Hvilken tv- serie så du sist?

Svar
Winnowill

Re: Hvilken tv- serie så du sist?

Legg inn av Winnowill »

Litt tomrom følelse etter Bosch.
Vurderer nå enten Shadow and Bones på Netflix, eller The Nevers på HBO. Noen som har sett begge og kan anbefale/ikke anbefale?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Så nettopp The big bang theory (ikke så kred selvsagt), men en av de morsomste episodene da Bernadette møter en gammel flamme som er meget stor og Howard mistenker at han er stor flere plasser. .

SirJames

Legg inn av SirJames »

Knaxern skrev: søn jul 25, 2021 1:06 am Bosch - 10/10

Helt fantastisk serie.
Amen!!

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Gidder ikke å åpne ny tråd m, så tar det her, siden han har egen tv-serie: Bob Oddnkirk kollapset under settet på BCS i morges (7timer siden), ingen update. Håper det går bra me han!

kibby

Legg inn av kibby »

Never Have I Ever, sesong 2 (Netflix)

Fortsatt en like søt og morsom ungdomsserie som i sesong 1. Eneste problemet jeg har er at skuespilleren som spiller Paxton er 30 år IRL. Det gidder jeg bare ikke. Ellers var storylinen mye frem og tilbake mellom Ben og Paxton. Men spennende å se utviklingen. Håper på en sesong 3.

7/10

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

kytec skrev: tir jul 27, 2021 4:57 pm Ser på Bosch.
Synes siste sesong var skuffende i forhold til de andre. I grunn lite som skjedde. Ellers er vi i gang med "The white Lotus" på HBO. Miniserie der episode 1 - 3 ligger ute. Fornøyelige greier. Anbefales.

startelver

Legg inn av startelver »

Kan anbefale Homeland hvis man ikke har sett den, 8 sesonger og alle er bra.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

startelver skrev: ons jul 28, 2021 10:44 pm Kan anbefale Homeland hvis man ikke har sett den, 8 sesonger og alle er bra.
Siste sesongen var jo helt konge, den siste eps og konklusjonen - en av de beste avslutningene på en serie noensinne 👌🏻

startelver

Legg inn av startelver »

Fringegirl skrev: ons jul 28, 2021 10:47 pm
startelver skrev: ons jul 28, 2021 10:44 pm Kan anbefale Homeland hvis man ikke har sett den, 8 sesonger og alle er bra.
Siste sesongen var jo helt konge, den siste eps og konklusjonen - en av de beste avslutningene på en serie noensinne 👌🏻
Nemlig, bare så synd de ikke kunne fortsette, hadde potensial til å holde på mye lengre.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Alltid godt med serier som gir seg on a high note.

kibby

Legg inn av kibby »

Sex/Life (Netflix)

Litt forutsigbar storyline, men en veldig annerledes serie som for så vidt var ganske intens og spennende til tider. Ingen skuespillere jeg kjente fra tidligere, men de imponerte. Slutten var lame, no spoiler. Helt greit om det ikke blir en sesong 2.

8/10

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

startelver skrev: ons jul 28, 2021 10:44 pm Kan anbefale Homeland hvis man ikke har sett den, 8 sesonger og alle er bra.
Jeg syntes de to første sesongene var noe av det beste jeg har sett av tv-serier, men etter det så gikk det bratt utfor til det ble en såpeserie hvor en amerikaner skulle redde verden og jeg ga opp et stykke ut i fjerde sesong. Sesong åtte fikk så mye skryt at jeg måtte se den, men ble ikke spesielt imponert.

steponit

Legg inn av steponit »

Astonstian skrev: ons jul 28, 2021 12:30 pm Gidder ikke å åpne ny tråd m, så tar det her, siden han har egen tv-serie: Bob Oddnkirk kollapset under settet på BCS i morges (7timer siden), ingen update. Håper det går bra me han!
Det ser ut som han har klart seg, heldigvis. Jeg har likt Bob i det meste jeg har sett han i, så godt å høre at det ser ut til å gå bra.

Zarzio

Legg inn av Zarzio »

Sesong 2 av Never Have I Ever: Syns den er sjarmerende, men Paxton/Ben-opplegget er jeg lei av nå. 7/10

Bosch:
Sesong 1: 9/10
Sesong 2: 7/10 (storyen engasjerte meg ikke og var en nedtur etter sesong 1 som var mer "kompleks")
Sesong 3&4: 8,5/10
God serie! Synd jeg ikke har fått sett den før. Meget godt og troverdig skuespill.

Er nå igang med "Dark" sesong 1. Den er ikke så voldsomt kompleks og vanskelig å forstå som jeg hadde inntrykk av etter å ha lest på nettet - men mulig det kommer...eller at jeg ikke er smart nok ;)

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Zarzio skrev: tor jul 29, 2021 4:24 pm Sesong 2 av Never Have I Ever: Syns den er sjarmerende, men Paxton/Ben-opplegget er jeg lei av nå. 7/10

Bosch:
Sesong 1: 9/10
Sesong 2: 7/10 (storyen engasjerte meg ikke og var en nedtur etter sesong 1 som var mer "kompleks")
Sesong 3&4: 8,5/10
God serie! Synd jeg ikke har fått sett den før. Meget godt og troverdig skuespill.

Er nå igang med "Dark" sesong 1. Den er ikke så voldsomt kompleks og vanskelig å forstå som jeg hadde inntrykk av etter å ha lest på nettet - men mulig det kommer...eller at jeg ikke er smart nok ;)
Regner med du skal se sesong 5 og 6 av Bosch også?

Zarzio

Legg inn av Zarzio »

Fringegirl skrev: tor jul 29, 2021 5:50 pm
Zarzio skrev: tor jul 29, 2021 4:24 pm Sesong 2 av Never Have I Ever: Syns den er sjarmerende, men Paxton/Ben-opplegget er jeg lei av nå. 7/10

Bosch:
Sesong 1: 9/10
Sesong 2: 7/10 (storyen engasjerte meg ikke og var en nedtur etter sesong 1 som var mer "kompleks")
Sesong 3&4: 8,5/10
God serie! Synd jeg ikke har fått sett den før. Meget godt og troverdig skuespill.

Er nå igang med "Dark" sesong 1. Den er ikke så voldsomt kompleks og vanskelig å forstå som jeg hadde inntrykk av etter å ha lest på nettet - men mulig det kommer...eller at jeg ikke er smart nok ;)
Regner med du skal se sesong 5 og 6 av Bosch også?
Såklart, bare sparer litt :)

SirJames

Legg inn av SirJames »

Både Ted Lasso og Why Women Kill er i gang med sesong 2. Digg.

SirJames

Legg inn av SirJames »

The White Lotus er forøvrig en chill serie å se når man skal daffe etter jobb.

Cabal

Legg inn av Cabal »

For et år siden eller no så jeg The Office (US) for første gang. Ser hele shaiten på nytt igjen nå. Ler så jeg griner.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jeg vet at man ble lynsjet for det inne på VGD siden UK > US, men jeg elsker The Office US så sinnsykt høyt at jeg har vanskeligheter med å ikke sette den foran.

Expekt

Legg inn av Expekt »

Eddie skrev: fre jul 30, 2021 11:15 pm
Cabal skrev: fre jul 30, 2021 9:43 pm For et år siden eller no så jeg The Office (US) for første gang. Ser hele shaiten på nytt igjen nå. Ler så jeg griner.
Tror jeg har sett The Office 4 ganger. Desidert min favorittserie. Glemmer aldri når jeg så den første gang, bodde da hjemme. Pleide å vekke resten av familien midt på natta ettersom jeg lo så høyt.
Må bare inn og hylle The Office i denne tråden. Vet ikke om det var i fjor eller om det var i 2019 jeg så alt for første gang.
HLR-scenen er det morsomste jeg noen gang har sett på en TV-serie.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

SirOwen™ skrev: tor jul 29, 2021 11:58 pm Både Ted Lasso og Why Women Kill er i gang med sesong 2. Digg.
Tungt med kun episode av gangen med Ted Lasso. Skulle gjerne binget nyeste sesongen.

SirJames

Legg inn av SirJames »

ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 11:26 pm
SirOwen™ skrev: tor jul 29, 2021 11:58 pm Både Ted Lasso og Why Women Kill er i gang med sesong 2. Digg.
Tungt med kun episode av gangen med Ted Lasso. Skulle gjerne binget nyeste sesongen.
Helt enig. Vurderer å spare opp, ettersom jeg binget første sesongen også.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

kytec skrev: tir jul 27, 2021 5:02 pm
Lurer på om dattera får noe med det å gjøre, hun gjorde et behagelig inntrykk.
Hun og Honey Chandler er bekreftet med i spinoffen.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Knaxern skrev: fre jul 30, 2021 11:40 pm
kytec skrev: tir jul 27, 2021 5:02 pm
Lurer på om dattera får noe med det å gjøre, hun gjorde et behagelig inntrykk.
Hun og Honey Chandler er bekreftet med i spinoffen.
Fant ut at Hony er X-en til Tom Cruise.

Han bytter ut til 11 år yngre kvinner hver gang, så hans neste kone vil være født i 1989.

Fremsynt

Legg inn av Fremsynt »

Lucifer :)

Kongeserie som kanskje ikke er for alle. Jeg synes den er storartet underholdning.

Fremsynt

Legg inn av Fremsynt »

Zarzio skrev: tor jul 29, 2021 4:24 pm Sesong 2 av Never Have I Ever: Syns den er sjarmerende, men Paxton/Ben-opplegget er jeg lei av nå. 7/10

Bosch:
Sesong 1: 9/10
Sesong 2: 7/10 (storyen engasjerte meg ikke og var en nedtur etter sesong 1 som var mer "kompleks")
Sesong 3&4: 8,5/10
God serie! Synd jeg ikke har fått sett den før. Meget godt og troverdig skuespill.

Er nå igang med "Dark" sesong 1. Den er ikke så voldsomt kompleks og vanskelig å forstå som jeg hadde inntrykk av etter å ha lest på nettet - men mulig det kommer...eller at jeg ikke er smart nok ;)
Du må se alt av Bosch. Tror det er min nr 1 serie gjennom alle tider.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Fremsynt skrev: lør jul 31, 2021 12:00 am Lucifer :)

Kongeserie som kanskje ikke er for alle. Jeg synes den er storartet underholdning.
Er det fortsatt Monster of the Week serie?

Folk har forskjellig smak, selv orker jeg ikke slike serier. Holdt med de to episodene jeg så hos fattern for noen år siden.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirOwen™ skrev: lør jul 31, 2021 12:10 am
Fremsynt skrev: lør jul 31, 2021 12:00 am Lucifer :)

Kongeserie som kanskje ikke er for alle. Jeg synes den er storartet underholdning.
Er det fortsatt Monster of the Week serie?

Folk har forskjellig smak, selv orker jeg ikke slike serier. Holdt med de to episodene jeg så hos fattern for noen år siden.
Lucifer har vel aldri vært spesielt Monster of the Week. Synes at Lucifer er helt okei, blitt veldig mye greier de siste sesongene.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Chromeback skrev: lør jul 31, 2021 12:33 am
SirOwen™ skrev: lør jul 31, 2021 12:10 am
Fremsynt skrev: lør jul 31, 2021 12:00 am Lucifer :)

Kongeserie som kanskje ikke er for alle. Jeg synes den er storartet underholdning.
Er det fortsatt Monster of the Week serie?

Folk har forskjellig smak, selv orker jeg ikke slike serier. Holdt med de to episodene jeg så hos fattern for noen år siden.
Lucifer har vel aldri vært spesielt Monster of the Week. Synes at Lucifer er helt okei, blitt veldig mye greier de siste sesongene.
Det var ihvertfall veldig lettvinte løsninger og avsluttende de to episodene jeg så. Bra at det har blitt bedre, etter min mening skulle ikke det så mye til.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»