Hvilken tv- serie så du sist?

Svar

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

SirJames skrev: tor feb 09, 2023 6:18 pm
izzet2015 skrev: tor feb 09, 2023 6:13 pm
SirJames skrev: tor feb 09, 2023 2:28 pm

Tydeligvis ikke, all den tid du går i snowflake- og krenkemodus for den minste ting, uskyldige spøker inkludert.

Skjønner heller ikke hvorfor du blir krenket på andres vegne? Det er jo ikke du som er JOlsen, som spøken var rettet til.

Ihvertfall ikke hvis man skal tro ditt eget utsagn i en annen tråd:

Så du driver med spøk, er det det du kaller det? Hva har JOlsen gjort deg, etter som du må være så nedlatende? Synes du slike innlegg bidrar til et bra klima her inne? Det er ikke uskyldig det du driver med. Hvorfor plager du JOlsen? Har han gjort deg noe? Alle kan ikke være så perfekt som deg.
Bilde
Du vil ikke svare på hvorfor du finner en bruker som du må være spydig mot? Har du ikke noe svar? Og at du hetser en som var på VGD for fem år siden , sier det meste. Du er ingen spøkefugl.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

SirJames skrev: ons feb 08, 2023 9:28 pm
izzet2015 skrev: ons feb 08, 2023 9:22 pm
SirJames skrev: ons feb 08, 2023 6:19 pm

Er spent på om morderen går fri.
Der var mobbingen i gang. Du greide ikke å dy deg..Hvorfor?
Skjønner ikke helt hva du sikter til. Jeg er genuint opptatt av rettferdighet, også i serier/filmer som er bygget på fiksjon.
Hvorfor svarer du på mine innlegg, hvis du ikke har noe fornuftig å komme med?

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

:evil:
izzet2015 skrev: tor feb 09, 2023 6:14 pm Virgin River er en av de beste på lenge. Ulidelig spennende. Anbefales.
Dette kan ikke være seriøst.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Machine_Head skrev: tor feb 09, 2023 7:07 pm :evil:
izzet2015 skrev: tor feb 09, 2023 6:14 pm Virgin River er en av de beste på lenge. Ulidelig spennende. Anbefales.
Dette kan ikke være seriøst.
Hva er galt med den serien? Har du sett den? Jeg synes den var utrolig bra.

SirJames

Legg inn av SirJames »

izzet2015 skrev: tor feb 09, 2023 7:03 pm
SirJames skrev: tor feb 09, 2023 6:18 pm
izzet2015 skrev: tor feb 09, 2023 6:13 pm

Så du driver med spøk, er det det du kaller det? Hva har JOlsen gjort deg, etter som du må være så nedlatende? Synes du slike innlegg bidrar til et bra klima her inne? Det er ikke uskyldig det du driver med. Hvorfor plager du JOlsen? Har han gjort deg noe? Alle kan ikke være så perfekt som deg.
Bilde
Du vil ikke svare på hvorfor du finner en bruker som du må være spydig mot? Har du ikke noe svar? Og at du hetser en som var på VGD for fem år siden , sier det meste. Du er ingen spøkefugl.
Slutt med den sytinga, skulle tro du var en 5 år gammel jente.

Hvis du ikke takler uskyldig banter, får du heller lese en bok.

SirJames

Legg inn av SirJames »

izzet2015 skrev: tor feb 09, 2023 7:05 pm
SirJames skrev: ons feb 08, 2023 9:28 pm
izzet2015 skrev: ons feb 08, 2023 9:22 pm

Der var mobbingen i gang. Du greide ikke å dy deg..Hvorfor?
Skjønner ikke helt hva du sikter til. Jeg er genuint opptatt av rettferdighet, også i serier/filmer som er bygget på fiksjon.
Hvorfor svarer du på mine innlegg, hvis du ikke har noe fornuftig å komme med?
:lol: :lol:

Glasshus

Stein

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Endte jo i helt feil tråd det opprinnelige innlegget her. Men i gang med Happy Valley, bra så langt.
Sist redigert av ElGuaje den tor feb 09, 2023 9:03 pm, redigert 1 gang totalt.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Lenge siden jeg har sett på Gordon, så har startet på en ny sesong av Hell's Kitchen

Som vanlig er det litt vel mye scriptet drama, og mye unødvendige repriser. Spoler dog fort forbi alt det surret.

Artig gjensyn, though.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

SirJames skrev: tor feb 09, 2023 7:13 pm
izzet2015 skrev: tor feb 09, 2023 7:05 pm
SirJames skrev: ons feb 08, 2023 9:28 pm

Skjønner ikke helt hva du sikter til. Jeg er genuint opptatt av rettferdighet, også i serier/filmer som er bygget på fiksjon.
Hvorfor svarer du på mine innlegg, hvis du ikke har noe fornuftig å komme med?
:lol: :lol:

Glasshus

Stein
:)

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

:lol: 8-) :?
SirJames skrev: tor feb 09, 2023 7:12 pm
izzet2015 skrev: tor feb 09, 2023 7:03 pm
SirJames skrev: tor feb 09, 2023 6:18 pm

Bilde
Du vil ikke svare på hvorfor du finner en bruker som du må være spydig mot? Har du ikke noe svar? Og at du hetser en som var på VGD for fem år siden , sier det meste. Du er ingen spøkefugl.
Slutt med den sytinga, skulle tro du var en 5 år gammel jente.

Hvis du ikke takler uskyldig banter, får du heller lese en bok.

Du kan lire av deg mye, og det gjør du. Men mobbing tåler jeg ikke. Ellers må du bare holde på å være spydig.
Du må være utrolig tøff som holder på slik. :twisted: :evil: :roll:

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Bra nå om dagen:
1923
White Lotus
The Last of us
Mayor of Kingstown
Fauda
Echo 3
Slow Horses

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

En bra serie er Blodsbrødre. På TV2., R.I.P. Henry er en fin serie på Viaplay.

kibby

Legg inn av kibby »

kibby skrev: man feb 06, 2023 2:10 am
kibby skrev: man sep 26, 2022 10:04 pm
kibby skrev: ons jul 13, 2022 3:45 am Merlí: Sapere Aude (sesong 1) (Netflix USA)

Fant denne skatten av en serie da jeg plutselig fikk tilgang til amerikanske Netflix da jeg var på ferie i USA nylig. Ser ut som den kommer til norske Netflix etter hvert også, siden det ligger en omtale om den der. Håper virkelig 2. og siste sesong også blir tilgjengelig snart.

Spansk ungdomsdrama på sitt beste. Pol begynner å studere filosofi på et universitet i Barcelona og får flere nye venner + en favorittlærer, som alle sliter med både det ene og det andre. Samtidig er det bagasje med eksen/kompisen Bruno. Begynte veldig "pang, rett på" men det ga mening da jeg halvveis inn i sesongen oppdaget at dette er en oppfølgerserie/spin-off til serien Merlí, som gikk i tre sesonger hvor både Pol og Bruno var med, da de gikk på high school. Så denne må jeg også prøve å finne et sted.

Nydelig serie, bare håpe på at begge sesongene snart kommer på Netflix.

8/10
Da har jeg endelig funnet originalserien, alle tre sesongene og fått sett første sesong:

Merlí (sesong 1)

Ikke like god som oppfølgeren, men godt endelig å få sett the one Merlí. Denne serien handler i større grad om selve filosofilæreren Merlí og hans sønn Bruno, og i mindre grad om Pol som har hovedrollen i oppfølgerserien. Pol er likevel sentral, som favoritteleven til Merlí. I tillegg følger vi vennene til Pol og Bruno; Tania, Gerard, Juan, Monica, Berta, Marc, Ivan og Oliver. Men gleder meg til å følge forholdet/vennskapet til Bruno og Pol videre.

PS: Nå er sesong 2 av oppfølgerserien Merlí: Sapere Aude også tilgjengelig på Netflix.

7/10
Merlí (sesong 2)

Nå begynner det å ligne noe! Dette var solide saker. Allerede godt i gang med tredje og siste sesong, før jeg begir meg ut på andre og siste sesong av spin-offen Merlí: Sapere Aude.

8/10

Merlí (sesong 3)

Bravo! Sånn skal det gjøres! ❤️ Spanjolene kan ungdomsserier. En fantastisk sesong, med en trist og følelsesladet serieavslutning.
► Show Spoiler
Akkurat det blir litt antiklimatisk når jeg nå ser sesong 1 av oppfølgerserien på nytt, med nye øyne etter å ha sett originalserien før jeg ser sesong 2.

Nydelig serie - se alt om du kan! (begge seriene; 3 sesonger av den første og 2 av av spin-offen).

9/10

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

C.B. Strike er en veldig bra serie, det jeg har sett har vært veldig bra. Går på HBO.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Etter DARK ble jeg faktisk litt "sliten" så jeg har ikke orket å begynne på noen ny serie, ihvertfall ikke noe som krever noe særlig tankevirksomhet.

Jeg står mellom The Leftovers og Mayor of Kingstown - hvilken av de to seriene krever minst tankeprosess? :lol:
Begge skal sees på et tidspunkt, men nå trenger jeg noe "lett" å se på.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Mayor of Kingstown

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Winnowill skrev: søn feb 12, 2023 12:49 pm Etter DARK ble jeg faktisk litt "sliten" så jeg har ikke orket å begynne på noen ny serie, ihvertfall ikke noe som krever noe særlig tankevirksomhet.

Jeg står mellom The Leftovers og Mayor of Kingstown - hvilken av de to seriene krever minst tankeprosess? :lol:
Begge skal sees på et tidspunkt, men nå trenger jeg noe "lett" å se på.
Mayor of Kingstown krever minst kognitiv funksjonsevne.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Glycinello skrev: søn feb 12, 2023 12:53 pm
Winnowill skrev: søn feb 12, 2023 12:49 pm Etter DARK ble jeg faktisk litt "sliten" så jeg har ikke orket å begynne på noen ny serie, ihvertfall ikke noe som krever noe særlig tankevirksomhet.

Jeg står mellom The Leftovers og Mayor of Kingstown - hvilken av de to seriene krever minst tankeprosess? :lol:
Begge skal sees på et tidspunkt, men nå trenger jeg noe "lett" å se på.
Mayor of Kingstown krever minst kognitiv funksjonsevne.
Hehe bra :lol:

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Hva kjører jeg først? Banshee eller tulsa king?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

AxelRudi skrev: søn feb 12, 2023 5:44 pm Hva kjører jeg først? Banshee eller tulsa king?
Tulsa King er i sin første sesong. Banshee er vel ferdig. Så hadde startet på Banshee var jeg deg.

SirJames

Legg inn av SirJames »

AxelRudi skrev: søn feb 12, 2023 5:44 pm Hva kjører jeg først? Banshee eller tulsa king?
Banshee er tre hakk over Tulsa King

Så det valget er temmelig enkelt

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

Vad gäller de aktuella filmerna har vi än så länge fått se "Dödsfällan", den 47:e delen med Peter Haber som Beck. Inom en hyfsat snar framtid kommer ytterligare tre filmer att släppas. Näst på tur är då "Quid Pro Quo".

kibby

Legg inn av kibby »

kibby skrev: søn feb 12, 2023 4:29 am
kibby skrev: man feb 06, 2023 2:10 am
kibby skrev: man sep 26, 2022 10:04 pm

Da har jeg endelig funnet originalserien, alle tre sesongene og fått sett første sesong:

Merlí (sesong 1)

Ikke like god som oppfølgeren, men godt endelig å få sett the one Merlí. Denne serien handler i større grad om selve filosofilæreren Merlí og hans sønn Bruno, og i mindre grad om Pol som har hovedrollen i oppfølgerserien. Pol er likevel sentral, som favoritteleven til Merlí. I tillegg følger vi vennene til Pol og Bruno; Tania, Gerard, Juan, Monica, Berta, Marc, Ivan og Oliver. Men gleder meg til å følge forholdet/vennskapet til Bruno og Pol videre.

PS: Nå er sesong 2 av oppfølgerserien Merlí: Sapere Aude også tilgjengelig på Netflix.

7/10
Merlí (sesong 2)

Nå begynner det å ligne noe! Dette var solide saker. Allerede godt i gang med tredje og siste sesong, før jeg begir meg ut på andre og siste sesong av spin-offen Merlí: Sapere Aude.

8/10

Merlí (sesong 3)

Bravo! Sånn skal det gjøres! ❤️ Spanjolene kan ungdomsserier. En fantastisk sesong, med en trist og følelsesladet serieavslutning.
► Show Spoiler
Akkurat det blir litt antiklimatisk når jeg nå ser sesong 1 av oppfølgerserien på nytt, med nye øyne etter å ha sett originalserien før jeg ser sesong 2.

Nydelig serie - se alt om du kan! (begge seriene; 3 sesonger av den første og 2 av av spin-offen).

9/10
Merlí: Sapere Aude (sesong 2) (Netflix)

Da er jeg endelig ferdig med siste kapittel om Pol Rubio. Og for en antiklimatisk sesong - det må være lov å si.
► Show Spoiler
Nei, dropp denne sesongen. Se heller de første tre sesongene av originalserien + sesong 1 av Sapere Aude. Skuffet nå merker jeg.

6/10

kibby

Legg inn av kibby »

Da er jeg i gang med Smiley på Netflix. Blir ikke lei av Carlos Cuevas selv om siste sesong av Merlí - Sapere Aude ikke var den beste. Og det som er lol her er at han han ringer feil til i starten også heter Bruno :lol:

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Mayor of Kingstown - sesong 1 (SkyShowTime) - 8/10.
Imdb rating 8.2
Likte godt denne serien, ganske grim til tider, så sesong 1 over noen dager og klarte ikke legge meg i natt før jeg så sesongavslutningen. Begynner på sesong 2 idag.
Jeremy Renner er god i denne rollen og jeg liker også veldig godt Hugh Dillion.
Hamish Allen Headly (Robert) får jeg ganske Colin Farrell vibber av fra Miami Vice filmen.
Syntes dog disse historietimene til Dianne West er noe småkjedelig og ser ikke helt vitsen med at de er med i serien, men ok.
"Littlefinger" gjør seg jo fortsatt godt som drittsekk/sleip guffen type.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Winnowill skrev: tir feb 14, 2023 6:07 pm Mayor of Kingstown - sesong 1 (SkyShowTime) - 8/10.
Imdb rating 8.2
Likte godt denne serien, ganske grim til tider, så sesong 1 over noen dager og klarte ikke legge meg i natt før jeg så sesongavslutningen. Begynner på sesong 2 idag.
Jeremy Renner er god i denne rollen og jeg liker også veldig godt Hugh Dillion.
Hamish Allen Headly (Robert) får jeg ganske Colin Farrell vibber av fra Miami Vice filmen.
Syntes dog disse historietimene til Dianne West er noe småkjedelig og ser ikke helt vitsen med at de er med i serien, men ok.
"Littlefinger" gjør seg jo fortsatt godt som drittsekk/sleip guffen type.
Sesong 2 er også veldig bra, og heldigvis minimalt med skjermtid for nevnte Dianne

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ted Lasso i gang igjen den 15. mars

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

En gledens dag!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Har endelig begynt på The Shield, er i bingemodus og er snart ferdig med sesong to. Dette er jo helt sinnsykt bra! Vic Mackey er helt sjef❤️Noen her som er glade i denne?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»