Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Henningsen

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av Henningsen »

seriemester2013 skrev: tir aug 09, 2022 10:46 pm
Henningsen skrev: tir aug 09, 2022 9:12 pm
Taururu skrev: tir aug 09, 2022 9:07 pm

Nei takk. Sikkert ikke billig heller
Står litt om det i nettavisen.
Odd skal ha lagt mer penger på bordet og lenger kontrakt, men vi foretrekkes antagelig likevel.

https://www.nettavisen.no/sport/kilder- ... -95-600378
Hente enda en spiller som garantert ikke vil spille mer enn rundt halvparten av kampene med viten og vilje?
Trodde bedre enn så om JJ.
Han lo av RBK, føler på meg at de ler sist
Regner med at han spiller det meste, men jeg hadde håpet JJ kunne dra frem noe litt mer spennende enn gamle resirkulerte travere.
Strandberg forstår jeg at man prøver å få til, men børven not so much

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Det her er så trist det ass

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Hvem har presset på om Børven ?

La oss gjette ?

Disse gutta på feltet har vunnet 5 på rad

Det er visst ikke bra nok

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Big George skrev: tir aug 09, 2022 11:07 pm Hvem har presset på om Børven ?

La oss gjette ?

Disse gutta på feltet har vunnet 5 på rad

Det er visst ikke bra nok
MU snudde om kjøp av spiller etter protest fra supportere, noe å tenke på før handelen er gjort for dere også?
Om han signeres må han jo støttes som spiller for klubben, men er det noen reell mulighet for påvirkning enda til å stoppe signeringen?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Man bare presser en spiller til å si at Fagermo er den ideelle treneren
Det holder i lange baner for mange av fansen
Da er sikkert Børven et gjennomtenkt valg

Hecla

Legg inn av Hecla »

Nå må dere slutte å syte! Børven blir bra han. Hvis dere ønsket dere Haaland, så forstår jeg dere er skuffet. Men han hadde vi ikke råd til. Børven var toppscorer for et par år siden. Han kan bli det igjen.

chatin

Legg inn av chatin »

Hecla skrev: ons aug 10, 2022 6:27 am Nå må dere slutte å syte! Børven blir bra han. Hvis dere ønsket dere Haaland, så forstår jeg dere er skuffet. Men han hadde vi ikke råd til. Børven var toppscorer for et par år siden. Han kan bli det igjen.
Børven var toppscorer i én sesong i Odd for noen år siden. Ellers har målproduksjonen vært så der, og nå er han 30 år og kommer hjem fra et opphold i Tyrkia som vel er mest kjent som en slags siste reis før pensjonstilværelsen for fotballspillere. Selv Fagermo hadde jo faktisk gitt han opp som spiss før den sesongen han ble toppscorer og var ment å omskolere han til indreløper. Samtidig har vi Udahl som jeg tviler på er så langt unna Børven i nivå, og som de fleste vil at skal lykkes i klubben, men som kommer til å miste mye spilletid til Børven som er en Fagermo-favoritt.

Børven var ok sist han var i klubben, og Fagermo er vel den eneste treneren han har prestert skikkelig under. Om han kommer vil supporterne selvfølgelig støtte han også. Men ikke en signering man jubler over.

chatin

Legg inn av chatin »

Spent på hvor mange spillere vi ikke har lykkes med i dette overgangsvinduet og hvem de er. Av de vi har hentet så langt i sommer, samt de dryppene som har kommet om hvem vi har forsøkt på virker det ikke veldig innovativt.

Bråtveit, Strandberg, Børven, Wahlstedt, Ohi, Badou - Med ny sportssjef og nytt speiderapparat skal jeg innrømme at jeg tenkte det skulle dukke opp noen litt mer ukjente og spennende navn i miksen. Regner med man har prøvd på andre spillere også som man ikke har lyktes med. Men av det som er offentlig kjent er det få hvor man får en følelse av spenning av. Føles som de spillerne jeg selv ville hentet om jeg ikke hadde råd til speiderapparat på Football Manager.

Everenga

Legg inn av Everenga »

chatin skrev: ons aug 10, 2022 7:24 am Spent på hvor mange spillere vi ikke har lykkes med i dette overgangsvinduet og hvem de er. Av de vi har hentet så langt i sommer, samt de dryppene som har kommet om hvem vi har forsøkt på virker det ikke veldig innovativt.

Bråtveit, Strandberg, Børven, Wahlstedt, Ohi, Badou - Med ny sportssjef og nytt speiderapparat skal jeg innrømme at jeg tenkte det skulle dukke opp noen litt mer ukjente og spennende navn i miksen. Regner med man har prøvd på andre spillere også som man ikke har lyktes med. Men av det som er offentlig kjent er det få hvor man får en følelse av spenning av. Føles som de spillerne jeg selv ville hentet om jeg ikke hadde råd til speiderapparat på Football Manager.
Dette. 90% av oss kan sjekke altomfotball.no og kontakte kjente gamle norske spillere med lite spilletid. Skuffa over JJs første vindu. Det var kanskje lettere å være breial i studio når det kom til stykket.

chatin

Legg inn av chatin »

Everenga skrev: ons aug 10, 2022 7:33 am Skuffa over JJs første vindu. Det var kanskje lettere å være breial i studio når det kom til stykket.
Vinduet er heldigvis ikke over enda, kan jo fortsatt dukke opp ting så vi får vel vente til vinduet stenger med å felle en endelig dom.

Jokke innrømte i podcasten ¨Fotballrådet¨ for noen dager siden at det er vanskeligere å hente spillere til Vålerenga enn han trodde på forhånd. Eksemplifiserte det med hvis man selger Osame Sahraoui, så har man Dicko Eng (født 04) og bak der igjen El-Abdellaoui (født 06), begge spillere har man ekstrem tro på og er ¨bombesikker¨ på at blir gode Eliteseriespillere etter hvert. Da er det vanskelig å skulle gå ut i markedet å hente en etablert 25-åring i samme posisjon som blokkerer for unggutta, samtidig som man ønsker sportslig suksess også. Fortalte om hvor vanskelig den balansegangen er.

Kan forsåvidt forstå at akkurat den biten er ekstremt vanskelig. Så er kanskje aller mest skuffa over at vi enda ikke har fått sett noen resultater av det speiderapparatet man begynte å bygge på når man ansatte en sjefsspeider for 10 måneder siden. Speiderapparatet skal vel både oppdage spillere, men også kvalitetssikre spillere. Men når man ser de vi er blitt linket til kunne vel på Jokke og Fagermo klart det på fint på egenhånd.

Taururu

Legg inn av Taururu »

chatin skrev: ons aug 10, 2022 8:14 am
Everenga skrev: ons aug 10, 2022 7:33 am Skuffa over JJs første vindu. Det var kanskje lettere å være breial i studio når det kom til stykket.
Vinduet er heldigvis ikke over enda, kan jo fortsatt dukke opp ting så vi får vel vente til vinduet stenger med å felle en endelig dom.

Jokke innrømte i podcasten ¨Fotballrådet¨ for noen dager siden at det er vanskeligere å hente spillere til Vålerenga enn han trodde på forhånd. Eksemplifiserte det med hvis man selger Osame Sahraoui, så har man Dicko Eng (født 04) og bak der igjen El-Abdellaoui (født 06), begge spillere har man ekstrem tro på og er ¨bombesikker¨ på at blir gode Eliteseriespillere etter hvert. Da er det vanskelig å skulle gå ut i markedet å hente en etablert 25-åring i samme posisjon som blokkerer for unggutta, samtidig som man ønsker sportslig suksess også. Fortalte om hvor vanskelig den balansegangen er.

Kan forsåvidt forstå at akkurat den biten er ekstremt vanskelig. Så er kanskje aller mest skuffa over at vi enda ikke har fått sett noen resultater av det speiderapparatet man begynte å bygge på når man ansatte en sjefsspeider for 10 måneder siden. Speiderapparatet skal vel både oppdage spillere, men også kvalitetssikre spillere. Men når man ser de vi er blitt linket til kunne vel på Jokke og Fagermo klart det på fint på egenhånd.
Det siste du sier der kan jo noe med arbeidsfordelingen. Har Fagermo for mye makt? Hvor mye makt har egentlig Jokke? Med andre ord, Fagermo kan ikke være sjefen til Jokke, det blir som om lagersjefen også er sjefen til administrende direktør. Det funka kanskje på 90-tallet med Eggen i Rosenborg, men Eggen var et geni og det er ikke Fagermo.

Jeg har kritisert Vålerengas overstrategi en god stund. Hadde et håp om at Jokke kunne være med på å endre denne strategien, men jeg lurer egentlig på hvor mye han bestemmer der. Eller det for å blidgjøre Trøim med å hente såkalte "navn". Det å bare hente "gamlinger" er i bunn og grunn kun en stor utgiftspost, det er ingen som helst videresalgsverdi der.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Big George skrev: tir aug 09, 2022 11:07 pm Hvem har presset på om Børven ?

La oss gjette ?

Disse gutta på feltet har vunnet 5 på rad

Det er visst ikke bra nok
Pleier det å være spillerne som ber om nye konkurenter?
Dette blir for dumt ass.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Taururu skrev: ons aug 10, 2022 9:06 am
chatin skrev: ons aug 10, 2022 8:14 am
Everenga skrev: ons aug 10, 2022 7:33 am Skuffa over JJs første vindu. Det var kanskje lettere å være breial i studio når det kom til stykket.
Vinduet er heldigvis ikke over enda, kan jo fortsatt dukke opp ting så vi får vel vente til vinduet stenger med å felle en endelig dom.

Jokke innrømte i podcasten ¨Fotballrådet¨ for noen dager siden at det er vanskeligere å hente spillere til Vålerenga enn han trodde på forhånd. Eksemplifiserte det med hvis man selger Osame Sahraoui, så har man Dicko Eng (født 04) og bak der igjen El-Abdellaoui (født 06), begge spillere har man ekstrem tro på og er ¨bombesikker¨ på at blir gode Eliteseriespillere etter hvert. Da er det vanskelig å skulle gå ut i markedet å hente en etablert 25-åring i samme posisjon som blokkerer for unggutta, samtidig som man ønsker sportslig suksess også. Fortalte om hvor vanskelig den balansegangen er.

Kan forsåvidt forstå at akkurat den biten er ekstremt vanskelig. Så er kanskje aller mest skuffa over at vi enda ikke har fått sett noen resultater av det speiderapparatet man begynte å bygge på når man ansatte en sjefsspeider for 10 måneder siden. Speiderapparatet skal vel både oppdage spillere, men også kvalitetssikre spillere. Men når man ser de vi er blitt linket til kunne vel på Jokke og Fagermo klart det på fint på egenhånd.
Det siste du sier der kan jo noe med arbeidsfordelingen. Har Fagermo for mye makt? Hvor mye makt har egentlig Jokke? Med andre ord, Fagermo kan ikke være sjefen til Jokke, det blir som om lagersjefen også er sjefen til administrende direktør. Det funka kanskje på 90-tallet med Eggen i Rosenborg, men Eggen var et geni og det er ikke Fagermo.

Jeg har kritisert Vålerengas overstrategi en god stund. Hadde et håp om at Jokke kunne være med på å endre denne strategien, men jeg lurer egentlig på hvor mye han bestemmer der. Eller det for å blidgjøre Trøim med å hente såkalte "navn". Det å bare hente "gamlinger" er i bunn og grunn kun en stor utgiftspost, det er ingen som helst videresalgsverdi der.
Blir voldsome spekuleringer her.
Vi snakker blandt annet om en fast landslagspiller på det Norske landslaget.
Videresalgsverdi er en ting resultater ummiddelbart er noe helt annet. Skal det ene komme på bekostning av noe annet? Ser du det store videresalgspotensialet i feks Udahl? Han er en fan-favoritt, men det lyser ikke akkurat storsalg av spilleren per dags dato.
Dessuten har vi en liten flokk av spillere med dette såkalte videresalgspotensialet.
Sahraoui, Thiago Holm, Dicko Eng, Christensen, Sjøeng, Riisnes, El-Abdellauoi, Jatta, Emlisen og etterhvert også Hammer Kjellsen.
Trenger vi flere i den kategorien? Skal vi bremse utviklingen til Dickp Eng ved å hente et sjansespill fra Nigeria? Traus valg av Børven, men han funker i Eliteserien og Fagermo ballen.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Ali Almosawe 20 år Dansk Irakisk venstkant/Høyrekant trener med klubben.
Får lovende omtale i dansk presse.

langt frem til en evt kontrakt, men det er i det minste noe annet enn gamle og skadeplagede spillere
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... akt-i-aab/

dzk

Legg inn av dzk »

JackBlack skrev: ons aug 10, 2022 12:11 pm Traus valg av Børven, men han funker i Eliteserien og Fagermo ballen.
Funker ikke alltid under Fagermo heller.
Var elendig i 2018 og ble "degradert" til indreløper (sett den før?) av Fagermo før 2019 sesongen.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

dzk skrev: ons aug 10, 2022 12:29 pm
JackBlack skrev: ons aug 10, 2022 12:11 pm Traus valg av Børven, men han funker i Eliteserien og Fagermo ballen.
Funker ikke alltid under Fagermo heller.
Var elendig i 2018 og ble "degradert" til indreløper (sett den før?) av Fagermo før 2019 sesongen.
Han spilte vel kun en treningskamp som indreløper i 2019 før han ble flyttet frem igjen. Helmersen ble skadet i den kampen og spilte ikkenoe mer i Odd.
Den sesongen ble han også toppscorer.

Han ble også benyttet som indreløper i Odd i 2010 i noen kamper siden de da hadde Kovac som midtspiss den gangen

Everenga

Legg inn av Everenga »

JackBlack skrev: ons aug 10, 2022 12:15 pm Ali Almosawe 20 år Dansk Irakisk venstkant/Høyrekant trener med klubben.
Får lovende omtale i dansk presse.

langt frem til en evt kontrakt, men det er i det minste noe annet enn gamle og skadeplagede spillere
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... akt-i-aab/
Mini-Messi faktisk, hvor liten er han egentlig? :D
Men det hørtes jo ganske interessant ut. Så får vi se hvor lovende dansk presse synes han er om han går til oss. De har en tendens til å snu da. :D

Everenga

Legg inn av Everenga »

JackBlack skrev: ons aug 10, 2022 12:11 pm
Taururu skrev: ons aug 10, 2022 9:06 am
chatin skrev: ons aug 10, 2022 8:14 am

Vinduet er heldigvis ikke over enda, kan jo fortsatt dukke opp ting så vi får vel vente til vinduet stenger med å felle en endelig dom.

Jokke innrømte i podcasten ¨Fotballrådet¨ for noen dager siden at det er vanskeligere å hente spillere til Vålerenga enn han trodde på forhånd. Eksemplifiserte det med hvis man selger Osame Sahraoui, så har man Dicko Eng (født 04) og bak der igjen El-Abdellaoui (født 06), begge spillere har man ekstrem tro på og er ¨bombesikker¨ på at blir gode Eliteseriespillere etter hvert. Da er det vanskelig å skulle gå ut i markedet å hente en etablert 25-åring i samme posisjon som blokkerer for unggutta, samtidig som man ønsker sportslig suksess også. Fortalte om hvor vanskelig den balansegangen er.

Kan forsåvidt forstå at akkurat den biten er ekstremt vanskelig. Så er kanskje aller mest skuffa over at vi enda ikke har fått sett noen resultater av det speiderapparatet man begynte å bygge på når man ansatte en sjefsspeider for 10 måneder siden. Speiderapparatet skal vel både oppdage spillere, men også kvalitetssikre spillere. Men når man ser de vi er blitt linket til kunne vel på Jokke og Fagermo klart det på fint på egenhånd.
Det siste du sier der kan jo noe med arbeidsfordelingen. Har Fagermo for mye makt? Hvor mye makt har egentlig Jokke? Med andre ord, Fagermo kan ikke være sjefen til Jokke, det blir som om lagersjefen også er sjefen til administrende direktør. Det funka kanskje på 90-tallet med Eggen i Rosenborg, men Eggen var et geni og det er ikke Fagermo.

Jeg har kritisert Vålerengas overstrategi en god stund. Hadde et håp om at Jokke kunne være med på å endre denne strategien, men jeg lurer egentlig på hvor mye han bestemmer der. Eller det for å blidgjøre Trøim med å hente såkalte "navn". Det å bare hente "gamlinger" er i bunn og grunn kun en stor utgiftspost, det er ingen som helst videresalgsverdi der.
Blir voldsome spekuleringer her.
Vi snakker blandt annet om en fast landslagspiller på det Norske landslaget.
Videresalgsverdi er en ting resultater ummiddelbart er noe helt annet. Skal det ene komme på bekostning av noe annet? Ser du det store videresalgspotensialet i feks Udahl? Han er en fan-favoritt, men det lyser ikke akkurat storsalg av spilleren per dags dato.
Dessuten har vi en liten flokk av spillere med dette såkalte videresalgspotensialet.
Sahraoui, Thiago Holm, Dicko Eng, Christensen, Sjøeng, Riisnes, El-Abdellauoi, Jatta, Emlisen og etterhvert også Hammer Kjellsen.
Trenger vi flere i den kategorien? Skal vi bremse utviklingen til Dickp Eng ved å hente et sjansespill fra Nigeria? Traus valg av Børven, men han funker i Eliteserien og Fagermo ballen.
Jeg er helt enig i at det ikke er noe kjempepotensiale i Udahl og har vi fått en billig deal på Børven så er det greit nok. Men frykten ligger i historien. På Oslo øst har vi vært svake for gamle bravader og store navn siden Harald Hardråde kom hjem til Ladegården fra Emirens livgarde i Miklagard.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Everenga skrev: ons aug 10, 2022 2:06 pm
JackBlack skrev: ons aug 10, 2022 12:15 pm Ali Almosawe 20 år Dansk Irakisk venstkant/Høyrekant trener med klubben.
Får lovende omtale i dansk presse.

langt frem til en evt kontrakt, men det er i det minste noe annet enn gamle og skadeplagede spillere
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... akt-i-aab/
Mini-Messi faktisk, hvor liten er han egentlig? :D
Jeg måtte le.

Men det er litt mer spennende rykte enn børven synes jeg. Det er bra det jobbes med litt annet enn gamle travere.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Everenga skrev: ons aug 10, 2022 2:11 pm
JackBlack skrev: ons aug 10, 2022 12:11 pm
Taururu skrev: ons aug 10, 2022 9:06 am

Det siste du sier der kan jo noe med arbeidsfordelingen. Har Fagermo for mye makt? Hvor mye makt har egentlig Jokke? Med andre ord, Fagermo kan ikke være sjefen til Jokke, det blir som om lagersjefen også er sjefen til administrende direktør. Det funka kanskje på 90-tallet med Eggen i Rosenborg, men Eggen var et geni og det er ikke Fagermo.

Jeg har kritisert Vålerengas overstrategi en god stund. Hadde et håp om at Jokke kunne være med på å endre denne strategien, men jeg lurer egentlig på hvor mye han bestemmer der. Eller det for å blidgjøre Trøim med å hente såkalte "navn". Det å bare hente "gamlinger" er i bunn og grunn kun en stor utgiftspost, det er ingen som helst videresalgsverdi der.
Blir voldsome spekuleringer her.
Vi snakker blandt annet om en fast landslagspiller på det Norske landslaget.
Videresalgsverdi er en ting resultater ummiddelbart er noe helt annet. Skal det ene komme på bekostning av noe annet? Ser du det store videresalgspotensialet i feks Udahl? Han er en fan-favoritt, men det lyser ikke akkurat storsalg av spilleren per dags dato.
Dessuten har vi en liten flokk av spillere med dette såkalte videresalgspotensialet.
Sahraoui, Thiago Holm, Dicko Eng, Christensen, Sjøeng, Riisnes, El-Abdellauoi, Jatta, Emlisen og etterhvert også Hammer Kjellsen.
Trenger vi flere i den kategorien? Skal vi bremse utviklingen til Dickp Eng ved å hente et sjansespill fra Nigeria? Traus valg av Børven, men han funker i Eliteserien og Fagermo ballen.
Jeg er helt enig i at det ikke er noe kjempepotensiale i Udahl og har vi fått en billig deal på Børven så er det greit nok. Men frykten ligger i historien. På Oslo øst har vi vært svake for gamle bravader og store navn siden Harald Hardråde kom hjem til Ladegården fra Emirens livgarde i Miklagard.
Jeg er i utgangspunktet enig med deg. Og jeg forstår din skepsis.
Men syns folk snart må ta seg sammen her.
Vålerenga har nå vunnet 5 kamper på rad. Det har ikke skjedd på 10 år.
Plutselig er ikke det bra nok heller. Da er alle lagene bånnlag.
Snodig da at ikke Vålerenga klarte å slå de i tilsvarende seiersrekke de siste 9 årene da om det er så enkelt.

Klubben signerer så visekapteinen på landslaget.
En spiller landslagstreneren og de andre spillerne på landsen trekker frem som en naturlig leder og autoritet i laget. En sårt trengt egenskap i Vålerenga. Og likevel er det ikke bra nok.
Når spillere som Martin Ødegård, Østigard, Berge med fler er sitert på at de lærer av Strandberg og blir bedre av å spille med han. Så i mine øyne faller det på sin egen urimelighet å påstå at unge spillere i Vålerenga ikke kan ta lærdom av han. Da er han for gammel plutselig.
En spiller som selv har valgt bort bedre økonomiske tilbud for å komme "hjem" til Vålerenga fordi han har hjerte for klubben og vil tilbake til Oslo med familien. Er ikke det nettopp den vi ønsker? En spiller som elsker klubben?

Når det gjelder Børven er jeg enig om at det ikke er den mest sexy overgangen, men klubben har i dag en spiss.
Forståsegpåerne har allerde avskiltet stakkars Jatta som udugelig. Noe som irriterer meg noe grønnjævelig. Fyren er for pokker bare 19 år og er langt fra ferdig utviklet spillemessig.
Hva skjer om Udahl blir suspandert eller skadet? Det er klart vi trenger en backup.
Og det er ikke bare å gå på altomfotball er Wyscout å lete der. Det må være en spiller som forstår språket/spillestilen og kulturen. Her får de en spiller som kan systemet, som fungerer i systemet og som kan nivået. Han kommer på en kortiskontrakt og får vesentlig dårligere betalt en i Odd. Det er egenlig ganske godt gjordt.
Nå er Vålerenga allerde i samtaler med Skeid om Jakob Napoleon Romsaas som da mest sannsynlig leies tilbake til Skeid ut sesongen. Da har vi den spennende unge spilleren som kan bli det neste store fra Oslo. Og som i tillegg er Vålerenga fan.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Mitt inntrykk er at JJ er helt i lomma på Trøim.
Jeg trenger ikke si at jeg er skuffa over svensken.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Regner med Jokke nå skjønner selv at han må roe seg ned, ble som vi dessverre fryktet (og ventet), svært lite positiv med spillere inn. Selv om han lovet nesten gull og grønne skoger før overgangsvindu.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Vi har vunnet fem seriekamper på rad
og den siste var uten Nesberg også.

Om Strandberg som ikke har vært på banen for Enga
Unggutta er på høyde med de beste i verden i samme aldersgruppe for å sette det litt på spissen
Strandberg og hans generasjon er langt dårligere det kan ikke debatteres engang.

Uten sammenligning forøvrig
Putin og hans styre er bare helt rett for russere
Det viser hva propaganda betyr.
Å skryte av Strandberg og Fagermo .og nå Børven ....tror du på det ?
Engelskmennene har et veldig bra uttrykk

"The proof of the pudding is the eating"

Verken Strandberg eller Fagermo har noe å vise til som våre unggutter kan beundre.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Big George skrev: ons aug 10, 2022 7:16 pm Mitt inntrykk er at JJ er helt i lomma på Trøim.
Jeg trenger ikke si at jeg er skuffa over svensken.
Lomma på Trøim? Hva slags belegg har du for en så dum påstand?

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

JackBlack skrev: ons aug 10, 2022 7:29 pm
Big George skrev: ons aug 10, 2022 7:16 pm Mitt inntrykk er at JJ er helt i lomma på Trøim.
Jeg trenger ikke si at jeg er skuffa over svensken.
Lomma på Trøim? Hva slags belegg har du for en så dum påstand?
I lomma på Fagermo ihvertfall.

Slik det funger nå mellom JJ og DEF har førstnevnte 0 makt. Det er da meningsløst med JJ.

Men JJ kan komme sterkere tilbake. Må kanskje bygge opp tillit internt først, vi får sjå.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

JackBlack skrev: ons aug 10, 2022 7:29 pm
Big George skrev: ons aug 10, 2022 7:16 pm Mitt inntrykk er at JJ er helt i lomma på Trøim.
Jeg trenger ikke si at jeg er skuffa over svensken.
Lomma på Trøim? Hva slags belegg har du for en så dum påstand?
Blant annet den "jakten" på den som gjenga hva Trøim sa på et møte Trøim ikke skulle vært på.
Håndteringen avslørte at svensken var helt uten integritet.

At du stadig omtaler andre som "dum " får stå for din egen regning

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Jøss. Trodde jeg klikket meg inn på Vålerenga sin klubbtråd,
Men så viste det seg å være en konspirasjonsteori-tråd for tanter med bange anelser.
Noen som har glemt pilla si i dag..?

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Big George skrev: ons aug 10, 2022 7:29 pm Vi har vunnet fem seriekamper på rad
og den siste var uten Nesberg også.

Om Strandberg som ikke har vært på banen for Enga
Unggutta er på høyde med de beste i verden i samme aldersgruppe for å sette det litt på spissen
Strandberg og hans generasjon er langt dårligere det kan ikke debatteres engang.

Uten sammenligning forøvrig
Putin og hans styre er bare helt rett for russere
Det viser hva propaganda betyr.
Å skryte av Strandberg og Fagermo .og nå Børven ....tror du på det ?
Engelskmennene har et veldig bra uttrykk

"The proof of the pudding is the eating"

Verken Strandberg eller Fagermo har noe å vise til som våre unggutter kan beundre.
Du er klar over hva det idiomet faktisk betyr?
Skal du vurdere om noe faktisk er godt eller dårlig så må du faktisk prøve det.
Hvordan det skal ha relevans til vage fantasier om propaganda, Putin og annet fjas kan man jo undres.
I dette tilfellet er det vel slik at skal man kunne vurdere hvor gode kjøpene er så må man ha gitt de en sjanse.

Dine påstander mangler stort sett hold og er lette å tilbakevises uansett hvor mye du ignoerer svarene du får.
Men vi kan jo forsøke igjen.

Strandberg har i motsettning til våre unge deltatt i mesterskap U21 EM 2013 og kom sågar på allstar-laget sammen med spillere som David de Gea, Alberto Moreno, Marc Bartra, Asier Illarramendi, Isco, Koke, Thiago Alcântara, Marco Verratti, Álvaro Morata, Fabio Borini and Luuk de Jong.
Faktisk har ingen Norske lag siden kommet så langt og har faktisk ikke kvalifisert seg før 2022.

Han har også vunnet et seriemesterskap i Norge 2015
Kilder:
https://www.nettavisen.no/artikkel/to-n ... 95-3639397
https://en.wikipedia.org/wiki/Stefan_Strandberg

Man skal være bra ignorant vist man tror at ikke yngre spillere kan ta lærdom av andres erfaring uansett hvilket nivå de har spilt på. Og i dette tilfellet er det snakk om en spiller som i dag er blandt de aller beste norske spillerene i sin poisjon. En spiller som tiltross for skader har reist seg opp til flere ganger og kjempet seg tilbake. En spiller som vet hve man må offre for å kunne lykkes av hardt arbeid og dedikasjon.
Når selv etablerte verdenstjerner skryter av spilleren tror jeg mer på dem enn surmuling fra en anonym debatant som sjelden til aldri kommer med noen argumenter for sine påstander.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Big George skrev: ons aug 10, 2022 7:38 pm
JackBlack skrev: ons aug 10, 2022 7:29 pm
Big George skrev: ons aug 10, 2022 7:16 pm Mitt inntrykk er at JJ er helt i lomma på Trøim.
Jeg trenger ikke si at jeg er skuffa over svensken.
Lomma på Trøim? Hva slags belegg har du for en så dum påstand?
Blant annet den "jakten" på den som gjenga hva Trøim sa på et møte Trøim ikke skulle vært på.
Håndteringen avslørte at svensken var helt uten integritet.

At du stadig omtaler andre som "dum " får stå for din egen regning
Kan du lese korrekt? Dum påstand. Det er din teori jeg ler av ikke deg.
Jeg setter pris ditt engasjement selv om vi sjelden er enige.

En løgn blir ikke noe mer sann selv om du gjentar den til det kjedsommelige

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Henningsen skrev: ons aug 10, 2022 7:48 pm Jøss. Trodde jeg klikket meg inn på Vålerenga sin klubbtråd,
Men så viste det seg å være en konspirasjonsteori-tråd for tanter med bange anelser.
Noen som har glemt pilla si i dag..?
Du må gjerne prøve å utfordre noen
hvis du mener du har en bra sak.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»