeste AcsOnFire å se litt på opptakene fra treningen i dag. Odin triller rundt med gutta på feltet.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

JackBlack skrev: man jan 17, 2022 6:41 pm https://www.dagsavisen.no/oslo/sport/tr ... millioner/

forøvrig anbefaler jeg godeste AcsOnFire å se litt på opptakene fra treningen i dag. Odin triller rundt med gutta på feltet.
Hadde vært veldig gøy om han fikk ut litt av potensialet sitt en hel sesong hos oss før han drar videre. En full sesong med tillit og utvikling så tipper jeg man får se litt mer enn noen glimt av hva som bor i gutten.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Henningsen skrev: man jan 17, 2022 9:33 pm
JackBlack skrev: man jan 17, 2022 6:41 pm https://www.dagsavisen.no/oslo/sport/tr ... millioner/

forøvrig anbefaler jeg godeste AcsOnFire å se litt på opptakene fra treningen i dag. Odin triller rundt med gutta på feltet.
Hadde vært veldig gøy om han fikk ut litt av potensialet sitt en hel sesong hos oss før han drar videre. En full sesong med tillit og utvikling så tipper jeg man får se litt mer enn noen glimt av hva som bor i gutten.
Jeg har skikkelig trua.
Men det er klart, alt avhenger om han får spille.
Blir han tredjevalget bak Strand er det kjørt. Da selges han før vi får glede av å se han.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

JackBlack skrev: man jan 17, 2022 10:50 pm
Henningsen skrev: man jan 17, 2022 9:33 pm
JackBlack skrev: man jan 17, 2022 6:41 pm https://www.dagsavisen.no/oslo/sport/tr ... millioner/

forøvrig anbefaler jeg godeste AcsOnFire å se litt på opptakene fra treningen i dag. Odin triller rundt med gutta på feltet.
Hadde vært veldig gøy om han fikk ut litt av potensialet sitt en hel sesong hos oss før han drar videre. En full sesong med tillit og utvikling så tipper jeg man får se litt mer enn noen glimt av hva som bor i gutten.
Jeg har skikkelig trua.
Men det er klart, alt avhenger om han får spille.
Blir han tredjevalget bak Strand er det kjørt. Da selges han før vi får glede av å se han.
Klubben hadde en klar plan om å spille han inn i fjor. Regner med at de bare har utsatt det pga skade/operasjon. Fikk jo en del tid på høsten. Tipper det blir sesongen i år han slår gjennom. Å plassere han langt bak i køen vil nesten være å kaste penger ut av vinduet.
Hadde vært gøy å ha han sesongen ut, hvor han dominerer.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Henningsen skrev: man jan 17, 2022 11:08 pm
JackBlack skrev: man jan 17, 2022 10:50 pm
Henningsen skrev: man jan 17, 2022 9:33 pm

Hadde vært veldig gøy om han fikk ut litt av potensialet sitt en hel sesong hos oss før han drar videre. En full sesong med tillit og utvikling så tipper jeg man får se litt mer enn noen glimt av hva som bor i gutten.
Jeg har skikkelig trua.
Men det er klart, alt avhenger om han får spille.
Blir han tredjevalget bak Strand er det kjørt. Da selges han før vi får glede av å se han.
Klubben hadde en klar plan om å spille han inn i fjor. Regner med at de bare har utsatt det pga skade/operasjon. Fikk jo en del tid på høsten. Tipper det blir sesongen i år han slår gjennom. Å plassere han langt bak i køen vil nesten være å kaste penger ut av vinduet.
Hadde vært gøy å ha han sesongen ut, hvor han dominerer.
Blir spennende så se hvem som spiller hvor.
Er ikke store justeringene som skal til før vi kommer lengre opp på tabellen, men skal det bli medaljer i 2022 må en del ting klaffe. Skal det bli gull må veldig mye falle på plass samt at en del andre svikter.
De er nødt til å få den høyrekant problematikken samt få Kjartansson enten til å putte de minimum 15 målene vi trenger fra han eller finne noen som gjør det. Offensiv samhandling bør og må være øverst på agendaen.
Spennende blir det uansett.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

JackBlack skrev: man jan 17, 2022 6:26 pm
Nå ble du ganske ettertrykkelig avkledd av Dewas hvor du kommenterte hvor svak han var i et par landskamper hvor han beviselig ikke spilte.
Greit nok at du ikke liker spilleren, men makan til nedsabling har vi knapt sett siden Zeta hamret løs på Finne og Lekven.
Dette blir for dumt og billig JackBlack .
Det er i tillegg usant.
Er det mangel på argumenter som gjør at du tyr til løgn?
Diskuter sak og ikke gå på meg som person.

Jeg kommentert Odin i landslagstråden.
Etter kampen mot Georgia som jeg var ringside på.
Du kan sjekke der først før du kommer med løgn.
JackBlack skrev: man jan 17, 2022 6:26 pm Tror den antipatien din har forkludret gangsynet ditt litt vel mye.
Jeg er saklig, og peker kun på svakheter ved Odin.
Kjøper ikke Fagermo sin opphausing av spilleren.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Henningsen skrev: ons jan 05, 2022 10:19 pm
JackBlack skrev: ons jan 05, 2022 9:55 pm
Flott fyr.
Kunnskapsrik.
Veldig populær blant de yngre spillerne.
Her stemmer ikke kartet med terrenget.
Hvor tar du det fra JackBlack?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

AcsOnFire skrev: tir jan 18, 2022 11:14 am
JackBlack skrev: man jan 17, 2022 6:26 pm
Nå ble du ganske ettertrykkelig avkledd av Dewas hvor du kommenterte hvor svak han var i et par landskamper hvor han beviselig ikke spilte.
Greit nok at du ikke liker spilleren, men makan til nedsabling har vi knapt sett siden Zeta hamret løs på Finne og Lekven.
Dette blir for dumt og billig JackBlack .
Det er i tillegg usant.
Er det mangel på argumenter som gjør at du tyr til løgn?
Diskuter sak og ikke gå på meg som person.

Jeg kommentert Odin i landslagstråden.
Etter kampen mot Georgia som jeg var ringside på.
Du kan sjekke der først før du kommer med løgn.
JackBlack skrev: man jan 17, 2022 6:26 pm Tror den antipatien din har forkludret gangsynet ditt litt vel mye.
Jeg er saklig, og peker kun på svakheter ved Odin.
Kjøper ikke Fagermo sin opphausing av spilleren.
Det er vel ikke bare fagermo som har påpekt talentet til Odin.
Jeg synes uansett det er riktig av fagermo å snakke opp egne talenter. Spesielt i media.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

AcsOnFire skrev: tir nov 30, 2021 7:14 pm
Sid skrev: tir nov 30, 2021 3:10 pm
AcsOnFire skrev: tir nov 30, 2021 2:15 pm

Jeg så de siste landskampene G18 live.
Odin overrasket meg negativt, han gjør noe veldig bra innimellom, og så har han stygge balltap og dårlige valg. Fremstår som litt umoden i spillestilen, selv om han snart fyller 19.
Valg og utførelse var langt dårligere enn jeg forventet.
Dette tror jeg er grunnen til at han ikke er fast på midtbanen til G18.
Beste Vålerenga spiller siste landskamp en var Mathias Emilsen på defensiv midtbane, han har klokskap og spillefortsåelse parret med en fantastisk pasningsfot.
Tror Vålerenga bør passe seg, la han få spilletid, så han ikke forsvinner.

Fagermo mener Odin er det største talentet han har trent, og det får ikke bare meg til å heve øyenbrynene. 🤔
Han har også høye tanker om andre unge spillere, som mange andre ikke har fullt så høye tanker om.
Tror dessverre ikke Fagermo er god nok til å spotte potensiale.
At det er hans svakhet, han er selvfølgelig i samme båt som veldig mange som aldri har spilt fotball på høyt nok nivå. De har aldri merket det på kroppen, vet ikke hva det vil si.
Jeg har sett Emilsen i flere kamper for 2.laget i år og han er ganske lik Oldrup i spillestil. Det spilles mye på det sikre. Sidelengs og støtte. Jeg tror ikke Emilsen har en eneste assist i år ( 12 kamper ) Han har også hatt en del stygge balltap. Odin har 5 mål på 5 kamper for 2.laget og flere assist. Jeg ser ikke et eneste argument for hvorfor Emilsen skal sette Odin på benken for A-laget.
Fagermo har fremhevet Emilsen ved flere anledninger så jeg forstår ikke hva du hinter til i det du skriver. Han har også 5 innhopp i Eliteserien i år.
De spiller i forskjellige roller, så det er vanskelig å måle i mål /målpoeng.
De har forskjellige arbeidsoppgaver i systemet til Fagermo.
Emilsen er fotballklok og moden, Odin har en vei å gå.
Personlig hadde jeg forventet at Odin hadde tatt større steg i år.
Han har fått godt med spilletid og da tar de store talentene steg.
Fagermo er ikke tøff ok i trynet til å slippe til begge samtidig.
Han tror laget dauer om ikke OJ spiller.
De fleste fans hadde likt godt om det skjedde.

Spilletid er utvikling for de pur unge. Slipp de løs.
Her er " slakten" som JackBlack kaller det av Odin.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Henningsen skrev: tir jan 18, 2022 11:21 am
Det er vel ikke bare fagermo som har påpekt talentet til Odin.
Jeg synes uansett det er riktig av fagermo å snakke opp egne talenter. Spesielt i media.
Noen ganger så er det en fordel å tone det ned litt.
Det er en fordel for alle, noe som du ser her i denne diskusjonen.

Sid

Legg inn av Sid »

AcsOnFire skrev: tir jan 18, 2022 11:14 am
JackBlack skrev: man jan 17, 2022 6:26 pm
Nå ble du ganske ettertrykkelig avkledd av Dewas hvor du kommenterte hvor svak han var i et par landskamper hvor han beviselig ikke spilte.
Greit nok at du ikke liker spilleren, men makan til nedsabling har vi knapt sett siden Zeta hamret løs på Finne og Lekven.
Dette blir for dumt og billig JackBlack .
Det er i tillegg usant.
Er det mangel på argumenter som gjør at du tyr til løgn?
Diskuter sak og ikke gå på meg som person.

Jeg kommentert Odin i landslagstråden.
Etter kampen mot Georgia som jeg var ringside på.
Du kan sjekke der først før du kommer med løgn.
JackBlack skrev: man jan 17, 2022 6:26 pm Tror den antipatien din har forkludret gangsynet ditt litt vel mye.
Jeg er saklig, og peker kun på svakheter ved Odin.
Kjøper ikke Fagermo sin opphausing av spilleren.
Har vanskelig for å forstå vurderingene og argumentasjonene dine. Du fremsnakker stort sett en spiller, Mathias Emilsen og snakker ned de andre unge spillerne hos VIF. Hvorfor hentes ikke han av Juventus og United når han ligger så langt foran de andre på 18 år og yngre ? Emilsen trente jo fast med Porto i flere år. Hvorfor har ikke de hentet han og hvorfor trener han ikke med de lengre ? Emilsen har jo ikke så mange kamper for aldersbestemt landslag, men det er kanskje ikke så viktig når det gjelder han ?
Jeg opplever deg ikke som saklig, heller veldig subjektiv.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Bochgrevink ute med skade, og trener ikke med de andre.
Noen som vet hva det dreier seg om?
Noe nytt han har pådratt seg eller er det forsatt samme skade som satt han ut i høst?

chatin

Legg inn av chatin »

En del interessant fra Fagermo i intervju med VG.

- ¨Borchgrevink har en alvorlig skade, kan håpe at han rekker seriestart.¨

- Osame og Odin blir ikke solgt i januar. Har vært konkret interesse og bud på Odin, men ikke gode nok bud. Ikke vært konkret interesse rundt Osame.

- Osame skal brukes på venstrekant nå er planen. ¨Vi må bruke spillere i de posisjonene de er best¨.

- Odin drilles som sentral midtbane. ¨Jeg har nok bestemt meg litt for at vi skal jobbe med han i den sentrale midtbanerollen nå.¨

- Keeperplassen: I dialog med Kjetil Haug om forlengelse, har fått mer press på seg siden Tromsø har henvendt seg til Haug. Ikke aktuelt å kjøpe ny keeper når man har Sjøeng som er et så stort talent. Om man ikke lander Haug er det lån som er aktuelt inn.

- Det som kanskje mangler inn er en type høyrekant som også kanskje kan spille spiss.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

VIF avslo bud på 20 mill på Odin

https://www.tv2.no/sport/14502944/

Helt riktig, naturligvis.

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

AcsOnFire skrev: lør jan 15, 2022 8:05 pm
dzk skrev: lør jan 15, 2022 8:01 pm Det har vært mye interesse rundt Holm og det har ryktes om at vi har takket nei til 30 mill for han. Hva som er sant eller ei vet vi ikke.
Og det tror du også på 🤔
En som knapt har vist noenting i Eliteserien,en serie som de fleste slakter.
30 millioner 😁👍😂

Get real.
Du hadde rett, var bare 20 mill :).

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Dewaz skrev: tor des 02, 2021 3:17 pm
AcsOnFire skrev: tir nov 30, 2021 2:15 pm
Jeg så de siste landskampene G18 live.
Odin overrasket meg negativt, han gjør noe veldig bra innimellom, og så har han stygge balltap og dårlige valg. Fremstår som litt umoden i spillestilen, selv om han snart fyller 19.
Valg og utførelse var langt dårligere enn jeg forventet.
Dette tror jeg er grunnen til at han ikke er fast på midtbanen til G18.
Interessant. I all den tid Odin ikke var i troppen til noen av de kampene.

Grunnen til at han ikke har spilt ‘fast’ tidligere er skader, hvile, rullering og forberedelse til kvalik. Godt du følger med.
En for fridiskusjons hall of fame, dette.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»