Hvilken tv- serie så du sist?

Svar
ElGuaje

Re: Hvilken tv- serie så du sist?

Legg inn av ElGuaje »

Fringegirl skrev: lør sep 03, 2022 6:17 pm Etter å ha signert på Amazon prime pga Maktens Ringer er det flust av seriegodbiter som jeg skal se.

Bosch Legacy, A league of their own, The Terminal List, Law and Order: Special Victims Unit, The Underground Railroad, Americas Serial Killers, Parks and Recreation, Nine Perfect Strangers, Little Fires Everywhere og Reacher.

Men først Star Trek: Picard. Fire episoder inn og jeg nyter hver episode 🤩
The Boys må også sees når du først har Amazon

Er jo også svak for This is us, men det er mer melodramatisk serie

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Fringegirl skrev: lør sep 03, 2022 6:17 pm Etter å ha signert på Amazon prime pga Maktens Ringer er det flust av seriegodbiter som jeg skal se.
Anbefaler The Boys :)

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Ditmark skrev: lør sep 03, 2022 6:02 pm Game of Thrones S01-04

Helt der oppe av noe av det beste som er produsert på tv. Charles Dance som Tywin er MVP 24/7, men mange andre som skal ha skryt også. Eddard, Varys, Littlefinger, Oberyn, Tyrion, Olenna, Jofferey, Cersei. Hele gjengen. Man elsker og hater alle.

10/10

Litt usikker på om jeg skal se videre nå. Har veldig lyst til å se Hardhome igjen da. Vi får se.
Nydelig. Frister å gjøre en rewatch nå. Kommer isåfall til å se s1-4, s5e8, s6e9 og s6e10. Husker ikke om det var noen bra enkeltepisoder på noen av de andre sesongene. Har prøvd å glemme de sesongene. Avslutningen på sesong 6 føles uansett litt som en avslutning. Makan til gåsehud som jeg hadde etter den episoden.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Slow Horses.
Gary Oldman stjeler showet, men det er uansett en god spionthriller. Underholdende og holder nerven gjennom alle episodene. 8/10.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: lør sep 03, 2022 11:15 pm Slow Horses.
Gary Oldman stjeler showet, men det er uansett en god spionthriller. Underholdende og holder nerven gjennom alle episodene. 8/10.
Ga den samme karakter, og er fornøyd med at det kommer en sesong 2 👍🏻

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

SirJames skrev: lør sep 03, 2022 11:17 pm
Glycinello skrev: lør sep 03, 2022 11:15 pm Slow Horses.
Gary Oldman stjeler showet, men det er uansett en god spionthriller. Underholdende og holder nerven gjennom alle episodene. 8/10.
Ga den samme karakter, og er fornøyd med at det kommer en sesong 2 👍🏻
Jepp. Kommer absolutt til å bli med inn i sesong 2 her også.

kibby

Legg inn av kibby »

Ditmark skrev: lør sep 03, 2022 6:02 pm Game of Thrones S01-04

Helt der oppe av noe av det beste som er produsert på tv. Charles Dance som Tywin er MVP 24/7, men mange andre som skal ha skryt også. Eddard, Varys, Littlefinger, Oberyn, Tyrion, Olenna, Jofferey, Cersei. Hele gjengen. Man elsker og hater alle.

10/10

Litt usikker på om jeg skal se videre nå. Har veldig lyst til å se Hardhome igjen da. Vi får se.
King Jofferey - elsk!! ❤️

kibby

Legg inn av kibby »

Fringegirl skrev: lør sep 03, 2022 6:17 pm Etter å ha signert på Amazon prime pga Maktens Ringer er det flust av seriegodbiter som jeg skal se.

Bosch Legacy, A league of their own, The Terminal List, Law and Order: Special Victims Unit, The Underground Railroad, Americas Serial Killers, Parks and Recreation, Nine Perfect Strangers, Little Fires Everywhere og Reacher.

Men først Star Trek: Picard. Fire episoder inn og jeg nyter hver episode 🤩
Ååå den vil jeg også se. Likte boka godt!!

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: lør sep 03, 2022 11:33 pm
SirJames skrev: lør sep 03, 2022 11:17 pm
Glycinello skrev: lør sep 03, 2022 11:15 pm Slow Horses.
Gary Oldman stjeler showet, men det er uansett en god spionthriller. Underholdende og holder nerven gjennom alle episodene. 8/10.
Ga den samme karakter, og er fornøyd med at det kommer en sesong 2 👍🏻
Jepp. Kommer absolutt til å bli med inn i sesong 2 her også.
Det samme gjelder forøvrig også "The Old Man (2022)"

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

SirJames skrev: lør sep 03, 2022 11:36 pm
Glycinello skrev: lør sep 03, 2022 11:33 pm
SirJames skrev: lør sep 03, 2022 11:17 pm

Ga den samme karakter, og er fornøyd med at det kommer en sesong 2 👍🏻
Jepp. Kommer absolutt til å bli med inn i sesong 2 her også.
Det samme gjelder forøvrig også "The Old Man (2022)"
Takk for tipset. Den skal jeg sjekke ut.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: lør sep 03, 2022 11:42 pm
SirJames skrev: lør sep 03, 2022 11:36 pm
Glycinello skrev: lør sep 03, 2022 11:33 pm

Jepp. Kommer absolutt til å bli med inn i sesong 2 her også.
Det samme gjelder forøvrig også "The Old Man (2022)"
Takk for tipset. Den skal jeg sjekke ut.
Enjoy.

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

Har sett "Ida tar ansvar" hos Viaplay. Her er vel problematikken rundt såkalte "incels" et viktig tema, og det er heldigvis belyst på en balansert og god måte etter min mening. Kjenner igjen noen av de eldre skuespillerne her, som begge hovedpersonens foreldre og "incel"-ens mor. Synes de unge er veldig flinke, men kan ikke la være å tenke på at "incel"-karakteren ligner på hopperen Johann André Forfang... Jeg gir karakter 7/10.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Ditmark skrev: lør sep 03, 2022 6:02 pm Game of Thrones S01-04

Helt der oppe av noe av det beste som er produsert på tv. Charles Dance som Tywin er MVP 24/7, men mange andre som skal ha skryt også. Eddard, Varys, Littlefinger, Oberyn, Tyrion, Olenna, Jofferey, Cersei. Hele gjengen. Man elsker og hater alle.

10/10

Litt usikker på om jeg skal se videre nå. Har veldig lyst til å se Hardhome igjen da. Vi får se.
Hardhome igjen? Dersom du kun har sett opp til sesong 4, så har du jo ikke sett den episoden for første gang.

Ditmark

Legg inn av Ditmark »

Bakkus skrev: søn sep 04, 2022 3:36 am
Ditmark skrev: lør sep 03, 2022 6:02 pm Game of Thrones S01-04

Helt der oppe av noe av det beste som er produsert på tv. Charles Dance som Tywin er MVP 24/7, men mange andre som skal ha skryt også. Eddard, Varys, Littlefinger, Oberyn, Tyrion, Olenna, Jofferey, Cersei. Hele gjengen. Man elsker og hater alle.

10/10

Litt usikker på om jeg skal se videre nå. Har veldig lyst til å se Hardhome igjen da. Vi får se.
Hardhome igjen? Dersom du kun har sett opp til sesong 4, så har du jo ikke sett den episoden for første gang.
Har sett hele GOT før, men gjorde en rewatch av s1-4 nå. Kvaliteten på serien gikk dessverre veldig ned etter sesong 4. S5 og 6 er ok med noen gode episoder her og der, men det mangler veldig på helheten.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Hva feiler det folk her inne?

Ingen har gitt meg beskjed om at "City on a Hill" er i gang med sesong 3....shame on you.

Da blir det 5 episoder på rappen, det gledes 😎

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

SirJames skrev: søn sep 04, 2022 3:02 pm Hva feiler det folk her inne?

Ingen har gitt meg beskjed om at "City on a Hill" er i gang med sesong 3....shame on you.

Da blir det 5 episoder på rappen, det gledes 😎
Klarte ikke å komme meg forbi første episoden i første sesong engang.. den var utrolig seig første episode så ga i grunn opp denne.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Fringegirl skrev: søn sep 04, 2022 6:35 pm
SirJames skrev: søn sep 04, 2022 3:02 pm Hva feiler det folk her inne?

Ingen har gitt meg beskjed om at "City on a Hill" er i gang med sesong 3....shame on you.

Da blir det 5 episoder på rappen, det gledes 😎
Klarte ikke å komme meg forbi første episoden i første sesong engang.. den var utrolig seig første episode så ga i grunn opp denne.
Det er på en måte som Bosch-universet, uten sammenligning forøvrig. Man må leve seg inn i miljø og karakterer.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Har sett to sesonger av What We Do in the Shadows. Må innrømme at jeg begynte på det for en god stund siden og så 10 minutter av førsteepisoden og synes det bare var tull. Men så tok jeg det opp igjen nylig, og synes det er fantastisk morsomt. Herlig serie!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Cabal skrev: søn sep 04, 2022 7:34 pm Har sett to sesonger av What We Do in the Shadows. Må innrømme at jeg begynte på det for en god stund siden og så 10 minutter av førsteepisoden og synes det bare var tull. Men så tok jeg det opp igjen nylig, og synes det er fantastisk morsomt. Herlig serie!
Colin Robinson, fucking guy!

SirJames

Legg inn av SirJames »

Må være i fredagshumør med 2 halvlitere innabords for å se på "What We Do in the Shadows"..

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Nyter sesong 2 av Star Trek: Picard.
Gjensyn med både Q og Borg gir meg gåsehudfølelse. Slik er det gjerne når Star Trek The next generation var en del av oppveksten 🫶🏻

kibby

Legg inn av kibby »

DrilloIce skrev: søn sep 04, 2022 3:21 am Har sett "Ida tar ansvar" hos Viaplay. Her er vel problematikken rundt såkalte "incels" et viktig tema, og det er heldigvis belyst på en balansert og god måte etter min mening. Kjenner igjen noen av de eldre skuespillerne her, som begge hovedpersonens foreldre og "incel"-ens mor. Synes de unge er veldig flinke, men kan ikke la være å tenke på at "incel"-karakteren ligner på hopperen Johann André Forfang... Jeg gir karakter 7/10.
Også kjent som Kasper i Skam og kjæresten til Jenny Augusta i Hotel Cæsar. Også tror jeg han var med i Kongens nei.

qbah

Legg inn av qbah »

Severance, anyone?
Y/N?

SirJames

Legg inn av SirJames »

qbah skrev: søn sep 04, 2022 11:32 pm Severance, anyone?
Y/N?
Y

viewtopic.php?p=628331&hilit=severance#p628331

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Begynte på serien «A league of Their own», filmversjonen er en av mine filmfavoritter. Etter to episoder stoppet jeg, tydeligvis skal serien handle mest om lesbiske damer på den tiden enn hva filmen handlet om. Greit nok det, men å se damer kline i tide og utide er overhodet ikke interessant for meg i en serie så det ble med de to episodene.

Begynt på The Underground Railroad, da det er visst ikke en eneste episode av Law and Crime: Special victims Unit som er mulig å spille av på Amazon, ligger tydeligvis 21 sesonger der bare for syns skyld.
Hva i alle dager er poenget med det??!

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

qbah skrev: søn sep 04, 2022 11:32 pm Severance, anyone?
Y/N?
Very much Y

Federin

Legg inn av Federin »

Fringegirl skrev: ons sep 07, 2022 8:05 pm Begynte på serien «A league of Their own», filmversjonen er en av mine filmfavoritter. Etter to episoder stoppet jeg, tydeligvis skal serien handle mest om lesbiske damer på den tiden enn hva filmen handlet om. Greit nok det, men å se damer kline i tide og utide er overhodet ikke interessant for meg i en serie så det ble med de to episodene.

Begynt på The Underground Railroad, da det er visst ikke en eneste episode av Law and Crime: Special victims Unit som er mulig å spille av på Amazon, ligger tydeligvis 21 sesonger der bare for syns skyld.
Hva i alle dager er poenget med det??!
Men så er ikke The Underground Railroad noen dårlig erstatning. Kvalitetserie.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Animal Kingdom(Viaplay). Fin avslutning på en serie som har vært nååååget variabel. Veldig mye bra i de første sesongene før det gikk nedover. Denne sesongen var ikke all verden, men ble reddet av en glimrende finale. Siste sesong får 7,5/10. Serien totalt sett får 7,8/10. Syns det ble for kjedelig midtveis til at den fortjener mer.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Innsjøen på Prime Video. Veldig morsom serie. 6/10.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Skal jeg kline til med Game of trones a? Har selvfølgelig hørt mye bra om det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»